abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97234267
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:14 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De vraag slaat op het feit dat allerlei top-NLers (politici....) bijna dagelijks wilders' pvv en NL met het duitsland vergelijken waarin hitler de baas werd....
Dat allerlei top-Nederlanders (??) onze nationale rattenvanger bijna dagelijks met pre-nazi-Duitsland vergelijken, ontgaat me.
Maar misschien zie ik politici niet als top-Nederlanders.

Voor veel anderen is de vergelijking wel degelijk een punt.
Ikzelf denk, dat onze maatschappij, ons systeem en onze tijd van leven voldoende waarborgen bieden om de rattenvanger in te tomen of krachteloos te maken.

Of er voldoende intelligentie en begrip bij de andere partijen bestaat om tegenwicht en kanalisering voor de onvrede te bieden, betwijfel ik.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_97235232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 01:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat allerlei top-Nederlanders (??) onze nationale rattenvanger bijna dagelijks met pre-nazi-Duitsland vergelijken, ontgaat me.
Maar misschien zie ik politici niet als top-Nederlanders.

Voor veel anderen is de vergelijking wel degelijk een punt.
Ikzelf denk, dat onze maatschappij, ons systeem en onze tijd van leven voldoende waarborgen bieden om de rattenvanger in te tomen of krachteloos te maken.

Of er voldoende intelligentie en begrip bij de andere partijen bestaat om tegenwicht en kanalisering voor de onvrede te bieden, betwijfel ik.
Eigenlijk zeg je nu dat PVV stemmers ratten zijn. Of bedoel je dat PVV stemmers net zoals PvdA stemmers stemvee zijn maar dan in een overtreffende trap in een poging om een Volkert vd Graaf mop te maken?

Over serieus nemen gesproken.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:57:15 #23
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_97239728
En weer een nieuwe klassieker:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tste-5-leraren.dhtml

De instroom van nieuwe leraren is niet groter dan de uitstroom door pensionering, dus dan hebben we na 10 jaar nog (0,95^10=0,60) 60% van de leraren over.
_O- Echt een goed plan!
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_97240631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 06:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je nu dat PVV stemmers ratten zijn. Of bedoel je dat PVV stemmers net zoals PvdA stemmers stemvee zijn maar dan in een overtreffende trap in een poging om een Volkert vd Graaf mop te maken?

Over serieus nemen gesproken.
Zoek eens op wat het begrip 'metafoor' betekent.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:35:14 #25
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_97241032
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:12 schreef Kenju het volgende:

Hoe kom je hierbij?? Als Wilders zo'n topper was in dit opzicht, waarom is Martin Bosma degene die alle retoriek 'verzint' (hij neemt feitelijk veel over van de Amerikaanse republikeinse retoriek) en schrijft?
Hier is de geur van vis, ga vissen.(zoekmachine-ze)
G. (Geert) Wilders - Europa Nu
Biografie van G. (Geert) Wilders (1963-) , lid Tweede Kamer, fractievoorzitter ... beleid- en speechschrijver, VVD-fractie Tweede Kamer der Staten-Generaal, ...
www.europa-nu.nl/id/.../g_geert_wilders - In cache - Vergelijkbaar

Nu hij zelf een partij heeft, 'moet' hij soms ook een katvanger aan kunnen wijzen, of iemand die de zaken anders bekijkt dan hij, omdat hij zijn vvd-manier van doen, nu _niet_ kan gebruiken als concurent van diezelfde vvd welke hij ooit mede leidde achter de schermen.
Voorts heeft hij het als voorman nu drukker dan bij de vvd ooit het geval was, onrust, beveiligers om hem heen, dus hij mOEt wel werk uit handen geven.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_97249187
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 11:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zoek eens op wat het begrip 'metafoor' betekent.
Hoef ik niet op te zoeken.

Ik ging uit van het gejank dat de SP tentoonspreidde en de kamer onder veel bombarie uitliep onder de bezielende leiding van kameraad Roemer tot diep in de ziel beledigd omdat Wilders het gore lef had om de islamitische stemmers van de PvdA stemvee te noemen.

Dus Wilders gebruikte volgens jou ook een metafoor en alle ophef in de kamer was helemaal niets?

