Denk dat Ismael de grootste drinker is van ons allenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:21 schreef DidoCarthago het volgende:
Hoe belachelijk veel drinken jullie dan wel niet.
"Dat"? Vertel.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dat was wel de allerergste keer trouwens. Ik ken mijn grenzen nu wel, en ik wil nooit meer de controle over mezelf verliezen. Ik weet nu wanneer ik moet stoppen.
Ismaelquote:Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk dat Ismael de grootste drinker is van ons allen.
Heb nog maar één keer gekotst en de keren dat ik echt dronken ben geweest aka de helft vergeten ben en zo buigzaam als elastiek was, kun je op maximaal twee handen tellen.
Bacardi, malibu, likeuren.. lekker tochquote:Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef yosander het volgende:
Feestjes zijn het ergst. Bij uitgaan drink ik nooit zoveel, meestal ook alleen maar pils.
Sterkte drank
Met dat bloed en de gescheurde spijkerbroek? Ga een pagina terugquote:
Ik heb die dingen nog nooit op. Ik moet me vast schamenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Bacardi, malibu, likeuren.. lekker toch.
Oh dat. Best vaag verhaal tbh.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Met dat bloed en de gescheurde spijkerbroek? Ga een pagina terug
Dat laatste vind ik best wel veel, als dat op twee handen te tellen is? Bij mij was dat maar één keer... maar wel weer vaker gekotst.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:23 schreef yosander het volgende:
Heb nog maar één keer gekotst en de keren dat ik echt dronken ben geweest aka de helft vergeten ben en zo buigzaam als elastiek was, kun je op maximaal twee handen tellen.
Malibuquote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Bacardi, malibu, likeuren.. lekker toch.
Ah, moedertjes hé.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder had het toen trouwens wel allemaal opgeruimd voor me, prachtmens
Hm? Was met uitgaan in een ander dorp. Ik was echt 30 keer gevallen onderweg, dus gescheurde spijkerbroek en bloed en zo. Ik herinner me nog fragmenten van die terugweg.quote:
Ja idd moet je wel proberen hoor! Geen idee.. niet bijgehouden maar wel veel. Kan goed tegen alcoholquote:Op zondag 22 mei 2011 02:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb die dingen nog nooit op. Ik moet me vast schamen
Wat is jouw record?
Oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja idd moet je wel proberen hoor! Geen idee.. niet bijgehouden maar wel veel. Kan goed tegen alcoholik ga ook niet heel vaag doen enzo
.
Tja, kotsen doe ik niet gauw en als ik echt lam ben, kan ik niet meer drinkenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik best wel veel, als dat op twee handen te tellen is? Bij mij was dat maar één keer... maar wel weer vaker gekotst.
Een keer was een vriend van me te dronken om te fietsen, soort van dat, hebben we op de dijk geslapen in het grasquote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm? Was met uitgaan in een ander dorp. Ik was echt 30 keer gevallen onderweg, dus gescheurde spijkerbroek en bloed en zo. Ik herinner me nog fragmenten van die terugweg.
Dat is nu wel een soort schrikbeeld, ik wil nooit meer zo de controle verliezen.
Ook echt slapen danquote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een keer was een vriend van me te dronken om te fietsen, soort van dat, hebben we op de dijk geslapen in het gras
Ahhhh rum ja! Vodka vind ik niet zo superquote:Op zondag 22 mei 2011 02:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Malibu
Dat soort dingen zijn (gemixt, niet puur) wel lekker ja.
Goldstrike, rum, whisky en vodka óók wel...maar daar kun je goed stomdronken van worden.
Lolquote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Een keer was een vriend van me te dronken om te fietsen, soort van dat, hebben we op de dijk geslapen in het gras
Is het zekers! Zo'n feest danquote:Op zondag 22 mei 2011 02:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ismael
Met jou naar een hardstyle-/-corefeest gaan lijkt me wel lachen
Ben niet echt thuis erin, maar het idee lijkt me wel vet.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Is het zekers! Zo'n feest dan!
Dus kies maar een feest uit
Precies, vergeet ik nooit meerquote:Op zondag 22 mei 2011 02:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ook echt slapen danMaar goed, achteraf wel gouden herinnering toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |