Laatst bij een kameraad nog een hele avond + nacht naar een hardstyle dvd zitten kijken, één van de zaligste momenten van m'n levenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Geweldig, nouja lag ook aan het moment!
Ze draait niet heel bijzonder, wel lekkere Italiaanse platen van TBY en Tuneboy enzo. Maar geweldig hoe ze d'r staat, op zo'n ding klimmen 100x zeggen 'I-a lovee you-a'. Geweldig.
Zijn kekke nummers inderdaad!
rt is hoe ik spreek hoe ik week kom niet hatenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale netwerkenen ondertussen RT gebruiken.
Zeker met jullie handen in elkaars broek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Laatst bij een kameraad nog een hele avond + nacht naar een hardstyle dvd zitten kijken, één van de zaligste momenten van m'n leven
Op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk zou ik nu iets voor mijn CE's moeten doen.
No Shit ShEtsuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sociale netwerkenen ondertussen RT gebruiken.
Heel weekend de tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk zou ik nu iets voor mijn CE's moeten doen.
Haha grappig. RT'en is juist iets van een sociaal netwerk.quote:
piemoltjes aanrakuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker met jullie handen in elkaars broek.
Met een biertje in onze handenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker met jullie handen in elkaars broek.
Welkequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Laatst bij een kameraad nog een hele avond + nacht naar een hardstyle dvd zitten kijken, één van de zaligste momenten van m'n leven
Ja, want ik heb expres niks gepland voor tijdens de CE's.quote:
Ik moet nog vier vakken voorbereiden. Nog nauwelijks iets gedaan en ik let tijdens de lessen ook nauwelijks op.quote:
weten ze niet ze hadden alleen oog voor elkaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Welke?!
Al plannen voor een groot feest?
emotiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |