What the fuckquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef yosander het volgende:
Alleen dit is baas:
En Opgezwolle dan, omdat Zwolle.
AdvancedPowerquote:
Wil je niet kennenquote:
Is hij nog actief dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
AdvancedPower![]()
Check zijn topics en posts![]()
doei
In de zin van...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
What the fuck![]()
Ziek gewoon, ziek zeg ik je!
Eigenlijk niet he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
Mensen die AP niet kennen verdienen het eigenlijk niet te slowchatten hier.
zoektquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
AdvancedPower![]()
Check zijn topics en posts![]()
doei
Jaaaquote:
GOD, AARDBEIEN. DEEL ZE MET MEquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gvd, ik ga nu maar eens aardbeien eten voordat ze nog verlept zijn.
Eet smakelijk dan maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Niet goed voor me though. Maar goedTot straks dus
Genietenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
KLB 2.0 is gay. Al helemaal toen ik en je boy ThaTim geen parels van topics meer aan mochten maken van die kutmods
Denken aan KLB terwijl je EXA SC hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
KLB 2.0 is gay. Al helemaal toen ik en je boy ThaTim geen parels van topics meer aan mochten maken van die kutmods
Allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oke, wat is mis met die jongen (AP)
Allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oke, wat is mis met die jongen (AP)
Ik stond toen ook heel eventjes op 1.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
De mooiste dag op Fok in de tijd dat ik er zit is toch de dag dat de post statistieken werden gereset en ThaTim en ik gingen posten voor leven om maar op plek 1 te komen
Het is me geluktMeeste posts van HEEL foks
quote:k was zaterdag in de applewinkel en het was er best druk.
ik wil zo'n mooie ipad aanschaffen dus moest me een beetje orienteren. ik loop naar de plek waar ze staan en bekijk ze even. dan loop ik naar een medewerker en die legt mij het een en ander uit. dan ineens wil ik nog even kijken zijn alle ipads bezet. 4 breezah's zijn druk aan het overleggen hoe stoer het wel niet is om vanaf een ipad op hyves te posten. want dan krijg je zo'n stoer icoontje bij je berichtje. godverdomme. schaf zo'n ding zelf aan dan. ik ben een toekomstige koper en die pauper meiden zijn alleen er maar om stoer te zijn en om op hyves in te loggen. wat heb ik me geeeregd.
na 3 minuten toch maar even de mederwrker gewaarschuwd. die heeft ze toen weggestuurd. en boos dat ze waren.
Haha baas ik stond op 1 met 400 posts in een paar uurtjes. Moet die screen nog steeds van mijn oude (Windowsquote:
iPadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Fucking held bij nader inzien
i
[..]
Ooh noh, er komen nog veel vrije dagen, dus m'n postcount kan dan mooi oplopenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog minimaal een maand lijkt me. Dan zijn de diploma's uitgedeeld.
Mijn diploma-uitreiking is pas ergens in juli anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog minimaal een maand lijkt me. Dan zijn de diploma's uitgedeeld.
Ook op 4 juli?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn diploma-uitreiking is pas ergens in juli anders.
Dvd of de cdquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb MacBook, MacBook Pro, iPhone 3gs, iPod Touch, iPod Nano en een shuffle
Ik mag aanbeden worden
Mango.quote:
Ja hoor.quote:
Dan kan er toch nog wel eentje bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Er zijn een half miljard SC's op Fok!
Ik heb alleen iPhone 4. Prachtig ding, heb erg genoeg aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag aanbeden worden
Jij hebt gewoon te veel geld overquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag aanbeden worden
Ga uit deze SC alsjeblieftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag aanbeden worden
Wacht, ik ga helemaal niet slagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik 1 juli. Havo de dag ervoor.
Of andersom.
EN IK DAN?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Dastan het volgende:
Als EXA weg is kom ik niet meer terug op FOK!. Ik kick nu af van KLB en andere subfora en na EXA is het klaar. Heb er schoon genoeg van.
MANGOquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mango.
[..]
Ja hoor.
[..]
Dan kan er toch nog wel eentje bij.
Hater.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Dastan het volgende:
Als EXA weg is kom ik niet meer terug op FOK!. Ik kick nu af van KLB en andere subfora en na EXA is het klaar. Heb er schoon genoeg van.
Apple duur vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
apple maakt best leuke producten en heeft een heel goede OS, maar is wel reteduur
Ah lekker. Wie niet van mango's houdt, heeft gewoon nog nooit een mango gegeten. Heerlijke dingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef yosander het volgende:
[..]
MANGO
Ik drink nu Milk & Fruit Mango!
Ik krijg de eerste 10 lessen gratis, voor de rest zelf dokken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moest me eigen rijbewijs betalen. Apple is goedkoop
Ik krijg alle lessen gratisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg de eerste 10 lessen gratis, voor de rest zelf dokken.
CD 2 is donders baasquote:
Inderdaadquote:
quote:
Zo duur is het niet hoor. Heb zelf 2 maandjes gewerkt voor m'n iPhone hoor.quote:
Denken dat ik naar een EXA meet ga in Achterhoek(quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
wij gaan jou doodstompen bij de meet. Niks geen bruiloft.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo duur is het niet hoor. Heb zelf 2 maandjes gewerkt voor m'n iPhone hoor.
Tenzij je ieder weekend 100 50 euro verkast aan drank en condooms sigaretten, dan is dat een ander verhaal.
Zozoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik krijg alle lessen gratis
Wat ik minder nodig heb aan les, dat geld wat ik dan terugkrijg mag ik zelf houden
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah lekker. Wie niet van mango's houdt, heeft gewoon nog nooit een mango gegeten. Heerlijke dingen.
we zoeken je opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Denken dat ik naar een EXA meet ga in Achterhoek()
![]()
Achterhoek![]()
+1quote:
Drank is ook duur iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo duur is het niet hoor. Heb zelf 2 maandjes gewerkt voor m'n iPhone hoor.
Tenzij je ieder weekend 100 euro verkast aan drank en condooms, dan is dat een ander verhaal.
We gaan gewoon naar een Cafe veel beter. Ergens Centraal in Nederland.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Denken dat ik naar een EXA meet ga in Achterhoek()
![]()
Achterhoek![]()
Aw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zonder Sammie.
Maar jij =
Martijn.
Ik hou van jequote:
Lychee is ook lekker ja. Stoppen wij ook in enkele van onze gerechtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kokosnoot is vies, mango is lekker, lechee (ofzo) is lekker
Utrecht hoorde ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We gaan gewoon naar een Cafe veel beter. Ergens Centraal in Nederland.
Wacht maar als je 3x zaktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Heb berekend dat ik 4 lessen minder nodig heb
Dus 4x 38 euro terug, hoppa.
On the go en Dresspunk zijn ook bazennummersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]
CD 2 is donders baas.
Rest is ook epic.
iMac is duurder dan rijbewijs.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Moest me eigen rijbewijs betalen. Apple is goedkoop
Jij heet Achmed niet Jan, dames en heren we zijn eruit!quote:
Zekers!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
On the go en Dresspunk zijn ook bazennummers
Kokosnoot heb ik nog nooit gegeten/gedronken, maar alles met mango is lekker.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals mensen die niet van kokosnoot houden
.
Bij ons op 't werk hebben we een shake met mango en kokosnoot ZOMG!
Ik hoorde ook zoiets.!quote:
van vrachtwage gevalleee sahbiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jij heet Achmed niet Jan, dames en heren we zijn eruit!
niet gest0leee mattiequote:
kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had een blackberrywat een kutding vergeleken met een iPhone
gadverdammequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
We gaan met zijn allen naar Utrecht Centraal, Apple stuff mee. Gaan we in de Starbucks zitten en na 2 uurtjes gaan we naar de andere Starbucks
stalkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik wil grappige posts van AJ vinden maar dat is nauwelijks bij te houden
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
We gaan met zijn allen naar Utrecht Centraal, Apple stuff mee. Gaan we in de Starbucks zitten en na 2 uurtjes gaan we naar de andere Starbucks
Werken is voor arbeidersquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Oef, en hoe is ze live?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Zekers!
Heb Stephanie nog zien draaien op Reverze.
Dan ga ik jullie allemaal klappenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Geen Starbucks graag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Zijn er meer Starbucks in Utrecht?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Niet morsen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar goed, ik ga tomatensoep eten, tot zo
Faalangst toch?quote:
quote:Een remedial teacher (ook: rt'er) (uit het Engels letterlijk een leraar die verbetert) verleent hulp aan leerlingen met leerproblemen of gedragsstoornissen.
Uitstellen zolang het kan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je nooit gaat werken.
GA WERKEN LUI KRENG
gr00tste tr0ll van F0K!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
AP heeft geen grappige posts, alleen maar faalposts dus bespaar je de moeite.
eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef strontboer het volgende:
Sociale netwerkenTrieste wat ooit bedacht is
Zei de jongen zonder vriendenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef strontboer het volgende:
Sociale netwerkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef strontboer het volgende:
Respect voor die lui die het bedacht hebben G!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef strontboer het volgende:
Inderdaad -> geld verdienenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef strontboer het volgende:
Etsuuu, weer goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale netwerken
Hyves
Twitter kan ermee door, maar is ook.
Sowieso Facebook idd, Hyves faalt keihard.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale netwerken
Hyves
Twitter kan ermee door, maar is ook.
Geweldig, nouja lag ook aan het momentquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oef, en hoe is ze live?![]()
Keek net ff naar de tracklist maar Irreplaceble en Bang the bass zijn helemaal bazennummers
Youssef en Kamal dit dat YouTube nuquote:
RT op deze man.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:46 schreef strontboer het volgende:
Sociale netwerkenTriestigste wat ooit bedacht is
Laatst bij een kameraad nog een hele avond + nacht naar een hardstyle dvd zitten kijken, één van de zaligste momenten van m'n levenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Geweldig, nouja lag ook aan het moment!
Ze draait niet heel bijzonder, wel lekkere Italiaanse platen van TBY en Tuneboy enzo. Maar geweldig hoe ze d'r staat, op zo'n ding klimmen 100x zeggen 'I-a lovee you-a'. Geweldig.
Zijn kekke nummers inderdaad!
rt is hoe ik spreek hoe ik week kom niet hatenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale netwerkenen ondertussen RT gebruiken.
Zeker met jullie handen in elkaars broek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Laatst bij een kameraad nog een hele avond + nacht naar een hardstyle dvd zitten kijken, één van de zaligste momenten van m'n leven
Op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk zou ik nu iets voor mijn CE's moeten doen.
No Shit ShEtsuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale netwerkenen ondertussen RT gebruiken.
Heel weekend de tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk zou ik nu iets voor mijn CE's moeten doen.
Haha grappig. RT'en is juist iets van een sociaal netwerk.quote:
piemoltjes aanrakuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker met jullie handen in elkaars broek.
Met een biertje in onze handenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker met jullie handen in elkaars broek.
Welkequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Laatst bij een kameraad nog een hele avond + nacht naar een hardstyle dvd zitten kijken, één van de zaligste momenten van m'n leven
Ja, want ik heb expres niks gepland voor tijdens de CE's.quote:
Ik moet nog vier vakken voorbereiden. Nog nauwelijks iets gedaan en ik let tijdens de lessen ook nauwelijks op.quote:
weten ze niet ze hadden alleen oog voor elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke?!
Al plannen voor een groot feest?
emotiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buhhh man, laat me niet aan dat CE denkenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
emoties
ja enkelvoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sybillequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Buhhh man, laat me niet aan dat CE denken
Was jij niet die FOK!ker met een vriendin (kunnen d'r vast niet veel zijn ha-ha) die niet wilde neukenquote:
goed planquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef AchmedJan het volgende:
trouwens eindelijk niet meer van die gobarbra's en rebeccarolls?
je maakt me een beetje verlegonquote:
Okéquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
weten ze niet ze hadden alleen oog voor elkaar
Nee dat is Naatje_1 Hij heeft met gewoonfaye (Via Fokquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Was jij niet die FOK!ker met een vriendin (kunnen d'r vast niet veel zijn ha-ha) die niet wilde neuken?
Pff weet ik zo niet meer. Volgens mij Qlimax. Was iig wel een extended edition ofzo, want stond meer op dan de versie die ik gedownload had.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke?!
Al plannen voor een groot feest?
goed zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ken ik van Aristoteles.. Pathos, logos en ethosss.
Okéquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dat is Naatje_1 Hij heeft met gewoonfaye (Via Fok) en ze batsen niet want hij is gelovig
NIET HATEN OP NAATJE HIJ IS EEN BAAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
goed voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Snuf. het volgende:
Kut bijna laptop leeg maar kan niet leaven dan mis ik lapo
Ik werd hierdoor op gewezen via twitter, maar wat hij zegt dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dat is Naatje_1 Hij heeft met gewoonfaye (Via Fok) en ze batsen niet want hij is gelovig
NIET HATEN OP NAATJE HIJ IS EEN BAAS
zo is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ken ik toch wel iets voor mijn filosofie examen.
Die. Is. GENIAAL!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef Citizen_Kane het volgende:
I.... PUTDROPPED THE SCREWWWW... IN THE TUNA!!!!
AIIIII... PUTDROPPED THE SCREWWWWW.. IN THE TUNA!
Blijkbaar was die aflevering deze week op t.v. en ik heb hem gemist![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*wacht op tonijn-pizza*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |