Oh ik dacht dat dat ook automatisch goedkwamquote:Op zondag 22 mei 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
En of een modje even de nummering kan rechtbreien
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wasda in de OP?![]()
Iets van Epic Mealtime? Nooit van gehoord!
Klopt, maar de vorige was fout (zei Co in een van de laatste posts).quote:Op zondag 22 mei 2011 11:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat ook automatisch goedkwam
quote:
I hope so! Nog veul te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Maria: da's inderdaad best al snelMaar ik weet zeker dat dat voor jou npnp is. Miss Etcetera gaat ass kicken met la scripzione
Iewl. En konijntjesquote:
1479?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
En of een modje even de nummering kan rechtbreien
Ik werd al misselijk vh plaatje in de OP, dus ik heb helemaal niet naar dat filmpje gekekenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik werd helemaal misselijk van die epic mealtime filmpjes. Toen zijn we gaan rennen, 4 km, gaat alweer wat beter.
Straks lekker pizza maken
Zou ik zeker doenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen ff rondje Haagse dierenartsen doen. Pippa plast steeds op de bank, dus het wordt hoog tijd om haar te laten helpen. En Janneke meteen ook, als het even kan. Dus morgen even bij wat toko's informeren wat het kost, of ik "groepskorting" kan krijgen etc. De prijzen lopen nogal uiteen, zo zie ik op internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik denk dat je idd wel behoefte zal hebben aan die laatste T. Je hebt genoeg beweging vandaagquote:Op zondag 22 mei 2011 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje zo ongeveer voor vandaag:
S: 5 km. hardlopen
O/L: yoghurt met muesli en appel
B: 30 minuten wandelen
T: stukje bananenbrood
T: kom broccolisoep met fetakaas
D: aardappel/courgettegratin
T: nog een stuk bananenbrood?
Ik ben niet ontevreden, geloof ik. Wat jullie?
Eventueel nog wijntjes aan toe te voegen...
Ja, volgens mij ook. Maar wel lekker!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:42 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij is bananenbrood meer cake dan brood
Inderdeed! Je kan alleen niet zien of er vloerbedekking in de badkamer ligt, zoals bij het gastgezin waar we logeerden in Londen tijdens de schoolreis...quote:Op zondag 22 mei 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauw Mo, ziet er tof uit! En dicht bij de uni!
Good one. Plan nu nog een extra T in (fruit) en dan na het avondeten ook nog een extra.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chico, ik ben mn bed nog nauwelijks uitgeweest en ik heb al meer gegeten.
Enorme hoofdpijn.. Maar er wordt goed voor me gezorgd.
.
Even kijken.. 2 x in de week 5 km in een oplopend tempo, 1 x in de week een langere afstand in een langzame tempo..quote:Op zondag 22 mei 2011 18:11 schreef Chicolate het volgende:
5 km, 5 weken training (2-3x per week) ... zou ik het tegen die tijd in 1 stuk kunnen lopen?
Vriendinnetje probeert me over te halen over 5 weken een wedstrijd te lopen van 5 km. En ik vraag me af of dat genoeg tijd is om conditie op te bouwenquote:Op zondag 22 mei 2011 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Even kijken.. 2 x in de week 5 km in een oplopend tempo, 1 x in de week een langere afstand in een langzame tempo..
Dan moet 8 km wel kunnen.
Pff, wat klinkt dit simpel, haha maar vergt natuurlijk wel doorzetten
goed bezig geweest dus?quote:Op zondag 22 mei 2011 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Maakt niet uit...
Zo, die Kanon, gaat als een kanon... poeh, nog even boven dweilen en wc schoonmaken en dan komt aanstaande ook weer thuis.. fijn
Dat is fijn om te horen, want je kan nooit genoeg lachen!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:13 schreef loveli het volgende:
Maria, ik krijg altijd een lach op m'n hoofd van je. Ondanks moe en uitgewerkt.
Hangt een beetje van je definitie van goed af, maar ik geloof dat ik niet mag klagen.quote:
Wel okéquote:
qft!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:35 schreef loveli het volgende:
Dat jij geen tijd hebt om het bij te houden betekent niet dat wij jouw dagboekposts niet willen lezen
Haha, bekijk je 'm nu pas?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hoofdpiet
'Dieuwertje Blok! Besta jij ook al in mei?'
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/homequote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het Sintjournaal gemist gisteren. Wat was het nieuws?
Jullie zijn gewoon een stelletje ramptoeristenquote:En Amsel, ik lees je dagboekposts graag. Dus hou je voor mij zeker niet in
ja, ik was weg 't weekendquote:
Bram stoptquote:Op zondag 22 mei 2011 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het Sintjournaal gemist gisteren. Wat was het nieuws?
En Amsel, ik lees je dagboekposts graag. Dus hou je voor mij zeker niet in
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adrie_van_Oorschotquote:Op zondag 22 mei 2011 21:00 schreef loveli het volgende:
Wie was het voor Bram? Misschien dat die me wel wat doet
Tomaatjes. Evt beetje olie erbij ivm de vitamientjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Trek. Wat zal ik nemen? Tomaatjes of magere yoghurt?
*loopt naar keukenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Tomaatjes. Evt beetje olie erbij ivm de vitamientjes.
is het niet zo dat tomaat (of andere groente) voornamelijk (of zelfs alleen maar?) wateroplosbare vitamines bevat juist omdat er geen vet in tomaten zit om vetoplosbare vitamines in op te lossen? het lijkt me om die reden dan ook niet nodig om olie bij je tomaatjes te eten (behalve dan omdat het lekker is uiteraard) zoals jij vaak zegt.. of is dit nu een heel kromme redenering? bovendien zit er in tomaat volgens mij alleen vitamine C in noemenswaardige hoeveelhedenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Tomaatjes. Evt beetje olie erbij ivm de vitamientjes.
onofficieel ook nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef loveli het volgende:
In tomaten zit lycopeen, die is dacht ik vetoplosbaar, hoewel officieel geen vitamine. De reden om olie over de sla te doen is vooral omdat je dan dat soort dingen kunt opnemen.
quote:Juist vetoplosbare vitamines en anti-oxidanten kunnen in je hersenen aan het werk (want cholesterol).
me neitherquote:Vetoplosbare vorm van vitamine C is ascorbyl palmitaat, geen idee of die in tomaat zit
Ik lees selectief, dus prima toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:49 schreef Amsel het volgende:
Ik had net iets getypt en nu is het wegIk zei dat ik na al die jaren in dit topic dus echt nog steeds niks weet over de oplosbaarheid van vitamines, welke voedingsmiddelen wel en niet bij elkaar kunnen, wat je het beste kunt eten bij welke sport... En ik blijf ook constant
maar dat komt door de calcium in de melk, niet door het vet. al heb ik ook nog nooit gehoord van verbeterde vitamine C opname door vet.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef MarMar het volgende:
Ehm, juist niet toch? Melk bijvoorbeeld zorgt voor slechte opname van vit. C.
Vitamine C en ijzer, dat is de combi die ik ken. Vit C om ijzer beter op te nemen.
Carothenoide, dus mijn gedachtenkronkel is dat 'ie aan vitamine A verwant zou kunnen zijn, wist het niet zeker maar giong kort door de bocht.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:53 schreef Blurred86 het volgende:
onofficieel ook nietmaar wat lycopeen betreft heb je gelijk ja, niet aan gedacht! al is koken volgens mij efficienter om de opname te bevorderen dan olie erbij eten.
Omdat je hersenen uit vet bestaan, kunnen vetoplosbare vitamines daar aan de slag.quote:[iets over cholesterol en hersenen]
yah ik moest mijn ijzertabletten liefst altijd met sinaasappelsap innemenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
maar dat komt door de calcium in de melk, niet door het vet. al heb ik ook nog nooit van verbeterde vitamine C opname gehoord door vet.
dat vitamine C zorgt voor verbeterde opname van ijzer klopt inderdaad.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
zouden jullie mij trouwens af en toe aan het bestaan van grapefruit willen herinneren? Ik wil meer grapefruit eten,maar vergeet ze steeds te kopen
dat is wel erg kort door de bochtquote:Op zondag 22 mei 2011 21:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Carothenoide, dus mijn gedachtenkronkel is dat 'ie aan vitamine A verwant zou kunnen zijn, wist het niet zeker maar giong kort door de bocht.
[..]
Omdat je hersenen uit vet bestaan, kunnen vetoplosbare vitamines daar aan de slag.
Moet ik iets vertellen over de 15 jaar oudere man die al 20 jaar een vriendin heeft en verliefd op me aan het worden is?quote:
Nou?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
[..]
Moet ik iets vertellen over de 15 jaar oudere man die al 20 jaar een vriendin heeft en verliefd op me aan het worden is?
Interessanter is wat jij voor hem voeltquote:Op zondag 22 mei 2011 22:02 schreef Amsel het volgende:
[..]
Moet ik iets vertellen over de 15 jaar oudere man die al 20 jaar een vriendin heeft en verliefd op me aan het worden is?
Trots!quote:Op zondag 22 mei 2011 22:07 schreef Amsel het volgende:
Maar ik heb wel donderdag de collega afgewimpeld en vrijdag McSex, dus mijn voornemen om verstandig te doen werkt wel!
En nu ben ik weer uitgedagboekt
Fijn om te horen dat het nog goed kan komenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
Trots!
Overigens vind ik het allemaal wel grappig om te lezen. Het lijkt een beetje op mijn leven een jaar of 10 geleden, vlak voor ik ging trouwen.
Dat is het ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
http://sinterklaasjournaal.ntr.nl/#/home
[..]
Jullie zijn gewoon een stelletje ramptoeristen![]()
![]()
Jagär, het klinkt altijd zo gezellig met jou en de Duutser
Op een dag overkomt het jequote:Op zondag 22 mei 2011 22:13 schreef Amsel het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het nog goed kan komenIk ben zooooo toe aan rustiger vaarwater. En tegelijkertijd ben ik er ook wel bang voor
Ik ben de drama's ook helemaal zat. Maar ter lering ende vermaeck van de Slankies ga ik dan nog wel even doorquote:
Valkuil 1: de jojo. Afvallen en daarna weer terugvallen in je oude patroon.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:22 schreef marleenhoofd- het volgende:
Hmm misschien moet ik me hier maar eens melden als stok achter de deur. Ik weeg ongeveer 59kg en ben 1.60m ik wil altijd wel afvallen en soms lukt dat ook wel en een tijdje daarna kom ik weer aan. Mijn motivatie gaat op en neer, maar ik heb weer een nieuw gewichtrecord bereikt dus ik vind dat het weer eens tijd wordt serieus af te vallen.
Je kunt ook het eet/leefpatroon van die anderen veranderenquote:Ik heb geen heel concreet plan, vooral omdat ik vaak samen eet met andere mensen wil ik geen strikt dieet volgen maar gewoon goed opletten.
Valkuil 2: streefgewicht. Doen we liever niet aan. Pak een centimeter, eet een stronk broccoli en verbrand je ontbijtkoek.quote:Meer sporten is ook een eeuwig goed voornemen.
Ik hoop hier misschien wat goede tips te lezen en mezelf te kunnen motiveren omdat ik me een soort van moet/kan verantwoorden hier.
Zodra ik 55kg of minder weeg, ben ik tevreden.
quote:Nu ga ik hardlopen!
Klinkt heerlijk relaxed.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rustig. Vandaag echt geen bal gedaan. Op de bank gehangen met een game.
Je kan het ook zo doen:quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen begint 't circus weer. Ik heb dit jaar al welgeteld 12 uur verlof op kunnen nemen.
*mompelt iets over vakantierechten*quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen begint 't circus weer. Ik heb dit jaar al welgeteld 12 uur verlof op kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |