gadverdammequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
We gaan met zijn allen naar Utrecht Centraal, Apple stuff mee. Gaan we in de Starbucks zitten en na 2 uurtjes gaan we naar de andere Starbucks
stalkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ja fuck man, ik wil grappige posts van AJ vinden maar dat is nauwelijks bij te houden
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
We gaan met zijn allen naar Utrecht Centraal, Apple stuff mee. Gaan we in de Starbucks zitten en na 2 uurtjes gaan we naar de andere Starbucks
Werken is voor arbeidersquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Oef, en hoe is ze live?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Zekers!
Heb Stephanie nog zien draaien op Reverze.
Dan ga ik jullie allemaal klappenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Geen Starbucks graag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Zijn er meer Starbucks in Utrecht?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
Niet morsen he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
maar goed, ik ga tomatensoep eten, tot zo
Faalangst toch?quote:
quote:Een remedial teacher (ook: rt'er) (uit het Engels letterlijk een leraar die verbetert) verleent hulp aan leerlingen met leerproblemen of gedragsstoornissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |