Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat ze door haar zoon gefilmd is?
Ts geilt op MILFSquote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.
waar is de rest?kzie er maar 1quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door de rest van de filmpjes. En omdat zij haar zoon ook filmt in datzelfde bad.
Nee, een paar maar.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Saisai het volgende:
je hebt ze dus daadwerkelijk allemaal gekeken.
Walging lijkt me wel gepast.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Schalks. het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet, (vrouwelijke) TS.
Neuh, ze schrijft ergens dat ze 2 keer verkracht is en iets van 8 abortussen ondergaan heeft.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:30 schreef Nikmans het volgende:
Dat wijf moet wel de nodige hallucinogenen achter de kiezen hebben
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef Saisai het volgende:
ik snap het niet. Laat dr zoon eens zien dan
4chanquote:
quote:
+1 nice voor de zoonquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die moeder zich vergrijpt aan haar zoon. sick bitch.
nou die filmpjes zijn al van 2009,denk niet dat het gebeurdquote:Op zondag 22 mei 2011 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat youtube het (terecht) gaat verwijderen.
Nou denk het niet. Als het echt om die negatieve commentaar ging, zou ze haar hele account verwijderen toch? Lijk me logischer.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ze upload ook niet meer, laatste filmpje is een jaar geleden ge upload.
Denk dat ze toch al is gestopt omdat ze veel negatieve comments kreeg.
Mij ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
wtf. het zal me niet verbazen als die moeder zich vergrijpt aan haar zoon. sick bitch.
Hebben ze jou ook weer vrij gelaten...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
mensen wat is er mis met wat liefde tussen moeder en zoon
Nee, ze reageert nu as we speak op de reacties. En er waren wel recentere filmpjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef schommelstoel het volgende:
Ze upload ook niet meer, laatste filmpje is een jaar geleden ge upload.
Denk dat ze toch al is gestopt omdat ze veel negatieve comments kreeg.
indd.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In dit filmpje zie je echt gelijk dat ze zwaaarrrrr psycho is
wie is hier nou sick als je zo denktquote:Op zondag 22 mei 2011 16:37 schreef Saisai het volgende:
viesquote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
mensenkennis komt met de jaren. Ik ben al heel oud.
80?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
mensenkennis komt met de jaren. Ik ben al heel oud.
Gelukkig gaan haar kinderen ook niet naar schoolquote:Self portrait of a single, homeschooling Mommy dancing in the rain.
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Gelukkig gaan haar kinderen ook niet naar school
ik wil wel doen voor haarquote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat haar zoon haar niet wil filmen.
Welke zoon?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
TS baalt dat haar zoon haar niet wil filmen.
denken van nietquote:Op zondag 22 mei 2011 17:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Denken dat een peutertje al op verantwoorde wijze kan filmen.
4chanquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:07 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere milf ik zou haar keihard geven en zo op haar dikke tieten klaarkomen.
Vrouwen zijn jelly dat ze er niet zo uit zienquote:
Best wel jaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:19 schreef CyberJesus het volgende:
Deze shit is eigenlijk toch best wel gross..
Inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
mensen wat is er mis met wat liefde tussen moeder en zoon
waquote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
![]()
Incest is geyl, zoals we in Fryslan zeggen.![]()
![]()
Incest is anders ook heel normaal in Volendam!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
![]()
Incest is geyl, zoals we in Fryslan zeggen.![]()
![]()
Mensen die dit prachtige gevoelsmens niet begrijpenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:52 schreef AltijdweerEMMER het volgende:
Niet te vergeten Staphorst
Die zijn toch tegen alles wat niet familie van hun is.......
On Topic.
Wat een goor klerewijf....
Maar ja als je die zoon bekijkt de appel valt niet ver van de boom
Baas.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mensen die dit prachtige gevoelsmens niet begrijpen
Naakt in de regen dansen en je zelfgeschreven poëzie voordragen
Dat vroeg ik me ook af toen ik de ''erotische'' foto's van yvonne zag in een ander topic.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
wat bezielt mensen dit soort filmpjes van zichzelf te (laten) maken
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen ik de ''erotische'' foto's van yvonne zag in een ander topic.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
My son lost his arms when he was 9, and now he's 14. I am not sure how to say this, but for the last 3 months, I have been helping my son masturbate since he has no means of doing it by himself and asked me to help him. I know that this is a natural part of boys growing up, and I did not want to deprive him of one more thing because of his disability. However, my husband doesn't know about this and I am not sure how to tell him. What do I do?
Zij lijkt me ook wel zo iemand. A caring and loving blowjob for my darling son.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |