Patat speciaal met uitjes, patat pinda met uitjes.quote:
Heb je die film gezien van Driesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit was niet eens een grap van me. Ik vind het echt tof. Hij neemt het allemaal niet zo serieus als de rest, geniaalZo vind ik Jody Bernal ook grappig, niet zo serieus, lekker meedoen met.
Oh patatje speciaal is wel lekker ja, ik dacht alleen met uitjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Patat speciaal met uitjes, patat pinda met uitjes.
Ik eet ook altijd patat met uitjes
Hij is gewoon tof. Die reclame ook. Heerlijke zelfspotquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die film gezien van Dries![]()
Hij zingt ook best lekker, ik heb hem een keer op het Jordaanfestival gezien.
ja, ik dacht ik moet snel zijn voordat iemand anders 'm open maaktquote:
Ja dat is zo, Jody is ook lekker laidbackquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit was niet eens een grap van me. Ik vind het echt tof. Hij neemt het allemaal niet zo serieus als de rest, geniaalZo vind ik Jody Bernal ook grappig, niet zo serieus, lekker meedoen met een Turbo en zo. Dat gezever van die sterren in NL.
Maar als het er is neem je het tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn moeder is gewoon een feeder..
ik had helemaal geen zin in patat..
Problem solved.quote:
Zijn heldenrol in New Kids ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, Jody is ook lekker laidback
Dan wacht je niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
kannie wachten op die overheerlijke waylon
Het is Vrijdagavond, lekker tochquote:
quote:
En bedankt Karinaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Is dat Xandra Brood? Oh ja dus.
En ik zei nog dat ik een nummer van Herman Brood wilde zien, maar niet door Ed
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
Is dat het kind van Ed daarachter, kijkt ook al zo raar uit de ogen?
Als je net uit je werk komtquote:
Een Live-meet zou geniaal zijn. Zakdoeken mee voor het lachen!quote:
Ja youtubequote:
Eh, niet iedereen gaat om 23:00 naar bed hoorquote:
nou ja wist ik veeelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, ik het de hele dag gewerkt hoor, hater
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef MaLo het volgende:
Nu ook nog een technisch probleem met zijn oren
Wij gingen vroeger wel eens ontbijten bij McDonalds, ergens in de middagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, niet iedereen gaat om 23:00 naar bed hoorBen je nooit wezen stappen dat je laat nog eet in het weekend bijvoorbeeld?
Mijn meet-radar ging afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Live-meet zou geniaal zijn. Zakdoeken mee voor het lachen!
Ik hield me inquote:
Ja net zo gewoon vind ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger wel eens ontbijten bij McDonalds, ergens in de middag
bijna elke vrijdag avond.. maar toevalllig nou nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, niet iedereen gaat om 23:00 naar bed hoorBen je nooit wezen stappen dat je laat nog eet in het weekend bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
Er is nu een technisch probleem met mijn oren.
Ik doe mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Als-ie er volgende week nog is maak ik m persoonlijk kapot
Eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sorry maar ik vind Ed zijn stem gewoon niet mooi, te rauw
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
Engels ontbijt ftw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb vorige week 11 uur 's ochtends fish and chips op:D
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb vorige week 11 uur 's ochtends fish and chips op:D
Graag tot in detail beschrijven hoe je dit dan doetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
Als ik Xandra was zou ik nu in huilen uitbarsten van ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |