ditquote:Op zondag 22 mei 2011 08:50 schreef Finland. het volgende:
Vandaag de allerlaatste zondag dat ik iets uit ga vreten voor school.
Oftewel; geschiedenis de hele dag een beetje voor me uitschuiven en dan vanavond nog even leren.
Omdat ik je denk te kennen van vroegere escapades.quote:
Hoe kan je scheikunde en gs tegelijk hebben?quote:Op zondag 22 mei 2011 09:57 schreef Chai het volgende:
Ik heb al een half examen scheikunde gemaakt vanochtend.Moet zo nog wel gs leren.
Ik heb morgen geschiedenis en dinsdag scheikunde. En ja dat kan, gewoon geschiedenis als extra vak nemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef Verras het volgende:
[..]
Hoe kan je scheikunde en gs tegelijk hebben?Hebben jullie andere profielen?
Okequote:Op zondag 22 mei 2011 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb morgen geschiedenis en dinsdag scheikunde. En ja dat kan, gewoon geschiedenis als extra vak nemen.
Dus je kan bij jullie ook niet bijvoorbeelde economie erbij kiezen als je N&G of N&T hebt?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:02 schreef Verras het volgende:
[..]
Oke![]()
Bij ons op school is dat een profielvak, dus geen mogelijkheid tot extra vak nemen..
Herr Snuf!quote:Op zondag 22 mei 2011 10:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben voor 11 uur wakker op zondag, dat gebeurt bijna nooit!
Beetje kort vergeleken met de afgelopen 18 wekenquote:Op zondag 22 mei 2011 10:28 schreef Gideon_92 het volgende:
GOEDESMORGENS FOKKERS
Iedereen een beetje lekker geslapen?
Djees man ik werd 10 uur wakker en ik ging 2 uur slapenquote:
Ah, maar nee. Ik doe nu eindexamen Geschiedenisquote:Op zondag 22 mei 2011 09:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik je denk te kennen van vroegere escapades.
Ik slaap 10 uur per nacht als ik om half 2 examen hebquote:Op zondag 22 mei 2011 10:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Djees man ik werd 10 uur wakker en ik ging 2 uur slapenDe afgelopen 4 weken heb ik op vrijdag (toen moest ik om 9 uur examen) echt 10 uur per nacht geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |