Jaquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij mij is niks extra, want ik was een typetje "zo weinig mogelijk vakken woei".
Engels vind ik ook moeilijk, ga ik nog wel een examen van oefenen, maar echt heel veel er aan doen niet. Kan niet de aanleg voor tekstverklaren opbouwen in 2 dagen.
Bio is Samengevat doorlezen en aantekeningen van dit jaar. Toch alleen maar inzicht- of naaivragen. Niks toepassing.
Latijn maak ik hopelijk morgen of maandag m'n schema's af zodat ik die tig keer kan doorlezen. Dan nog even de samenvatting achterin het lesboek doorlezen en dat over de oorlog en Plato. Dante & co kunnen de tering krijgen.
Eventjes stiekem een Sander-ruil doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat kan vanaf september, want dan vertrek ik naar Groningen!
Handig! Eigenlijk weet ik niet eens of hier nog iets open is, maar ik heb het zelf na middernacht nog nooit iets open gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voordeeltje van Gouda: Er is altijd wel ergens een turk open![]()
Aah, dat geloof ik welquote:Op zondag 22 mei 2011 02:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. Een of andere universiteit heeft bewezen dat avondmensen slimmer zijn hè?
Waar woon jij dan?quote:
Je hebt een mooi excuus: CE's.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:05 schreef yosander het volgende:
Wat is dit. Mijn broertje van 15 is nu pas thuis en ik zit hier op mijn zolderkamer te FOK!ken!!1
De naam heb je alquote:Op zondag 22 mei 2011 02:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eventjes stiekem een Sander-ruil doen.
[..]
Handig! Eigenlijk weet ik niet eens of hier nog iets open is, maar ik heb het zelf na middernacht nog nooit iets open gezien.
Mooi nummer. Kon hem een tijdje niet meer hebben omdat radio-overkill, maar zeker een goede.quote:
Ja ik weet.quote:
Vaag, maar dat is niet ver neequote:
Ah, wat een sukkel. Laat thuiskomen en aanbellen is echt iets waar geen enkele ouder (of broer) blij mee is.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik weet.
Maar ik pakte bijna mijn bijl onder m'n bed vandaan want welke mofo belt er nou om twee uur 's nachts aan.
Engels had je inderdaad al langer van te voren moeten oefenen, maar ik vind dat het erg moeilijk blijft. Latijn... tjaa van de achtergrond doe ik ook alleen syllabusquote:Op zondag 22 mei 2011 02:04 schreef Flitskikker het volgende:
He Dido, ik heb dit niet voor niks getypt.
[..]
Dit. Aanbellen na uitgaanquote:Op zondag 22 mei 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat een sukkel. Laat thuiskomen en aanbellen is echt iets geen enkele ouder (of broer) mee blij is.
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 02:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik was een reactie aan het typen.
Inderdaad. Hij belde m'n ma om een uur op dat hij geen huissleutel bij zich had en wat later thuis zou komenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat een sukkel. Laat thuiskomen en aanbellen is echt iets geen enkele ouder (of broer) mee blij is.
Hij heeft geen sleutel?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik weet.
Maar ik pakte bijna mijn bijl onder m'n bed vandaan want welke mofo belt er nou om twee uur 's nachts aan.
Heb je die aantekeningen digitaal? Dan kan ik ze verwerken in mijn schemaquote:Op zondag 22 mei 2011 02:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Engels had je inderdaad al langer van te voren moeten oefenen, maar ik vind dat het erg moeilijk blijft. Latijn... tjaa van de achtergrond doe ik ook alleen syllabus. Verder neem ik alle vragen en aantekeningen bij teksten ook door
erg veel meer kunnen ze opslot niet meer vragen
.
En bio zijn wel rotvragen altijd maar goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |