CD 2 is donders baasquote:
Inderdaadquote:
quote:
Zo duur is het niet hoor. Heb zelf 2 maandjes gewerkt voor m'n iPhone hoor.quote:
Denken dat ik naar een EXA meet ga in Achterhoek(quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
wij gaan jou doodstompen bij de meet. Niks geen bruiloft.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo duur is het niet hoor. Heb zelf 2 maandjes gewerkt voor m'n iPhone hoor.
Tenzij je ieder weekend 100 50 euro verkast aan drank en condooms sigaretten, dan is dat een ander verhaal.
Zozoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik krijg alle lessen gratis
Wat ik minder nodig heb aan les, dat geld wat ik dan terugkrijg mag ik zelf houden
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah lekker. Wie niet van mango's houdt, heeft gewoon nog nooit een mango gegeten. Heerlijke dingen.
we zoeken je opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Denken dat ik naar een EXA meet ga in Achterhoek()
![]()
Achterhoek![]()
+1quote:
Drank is ook duur iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo duur is het niet hoor. Heb zelf 2 maandjes gewerkt voor m'n iPhone hoor.
Tenzij je ieder weekend 100 euro verkast aan drank en condooms, dan is dat een ander verhaal.
We gaan gewoon naar een Cafe veel beter. Ergens Centraal in Nederland.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:40 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Denken dat ik naar een EXA meet ga in Achterhoek()
![]()
Achterhoek![]()
Aw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik kan niet zonder Sammie.
Maar jij =
Martijn.
Ik hou van jequote:
Lychee is ook lekker ja. Stoppen wij ook in enkele van onze gerechtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:41 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Kokosnoot is vies, mango is lekker, lechee (ofzo) is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |