Aah. Levert mooie verhalen op.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet drink nu ik deze verhalen hoor.
Ik heb vrijdag nog niksquote:Op zondag 22 mei 2011 02:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah. Levert mooie verhalen op.
Maar ik hoef ook niet altijd te drinken, zekers niet.
Maar vrijdagavond wel!!1
Ik heb Free Festival (16 juli) en Decibel (20 augustus) op de planning staanquote:Op zondag 22 mei 2011 02:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben niet echt thuis erin, maar het idee lijkt me wel vet.
Wat houden beide in? Decibel zegt me wel watquote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb Free Festival (16 juli) en Decibel (20 augustus) op de planning staan.
Soms is het ook wel fijn om dat laatste juist niet te kunnenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vies en ik vind het wel fijn om normaal te kunnen nadenken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Ahhh ik hang hier alweer 2 uur rond....
Duidelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen wil ik geen ironie maken en morgen juist falen omdat ik er te makkelijk over dacht. Dus ik moet vanmiddag wel écht aan de slagquote:
Dit, maar dan met ges.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Alleen wil ik geen ironie maken en morgen juist falen omdat ik er te makkelijk over dacht. Dus ik moet vanmiddag wel écht aan de slag
Eigen keuze toch? Geen probleem meequote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoals kapsalon?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Soms is het ook wel fijn om dat laatste juist niet te kunnen.
Maar er zijn betere dingen dan alcohol.
Ik ben best verlegen irl. Vooral bij meiden ( xD ).quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Soms is het ook wel fijn om dat laatste juist niet te kunnen.
Maar er zijn betere dingen dan alcohol.
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat houden beide in? Decibel zegt me wel wat
Officiële moet nog verschijnen, maar je herkent de meeste namen vast welquote:Hardstyle : prophet luna chain reaction stefanie tatanka thera twilight forces the pitcher frontliner rebels minus is more
Hardcore : angerfist outblast & korsakof dyprax noize sup state of emergency accelarator catscan counterfeit & negative a amnesys day-mar mad dog lady kate mc syco
Early : bass-d predator terminal & vavaculo scott marten raoul dkc the rizzler sequence & ominous cyberkoin the menace & mercenary
Evenaart het ongeveerquote:
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 02:34 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html
Line-up:
[..]
Officiële moet nog verschijnen, maar je herkent de meeste namen vast wel.
En gratis toegang dus. Normaal gesproken gaan we maar met twee of drie man naar dit soort feesten, maar nu gaan ook wat niet 'hardstyle/hardcore' vrienden mee, omdat het toch gratis is en zo'n feest meemaken is wel dondersvet.
Haha, dat ookquote:
Weet niet.. ik vind iets leuk als ik het snapquote:
Samen met Defqon grootste outdoor festival (in de harder styles bla-blaquote:
Hier ben je totaal niet verlegenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben best verlegen irl. Vooral bij meiden ( xD ).
Na wat biertjes valt het dan wel mee
70 euro?? Pasquote:Op zondag 22 mei 2011 02:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Samen met Defqon grootste outdoor festival (in de harder styles bla-bla), maar is wel prijzig als je wilt 'komen kijken'. +70 euro dit jaar, kut btw-verhoging
!
Nee. Maar irl wel. Alleen met wat biertjes op dus minder.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:36 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hier ben je totaal niet verlegen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:36 schreef TMartina het volgende:
kwart voor 3 tikt de klok en slagend nederland zit op fok!
En dat rijmt ook nog eens mooi!
Jup. Je moet d'r wat voor over hebbenquote:
Ja daarom is voor uitgaan het beste om een beetje aangeschoten te zijn. Zodat je wat losser wordt, maar niet dat je vervelend wordt en niet meer helder kunt nadenkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben best verlegen irl. Vooral bij meiden ( xD ).
Na wat biertjes valt het dan wel mee
Ik moet het nog meemaken, na La en Bi. Ik sta daar best slecht voor/ik faal er in de algemeenheid in.quote:
Da's nog nooit gebeurd bij mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom is voor uitgaan het beste om een beetje aangeschoten te zijn. Zodat je wat losser wordt, maar niet dat je vervelend wordt en niet meer helder kunt nadenken.
Trusten!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Mijn plan om vroeg naar bed te gaan is alweer mislukt. Nouja, dan ga ik nu maar slapen. Slaap lekker jongetjes en meisjes van de EXA SC.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoezo ga je niet slagen dan Flitskikker?
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet het nog meemaken, na La en Bi. Ik sta daar best slecht voor/ik faal er in de algemeenheid in.
Dat idee heb ik ookquote:
Doei ((naam != Ilze)&&(naam != Esther)) !quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Mijn plan om vroeg naar bed te gaan is alweer mislukt. Nouja, dan ga ik nu maar slapen. Slaap lekker jongetjes en meisjes van de EXA SC.
Vervelend worden? Nee daar heb ik gelukkig ook maar nauwelijks last van. Ik word dan zo lam als Geert en heb een ruimtekussen van 10 meter om me heen nodigquote:
Beter wel ja. Maar ik moet het nog meemaken.quote:
Jij hebt goldaccount?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef TMartina het volgende:
godverdomme je kan nieteens kijken wie de gestemd heeft.
Op hyves is alles beter.
Huhquote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
O, nog één ding. Schrik niet van de datum/dag die op je op je computerscherm staat.![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
O, nog één ding. Schrik niet van de datum/dag die op je op je computerscherm staat.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Ezell het volgende:
Heheheh, okequote:Op zondag 22 mei 2011 02:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Beter wel ja. Maar ik moet het nog meemaken.
Als ik die middag thuisben, en ik kijk het na, en het is beide rond de 5-6 of hoger, dan ben ik geslaagd.
Hehe ja dat dusquote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Vandaag is het zondag? DAN IS MORGEN EXAMEN!!!Ohnee, wacht...
"
Typetje "zo min mogelijk vakkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Succes flits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel vervelend dat je latijn niet als extra hebt.
Je hebt iig genoten van je weekend. Dat scheelt.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Ooh. Het is zondag. Dat betekent dat het morgen maandag is en dat we weer examens hebben!!!
Hoe weet jij datquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef TMartina het volgende:
[..]
Je hebt iig genoten van je weekend. Dat scheelt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Vandaag is het zondag? DAN IS MORGEN EXAMEN!!!Ohnee, wacht...
"
Oh haha daar dacht ik echt niet aanquote:Op zondag 22 mei 2011 02:42 schreef yosander het volgende:
Ooh. Het is zondag. Dat betekent dat het morgen maandag is en dat we weer examens hebben!!!
Omgquote:Op zondag 22 mei 2011 02:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Flitskikkerkent
de
rijtjes
van
bellum
en
rosa
niet
Je zit op fok! Dan is je weekend al tijd top!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
Viel/valt best mee trouwens.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef TMartina het volgende:
[..]
Je zit op fok! Dan is je weekend al tijd top!
Dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
Viel/valt best mee trouwens.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef TMartina het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 22 mei 2011 02:45 schreef TMartina het volgende:
Ik ga ook pitten. Doe geen moeite doei te zeggen, morgen is het toch sc #110.
edit: "Morgen"![]()
Hoe kan dat?? Ik moest de in de 1e, 2e, 3e, 4e eindeloos leren voor toetsenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Snap je nu hoe erg het met me gesteld is
Deze man weet wat mijn hoogtepunt van het weekend wasquote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef TMartina het volgende:
[..]
Dankjewel, hoop dat jij het ook leuk hebt gehadquote:Op zondag 22 mei 2011 02:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Leuk dat ik heb bijgedragen aan het leuk maken van je weekend dan.
Ik haalde altijd 3'en voor die SO's.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? Ik moest de in de 1e, 2e, 3e, 4e eindeloos leren voor toetsen. Ik zat trouwens wel dit jaar met proefvertaling latijn de rijtjes half met grieks te vervoegen. Ik dacht echt ineens: ohnee shit.
Dat dus.. maar als je elke 2 weken ofzo een so hebt en elke keer de dag ervoor die rijtjes een paar keer doorneemt dat leer je ze echt tot in den treurequote:Op zondag 22 mei 2011 02:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit eindeloos geleerd voor Latijn en Grieks... Het zijn wel de enige vakken waarvoor ik in de onderbouw mijn leerwerk gewoon bijgehouden heb (wel altijd de dag voor de toets), waardoor ik alles wel gewoon snap qua grammatica. Maar het scheelt dat ik heel makkelijk rijtjes leer, dat zit er zo in bij mij.
Doorgestreept wat fout isquote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haalde altijd 3'en voor die SO's.
us i o um o i o is os is
a ae ae am a ae arum as os as
um i o um o i orum is os is
o s t mus tis nt
r ris tur mur mini ntur
Kloppen ze?De rest weet ik anders niet.
Die ken ik nogquote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haalde altijd 3'en voor die SO's.
us i o um o i o is os is
a ae ae am a ae arum as os as
um i o um o i orum is os is
o s t mus tis nt
r ris tur mur mini ntur
Kloppen ze?De rest weet ik anders niet.
Ja hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankjewel, hoop dat jij het ook leuk hebt gehad!
Verbeter danquote:
Toppie joppie dan!quote:
a ae ae am a, ae arum is as isquote:Op zondag 22 mei 2011 02:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verbeter dan
Maar de rijtjes van urbs, quis quae quod, hic haec hoc, ingentis, esse enzo
Die zou ik écht me god niet weten.
Of aan een woord zien of het een deponens is. Of überhaupt wat het is als het niet een praesans, imp, perf of pqp is.
Soms een 1. Soms een 3. Woordjes leren wel meestal een 8 ofzo. Dat compenseerde weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat voor cijfers had je dan in de onderbouw voor Latijn Flitskikker (ik typte Flitskiller)?
Deponens hoofdstuk in ons boek was het laatste hoofdstuk en hadden wij overgeslagenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verbeter dan
Maar de rijtjes van urbs, quis quae quod, hic haec hoc, ingentis, esse enzo
Die zou ik écht me god niet weten.
Of aan een woord zien of het een deponens is. Of überhaupt wat het is als het niet een praesans, imp, perf of pqp is.
waarom bleef je gymnasium doen?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Soms een 1. Soms een 3. Woordjes leren wel meestal een 8 ofzo. Dat compenseerde weer.
Nu iets minder...quote:
Ahja, maar dan kom je toch in tijdnood?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:53 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Deponens hoofdstuk in ons boek was het laatste hoofdstuk en hadden wij overgeslagendus die herken ik ook niet. Maar aangezien ik op een proefvertaling elk woord opzoek (ik durf het gewoon niet aan om het uit mn hoofd te doen
is zo zonde op een examen als je het fout hebt maar had kunnen opzoeken) zie ik het vanzelf wel
.
Jawel, anders kan ik niet slapenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:54 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Arme jij... of je doet het gewoon niet meer
.
"Nou Martijn, Grieks of Latijn?"quote:Op zondag 22 mei 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
waarom bleef je gymnasium doen?Had je toen je een profiel moest kiezen niet iets van 'shiiit laat ik iig een moderne taal als extra vak kiezen voor als het niet lukt'?
Nee valt wel mee.. die tekstvragen doe ik gewoon heel snelquote:Op zondag 22 mei 2011 02:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ahja, maar dan kom je toch in tijdnood?
Ik ga wel alles opzoeken, geen risico nemen ook.
Die proefvertaling van vorig jaar herken ik, die hadden we vorig jaar gemaakt. Daar had ik een 3 voor ofzo. Godverjuvele wat was die moeilijk.
Heb het sowieso een kutvak gevonden. Mede door de leraar en/of de klas.
Oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.. die tekstvragen doe ik gewoon heel snel. Echt ik zoek ALLES op.. gaat me niet nog een keer overkomen dat ik van de 10 betekenissen er 2 in mn hoofd heb en daar dus uitkies en dat dat net fout is enzo
.
Woei, ik zei m'n naam, hihiquote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Nou Martijn, Grieks of Latijn?"
Grieks stond ik wel hoger voor, maar ik besefte wel dat de leraar erg soepel rekende en ik er eigen best erg in zoog. Dus ik heb maar voor Latijn gekozen.
Iedereen die ook maar de neiging toonde om Atheneum te kiezen kreeg een vette preek van de klassieke talen docenten.
Ja bij ons willen ze ook niet dat je naat atheneum gaat maarja... ik denk dat Duits echt makkelijker is xD. Grieks is makkelijker!! (het vertalen..)quote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Grieks stond ik wel hoger voor, maar ik besefte wel dat de leraar erg soepel rekende en ik er eigen best erg in zoog. Dus ik heb maar voor Latijn gekozen.
Iedereen die ook maar de neiging toonde om Atheneum te kiezen kreeg een vette preek van de klassieke talen docenten.
Oh, bij ons zeiden ze gewoon 'jammer maar helaas' tegen de mensen die wilden stoppen. Nou ja, vanaf de vierde klas dan, wij moesten in de vierde pas een profiel kiezen. Daarvoor waren ze wel strenger, maar toen is mijn halve klas ook al na de tweede gestoptquote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Achteraf had ik ook wel Duits gekozen.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja bij ons willen ze ook niet dat je naat atheneum gaat maarja... ik denk dat Duits echt makkelijker is xD. Grieks is makkelijker!! (het vertalen..)
Nee joh niet kunnen slapen danquote:Op zondag 22 mei 2011 02:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Jawel, anders kan ik niet slapen. Binas en Samengevat liggen al klaar
.
Alleen als ik het niet helemaal snap enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee joh niet kunnen slapen dan. Lees jij bij samengevat ook de rechterpagina?? Dat duurt zo lang
.
Precies was zo blij!! Ik vind leesteksten altijd moeilijk maar dit was goed te doenquote:
Herkenbaar voor de 20 mensen uit mijn klas die er ook mee zijn gestopt. In de tweede klas heb ik die site ook aaaaaltijd gebruikt, maar vanaf de derde niet meer. Dit jaar wel veel www.devr.nl voor Latijnquote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef yosander het volgende:
www.latijnengrieks.nl
Altijd ownen tijdens het klassikaal nakijken van de vertalingen in de lessenmaar er op de toets er niets van bakken
. Toen maar gekozen om atheneum te gaan doen
.
Eens met dat eerste...oneens met dat laatstequote:Op zondag 22 mei 2011 03:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Precies was zo blij!! Ik vind leesteksten altijd moeilijk maar dit was goed te doen. N-term zal wel 0,0 worden ..
Ohja, niet te vergeten. Ik had zowat niets geoefend. Alles van die site overgeschreven.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef yosander het volgende:
www.latijnengrieks.nl
Altijd ownen tijdens het klassikaal nakijken van de vertalingen in de lessenmaar er op de toets er niets van bakken
.
Nah, het bleek dat de teksten veel langer waren dan normaal hè. Ik reken op iets tussen 0.3 en 0.6. Maar met een N-term van 0.0 heb ik ook al een 8.3 en dat heb ik nodig voor een 9quote:Op zondag 22 mei 2011 03:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Precies was zo blij!! Ik vind leesteksten altijd moeilijk maar dit was goed te doen. N-term zal wel 0,0 worden ..
Datquote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef yosander het volgende:
www.latijnengrieks.nl
.
Ik heb rond de 8 ook (met 0,0).. hangt ervanaf hoe streng mn open vragen worden nagekeken.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, het bleek dat de teksten veel langer waren dan normaal hè. Ik reken op iets tussen 0.3 en 0.6. Maar met een N-term van 0.0 heb ik ook al een 8.3 en dat heb ik nodig voor een 9![]()
Dus ik ben blij!
Shit ik moet echt slapen zo. Over 8 uur weer een natuurkunde examen oefenenquote:Op zondag 22 mei 2011 03:02 schreef yosander het volgende:
POTVERDRIEDUBBELTJES HET IS ALWEER DRIE UUR GEWEEST![]()
![]()
Ohja.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Shit ik moet echt slapen zo. Over 8 uur weer een natuurkunde examen oefenen.
Auwquote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Shit ik moet echt slapen zo. Over 8 uur weer een natuurkunde examen oefenen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Auw.
Ik kan nu slapen, heb nog even wat over buiken, knopen en resonantie gelezen
.
Chillquote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb rond de 8 ook (met 0,0).. hangt ervanaf hoe streng mn open vragen worden nagekeken.
2 gesloten uiteinden: K B K B Kquote:Op zondag 22 mei 2011 03:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Auw.
Ik kan nu slapen, heb nog even wat over buiken, knopen en resonantie gelezen
.
Die ga ik morgen even uithorenquote:Robin
dronken?
vandaag, 02:11
HAHAquote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef yosander het volgende:
Krabbel bij m'n broertje van een vriend van hem:
[..]
Die ga ik morgen even uithoren
Ik snap 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 03:05 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
2 gesloten uiteinden: K B K B K
1 open 1 gesloten: K B K B
Omg hoe vroeg :|..quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga slapen jongens. Morgen 9:00 (:') ) eruit voor geschiedenis. Behhhh. Succes met leren alvast.
Succes en doei!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga slapen jongens. Morgen 9:00 (:') ) eruit voor geschiedenis. Behhhh. Succes met leren alvast.
Respectquote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik moet nog heel Vietnam doen en iets meer dan de helft van de Republiekquote:
Ahhh succes en slaap lekker!!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik moet nog heel Vietnam doen en iets meer dan de helft van de Republiek
Verveel je jequote:Op zondag 22 mei 2011 03:09 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toepasselijk bij mij:
[ afbeelding ]
<emoticon met op-en-naar-gaande wenkbrauwen>quote:Op zondag 22 mei 2011 03:11 schreef yosander het volgende:
Ik ook, even m'n bek nog schrobben en andere noodzakelijke handelingen uitvoeren en dan duik ik m'n bed in
Omg zo vroeg :|quote:Op zondag 22 mei 2011 03:10 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha.
Ik ga ook maar slapen denk ik...
Aah die ja. Doet het altijd goed bij de vrouwetjesquote:Op zondag 22 mei 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
<emoticon met op-en-naar-gaande wenkbrauwen>
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:12 schreef yosander het volgende:
Slaap lekker iedereenen geen rare dingen doen die ik ook niet zou doen!
Dankje Martijn!!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke, welterusten [insert subject name here].
Ik ben nog steeds stiekem nieuwsgierig naar jouw naamquote:
Tim, doe jij examen jongen? Je zat toch op het MBOquote:
uh nee, ik doe eindexamen gymnasiumquote:Op zondag 22 mei 2011 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tim, doe jij examen jongen? Je zat toch op het MBO
ditquote:Op zondag 22 mei 2011 08:50 schreef Finland. het volgende:
Vandaag de allerlaatste zondag dat ik iets uit ga vreten voor school.
Oftewel; geschiedenis de hele dag een beetje voor me uitschuiven en dan vanavond nog even leren.
Omdat ik je denk te kennen van vroegere escapades.quote:
Hoe kan je scheikunde en gs tegelijk hebben?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:57 schreef Chai het volgende:
Ik heb al een half examen scheikunde gemaakt vanochtend.Moet zo nog wel gs leren.
Ik heb morgen geschiedenis en dinsdag scheikunde. En ja dat kan, gewoon geschiedenis als extra vak nemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef Verras het volgende:
[..]
Hoe kan je scheikunde en gs tegelijk hebben?Hebben jullie andere profielen?
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb morgen geschiedenis en dinsdag scheikunde. En ja dat kan, gewoon geschiedenis als extra vak nemen.
Dus je kan bij jullie ook niet bijvoorbeelde economie erbij kiezen als je N&G of N&T hebt?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:02 schreef Verras het volgende:
[..]
Oke![]()
Bij ons op school is dat een profielvak, dus geen mogelijkheid tot extra vak nemen..
Herr Snuf!quote:Op zondag 22 mei 2011 10:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben voor 11 uur wakker op zondag, dat gebeurt bijna nooit!
Beetje kort vergeleken met de afgelopen 18 wekenquote:Op zondag 22 mei 2011 10:28 schreef Gideon_92 het volgende:
GOEDESMORGENS FOKKERS
Iedereen een beetje lekker geslapen?
Djees man ik werd 10 uur wakker en ik ging 2 uur slapenquote:
Ah, maar nee. Ik doe nu eindexamen Geschiedenisquote:Op zondag 22 mei 2011 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik je denk te kennen van vroegere escapades.
Ik slaap 10 uur per nacht als ik om half 2 examen hebquote:Op zondag 22 mei 2011 10:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Djees man ik werd 10 uur wakker en ik ging 2 uur slapenDe afgelopen 4 weken heb ik op vrijdag (toen moest ik om 9 uur examen) echt 10 uur per nacht geslapen
Weet ik niet, maar Etsu gaat dat record verbreken!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Etsu gaat dat record verbreken!
001. 581 Etsuquote:Op zondag 22 mei 2011 10:48 schreef Prulez het volgende:
Top 100 van zaterdag 21 mei 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 581 Etsu
002. 534 Flitskikker
003. 406 Dastan
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is gewoon een andere usert hoorquote:
In die tijd had ik GS kunnen leren.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:02 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
001. 581 Etsu
002. 534 Flitskikker
003. 406 Dastan
006. 241 leeell
007. 221 Joosterd
008. 214 Snuf.
010. 212 Henkie94
011. 202 koekjestrommel1
013. 196 yosander
018. 169 AchmedJan
028. 143 ThaTim
031. 137 ViaRegnum2
051. 111 Ezell
Succes alvast!quote:Op zondag 22 mei 2011 11:46 schreef Gideon_92 het volgende:
straks scheikunde en tehatex leren.
Morgen rijexamen
dankje, mijn doel is om minimaal 2 aanrijdingen te veroorzaken ^^quote:
Ik was in een Cafe dus nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:51 schreef emzor1994 het volgende:
Zijn jullie allemaal de hele nacht doorgegaan ofzo
Om 3 uur gingen de laatste weg ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 11:51 schreef emzor1994 het volgende:
Zijn jullie allemaal de hele nacht doorgegaan ofzo
Al veel geleerd?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik GS niet geleerd heb.
In 1 avondje alles inhalen.
Gistermiddag buiten op t terrasje vietnam doorgenomenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Al veel geleerd?
Ik nietGisteren een uurtje ofzo
1x voor de SE leren vond ik wel voldoende. Om ook nog een keer de stof te gaan stampen voor het examen is gewoon.quote:
Ik moest voor m'n SE's meer leren dan voor CE.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1x voor de SE leren vond ik wel voldoende. Om ook nog een keer de stof te gaan stampen voor het examen is gewoon.
Tenzij je zakt en nog een jaar moet.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:59 schreef emzor1994 het volgende:
Jongens.. denk eraan! Dit is gewoon (als het goed is) de allerlaatste keer dat je geschiedenis hoeft te leren!
1ste SE: 4/5 hoofdstukken van sprekend verleden ( wat een grafboek)quote:Op zondag 22 mei 2011 11:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest voor m'n SE's meer leren dan voor CE.
1ste SE: eerste 7 tijdvakkenquote:Op zondag 22 mei 2011 12:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
1ste SE: 4/5 hoofdstukken van sprekend verleden ( wat een grafboek)
2de SE: D&S + 1 hoofdstuk sprekend verleden
3de SE: Vietnam + 2 hoofdstukken sprekend verleden
En dan had ik ook altijd nog 2 toetsen op 1 dag.![]()
![]()
Essay schrijven?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef emzor1994 het volgende:
1e: weet ik niet eens meer
2e: essay schrijven over geschiedkundig onderwerp
3e: Vietnam
Gratus punten of zo?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:03 schreef emzor1994 het volgende:
1e: weet ik niet eens meer
2e: essay schrijven over geschiedkundig onderwerp
3e: Vietnam
Niet teveel gezopen he, Rogier?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
Ik heb barstende koppijn, en ik moet nog leren voor scheikunde
te veel gedronken?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
Neequote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neekon niet slapen, lag tot 4 uur wakker. Komt om 9 uur doodleuk mijn moeder binnen dat er croissantjes staan
Katerrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 22 mei 2011 12:09 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi
ik ben toen weer gaan slapen, tot half 12 ofzo, maar het mocht niet batenquote:
AJquote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef Prulez het volgende:
[..]
Francais... c'est nul.
Comment tu t'appelles?
arm jochiequote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja daar versta ik dus geen zak van
Pauvre??
Arme jongen ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 12:14 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja daar versta ik dus geen zak van
Pauvre??
Bij mij niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
huh? dat is toch verplicht in de onderbouw?
quote:Op zondag 22 mei 2011 12:16 schreef AchmedJan het volgende:
J'espère que j'ai une bonne note pour la teste lundi
Gelukkigquote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik alleen te lezen morgen
Succes!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
Ik ga buiten verder leren, iedereen veel succes.
Dankje, jij ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
goed plan. ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef Etsu het volgende:
Natuurkundequote:Op zondag 22 mei 2011 12:20 schreef xCore het volgende:
Bleggh, kan mezelf er echt niet toe zetten om Natuurkunde te leren :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |