What the fuckquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:26 schreef yosander het volgende:
Alleen dit is baas:
En Opgezwolle dan, omdat Zwolle.
AdvancedPowerquote:
Wil je niet kennenquote:
Is hij nog actief dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
AdvancedPower![]()
Check zijn topics en posts![]()
doei
In de zin van...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
What the fuck![]()
Ziek gewoon, ziek zeg ik je!
Eigenlijk niet he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
Mensen die AP niet kennen verdienen het eigenlijk niet te slowchatten hier.
zoektquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
AdvancedPower![]()
Check zijn topics en posts![]()
doei
Jaaaquote:
GOD, AARDBEIEN. DEEL ZE MET MEquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:31 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gvd, ik ga nu maar eens aardbeien eten voordat ze nog verlept zijn.
Eet smakelijk dan maar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Niet goed voor me though. Maar goedTot straks dus
Genietenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
KLB 2.0 is gay. Al helemaal toen ik en je boy ThaTim geen parels van topics meer aan mochten maken van die kutmods
Denken aan KLB terwijl je EXA SC hebt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef Snuf. het volgende:
KLB 2.0 is gay. Al helemaal toen ik en je boy ThaTim geen parels van topics meer aan mochten maken van die kutmods
Allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oke, wat is mis met die jongen (AP)
Allesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oke, wat is mis met die jongen (AP)
Ik stond toen ook heel eventjes op 1.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef Snuf. het volgende:
De mooiste dag op Fok in de tijd dat ik er zit is toch de dag dat de post statistieken werden gereset en ThaTim en ik gingen posten voor leven om maar op plek 1 te komen
Het is me geluktMeeste posts van HEEL foks
quote:k was zaterdag in de applewinkel en het was er best druk.
ik wil zo'n mooie ipad aanschaffen dus moest me een beetje orienteren. ik loop naar de plek waar ze staan en bekijk ze even. dan loop ik naar een medewerker en die legt mij het een en ander uit. dan ineens wil ik nog even kijken zijn alle ipads bezet. 4 breezah's zijn druk aan het overleggen hoe stoer het wel niet is om vanaf een ipad op hyves te posten. want dan krijg je zo'n stoer icoontje bij je berichtje. godverdomme. schaf zo'n ding zelf aan dan. ik ben een toekomstige koper en die pauper meiden zijn alleen er maar om stoer te zijn en om op hyves in te loggen. wat heb ik me geeeregd.
na 3 minuten toch maar even de mederwrker gewaarschuwd. die heeft ze toen weggestuurd. en boos dat ze waren.
Haha baas ik stond op 1 met 400 posts in een paar uurtjes. Moet die screen nog steeds van mijn oude (Windowsquote:
iPadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Fucking held bij nader inzien
i
[..]
Ooh noh, er komen nog veel vrije dagen, dus m'n postcount kan dan mooi oplopenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog minimaal een maand lijkt me. Dan zijn de diploma's uitgedeeld.
Mijn diploma-uitreiking is pas ergens in juli anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog minimaal een maand lijkt me. Dan zijn de diploma's uitgedeeld.
Ook op 4 juli?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn diploma-uitreiking is pas ergens in juli anders.
Dvd of de cdquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb MacBook, MacBook Pro, iPhone 3gs, iPod Touch, iPod Nano en een shuffle
Ik mag aanbeden worden
Mango.quote:
Ja hoor.quote:
Dan kan er toch nog wel eentje bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Er zijn een half miljard SC's op Fok!
Ik heb alleen iPhone 4. Prachtig ding, heb erg genoeg aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag aanbeden worden
Jij hebt gewoon te veel geld overquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag aanbeden worden
Ga uit deze SC alsjeblieftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag aanbeden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |