Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze door haar zoon gefilmd is?
Ts geilt op MILFSquote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.
waar is de rest?kzie er maar 1quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.
Nee, een paar maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Saisai het volgende:
je hebt ze dus daadwerkelijk allemaal gekeken.
Walging lijkt me wel gepast.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Schalks. het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet, (vrouwelijke) TS.
Neuh, ze schrijft ergens dat ze 2 keer verkracht is en iets van 8 abortussen ondergaan heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Dat wijf moet wel de nodige hallucinogenen achter de kiezen hebben
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef Saisai het volgende:
ik snap het niet. Laat dr zoon eens zien dan
4chanquote:
quote:
+1 nice voor de zoonquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die moeder zich vergrijpt aan haar zoon. sick bitch.
nou die filmpjes zijn al van 2009,denk niet dat het gebeurdquote:Op zondag 22 mei 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat youtube het (terecht) gaat verwijderen.
Nou denk het niet. Als het echt om die negatieve commentaar ging, zou ze haar hele account verwijderen toch? Lijk me logischer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ze upload ook niet meer, laatste filmpje is een jaar geleden ge upload.
Denk dat ze toch al is gestopt omdat ze veel negatieve comments kreeg.
Mij ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die moeder zich vergrijpt aan haar zoon. sick bitch.
Hebben ze jou ook weer vrij gelaten...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
mensen wat is er mis met wat liefde tussen moeder en zoon
Nee, ze reageert nu as we speak op de reacties. En er waren wel recentere filmpjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ze upload ook niet meer, laatste filmpje is een jaar geleden ge upload.
Denk dat ze toch al is gestopt omdat ze veel negatieve comments kreeg.
indd.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In dit filmpje zie je echt gelijk dat ze zwaaarrrrr psycho is
wie is hier nou sick als je zo denktquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
viesquote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
mensenkennis komt met de jaren. Ik ben al heel oud.
80?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
mensenkennis komt met de jaren. Ik ben al heel oud.
Gelukkig gaan haar kinderen ook niet naar schoolquote:Self portrait of a single, homeschooling Mommy dancing in the rain.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gelukkig gaan haar kinderen ook niet naar school
ik wil wel doen voor haarquote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat haar zoon haar niet wil filmen.
Welke zoon?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat haar zoon haar niet wil filmen.
denken van nietquote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Denken dat een peutertje al op verantwoorde wijze kan filmen.
4chanquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere milf ik zou haar keihard geven en zo op haar dikke tieten klaarkomen.
Vrouwen zijn jelly dat ze er niet zo uit zienquote:
Best wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef CyberJesus het volgende:
Deze shit is eigenlijk toch best wel gross..
Inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
mensen wat is er mis met wat liefde tussen moeder en zoon
waquote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
![]()
Incest is geyl, zoals we in Fryslan zeggen.![]()
![]()
Incest is anders ook heel normaal in Volendam!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
![]()
Incest is geyl, zoals we in Fryslan zeggen.![]()
![]()
Mensen die dit prachtige gevoelsmens niet begrijpenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef AltijdweerEMMER het volgende:
Niet te vergeten Staphorst
Die zijn toch tegen alles wat niet familie van hun is.......
On Topic.
Wat een goor klerewijf....
Maar ja als je die zoon bekijkt de appel valt niet ver van de boom
Baas.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mensen die dit prachtige gevoelsmens niet begrijpen
Naakt in de regen dansen en je zelfgeschreven poëzie voordragen
Dat vroeg ik me ook af toen ik de ''erotische'' foto's van yvonne zag in een ander topic.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
wat bezielt mensen dit soort filmpjes van zichzelf te (laten) maken
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen ik de ''erotische'' foto's van yvonne zag in een ander topic.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
My son lost his arms when he was 9, and now he's 14. I am not sure how to say this, but for the last 3 months, I have been helping my son masturbate since he has no means of doing it by himself and asked me to help him. I know that this is a natural part of boys growing up, and I did not want to deprive him of one more thing because of his disability. However, my husband doesn't know about this and I am not sure how to tell him. What do I do?
Zij lijkt me ook wel zo iemand. A caring and loving blowjob for my darling son.
Waar komt dat vandaan? En is dat echt?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
My son lost his arms when he was 9, and now he's 14. I am not sure how to say this, but for the last 3 months, I have been helping my son masturbate since he has no means of doing it by himself and asked me to help him. I know that this is a natural part of boys growing up, and I did not want to deprive him of one more thing because of his disability. However, my husband doesn't know about this and I am not sure how to tell him. What do I do?
God allemachtig...quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Tja.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:31 schreef Nikmans het volgende:
Maar het is op een vreemde manier opwindend
Is van yahoo answers kan gewoon een troll zijn.quote:
Dat was toch in 2004 ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen ik de ''erotische'' foto's van yvonne zag in een ander topic.
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat Penisbaard het nodig vond deze foto's vandaag in een topic te postenquote:
Oke!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat Penisbaard het nodig vond deze foto's vandaag in een topic te posten
Zo is die beterquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die zoon zich vergrijpt aan zijn moeder. De geluksvogel.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Meeste zoons zouden het dolgraag met hun moeder doen.![]()
(En dochters met hun papa![]()
![]()
)
Is dit incest getroll van je ter compensatie van je genante sex topic ?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Meeste zoons zouden het dolgraag met hun moeder doen.![]()
(En dochters met hun papa![]()
![]()
)
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Is dit incest getroll van je ter compensatie van je genante sex topic ?
Wat een rotkopquote:
quote:
Ligt aan jezelf. Zieke geesten van mensen om dan gelijk aan sex te denken. Laat die moeder zelf bepalen hoe ze haar liefde uit.quote:
Daar is niets mis mee.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef speknek het volgende:
Het is gewoon echt een ontieglijke hippie die haar zoon homeschoolt. Je weet gewoon dat ze als seksuele voorlichting zichelf onder handen neemt met een fikse courgette. En dat ze die na afloop samen rauw opeten.
Mental image is mental.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef speknek het volgende:
Het is gewoon echt een ontieglijke hippie die haar zoon homeschoolt. Je weet gewoon dat ze als seksuele voorlichting zichelf onder handen neemt met een fikse courgette. En dat ze die na afloop samen rauw opeten.
Haha, stel je voor hoe ze aan haar dochter gaat uitleggen wat 'ongesteld zijn' inhoudt.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef speknek het volgende:
hahahaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef speknek het volgende:
Ooit ergens een filmpje van een Nederlandse mevrouw gezien, die het verukkelijk vond om de eerste tamon bij haar dochter in te brengenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:20 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Haha, stel je voor hoe ze aan haar dochter gaat uitleggen wat 'ongesteld zijn' inhoudt.
Top!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ooit ergens een filmpje van een Nederlandse mevrouw gezien, die het verukkelijk vond om de eerste tamon bij haar dochter in te brengen
Geil zegquote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef speknek het volgende:
Wil elke jongen toch...een moeder waar je lekker op kunt fappenquote:
Godverdomme wat een sletquote:
Prima.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
Wat zouden jullie ervan vinden als je je moeder zo op het internet vond?
Eerwraak plegenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
Fappen en daarna mn ma bellen voor een sexdatequote:Op zondag 22 mei 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
Jij niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef MrPotatoHead het volgende:
Die wrat op d'r armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2011 22:54:03 ]
Waar heb je die gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Die ligt daar ook naakt op de vloer met haar zoontjequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 22:41 schreef Jack_is_Back het volgende:
Heeft iemand die 4chan link waar ze hierover wat zeggen? Kan het niet vinden..
Ja dus? Ik ga ook met mijn moeder en oma in bad.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die ligt daar ook naakt op de vloer met haar zoontje
niks mis mee... naakt is niet meteen sexquote:Op zondag 22 mei 2011 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ga ook met mijn moeder en oma in bad.
Bij ons welquote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niks mis mee... naakt is niet meteen sex
Wil je dat een keer filmen?quote:
What has been seen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dit wijf dan ook echt batshit crazy is.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
Wel grappig dat juist 4chan zich hier mee bezig houdt. Al die stoere verhalen daar en dan krijgen ze eindelijk eens een MILF die haar eigen zoon verwent, en dan vinden ze het ineens vreselijk.
vertel? volgens mij ben je gewoon sick minded...net of jij je moeder nooit bloot hebt gezienquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat dit wijf dan ook echt batshit crazy is.Dat merk je aan alles.
Met haar aardgodinnen en natuurgeloofquote:Op zondag 22 mei 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat dit wijf dan ook echt batshit crazy is.Dat merk je aan alles.
Ze geeft soms halve stripteases die haar zoon dan filmt.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
niks mis mee... naakt is niet meteen sex
Verschil tussen je moeder naakt zien en je moeder moeten filmen terwijl ze een niks-verhullend outfitje aanheeft waar ze sensueel loopt te dansen en de string tussen haar kont laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vertel? volgens mij ben je gewoon sick minded...net of jij je moeder nooit bloot hebt gezien
Dat dus.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verschil tussen je moeder naakt zien en je moeder moeten filmen terwijl ze een niks-verhullend outfitje aanheeft waar ze sensueel loopt te dansen en de string tussen haar kont laat zien.
zo knap dat je dat kan zien johquote:Op zondag 22 mei 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze geeft soms halve stripteases die haar zoon dan filmt.
En als ik zo naar die jongen kijk lijkt het alsof er in dat hoofd een lichtje uit is gegaan.
Misschien is het kind wel van een van haar 2 verkrachters.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:12 schreef Jack_is_Back het volgende:
Wtf moeten mensen in haar omgeving denken als ze dit zien? En die vader? Zo bizar dit
Vind het nogal een treurig hoofd ja.quote:
wie niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het nogal een treurig hoofd ja.
Maar jij bent dus vroeger lekker seksueel verwend door je ouders dat je dit normaal vindt?
Oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wie niet?gewoon normaal hoor... puur natuur
Ja, zoiets las ik. En 8 abortussen. Ook iets met kanker overwonnen...vandaar haar religie misschien.quote:
QUOTEN NICHT!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:01 schreef Jack_is_Back het volgende:
@-aardbei- dat is wel ziek zou een hoop verklaren wat een verknipt wijf
Eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 23:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar 1 woordje ingesproken en je hoort meteen dat het echt zo'n trieste kutnerd is.quote:
Da's microsoft Sam, dwaas.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar 1 woordje ingesproken en je hoort meteen dat het echt zo'n trieste kutnerd is.
Wow jij bent kankerdom.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Maar 1 woordje ingesproken en je hoort meteen dat het echt zo'n trieste kutnerd is.
b heeft al de kinderbescherming gebeld/geemaildquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef Mishu het volgende:
Ik hoop dat mensen haar aangeven bij de politie of nog beter, dat de politie zelf op zoek gaat.
Kuttrolls dat wijf is kankergeilquote:Op maandag 23 mei 2011 00:53 schreef gers het volgende:
[..]
b heeft al de kinderbescherming gebeld/geemaild
Andere filmpjes niet bekeken?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
Politie inschakelen omdat een zoon een moeder in bad filmt en andersom.
quote:Op maandag 23 mei 2011 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, maar kon geen enkele videografie vinden met keiharde seks.
Waar is de penetratie precies?quote:
Kom maar weer terug wanneer je xxx young boy fucking his mother from behind xxx gevonden hebt.quote:
Net na dat filmpje, waar ze haar slipje opzij schuift zodat zoonlief naar binnen kan met een hele harde plasser.quote:
Als het nou een 51 jarige man was met zijn jonge dochtertje was zou je zeker precies hetzelfde zeggen.quote:
Jonge dochtertjes.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het nou een 51 jarige man was met zijn jonge dochtertje was zou je zeker precies hetzelfde zeggen.
Met wratten en boggels.quote:
Graag filmpjes van Penisbaard die zijn moeder filmt en andersom.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
Politie inschakelen omdat een zoon een moeder in bad filmt en andersom.
Canadees?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:30 schreef Stuurver het volgende:
En al die comments van die Amerikaanse moraalridders
Als daar een kerel in een string stond te dansen met een kerstmannenpak aan zou ik het nog veel stoerder vindenquote:Op maandag 23 mei 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het nou een 51 jarige man was met zijn jonge dochtertje was zou je zeker precies hetzelfde zeggen.
Hou op echt.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:36 schreef Supersoep het volgende:
Er is ook een saunafilmpje waar ze inzoomt op haar grote tieten, waar ze het heeft over een man die op haar liep te rukken. Dat was wel fap-worthy.
En haar zoontje maar filmen?quote:Op maandag 23 mei 2011 01:36 schreef Supersoep het volgende:
Er is ook een saunafilmpje waar ze inzoomt op haar grote tieten, waar ze het heeft over een man die op haar liep te rukken. Dat was wel fap-worthy.
Als ze dat op youtube pleurt samen met nog meer van dat soort filmpjes zoals nu ook het geval, ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:43 schreef Penisbaard het volgende:
Als het een moeder was die haar jonge dochtertje in bad zat te strelen zouden jullie zeker hetzelfde zeggen.
Hetzelfde.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:43 schreef Penisbaard het volgende:
Als het een moeder was die haar jonge dochtertje in bad zat te strelen zouden jullie zeker hetzelfde zeggen.
Misgunner.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze dat op youtube pleurt samen met nog meer van dat soort filmpjes zoals nu ook het geval, ja.
Hij leeft op planten en sojabonen. Krijgt geen warme maaltijd naar binnen volgens mij. Dat is niet vol te houden als je wil groeien, dat zie je dus wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:59 schreef schommelstoel het volgende:
Ze heeft over liefde en puur en natuur en ga zo maar door, en dat weet wat goed is voor hen.
Nou, paar dingen nu gezien, en het valt me op dat het jochie altijd houding heeft alsof het moe is, hij praat bijna nooit, en lachen zie je hem ook niet veel.
En hij is wel heel erg aan zijn moeder gehecht, dat jochie gaat het alleen maar zwaar krijgen in de grote mensen wereld.
Ik wel.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een 51 jarige man die tegen zijn 11 jarige dochtertje aanrijdt terwijl hij Celine Dion zingt.quote:
IEW IEW IEW.quote:
Ik vind het wel sexy, vooral hoe ze elkaar zoenenquote:
Ze mag mij ook wel helpen met trekken hoor, geen probleem.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Dat wijf is wel zo gek als een deur, maar als je gelijk denkt dat ze dat jongetje misbruikt ben je zelf ook niet helemaal 100 denk ik.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
![]()
Ik denk dat ze haar zoon straks kan gaan bezoeken in de gevangenis. hij ontspoort straks helemaal.
quote:
Kan ook door zijn voeding komen heb ik net vernomen. Ze eten niet bepaald normaal.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:17 schreef Pixie. het volgende:
Wtf
Agh 4chan gooit het wel het hele internet op hoor
Dat jochie komt heus wel goed terecht
Er zit totaal geen leven in dat kind ik vind het heel triest eigenlijk
En wat een ziek wijf zeg
dus jij fapped op dat gingerjoch¿ gore pedopater die je bentquote:
Neen op die Milfquote:Op maandag 23 mei 2011 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
dus jij fapped op dat gingerjoch¿ gore pedopater die je bent
En daarna uiteraard haar in de frituurpan gooitquote:Op maandag 23 mei 2011 14:21 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort draait het jongetje door, verkracht zijn moeder en hakt haar daarna in stukken.
En zijn duitse herder mee liet doenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Dat verhaal was net iets beter geweest als de buurman mee stond te kijken over de schutting ofzo
Er staat toch happy in de titel van dat filmpje, wat nou sad.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er staat toch happy in de titel van dat filmpje, wat nou sad.
404'dquote:Op maandag 23 mei 2011 15:17 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Die link naar 4chan werkt trouwens niet meer
Of naar pics.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Iedereen is nieuwsgierig naar wat men te zeggen heeft over zoiets vreemds
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Iedereen is nieuwsgierig naar wat men te zeggen heeft over zoiets vreemds
Hij lijkt wel erg op zijn moeder :/quote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef Zenato het volgende:
Als je goed op hem let, zie je dat er iets niet goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |