Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze door haar zoon gefilmd is?
Ts geilt op MILFSquote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.
waar is de rest?kzie er maar 1quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.
Nee, een paar maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Saisai het volgende:
je hebt ze dus daadwerkelijk allemaal gekeken.
Walging lijkt me wel gepast.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Schalks. het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet, (vrouwelijke) TS.
Neuh, ze schrijft ergens dat ze 2 keer verkracht is en iets van 8 abortussen ondergaan heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Dat wijf moet wel de nodige hallucinogenen achter de kiezen hebben
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef Saisai het volgende:
ik snap het niet. Laat dr zoon eens zien dan
4chanquote:
quote:
+1 nice voor de zoonquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die moeder zich vergrijpt aan haar zoon. sick bitch.
nou die filmpjes zijn al van 2009,denk niet dat het gebeurdquote:Op zondag 22 mei 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat youtube het (terecht) gaat verwijderen.
Nou denk het niet. Als het echt om die negatieve commentaar ging, zou ze haar hele account verwijderen toch? Lijk me logischer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ze upload ook niet meer, laatste filmpje is een jaar geleden ge upload.
Denk dat ze toch al is gestopt omdat ze veel negatieve comments kreeg.
Mij ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die moeder zich vergrijpt aan haar zoon. sick bitch.
Hebben ze jou ook weer vrij gelaten...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
mensen wat is er mis met wat liefde tussen moeder en zoon
Nee, ze reageert nu as we speak op de reacties. En er waren wel recentere filmpjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ze upload ook niet meer, laatste filmpje is een jaar geleden ge upload.
Denk dat ze toch al is gestopt omdat ze veel negatieve comments kreeg.
indd.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In dit filmpje zie je echt gelijk dat ze zwaaarrrrr psycho is
wie is hier nou sick als je zo denktquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
viesquote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
mensenkennis komt met de jaren. Ik ben al heel oud.
80?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
mensenkennis komt met de jaren. Ik ben al heel oud.
Gelukkig gaan haar kinderen ook niet naar schoolquote:Self portrait of a single, homeschooling Mommy dancing in the rain.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gelukkig gaan haar kinderen ook niet naar school
ik wil wel doen voor haarquote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat haar zoon haar niet wil filmen.
Welke zoon?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat haar zoon haar niet wil filmen.
denken van nietquote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Denken dat een peutertje al op verantwoorde wijze kan filmen.
4chanquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere milf ik zou haar keihard geven en zo op haar dikke tieten klaarkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |