Deponens hoofdstuk in ons boek was het laatste hoofdstuk en hadden wij overgeslagenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verbeter dan
Maar de rijtjes van urbs, quis quae quod, hic haec hoc, ingentis, esse enzo
Die zou ik écht me god niet weten.
Of aan een woord zien of het een deponens is. Of überhaupt wat het is als het niet een praesans, imp, perf of pqp is.
waarom bleef je gymnasium doen?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Soms een 1. Soms een 3. Woordjes leren wel meestal een 8 ofzo. Dat compenseerde weer.
Nu iets minder...quote:
Ahja, maar dan kom je toch in tijdnood?quote:Op zondag 22 mei 2011 02:53 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Deponens hoofdstuk in ons boek was het laatste hoofdstuk en hadden wij overgeslagendus die herken ik ook niet. Maar aangezien ik op een proefvertaling elk woord opzoek (ik durf het gewoon niet aan om het uit mn hoofd te doen
is zo zonde op een examen als je het fout hebt maar had kunnen opzoeken) zie ik het vanzelf wel
.
Jawel, anders kan ik niet slapenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:54 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Arme jij... of je doet het gewoon niet meer
.
"Nou Martijn, Grieks of Latijn?"quote:Op zondag 22 mei 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
waarom bleef je gymnasium doen?Had je toen je een profiel moest kiezen niet iets van 'shiiit laat ik iig een moderne taal als extra vak kiezen voor als het niet lukt'?
Nee valt wel mee.. die tekstvragen doe ik gewoon heel snelquote:Op zondag 22 mei 2011 02:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ahja, maar dan kom je toch in tijdnood?
Ik ga wel alles opzoeken, geen risico nemen ook.
Die proefvertaling van vorig jaar herken ik, die hadden we vorig jaar gemaakt. Daar had ik een 3 voor ofzo. Godverjuvele wat was die moeilijk.
Heb het sowieso een kutvak gevonden. Mede door de leraar en/of de klas.
Oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee valt wel mee.. die tekstvragen doe ik gewoon heel snel. Echt ik zoek ALLES op.. gaat me niet nog een keer overkomen dat ik van de 10 betekenissen er 2 in mn hoofd heb en daar dus uitkies en dat dat net fout is enzo
.
Woei, ik zei m'n naam, hihiquote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Nou Martijn, Grieks of Latijn?"
Grieks stond ik wel hoger voor, maar ik besefte wel dat de leraar erg soepel rekende en ik er eigen best erg in zoog. Dus ik heb maar voor Latijn gekozen.
Iedereen die ook maar de neiging toonde om Atheneum te kiezen kreeg een vette preek van de klassieke talen docenten.
Ja bij ons willen ze ook niet dat je naat atheneum gaat maarja... ik denk dat Duits echt makkelijker is xD. Grieks is makkelijker!! (het vertalen..)quote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Grieks stond ik wel hoger voor, maar ik besefte wel dat de leraar erg soepel rekende en ik er eigen best erg in zoog. Dus ik heb maar voor Latijn gekozen.
Iedereen die ook maar de neiging toonde om Atheneum te kiezen kreeg een vette preek van de klassieke talen docenten.
Oh, bij ons zeiden ze gewoon 'jammer maar helaas' tegen de mensen die wilden stoppen. Nou ja, vanaf de vierde klas dan, wij moesten in de vierde pas een profiel kiezen. Daarvoor waren ze wel strenger, maar toen is mijn halve klas ook al na de tweede gestoptquote:Op zondag 22 mei 2011 02:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Achteraf had ik ook wel Duits gekozen.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja bij ons willen ze ook niet dat je naat atheneum gaat maarja... ik denk dat Duits echt makkelijker is xD. Grieks is makkelijker!! (het vertalen..)
Nee joh niet kunnen slapen danquote:Op zondag 22 mei 2011 02:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Jawel, anders kan ik niet slapen. Binas en Samengevat liggen al klaar
.
Alleen als ik het niet helemaal snap enzoquote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Nee joh niet kunnen slapen dan. Lees jij bij samengevat ook de rechterpagina?? Dat duurt zo lang
.
Precies was zo blij!! Ik vind leesteksten altijd moeilijk maar dit was goed te doenquote:
Herkenbaar voor de 20 mensen uit mijn klas die er ook mee zijn gestopt. In de tweede klas heb ik die site ook aaaaaltijd gebruikt, maar vanaf de derde niet meer. Dit jaar wel veel www.devr.nl voor Latijnquote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef yosander het volgende:
www.latijnengrieks.nl
Altijd ownen tijdens het klassikaal nakijken van de vertalingen in de lessenmaar er op de toets er niets van bakken
. Toen maar gekozen om atheneum te gaan doen
.
Eens met dat eerste...oneens met dat laatstequote:Op zondag 22 mei 2011 03:00 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Precies was zo blij!! Ik vind leesteksten altijd moeilijk maar dit was goed te doen. N-term zal wel 0,0 worden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |