Nee hoor, maar ik snap de grap niet helemaal. Die gast vertelt over zijn ultradier en wordt uitgelachen?quote:
Hij speelde wel heel goed in The Invention of Lying, maar die poging tot comedy van hem vind ik echt treurig...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
<-----------------
Ricky Gervais is fucking geniaal
Wat een irritante vent is dat, als je dan toch gaat praten over wapens, bereidt wat voor en ga niet de hele tijd UHHHMMMMMMMMM so yea, UHMMMMMMMMMM this is a gun UHMMMMMMMMMM yea..quote:
The office UK is hij als David Brent echt de shit..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij speelde wel heel goed in The Invention of Lying, maar die poging tot comedy van hem vind ik echt treurig...
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat een irritante vent is dat, als je dan toch gaat praten over wapens, bereidt wat voor en ga niet de hele tijd UHHHMMMMMMMMM so yea, UHMMMMMMMMMM this is a gun UHMMMMMMMMMM yea..
Als ze de RPG eruit halen dan koop ik heul da spel nie!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja
Die game komt over een half jaar uit en we zien wel wat er gebeurt ga nou niet alles over analyseren
Wat is nou een shooter zonder RPG?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ze de RPG eruit halen dan koop ik heul da spel nie!
Inderdaad. Danger Closequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is nou een shooter zonder RPG?
Danger Close mag van mij echt wegblijvenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Danger Close mag van mij echt wegblijven!
De balans die BO heeft met vettere killstreaks en wapens dan ben ik helemaal tevreden
Uiteraard mag Danger Close wegblijven, net zoals Commandoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De balans die BO heeft met vettere killstreaks en wapens dan ben ik helemaal tevreden
Toegankelijkheid Stoma, daar draait het om. Zolang iedereen het maar kan spelen en enigszins kills kan maken. Daar trek je kopers mee, of de game helemaal klopt voor de hardcore gamer is bijzaak. Spektakel en toegankelijk is het enige wat boeit voor games als CoDquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ze verzinnen echt wel iets nieuws dat vet ergerlijk is. Het lijkt er op dat dat een goede strategie is om mensen het volgende deel te laten kopen.
Ach dat is in iedere COD zo dat neem ik onder hand op de koop toequote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Ze verzinnen echt wel iets nieuws dat vet ergerlijk is. Het lijkt er op dat dat een goede strategie is om mensen het volgende deel te laten kopen.
Die balans mag van mij echt oprotten gewoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toegankelijkheid is er al zonder second chance, of danger close. Het grootste gedeelte van de mensen die het spel koopt weet, voor de aankoop, niet eens wat je allemaal kan customizen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Toegankelijkheid Stoma, daar draait het om. Zolang iedereen het maar kan spelen en enigszins kills kan maken. Daar trek je kopers mee, of de game helemaal klopt voor de hardcore gamer is bijzaak. Spektakel en toegankelijk is het enige wat boeit voor games als CoD
Nogal ja. Wat een aanfluiting was dat. Snipers waar je niks mee kan, shotguns waar je niks mee kan. Second chance, ghost, chopper gunners, doggies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toegankelijkheid is er al zonder second chance, of danger close. Het grootste gedeelte van de mensen die het spel koopt weet, voor de aankoop, niet eens wat je allemaal kan customizen.
De bovengenoemde perks zijn na veel beklag niet eens een beetje gepatched. Mensen die zich hieraan ergeren kopen sneller een nieuw deel.
Ik weet nog wel hoe groot de teleurstelling was nadat ik black ops had gekocht.
MW2 geeft noobs juist de mogelijkheid om betere spelers te slachten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:52 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Die balans mag van mij echt oprotten gewoon.Ik wil gewoon een spel waarin ik noobs kan slachten, zonder dat die noobs mij kunnen slachten. 100 keer liever MW2 dus dan BO.
Klopt, en in BO heb ik een hogere k/d dan MW2.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef BzP het volgende:
[..]
MW2 geeft noobs juist de mogelijkheid om betere spelers te slachten...
volgens mij ben jij een van de "noobs"
Met de aankoop BO had je ook al wat COD ervaring toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:02 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Klopt, en in BO heb ik een hogere k/d dan MW2.
Ik haal met BO nu nog steeds hogere scores dan met MW2.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Met de aankoop BO had je ook al wat COD ervaring toch?
Wil je met mij een beschuitje eten?quote:
Dat facebook bericht van jou.quote:
zit op 3e bankje, naast die crackjunk...quote:
Mooi, veel plezier!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
zit op 3e bankje, naast die crackjunk...
Zon schijnt
De reacties onder dat filmpje zijn goud:quote:
Wtf is dit nou weer?quote:
Heeee, lul!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De reacties onder dat filmpje zijn goud:
hij heeft meer dan alleen vlinders in zen buik
bartyboy1010 2 maanden geleden
als de zon weer gaat schijnen dan weet ik dag het tijd is om te frituuren met pils
gnobudy 1 maand geleden
niet mee lachen met da hij dik is.. hij is vorig jaar gestorven aan een hartaanval..
FRIGYES10 2 maanden geleden 4
Tip:
1. Minder mac donalds
2. Meer rukken
3. Nooit meer zingen
4. spring voor een trein.
jorddaa 3 maanden geleden
Zonde, Bob is een regelrechte baasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De reacties onder dat filmpje zijn goud:
hij heeft meer dan alleen vlinders in zen buik
bartyboy1010 2 maanden geleden
als de zon weer gaat schijnen dan weet ik dag het tijd is om te frituuren met pils
gnobudy 1 maand geleden
niet mee lachen met da hij dik is.. hij is vorig jaar gestorven aan een hartaanval..
FRIGYES10 2 maanden geleden 4
Tip:
1. Minder mac donalds
2. Meer rukken
3. Nooit meer zingen
4. spring voor een trein.
jorddaa 3 maanden geleden
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Youtube staat vol met rappers van eigen bodem
Utrechtse trots, echte straatsoldaten dit.quote:
Ik weet niet waarom, maar ik zie jou zo hierin meespelen, rossdale ook trouwens:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Utrechtse trots, echte straatsoldaten dit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik zie jou zo hierin meespelen, rossdale ook trouwens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |