Ohja, niet te vergeten. Ik had zowat niets geoefend. Alles van die site overgeschreven.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef yosander het volgende:
www.latijnengrieks.nl
Altijd ownen tijdens het klassikaal nakijken van de vertalingen in de lessenmaar er op de toets er niets van bakken
. Toen maar gekozen om atheneum te gaan doen
.
Nah, het bleek dat de teksten veel langer waren dan normaal hè. Ik reken op iets tussen 0.3 en 0.6. Maar met een N-term van 0.0 heb ik ook al een 8.3 en dat heb ik nodig voor een 9quote:Op zondag 22 mei 2011 03:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Precies was zo blij!! Ik vind leesteksten altijd moeilijk maar dit was goed te doen. N-term zal wel 0,0 worden ..
Datquote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef yosander het volgende:
www.latijnengrieks.nl
Altijd ownen tijdens het klassikaal nakijken van de vertalingen in de lessenmaar er op de toets er niets van bakken
. Toen maar gekozen om atheneum te gaan doen
.
Ik heb rond de 8 ook (met 0,0).. hangt ervanaf hoe streng mn open vragen worden nagekeken.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, het bleek dat de teksten veel langer waren dan normaal hè. Ik reken op iets tussen 0.3 en 0.6. Maar met een N-term van 0.0 heb ik ook al een 8.3 en dat heb ik nodig voor een 9![]()
Dus ik ben blij!
Shit ik moet echt slapen zo. Over 8 uur weer een natuurkunde examen oefenenquote:Op zondag 22 mei 2011 03:02 schreef yosander het volgende:
POTVERDRIEDUBBELTJES HET IS ALWEER DRIE UUR GEWEEST![]()
![]()
Ohja.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Shit ik moet echt slapen zo. Over 8 uur weer een natuurkunde examen oefenen.
Auwquote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Shit ik moet echt slapen zo. Over 8 uur weer een natuurkunde examen oefenen.
quote:Op zondag 22 mei 2011 03:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Auw.
Ik kan nu slapen, heb nog even wat over buiken, knopen en resonantie gelezen
.
Chillquote:Op zondag 22 mei 2011 03:03 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik heb rond de 8 ook (met 0,0).. hangt ervanaf hoe streng mn open vragen worden nagekeken.
2 gesloten uiteinden: K B K B Kquote:Op zondag 22 mei 2011 03:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Auw.
Ik kan nu slapen, heb nog even wat over buiken, knopen en resonantie gelezen
.
Die ga ik morgen even uithorenquote:Robin
dronken?
vandaag, 02:11
HAHAquote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef yosander het volgende:
Krabbel bij m'n broertje van een vriend van hem:
[..]
Die ga ik morgen even uithoren
Ik snap 'mquote:Op zondag 22 mei 2011 03:05 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
2 gesloten uiteinden: K B K B K
1 open 1 gesloten: K B K B
Omg hoe vroeg :|..quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga slapen jongens. Morgen 9:00 (:') ) eruit voor geschiedenis. Behhhh. Succes met leren alvast.
Succes en doei!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga slapen jongens. Morgen 9:00 (:') ) eruit voor geschiedenis. Behhhh. Succes met leren alvast.
Respectquote:Op zondag 22 mei 2011 03:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik moet nog heel Vietnam doen en iets meer dan de helft van de Republiekquote:
Ahhh succes en slaap lekker!!quote:Op zondag 22 mei 2011 03:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik moet nog heel Vietnam doen en iets meer dan de helft van de Republiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |