Aah. Levert mooie verhalen op.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef Ezell het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet drink nu ik deze verhalen hoor.
Ik heb vrijdag nog niksquote:Op zondag 22 mei 2011 02:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah. Levert mooie verhalen op.
Maar ik hoef ook niet altijd te drinken, zekers niet.
Maar vrijdagavond wel!!1
Ik heb Free Festival (16 juli) en Decibel (20 augustus) op de planning staanquote:Op zondag 22 mei 2011 02:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ben niet echt thuis erin, maar het idee lijkt me wel vet.
Wat houden beide in? Decibel zegt me wel watquote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb Free Festival (16 juli) en Decibel (20 augustus) op de planning staan.
Soms is het ook wel fijn om dat laatste juist niet te kunnenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vies en ik vind het wel fijn om normaal te kunnen nadenken.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Ahhh ik hang hier alweer 2 uur rond....
Duidelijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen wil ik geen ironie maken en morgen juist falen omdat ik er te makkelijk over dacht. Dus ik moet vanmiddag wel écht aan de slagquote:
Dit, maar dan met ges.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Alleen wil ik geen ironie maken en morgen juist falen omdat ik er te makkelijk over dacht. Dus ik moet vanmiddag wel écht aan de slag
Eigen keuze toch? Geen probleem meequote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoals kapsalon?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Soms is het ook wel fijn om dat laatste juist niet te kunnen.
Maar er zijn betere dingen dan alcohol.
Ik ben best verlegen irl. Vooral bij meiden ( xD ).quote:Op zondag 22 mei 2011 02:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Soms is het ook wel fijn om dat laatste juist niet te kunnen.
Maar er zijn betere dingen dan alcohol.
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.htmlquote:Op zondag 22 mei 2011 02:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat houden beide in? Decibel zegt me wel wat
Officiële moet nog verschijnen, maar je herkent de meeste namen vast welquote:Hardstyle : prophet luna chain reaction stefanie tatanka thera twilight forces the pitcher frontliner rebels minus is more
Hardcore : angerfist outblast & korsakof dyprax noize sup state of emergency accelarator catscan counterfeit & negative a amnesys day-mar mad dog lady kate mc syco
Early : bass-d predator terminal & vavaculo scott marten raoul dkc the rizzler sequence & ominous cyberkoin the menace & mercenary
Evenaart het ongeveerquote:
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 02:34 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html
Line-up:
[..]
Officiële moet nog verschijnen, maar je herkent de meeste namen vast wel.
En gratis toegang dus. Normaal gesproken gaan we maar met twee of drie man naar dit soort feesten, maar nu gaan ook wat niet 'hardstyle/hardcore' vrienden mee, omdat het toch gratis is en zo'n feest meemaken is wel dondersvet.
Haha, dat ookquote:
Weet niet.. ik vind iets leuk als ik het snapquote:
Samen met Defqon grootste outdoor festival (in de harder styles bla-blaquote:
Hier ben je totaal niet verlegenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben best verlegen irl. Vooral bij meiden ( xD ).
Na wat biertjes valt het dan wel mee
70 euro?? Pasquote:Op zondag 22 mei 2011 02:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Samen met Defqon grootste outdoor festival (in de harder styles bla-bla), maar is wel prijzig als je wilt 'komen kijken'. +70 euro dit jaar, kut btw-verhoging
!
Nee. Maar irl wel. Alleen met wat biertjes op dus minder.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:36 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hier ben je totaal niet verlegen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:36 schreef TMartina het volgende:
kwart voor 3 tikt de klok en slagend nederland zit op fok!
En dat rijmt ook nog eens mooi!
Jup. Je moet d'r wat voor over hebbenquote:
Ja daarom is voor uitgaan het beste om een beetje aangeschoten te zijn. Zodat je wat losser wordt, maar niet dat je vervelend wordt en niet meer helder kunt nadenkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben best verlegen irl. Vooral bij meiden ( xD ).
Na wat biertjes valt het dan wel mee
Ik moet het nog meemaken, na La en Bi. Ik sta daar best slecht voor/ik faal er in de algemeenheid in.quote:
Da's nog nooit gebeurd bij mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom is voor uitgaan het beste om een beetje aangeschoten te zijn. Zodat je wat losser wordt, maar niet dat je vervelend wordt en niet meer helder kunt nadenken.
Trusten!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Ezell het volgende:
Mijn plan om vroeg naar bed te gaan is alweer mislukt. Nouja, dan ga ik nu maar slapen. Slaap lekker jongetjes en meisjes van de EXA SC.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoezo ga je niet slagen dan Flitskikker?
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik moet het nog meemaken, na La en Bi. Ik sta daar best slecht voor/ik faal er in de algemeenheid in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |