Mijn ouders vonden het ook niet leuk toen ik met een vriend nog een uur bleef napraten in de deuropening en vervolgens de deur niet dichtkreeg en ze moesten helpen haha. Maar normaal geen last van want mij ouders zijn zo chill dat ze me in de nacht altijd ophalenquote:
Als er nou echt iets was, zou je dan diens kop erafhakken?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij belde m'n ma om een uur op dat hij geen huissleutel bij zich had en wat later thuis zou komen. Hij kon ook gewoon mij smsen enzo, was toch nog wel op
.
Dan maakt de situatie nog lachwekkender.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij belde m'n ma om een uur op dat hij geen huissleutel bij zich had en wat later thuis zou komen. Hij kon ook gewoon mij smsen enzo, was toch nog wel op
.
Same here.. en ik luister vaak liedjes net zo lang tot ik ze niet zo leuk meer vind xD.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mooi nummer. Kon hem een tijdje niet meer hebben omdat radio-overkill, maar zeker een goede.
Niet bij zichquote:
Dit.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Same here.. en ik luister vaak liedjes net zo lang tot ik ze niet zo leuk meer vind xD.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als er nou echt iets was, zou je dan diens kop erafhakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Nee grapjasquote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Heb je die aantekeningen digitaal? Dan kan ik ze verwerken in mijn schema
Doe ik ook zo vaak inderdaad, als ik na uitgaan met iemand meefiets of hij/zij met mij. Duurt soms wel een uurquote:Op zondag 22 mei 2011 02:10 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het ook niet leuk toen ik met een vriend nog een uur bleef napraten in de deuropening en vervolgens de deur niet dichtkreeg en ze moesten helpen haha. Maar normaal geen last van want mij ouders zijn zo chill dat ze me in de nacht altijd ophalen.
Ja...ik moet 'm nog veel bijbrengen in die paar maand dat ik hier nog woonquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:11 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Same here.. en ik luister vaak liedjes net zo lang tot ik ze niet zo leuk meer vind xD.
quote:
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Doe ik ook zo vaak inderdaad, als ik na uitgaan met iemand meefiets of hij/zij met mij. Duurt soms wel een uur![]()
maakt niet uit, want is altijd supergezellig. Maar dan is de deur wel altijd dicht. Lijkt me trouwens helemaal niet chill als m'n ouders me altijd zouden ophalen?
Balenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee grapjasis 40 pagina's ofzo dus dat heb ik niet uitgetypt (A).
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik vind dat slechte nummer Mr Saxobeat superlekker
Ga gezellig samen met je broertje uitquote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja...ik moet 'm nog veel bijbrengen in die paar maand dat ik hier nog woon![]()
.
Nou, de eerste tip heeft hij nu vast al binnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja...ik moet 'm nog veel bijbrengen in die paar maand dat ik hier nog woon![]()
.
Als je wat meer dan 'een beetje' hebt gedronken en zoquote:Op zondag 22 mei 2011 02:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahanaja we spraken nogal hard
. Wat zou daar niet chill aan zijn??
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja.SensatiemakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik vind dat slechte nummer Mr Saxobeat superlekker
quote:
Zou niet best zijn als mijn ouders me altijd zouden ophalenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahanaja we spraken nogal hard
. Wat zou daar niet chill aan zijn??
Dat kun je beter andersom doenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als mijn ouders me altijd zouden ophalen.
Alhoewel, meestal als ik een feestje geef, ben ik alsnog stomdronken zodra m'n ouders thuiskomen. Terwijl ik me best kan inhouden bij anderen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |