Oja? Hoe laat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef SoldMayor het volgende:
vannnnnnnnnnnnnnacht mw3 gameplay trailer alleeeeeeees.
Hoop dat het ook echt gameplay is en niet wat beelden uit de single player.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja? Hoe laat?
Oh, ik zie net je post in het andere topic.
Ooit een keer uit een KLB topic.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat en hoe kom je hier in godsnaam bij?
quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Stoma fapt op draken die auto's neuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga eens van 4chan af.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:11 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Stoma fapt op draken die auto's neuken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in de echte wereld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:34 schreef dreamzk het volgende:
Stoma, ga eens slapen op normale tijdstippen
En goeiemorgen iedereen, dit om 7u wakker worden is niet gezond.
8u vindt ik nog prima te doen maar dit is toch net te vroegquote:
probeer eens 6uur dat is wel een chille tijd om op te staan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
8u vindt ik nog prima te doen maar dit is toch net te vroeg
Ik heb drie haren op m'n borst ik ben een BEER!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
It's super effective!
Parvus uses John Enter
Zoals altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zeker trailer waar je geen moer ziet?
Kan niet, zit mobielquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klik eens even op die link in mn sig.
Vieze spammerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Klik eens even op die link in mn sig.
Bedankt nog dat je vorige keer die lijst met games hebt gebouwd trouwensquote:
Haha ja de meeste toffe games had ik al weggedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bedankt nog dat je vorige keer die lijst met games hebt gebouwd trouwensZag er alleen nog niet echt iets spannends tussen staan, en heb ondertussen ook FO:NV en Skate 3 voor 30e op de kop weten te tikken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Vieze spammer. Ik ga op duimpje omlaag klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |