Ach LB

Enorm balen dat het elke keer maar niet lukt of in ieder geval bijna lukt.. Want je hebt toch soms het gevoel dat het aan het eind van de cyclus wordt 'afgebroken'?. Naar meis dat je nu deze stap 'moet' zetten

Maar wie weet levert het heel gauw wat op! Hoop dat je gauw een babytje in je zal dragen
Ha Clauwhee, dat hele zwangerwordencircus is hakt er goed in he

Dag nuchterheid

Spannend hoor wat er nu allemaal gebeurt en vrijdag willen we hier twee streepjes zien
ik gok dat je niet tot zaterdag kan wachten
Fijn Frummeltje dat je cyclus nu omlaag gaat.. Klopt het dat je nu een rustpauze inlast omdat je gaat trouwens of ben ik nu in de war met iemand anders
Poeh ben best wel een beetje van slag.. Ik heb sinds gister bruine veegjes in mijn onderbroek. Het begon met een klein speldeknopje (anders kan ik het niet omschrijven

) en het werd steeds wat meer. Maar lang niet in de buurt wat ik zou hebben met spotting. Dit zou een innesteling kunnen zijn, mijn eisprong was waarschijnlijk de 23e/24e mei. Ook heb ik sinds een paar dagen last van een borrelende maag en ben ik bij vlagen misselijk en duizelig.
Net uit eten met collega's geweest en daar ben ik bijna over mijn nek gegaan. Ik had beenham besteld en ik eet eigenlijk niet veel vlees meer. De geur en de manier hoe het er uit zag .. ik at er een paar hapjes van maar bah
Ik heb mijn NOD op de 6e juni staan maar moet eigenlijk de 7e zijn. Ik ben benieuwd wat er verder komt, maar ik houd wel heel veel rekening met mijn grenzeloze fantasie
[ Bericht 0% gewijzigd door winka op 01-06-2011 23:00:09 ]