Sja. Veel islamitische stemmers weten niet eens waar de PvdA voor staat laat staan dat ze ook maar iets van de Nederlandse politiek verstaan en begrijpen daar er geen ondertiteling in het Arabisch, Turks, Iraans, Swahili of wat voor een vreemde taal ook door hen gesproken wordt.
pi_97249426
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

Sja. Veel islamitische stemmers weten niet eens waar de PvdA hun partij voor staat laat staan dat ze ook maar iets van de Nederlandse politiek verstaan
Fixed. Graag gedaan.
pi_97249829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Fixed. Graag gedaan.
Plagiaat, feiten verdraaien, liegen en bedriegen (en niet te vergeten: bedreigen). Heel gewoon voor goedgelovigen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:49:16 #29
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97249979
He? Wil je beweren dat het electoraat over het algemeen bewust stemt? Allemaal demagogie.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_97250063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Plagiaat, feiten verdraaien, liegen en bedriegen (en niet te vergeten: bedreigen). Heel gewoon voor goedgelovigen.
Wat ben je toch een opzichtige troll. :)
pi_97250229
Ik heb gisteren wel weer gezien dat de politiek failliet is. Job: "ik neem mijn pet diep af"... het is natuurlijk een pet afnemen of diep buigen.
Van der Staaij,.: "U kijkt erbij en staat er naar meneer Cohen, U kijkt erbij en staat er naar".

Zo waren er nog wat uitspraken waarvan ik dacht, heren, ga eens terug naar school. Ondanks dat Geert niet eens wou aanschuiven (zwaktebod) heeft hij zich hiermee minder voor lul gezet als de anderen die aan tafel zaten bij K&B.
pi_97250293
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb gisteren wel weer gezien dat de politiek failliet is. Job: "ik neem mijn pet diep af"... het is natuurlijk een pet afnemen of diep buigen.
Van der Staaij,.: "U kijkt erbij en staat er naar meneer Cohen, U kijkt erbij en staat er naar".

Zo waren er nog wat uitspraken waarvan ik dacht, heren, ga eens terug naar school. Ondanks dat Geert niet eens wou aanschuiven (zwaktebod) heeft hij zich hiermee minder voor lul gezet als de anderen die aan tafel zaten bij K&B.
Net of jij nooit uitspraken door elkaar haalt in een discussie die in een hoog tempo verloopt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_97250344
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Het kan beiden..
De pet afnemen en tegelijk diep buigen... dat kan op den duur een nieuwe expressie worden:
ik neem mijn pet diep af...
taal ontwikkelt zich
pi_97250944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of jij nooit uitspraken door elkaar haalt in een discussie die in een hoog tempo verloopt.
Hoog tempo?? Het was alles behalve een hoog tempo Koos ;)
pi_97251112
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hoog tempo?? Het was alles behalve een hoog tempo Koos ;)
In ieder geval een mondelinge discussie. Jij presteert het om zelfs vanachter je pc, wat betreft je taal- en stijlfouten in oeder geval, niet onder te doen voor een capuchonklootzakje. Gevalletje pot verwijt de ketel dus.
pi_97251283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

In ieder geval een mondelinge discussie. Jij presteert het om zelfs vanachter je pc, wat betreft je taal- en stijlfouten in oeder geval, niet onder te doen voor een capuchonklootzakje. Gevalletje pot verwijt de ketel dus.
Wellicht dat ik daarom niet in de politiek zit :)

Maar ok, dus omdat ik het doe mogen hun het ook??

ps; In oeder geval?? Jij bent ook niveau capuchonklootzakje _O-
pi_97251575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Sja. Veel islamitische stemmers weten niet eens waar de PvdA voor staat laat staan dat ze ook maar iets van de Nederlandse politiek verstaan en begrijpen daar er geen ondertiteling in het Arabisch, Turks, Iraans, Swahili of wat voor een vreemde taal ook door hen gesproken wordt.
Het is heel erg idd. Net zoals dat veel autochtone arbeiders driftig op de Pvv stemmen, maar overall geen flauw idee hebben waar de partij voor staat. En die mensen verstaan ook nog Nederlands.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:45:53 #38
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97252506
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

ps; In oeder geval?? Jij bent ook niveau capuchonklootzakje _O-
Typfout.

quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Maar ok, dus omdat ik het doe mogen hun het ook??

Taalfout.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_97252636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Typfout.

[..]

Taalfout.
Maar ik ben geen politicus en verdien geen tonnen per jaar. Ik vind dat wanneer je als volksvertegenwoordiger optreedt, je minstens in staat moet zijn om de juiste spreekwoorden danwel uitdrukkingen te gebruiken.

Ik , een doodeenvoudige pauper, mag dit soort fouten gewoon maken natuurlijk.
pi_97253557
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Maar ik ben geen politicus en verdien geen tonnen per jaar. Ik vind dat wanneer je als volksvertegenwoordiger optreedt, je minstens in staat moet zijn om de juiste spreekwoorden danwel uitdrukkingen te gebruiken.

Ik , een doodeenvoudige pauper, mag dit soort fouten gewoon maken natuurlijk.
Een politicus ook, een mondelinge discussie is er nu eenmaal niet een waarbij je de tijd hebt een antwoord zorgvuldig te formuleren. En als men verder verbaal vaardig genoeg is (Cohen laten we maar even buiten beschouwing) moet een keer struikelen geen onoverkomelijk probleem zijn. Behalve voor kleinzielige paupers die geen belangrijkere zaken hebben om zich druk over te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')