quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
calilov; rare vraag; maar moest er daar geen kruisje op komen ipv een streepje?
Rectaal/anaal is de meest accurate manier van temperaturen, dus ik zou het vooral niet wijzigen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu op dag 26 en nog geenmaar ik verwacht ook geen spannende dingen, hooguit wanneer ze komen. Trouwens vraagje aan de temperatuurders... ik las net op FF dat je vaginaal zou "moeten" meten ipv oraal. Nou doe ik geen van 2, maar gewoon anaal zeg maar. Heeft dat nog gevolgen of is dat ook "normaal"? Vind het wel heel geinig om bij te houden... sinds vandaag een flinke piek, maar dan weet ik weer niet wat dat zou moeten betekenen (*temperatuurnoob is).
Nee niet echt! Vanmorgen had ik echt het gevoel dat dequote:
Oh nee Calilovquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef calilov3 het volgende:
*naar binnen kruipt*
Ik werd vanmorgen wakker in een bed vol met bloed..
Vanmiddag bij de dokter langsgegaan.En morgen afspraak met verloskundige voor de eerste keer.
Waarschijnlijk vrucht verloren
heb als eens een keer eerder een miskraam gehad, ik was toen nog redelijk jong en naief, alhoewel ik wel alles op order had baan, huisje, boompje, beestje. Ik was toen 11 weken zwanger![]()
Ja het voelde voor mij eigenlijk al niet goed. De niet positieve testen of met een heeeeeeeeeeel licht streepje. Morgen maar eens kijkenquote:Op maandag 23 mei 2011 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
He bah, wat een kl***nieuws!
Zat je stiekem toch goed met je gevoel... desalniettemin.. it hurts...
Kop op meiske!
Hij was zondag voor de helft echt donkerpaars ('t lijntje) en de rest was lichtpaars, maandag was hij weer licht dus ik neem aan dat zondag die piek was? Zondag geklustquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef happyme28 het volgende:
Zoë, heb je inmiddels een positieve ovu test gehad? Of wordt hij in ieder geval donkerder?
Hier zaterdag de laatste pil genomen. Ben benieuwd wanneer mijn cyclus gaat beginnen. Ga morgen beginnen met tempen en dan ben ik benieuwd of mijn eisprong gelijk op gang komt.
Ahhquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef calilov3 het volgende:
*naar binnen kruipt*
Vanmiddag bij de dokter langsgegaan.En morgen afspraak met verloskundige voor de eerste keer.
heb als eens een keer eerder een miskraam gehad, ik was toen nog redelijk jong en naief, alhoewel ik wel alles op order had baan, huisje, boompje, beestje. Ik was toen 11 weken zwanger![]()
Wat een nachtmerriequote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef calilov3 het volgende:
*naar binnen kruipt*
Mja, vreselijk hard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:50 schreef calilov3 het volgende:
Ik kom net terug van verloskundige praktijk.
Had eerst al een meltdown toen ik binnenkwam.
Al de kaartjes aan de muur
Maar heb inwendig onderzoek gehad en ben niet zwanger meer.
damn wat is dit hard zeg...
Echt wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:55 schreef calilov3 het volgende:
oohhh wat spannend!!!
37 dagen is wel heel wat anders inderdaad!!
Ik ben er erg blij mee! En op je trouwdag ontdekken dat je zwanger bent, wat zou dat een mooi cadeautje zijn voor jullie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:02 schreef Lijnloos het volgende:
Wow Frummeltej, da's effe een verschil! Wat goed dat het nu richting "normaal" gaat!
Oh Modjes, mag mijn NOD naar 19 juni? (Onze trouwdag, dat zou toch leuk zijn...)
Had een tijdje ivm werk geen tijd om hier te lezen maar lees nu dit..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:46 schreef calilov3 het volgende:
Mja![]()
Ik wilde het zo graag...
Ik zit te denken om vandaag lekker thuis te blijven van mn werk, maar aan de andere kant is het ook weer een beetje aanspraak...
Heb 't niet helemaal gevolgt vanaf het begin maar je gaat daar dus trouwen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef calilov3 het volgende:
* calilov3 duimt voor labelloo!
Tis te hopen dat je morgen of overmorgen wel positief test!
Vannacht geskyped met lief, hij is er ook kapot van. Vooral omdat we het heel erg graag wilden. Hij geeft aan dat deze periode zeer 'stressfull' voor mij is, dus dat mijn lichaam dat misschien heeft aangevoeld (de schat).
Over een week en twee dagen zit ik in het vliegtuig naar amerika!
Best wel vreemd om te weten dat familie en vrienden mij hier zullen uitzwaaien en ik daar opgehaald wordt door mijn 'nieuwe' vrienden.
mijn vriend denkt dat ik een week later kom ivm werk en uitjes, zijn vrienden hebben ook hun mond gehouden. Best moeilijk, want hij denkt waarom heeft ze nu zo'n haast met dingen, haha ik moet nog steeds geboortecertificaat ophalen anders kunnen we niet trouwen!
Same here,ben ook 3kg zwaarder en heb helemaal niet anders gegeten ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Oh wat fijn Frummel!
Lijnloos, dat lijkt me een goede deal!
Wanneer kun je eigenlijk dingen gaan voelen? Volgende week is pas m'n NOD, maar ik plas me toch de gekte sinds 3 dagen..! Verder voel ik helemaal niks, alleen hoofdpijn en moe maar dat heb ik wel vaker een week voor m'n NOD. En als ik volgende week geen 2 streepjes plas dan ga ik aan de lijn want ik ben ineens 3 (!!) kilo zwaarder terwijl ik juist heel erg op m'n eten let de laatste tijd...
M'n mams is jarig vandaag en paps heeft suikerziekte, dus ik ga in ieder geval m'n suiker ook ff prikken vanavond.
whaa spannend!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef Frummeltje86 het volgende:
Een aantal dames met spannende voortekenen hier! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het een beeb in aantocht is!
Hier twee heftige dagen achter de rug. Mijn menstruatie is weer net zo heftig als toen ik heb besloten om aan de pil te gaan. Pfff, alsof er een emmer wordt leeggegooid. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter. Wij gaan er volledig voor deze maand! Geen biertjes vooren mij, om de dag klussen in mijn vruchtbare periode die ik deze keer toch maar weer met ovulatietesten ga proberen te ontdekken. Het voelt een beetje als nu of nooit... Hopelijk kan ik me er rustig genoeg onder blijven voelen, want anders gaat het toch niet lukken vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel komkommer gegetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
En ik maar denken dat ik een nuchtere Groningse ben. Die zichzelf de kop niet gek maakt. Val ik ff door de mand! Ik heb sinds gisteren steken en een zeurderige buikpijn. En ik ben sinds 2,5 uur misselijk. Dat laatste gaat rond hier op het werk (en ik heb geen komkommers gegeten ;-)), dus misschien heb ik ook pech. Maar ja, die NOD hè vrijdag
Zoë, nog een weekkie!
Labelloo, misschien even checken inderdaad?
Waarom vraag je het dan hier?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef WendySenna het volgende:
Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek.
Tja, als je het zeker wilt weten zal je toch echt moeten testen. Liever een teleurstelling dan valse hoop lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef WendySenna het volgende:
Hey dames,
Heb jullie advies nodig. Mijn NOD was 30 Mei. Alleen tot op heden nog geen tekenen van ongesteldheid. Nu heb ik sinds vorige week doorzichtig slijm telkens als ik afveeg zeg maar. Dit neemt de laatste paar dagen af. Op 16 mei had ik een positieve ovulatie test, daarom vindt ik het zo gek dat ik steeds slijm verlies het lijkt wel of mijn eisprong nog komt of veel later is geweest en dat de ovulatie test niet klopt maar dat vindt ik erg gek. De ovulatietest heeft altijd gelijk gehad tot nu toe. Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek. Nu heb ik wel sinds een aantal dagen met vlage pijn in mijn onderbuik en soms steken in mijn zij en een beetje zeurende pijn in mijn onderrug en gaat ook weer weg en dan heb ik nergens last meer van. Mijn temperatuur is al een week 37.2.
Ik durf nog niet goed een test te doen dit i.v.m met eerdere teleurstellingen. Wat denken jullie wat het is?
vroeg ik me ook af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef trui het volgende:
dat ís toch ook superspannend, clauwhee! ik duim mee!
en lijnloos, wat voor wondermiddel?
Ik ben van eh.. 47 naar 36 naar 34 gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:42 schreef clauwheee het volgende:
Kuukske, balen. Hoe lang was je cyclus nu dan?
Na een tijdje zijn die testen niet betrouwbaar meer. Geloof na 15 minuten. Dus ik zou er nog een testje tegen aan gooien. Maar met ochtend urine.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:10 schreef bizonkit het volgende:
Hallo, ik (lurker) kom hier even binnenrollen.
Mijn oudste is nog niet zo heel oud, maar we hadden in de afgelopen tijd wat ongebruikelijk risico genomen met de anticonceptie.
Nu voelde ik me afgelopen week wat vreemd en vandaag heb ik even snel een test gedaan,midden op de dag, dus niet met ochtendurine.
Mijn NOD is pas volgende week, dus natuurlijk negatief.
Kom ik bijna 2 uur later weer langs die test lopen: 2 streepjes!
Heeft iemand daar ervaring mee? Het was een etostest, hij was heel dun, maar absoluut aanwezig en absoluut blauw.
Hebben die dingen blauwe indrooglijntjes?
Whaaa!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Ja, en ik ben hyper! Een heel licht tweede streepje is ook een streep toch? Heb net twee keer (:D) een Etos test gedaan en twee keer een heel licht tweede streepje.. Kweet alleen niet hoe ik hier een foto moet plaatsen.. Ik ga in ieder geval straks ook nog even een clearblue halen denk ik
Ja!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Ja, en ik ben hyper! Een heel licht tweede streepje is ook een streep toch? Heb net twee keer (:D) een Etos test gedaan en twee keer een heel licht tweede streepje.. Kweet alleen niet hoe ik hier een foto moet plaatsen.. Ik ga in ieder geval straks ook nog even een clearblue halen denk ik
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Bedankt! Sinds een paar maandjes pas weer hoor, ben uit zelfbescherming poosje weggeweest. Ja, hopen dat zij ergens, waar ook, veilig is...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:33 schreef livelink het volgende:
Clauwheee, gefeliciteerd!!! Ik moest laatst nog aan je denken vanwege Isra in het nieuws. Ik wist helemaal niet dat je hier rondhing
Of CrazyMoon, als zij aanstaande maandag om 5.30 gaat testenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:42 schreef bitterend het volgende:
aaww een streepje! gefeliciteerd!!!![]()
winka is de volgende volgens mij he??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik houd er nu wel rekening mee dat ik gewoon ongesteld kan worden![]()
Maar nu even genieten van het mooie weer![]()
Nah, neehoor, ik ga gewoon een potje janken en ik ben daarna vrij stil...quote:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Krijg ik nog meer nieuwe NODs door? Ik zie nl dat sommigen al ver over datum zijnOf moet het lijstje opgeschoond worden?
Tis wel druk met de stripkes ja!quote:Op maandag 6 juni 2011 13:07 schreef livelink het volgende:
Nou dit topic in mijn AT zit, val ik middenin de streepjes!
Gefeliciteerd Klavertje4 en CrazyMoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |