Je zit op fok! Dan is je weekend al tijd top!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
Viel/valt best mee trouwens.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef TMartina het volgende:
[..]
Je zit op fok! Dan is je weekend al tijd top!
Dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!
Viel/valt best mee trouwens.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef TMartina het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 22 mei 2011 02:45 schreef TMartina het volgende:
Ik ga ook pitten. Doe geen moeite doei te zeggen, morgen is het toch sc #110.
edit: "Morgen"![]()
Hoe kan dat?? Ik moest de in de 1e, 2e, 3e, 4e eindeloos leren voor toetsenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Snap je nu hoe erg het met me gesteld is
Deze man weet wat mijn hoogtepunt van het weekend wasquote:Op zondag 22 mei 2011 02:44 schreef TMartina het volgende:
[..]
Dankjewel, hoop dat jij het ook leuk hebt gehadquote:Op zondag 22 mei 2011 02:47 schreef DidoCarthago het volgende:
Leuk dat ik heb bijgedragen aan het leuk maken van je weekend dan.
Ik haalde altijd 3'en voor die SO's.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:46 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? Ik moest de in de 1e, 2e, 3e, 4e eindeloos leren voor toetsen. Ik zat trouwens wel dit jaar met proefvertaling latijn de rijtjes half met grieks te vervoegen. Ik dacht echt ineens: ohnee shit.
Dat dus.. maar als je elke 2 weken ofzo een so hebt en elke keer de dag ervoor die rijtjes een paar keer doorneemt dat leer je ze echt tot in den treurequote:Op zondag 22 mei 2011 02:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit eindeloos geleerd voor Latijn en Grieks... Het zijn wel de enige vakken waarvoor ik in de onderbouw mijn leerwerk gewoon bijgehouden heb (wel altijd de dag voor de toets), waardoor ik alles wel gewoon snap qua grammatica. Maar het scheelt dat ik heel makkelijk rijtjes leer, dat zit er zo in bij mij.
Doorgestreept wat fout isquote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haalde altijd 3'en voor die SO's.
us i o um o i o is os is
a ae ae am a ae arum as os as
um i o um o i orum is os is
o s t mus tis nt
r ris tur mur mini ntur
Kloppen ze?De rest weet ik anders niet.
Die ken ik nogquote:
Neequote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik haalde altijd 3'en voor die SO's.
us i o um o i o is os is
a ae ae am a ae arum as os as
um i o um o i orum is os is
o s t mus tis nt
r ris tur mur mini ntur
Kloppen ze?De rest weet ik anders niet.
Ja hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 02:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankjewel, hoop dat jij het ook leuk hebt gehad!
Verbeter danquote:
Toppie joppie dan!quote:
a ae ae am a, ae arum is as isquote:Op zondag 22 mei 2011 02:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verbeter dan
Maar de rijtjes van urbs, quis quae quod, hic haec hoc, ingentis, esse enzo
Die zou ik écht me god niet weten.
Of aan een woord zien of het een deponens is. Of überhaupt wat het is als het niet een praesans, imp, perf of pqp is.
Soms een 1. Soms een 3. Woordjes leren wel meestal een 8 ofzo. Dat compenseerde weer.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wat voor cijfers had je dan in de onderbouw voor Latijn Flitskikker (ik typte Flitskiller)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |