FO:NV gaat wel veel tijd in zitten moet ik zeggen, vind het wel een prima game opzich. Afgezien van al die bugs en glitchesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ja de meeste toffe games had ik al weggedaanJammer dat je FO:NV nu al gekocht hebt. Heb hem gisteren uitgespeeld, dus je had hem wel mogen lenen
Net op tijd uitgespeeld, want als het goed is krijg ik vanavond LA Noire binnenIk kon het toch niet laten om hem nu al te kopen
en dan wordt het door geschoven naar 21dec2012quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Judgement Day is verschoven naar 21 oktober.
Ik lees al die shit in KLB hoor.quote:
Ah, ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Judgement Day is verschoven naar 21 oktober.
Met carnaval mag ik hopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb drie haren op m'n borst ik ben een BEER!
Dat nummer is zo hardDraaiden ze vroeger regelmatig in mijn stamkroeg
Ben eigenlijk geen ergerlijke glitches tegengekomenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
FO:NV gaat wel veel tijd in zitten moet ik zeggen, vind het wel een prima game opzich. Afgezien van al die bugs en glitches![]()
LA Noire, dat wordt nog even wachten voor mij...
Ga eens met je tijd mee, ik sta dan klaar met m'n 40 mm machine gun.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, ik kan niet wachtenVorige keer hadden ze het ook over ruiters die uit de hemel zouden komen om iedereen mee te nemen en shit, ik stond al klaar met een knuppel, ik laat me toch potverdikkie niet zomaar meenemen!
Niet? Ik zie echt heel veel shit in dat spel zitten, van mensen die half in de vloer/plafond staan tot rondvliegende stickfigure enemies zodra je een persoon neerschiet. Savegames die niet laden, freezes, glitches bij quests.. maar voor de rest wel leuk hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben eigenlijk geen ergerlijke glitches tegengekomen
Wat nou, neerdalen op de aarde!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ga eens met je tijd mee, ik sta dan klaar met m'n 40 mm machine gun.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef Parvus het volgende:
VanPikkesteijn is kutkabouter neem ik aan? Ben je weer geband?
Nog steeds. Alleen weer een account door de shredder.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:07 schreef Parvus het volgende:
VanPikkesteijn is kutkabouter neem ik aan? Ben je weer geband?
Waar is je originele account eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nog steeds. Alleen weer een account door de shredder.
Permban.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar is je originele account eigenlijk gebleven?
Waar had je die permban voor gekregen dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Permban.
Maargoed, over een half jaartje maar eens vragen of ik het weer mag proberen.
Nergens speciaal voor. Je hebt dat notes-systeem. En ik heb gewoon een paar kutnotes, en daarin staat (denk ik) dat ik voor het minste of geringste geband moet worden. Daarom als ik ook maar offtopic ga of een keer iemand afzeik of troll of wat dan ook dan heb ik er weer een te pakken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar had je die permban voor gekregen dan?
Je bent dus een echte rebelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:14 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nergens speciaal voor. Je hebt dat notes-systeem. En ik heb gewoon een paar kutnotes, en daarin staat (denk ik) dat ik voor het minste of geringste geband moet worden. Daarom als ik ook maar offtopic ga of een keer iemand afzeik of troll of wat dan ook dan heb ik er weer een te pakken.
Daarom leg ik me er ook niet bij neer, er zitten zoveel complete aidsusers op fok, die veel erger zijn dan ik, maar daarbij gebeurd dat niet, omdat ze "status" hebben op fok, of vriendjes zijn met de crew.
Nah, ik heb gewoon geen boodschap aan dat onterechte gedoe. En daarbij, ik vind fok niet zo boeiend meer, behalve dit topic en af en toe het Den Bosch topic dus lekker boeiend of ik m'n echte account heb of niet.quote:
Ik niet compleet dubbel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:22 schreef KoningStoma het volgende:
Ik lig helemaal dubbel van dit filmpje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |