Je moet met date, anders kom je niet binnen. Is een gala van studentenvereniging en aangezien wij ongemengd zijn moeten we dit wel doen anders krijg je een zieke cockfestquote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef tliciouz het volgende:
Maar een date op het gala? Wij gingen als 8 single ladies.
Lol.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet met date, anders kom je niet binnen. Is een gala van studentenvereniging en aangezien wij ongemengd zijn moeten we dit wel doen anders krijg je een zieke cockfest
En pics, ff zoeken.
Ik heb je een prive bericht gestuurd als het geod is.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Overigens zie ik geen pic tevoorschijn komen.
Ja maar als ik die open zie ik niets staan. Doe anders tinypic en pm hem even. Facebook doet al wat langer weird.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb je een prive bericht gestuurd als het geod is.
Wat is je naam dan? Ik ken niet iedereens naamquote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoezo krijg ik geen FB bericht met foto's?
Thanks, was ook even mn bedoeling. Even met een gierend geile vrouw aan komen zetten om even mn ex te dissenquote:
Dan ook maar pics van je ex.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Thanks, was ook even mn bedoeling. Even met een gierend geile vrouw aan komen zetten om even mn ex te dissen
Dont be hatin niggaquote:
Ben gossip girl aan het kijken, doe het straks welquote:
Het is spannend!quote:
Waarom schiet ik in de lach als ik dit lees. Ik ben niet gewend dat jongens dit kijken. Maar als je Gossip Girl leuk vind om te kijken moet je eens beginnen aan de nieuwe seizoenen van 90210quote:Op maandag 23 mei 2011 21:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ben gossip girl aan het kijken, doe het straks wel
Meh 90210 vond ik beetje saai. En tittyliciouz, je bent zo in de war, seizoen 5 komt pas in de herfst uit: http://www.imdb.com/title/tt0397442/episodes#season-5quote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom schiet ik in de lach als ik dit lees. Ik ben niet gewend dat jongens dit kijken. Maar als je Gossip Girl leuk vind om te kijken moet je eens beginnen aan de nieuwe seizoenen van 90210
Ik heb laatst alle 2 de SATC films achter elkaar gekekenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom schiet ik in de lach als ik dit lees. Ik ben niet gewend dat jongens dit kijken. Maar als je Gossip Girl leuk vind om te kijken moet je eens beginnen aan de nieuwe seizoenen van 90210
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |