abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:06:38 #101
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_97381936
Jammer CA, maar hopelijk lukt het nog voor de IUI!

Clauwhee, nog steeds zoveel klachten? Nog iets wijzer geworden na het prikken van je bloedsuiker?
pi_97382816
Mijn suiker was ok. Nog wel koppijn en moe. Maar verder niks, dus dat kan ook prima van de afgelopen werkweek komen. Ik wacht rustig :') af!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_97412635
CA wat jammer dat het niet gelukt is!!! Ik duim voor je de volgende maand.

Ik heb vanmorgen weer getest, want nog steeds geen ongi, maar helaas weer negatief! Ik zit vandaag op dag 32! Mijn vorige cyclus was ook rond dit aantal dagen, maar daarvoor was het maanden rond 28/29 dagen.. Raar!
pi_97414169
Een :* gewoon voor iedereen die het nodig heeft.

Labello -O- , dat is balen voor je zeg. Het zou fijn zijn als je lichaam iig mee werkt en of je alsnog een 2e streepje geeft of gewoon dan maar een }), dan kun je iig door naar de volgende ronde.

Clauwhee, goed dat je suiker iig in orde is. Het kan natuurlijk allemaal door de drukke week komen, maar het zou wel tof zijn als het toch stiekem de eerste tekenen van je zwangerschap zijn. Wat het ook is ik hoop dat je je deze week wat fitter voelt.

Frummeltje86, ondanks de }) toch wel een cheer voor jou. Het is zeer positief dat je cyclus een meer normale lengte begint aan te nemen, het zou wel super gaaf zijn als je nog van deze kans gebruik kunt maken.

Charmed_angel -O- , dat is gewoon flink balen. Hopelijk lukt het je een beetje deze ronde gewoon lekker zonder stress door te komen, een wondertje zo in deze laatste ronde voor de UI heb je zeker verdient. En als het niet lukt dan hopen ik gewoon hard mee dat de IUI snel succesvol bij je is.

Lijnloos, de datum van je trouwdag, die word het gewoon, daar heeft de toekomstige beebs gewoon niets tegen in te brengen ;)

Calilov3, hoe is het nu daar? Lukt het je een beetje om door alle stress heen te komen? Het is overigens wel echt super super gaaf dat je een week eerder naar Amerika gaat dan je vriend verwacht.
pi_97414620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Oh wat fijn Frummel! *O*

Lijnloos, dat lijkt me een goede deal!

Wanneer kun je eigenlijk dingen gaan voelen? Volgende week is pas m'n NOD, maar ik plas me toch de gekte sinds 3 dagen..! Verder voel ik helemaal niks, alleen hoofdpijn en moe maar dat heb ik wel vaker een week voor m'n NOD. En als ik volgende week geen 2 streepjes plas dan ga ik aan de lijn want ik ben ineens 3 (!!) kilo zwaarder terwijl ik juist heel erg op m'n eten let de laatste tijd... :?
M'n mams is jarig vandaag en paps heeft suikerziekte, dus ik ga in ieder geval m'n suiker ook ff prikken vanavond.
Same here,ben ook 3kg zwaarder en heb helemaal niet anders gegeten ofzo.
En werk veel/hard dus lichaamsbeweging genoeg (werk in de zorg)

Heb ook bloedend tandvlees en last van mijn hormonen (moe, emotioneel etc) bah.

Moet nog ff wachten tot NOD 7juni

Hoop dat 't voortekenen zijn clauwheee ;) zou leuk zijn
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:00:02 #106
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_97415178
Een aantal dames met spannende voortekenen hier! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het een beeb in aantocht is!

Hier twee heftige dagen achter de rug. Mijn menstruatie is weer net zo heftig als toen ik heb besloten om aan de pil te gaan. Pfff, alsof er een emmer wordt leeggegooid. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter. Wij gaan er volledig voor deze maand! Geen biertjes voor O+ en mij, om de dag klussen in mijn vruchtbare periode die ik deze keer toch maar weer met ovulatietesten ga proberen te ontdekken. Het voelt een beetje als nu of nooit... Hopelijk kan ik me er rustig genoeg onder blijven voelen, want anders gaat het toch niet lukken vrees ik.

Papillion, ik moet het een keer zeggen: echt tof hoe jij steeds persoonlijk iedereen aanspreekt! :D
pi_97422865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef Frummeltje86 het volgende:
Een aantal dames met spannende voortekenen hier! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het een beeb in aantocht is!

Hier twee heftige dagen achter de rug. Mijn menstruatie is weer net zo heftig als toen ik heb besloten om aan de pil te gaan. Pfff, alsof er een emmer wordt leeggegooid. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter. Wij gaan er volledig voor deze maand! Geen biertjes voor O+ en mij, om de dag klussen in mijn vruchtbare periode die ik deze keer toch maar weer met ovulatietesten ga proberen te ontdekken. Het voelt een beetje als nu of nooit... Hopelijk kan ik me er rustig genoeg onder blijven voelen, want anders gaat het toch niet lukken vrees ik.

whaa spannend!
vind t zelf wel lastig om me er 'rustig' onder te blijven voelen haha je wilt 't dan zo graag
achja aan de andere kant, beeb is zeer gewenst, misschien voelt ie zich wel erg welkom komende maand bij ons allen haha

babybooooooom O+
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:07:29 #108
343276 KleinKloonMeisje
Het zonnetje in huis
pi_97428364
C_A balen zeg -O- ik hoop voor je dat de IUI toch niet nodig is :*

Lijnloos mooie datum voor je NOD je eerste trouwdag, spannend, zou een mooi cadeautje zijn

frummeltje, dat is wel beter zeg die 37 dagen dan die 60, hopelijk zet die door en krijg je een mooie normale cyclus.

Labelloo ik hoop gewoon dat je te vroeg getest hebt

Clauwhee gelukkig is je suiker inorde, hopelijk voel je snel fitter.

Hier niet heel veel te melden, vanmorgen helderrood bloedverlies wat meteen ook weer weg was en intens moe, ik zie dit eerder als een naderende ongesteldheid. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe :*
  zondag 29 mei 2011 @ 11:31:02 #109
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97450608
Nou, hier zijn we ook weer op weg. Gisteren ontrekkingsbloeding begonnen dus cyclus is van start. Zal mij benieuwen of ik ook weer gelijk een eisprong heb. Ga ik niet vanuit eerlijk gezegd, maar we zullen het zien.

Labello, hopenlijk was je te vroeg met testen!

Verder veel meiden in de wachtstand. Wat kunnen die 2 weken lang duren hè?!
pi_97450757
Spannend Happy!

HIer is gisterenmiddag de ongi toch losgekomen, denk ik. Het is namelijk veeel lichter dan normaal. Ik ga dus uit van een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
pi_97454591
Hier is het allemaal toch nog even uitgesteld.
We willen eerst ons huis verkopen en ander huis gekocht hebben.
Is de planning nu. We kijken even 6 maanden aan hoe of wat..pff maar wel verstandiger.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:52:26 #112
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97454785
Jammer Ymme. Wie weet tot over een half jaartje dan :)

Ach Labelloo, zou jammer zijn, maar wel even in de gaten houden dat het 'echt' een ongesteldheid is, want ik heb bij mijn beide zwangerschappen flink bloed verloren rond NOD en toch bleek ik zwanger.
pi_97455518
Happy dat heb ik bij de eerste ook gehad inderdaad! Zo'n 3 dagen een 'lichte ongesteldheid' dacht ik. Totdat ik een week later misselijk werd!
pi_97464416
Frummeltje, ik hoop met je mee! Succes!

Ymme, verstand en gevoel kunnen zo ver uit elkaar liggen hè...knap hoor!

happyme, spannend hoor!

KKM, is het al los gekomen?

Hier was ik gisteren niet voor rede vatbaar...maar vandaag is alles weer ok :D En ja, dat waaaachten...
  zondag 29 mei 2011 @ 20:16:22 #115
343276 KleinKloonMeisje
Het zonnetje in huis
pi_97467876
Spannend happy, hopelijk doet je lijf meteen zijn werk.

Ymme, spannend verhuisplannen..

Clauwhee spannend nog, hoe voel je??

Zo na een heerlijk dagje Efteling, kwam ik thuis en ja hoor ongesteld, meteen bij thuiskomst. Dus op naar de volgende ronde, hopelijk lukt het deze maand wel om wat gerichter (lees in juiste week) sex te hebben
pi_97468596
KKM, jammer! Ik heb nu nergens last van, af en toe beetje buikpijn. Maar ik had een erg stressvol sportdagje, dat speelt vast mee :D. Verder was ik gisteren ontzettend niet mezelf, maar vandaag geen vuiltje aan de lucht. Geen peil op te trekken dus...En mocht ik komende dagen moe zijn, last van m'n borsten krijgen en ontzettende koppijn hebben dan nog weet ik niks want dat heb ik sinds jaar en dag als m'n NOD eraan komt. Handig hè? :D
  zondag 29 mei 2011 @ 20:35:28 #117
343276 KleinKloonMeisje
Het zonnetje in huis
pi_97468948
Haha, heel herkenbaar, het kan dus nog beide kanten op. Ik heb dat ook, zo ontdekte ik door het bijhouden van klachten, dat ik een week voor NOD vaak misselijk was, dus ik let eigenlijk niet echt meer op klachten die zou kunnen lijken op een zwangerschap, omdat ze hier een aankondiging tot ongesteld worden zijn
  zondag 29 mei 2011 @ 20:46:52 #118
279894 winka
There is no place like home..
pi_97469607
Hallo dames :W

Tijdje (voor mijn doen dan ;)) niet op het forum geweest. Ik was teveel bezig geweest met het zwanger worden en zette daardoor mijn vriend heel erg onder druk. En daar kon hij daar niet tegen en dat vond ik weer heel frustrerend 8-) Toen was ik er even he-le-maal klaar mee.. Had al die apps van mijn telefoon afgehaald en dit dit forum wat minder bezocht. Ik heb het voor een gedeelte losgelaten en dat bevalt prima *O*

En voor het eerst in al die maanden heb ik géén symptomen voor mijn nod _O-

Callov, wat vreselijk wat er allemaal is gebeurd -O- :*

Labello en Lijnloos op naar de volgende ronde ^O^
He C-A weer niet raak -O- Maar in ieder geval goed dat je binnenkort een nieuwe stap gaat ondernemen om zwanger te worden. Hoop dat het daardoor gauw raak is!
En Frummeltje, succes met de laatste poging!

Papillion, goed je hier weer te zien! Je schrijft een heel verhaal maar niets over jezelf. Hoe is het nu met je :)
pi_97472076
Jammer KleinKloonMeisje!! Op naar de volgende ronde idd!

En bij jou is het spannend he Clauwheee!! Nog even afwachten!!

Winka ik kan mij voorstellen dat het soms goed kan zijn om je even wat terug te trekken als je er teveel mee bezig bent! Fijn dat dat goed bevalt, maar ons wel op de hoogte houden he!
pi_97488015
Balen KleinKloonMeisje en Labelloo!!

Clauwheee, spannend!!

Winka, fijn dat je weer wat hebt laten horen! Even wat afstand nemen is altijd goed :)

Hier geen nieuws, nu op dag 30. Helemaal geen klachten, voel me net als anders (alleen een jaartje ouder, ik was zaterdag jarig) :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_97492799
Congratz CM! Leuke dag gehad?
Hier niet veel nieuws. Dag 33 of 34 alweer inmiddels.
Ovu gespot middels test dus ik mag een dezer dagen wel gaan testen. Ik heb trouwens gillend gigantische rugpijn. Herkenbaar voor iemand? :@
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_97493192
Nog gefeliciteerd CM!

Nou Kuukske, dan is het bij jou toch ook spannend? Hoe zit jouw cyclus in elkaar?

Ik voel me vandaag ook normaal! Nou ja, zoals ik altijd ben dan :+
pi_97493359
Ik heb eigenlijk geen idee. Toen ik stopte met de pil was 'ie zo onregelmatig als wat en was ik in ronde 3 (wisselend van 46-16-36 dgn) zwanger. Toen in feb een curretage gehad ivm MA. En daarna was het eh.. 47-36. En deze ronde voor het eerst van die ovu-testjes geprobeerd. En toevallig had ik net de goeie dagen volgens mij, want het begon licht en 2 dagen later was de streep donkerder dan de controlestreep. Vandaar dat m'n hoop ook eigenlijk wel sprankelend is :@.

Alleen zijn m'n 'klachten' nu zo anders :?.
pi_97493451
Cm, gefeliciteerd met je verjaardag nog, heb je al een uiterste testdatum?
Kuukske, klinkt weer spannend... Wanneer ga je testen?
Happy, fijn dat de boel in elk geval op gang is gekomen. Op naar de eisprong! (zo leuk dat jij hier ook weer post...)
Labelloo, toch de }) Ook voor jou een nieuwe ronde, veel plezier!!! (positief benaderen maar)
C_A, ik gooi er nog even een :* in voor jullie!
Clauwhee, moet je nog lang wachten?
Wij gaan de klusweek weer in... Net (8> al beloofd dat ik mijn stomme actie van vanochtend goed zal maken vanavond, hij ook weer blij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97493619
Euhm, ik probeer het wachten vol te houden tot vrijdag.
  maandag 30 mei 2011 @ 18:59:02 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_97506413
Hallo dames!

Jeetje wat een eind en veel informatie om bij te lezen! Gaat me nu allemaal even niet lukken, dus ik zeg dat ik voor de dames met naderende NOD duim, en dat ik de volgende keer wat meer up to date zal reageren ;)

Hier is het wachten weer begonnen, heb alleen niet echt de puf gehad om veel gebruik te maken van mn vruchtbare periode -O- Vind het zo stom van mezelf, maar ik was echt bekaf van mn nieuwe werkweek :@ En dan wil ik er ook geen 'moeten' van maken.

Als het deze ronde niet lukt, ga ik met lief overleggen of we naar de dokter gaan :{
pi_97508709
Vrijdag is mn NOD Lijnloos en Kuukske! Zie dat ik in de OP 4 juni heb laten zetten, maar het is de 3e.

LB, en toch hoop ik dat het stiekem gelukt is meid.
  maandag 30 mei 2011 @ 20:27:01 #128
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97510311
KKM, jammer meis!! Nieuwe ronde nieuwe kansen :D

winka, tof dat je weer even komt buurten en fijn dat het 'loslaten' goed doet! Wel weer spannend. Wanneer is je NOD?

CrazyMoon, nog gefeliciteerd!! Een verlaat cadeautje is natuurlijk altijd welkom ;)

Kuukske, spannend!! Rugpijn betekend bij mij eigenlijk altijd naderende ongesteldheid, maar dat is voor iedereen anders. En daarnaast, ongi klachten en zw klachten lijken erg op elkaar :Y

Lijnloos :Y) c_/ veel plezier vanavond :9 En zeker gezellig om weer samen hier te posten! *;

LB, hopen dat het weinige klussen toch voldoende is geweest. Het hoeft maar 1 keer goed te gaan :) Wat betreft een bezoek aan de HA, het is spannend en :{ maar soms is het wel fijn om wat meer te weten. Heb je wel al getemperatuurd? (een huisarts / gyn vraagt daar meestal om dus dan is het handig om vast 2 of 3 maanden te hebben)

clauwheee, spannend joh! Het is bijna de 3e!

Hier wordt alles goed schoon van binnen zullen we maar zeggen :X
pi_97510893
Veel plezier weer in de klusweek Lijnloos!! ;)

Kuukske, spannend hoor! Nog even geduld (proberen te) hebben!

LB, ik duim ook dat het klussen dan misschien gewoon precies op het goede moment is geweest!

Oh en Clauwheee, ik duim me ook suf voor jou!!!! Ben echt benieuwd!!

Hier nu zo'n 3 dagen erg lichte ongesteldheid.. raar! Ik weet nu niet of ik wel echt ongesteld ben! :?
pi_97533168
Jeetje Labelloo.... misschien toch nog effe testje doen voor de zekerheid?
LB, jammer dat deze ronde niet optimaal gebruikt is, maar effe rust is misschien ook wel even goed joh. Zet je weer even met beide benen op de grond en nuchterheid en zo. Ik merk zelf dat dat af en toe ook wel even goed is, dan geniet je ook weer meer van elkaar... (althans, ik dan).
Clauhwee, ik ga ook voor je duimen dat het vrijdag gewoon feest is daaro!
pi_97533278
Spannend allemaal hier *O*
Hoop dat er positieve uitslagen komen binnenkort.

Mijn NOD is de 7e dus ik moet nog eventjes wachten.
Moet zeggen dat ik nu geduldiger ben dan de vorige maanden :9
pi_97533698
En ik maar denken dat ik een nuchtere Groningse ben. Die zichzelf de kop niet gek maakt. Val ik ff door de mand! Ik heb sinds gisteren steken en een zeurderige buikpijn. En ik ben sinds 2,5 uur misselijk. Dat laatste gaat rond hier op het werk (en ik heb geen komkommers gegeten ;-)), dus misschien heb ik ook pech. Maar ja, die NOD hè vrijdag :X

Zoë, nog een weekkie!

Labelloo, misschien even checken inderdaad?
pi_97537032
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
En ik maar denken dat ik een nuchtere Groningse ben. Die zichzelf de kop niet gek maakt. Val ik ff door de mand! Ik heb sinds gisteren steken en een zeurderige buikpijn. En ik ben sinds 2,5 uur misselijk. Dat laatste gaat rond hier op het werk (en ik heb geen komkommers gegeten ;-)), dus misschien heb ik ook pech. Maar ja, die NOD hè vrijdag :X

Zoë, nog een weekkie!

Labelloo, misschien even checken inderdaad?
Heb wel komkommer gegeten :( ben sinds aantal weken op 'gezondeten modus' omdat ik zwanger wil worden maar niet heel erg wil aankomen haha denk kan ik beter gelijk in een goed eet-ritme zitten. Dus ik denk mmm komkommer kan altijd! :9 kreeg ik dat komkommer nieuws te horen ahh :9 (offtopic)

Schijnt dat als je zwanger bent je ook buikpijn kunt hebben ivm oprekkende baarmoeder? Dus kan pijn zijn die lijkt op ongi-pijn.. lastig!

Even afwachten nog :* hopen op 2streepjes hihi
pi_97550508
Hey dames,

Heb jullie advies nodig. Mijn NOD was 30 Mei. Alleen tot op heden nog geen tekenen van ongesteldheid. Nu heb ik sinds vorige week doorzichtig slijm telkens als ik afveeg zeg maar. Dit neemt de laatste paar dagen af. Op 16 mei had ik een positieve ovulatie test, daarom vindt ik het zo gek dat ik steeds slijm verlies het lijkt wel of mijn eisprong nog komt of veel later is geweest en dat de ovulatie test niet klopt maar dat vindt ik erg gek. De ovulatietest heeft altijd gelijk gehad tot nu toe. Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek. Nu heb ik wel sinds een aantal dagen met vlage pijn in mijn onderbuik en soms steken in mijn zij en een beetje zeurende pijn in mijn onderrug en gaat ook weer weg en dan heb ik nergens last meer van. Mijn temperatuur is al een week 37.2.

Ik durf nog niet goed een test te doen dit i.v.m met eerdere teleurstellingen. Wat denken jullie wat het is?
pi_97550918
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef WendySenna het volgende:
Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek.
Waarom vraag je het dan hier? ;)
Maar serieus: het kan van alles zijn natuurlijk.. Ik had bij mijn zwangerschap wel enorm veel slijmverlies, maar inderdaad ook zo vlak voor de eisprong. Hoe dan ook hoop ik voor je op het eerste!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:04:38 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97551688
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef WendySenna het volgende:
Hey dames,

Heb jullie advies nodig. Mijn NOD was 30 Mei. Alleen tot op heden nog geen tekenen van ongesteldheid. Nu heb ik sinds vorige week doorzichtig slijm telkens als ik afveeg zeg maar. Dit neemt de laatste paar dagen af. Op 16 mei had ik een positieve ovulatie test, daarom vindt ik het zo gek dat ik steeds slijm verlies het lijkt wel of mijn eisprong nog komt of veel later is geweest en dat de ovulatie test niet klopt maar dat vindt ik erg gek. De ovulatietest heeft altijd gelijk gehad tot nu toe. Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek. Nu heb ik wel sinds een aantal dagen met vlage pijn in mijn onderbuik en soms steken in mijn zij en een beetje zeurende pijn in mijn onderrug en gaat ook weer weg en dan heb ik nergens last meer van. Mijn temperatuur is al een week 37.2.

Ik durf nog niet goed een test te doen dit i.v.m met eerdere teleurstellingen. Wat denken jullie wat het is?
Tja, als je het zeker wilt weten zal je toch echt moeten testen. Liever een teleurstelling dan valse hoop lijkt mij.
pi_97562768
Heb je altijd een regelmatige cyclus WensySenna? Persoonlijk zou ik voor de test gaan. Wat Kyara ook zegt...dan heb je misschien wel duidelijkheid in plaats van jezelf gek maken (met of zonder internet).
pi_97571575
Ik vind het nu wel weer moeilijk om niet te testen. :)
Gelukkig zijn we vanaf vanavond t/m zondag bij mijn ouders en ik neem geen testen mee. Ik heb ze ook nog niet in huis.
Moet vanmiddag nog wel boodschappen doen en naar de stad, hopelijk kan ik voorbij de testen lopen!
Ik wil echt wachten tot maandag, misschien zelfs tot woensdag indien nodig.

Ik heb nog steeds nergens last van. Al die kwaaltjes die ik vorige keer had heb ik nu niet.
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_97575282
Lastig dat wachten he, CM!

Clauwheee, kun jji het wachten nog volhouden?

Hier is de ongi nu wel echt losgebarsten, dus daar zijn geen twijfels meer over! Dan maar weer op naar de volgende ronde!
pi_97575446
CM, spannend joh, maar goed dat je in elk geval probeert nog effe te wachten.
Labelloo, fijn dat de onzekerheid nu in elk geval weg is. Nieuwe ronde wordt gewoon raak!
pi_97575460
Hm. Volgens mij ben ik ongesteld. Ik ben ook wel érg chagerijnig :').
pi_97576448
Labelloo, fijn dat je nu duidelijkheid hebt, ik duim dat de volgende ronde in een posi test eindigd!

Clauwheee, hoe is het met jou?

Kuukske, owja, chagerijnig zijn ken ik ook als ik ongesteld moet worden of ben. Mijn vriend weet het vaak precies:
''moet je weer ongesteld worden ofzo''.
En als hij dat zegt, aaahhhh dan wordt het alleen maar erger haha
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:42:14 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97576454
Bummer, die rode duivels op bezoek. Hier zijn ze zo goed als weg.

Wat wel vreemd is is dat mijn temperatuur nu tussen de 36.8 en 37.1 ligt terwijl mijn basale temp voor mijn zwangerschap 36.45 was en na mijn eisprong rond de 36.9/37.0. Misschien dat de temperatuur nog wat daalt de komende week? Ik heb wel wat last van schouder en rug, dus misschien een kleine ontsteking die de temp wat hoog houdt? We wachten af....
pi_97576557
Lijnloos, ja tis nu dag 32. Vorige cyclussen waren 36 en 42 dagen. Ik hoop dat ik onder de 42 blijf.
Maandag is dag 37 en ik wil wachten tot dinsdag of woensdag. Zit ik in het midden van de 2 cyclussen :D
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_97576640
Ik ben trouwens wel blij dat ik een zakkende lijn zie in het aantal dagen. Ik vond in de 40 allemaal veels te lang duren.
pi_97577296
Hmmm, wat een lange periodes meiden, kan me voorstellen dat je het graag wat korter ziet. Ben ook erg blij dat het bij mij zo snel is gezakt in aantal dagen. Nu rond de 28, helemaal prima!
Oh, ik heb gisteren ook dat "wondermiddel" opgehaald en nu de eerste pillen binnen ;) Ik dacht nog heel even waarom moet je er nou 2 per keer, kunnen ze dan niet gewoon de pillen verdubbelen... maar ze zijn echt huge! :o
pi_97578302
CM spannend. Lijkt me ook moeilijk hoor.

Labelloo, zekerheid is ook wel weer fijn. Op naar de volgende ronde!

Kuukske, balen. Hoe lang was je cyclus nu dan?

Inderdaad lange periodes. Ik zit nu al drie keer op 26..kort maar prima dus.

CM, gisteren voelde ik vanalles. Had echt lang steken en zeurderige buikpijn, nu alleen heel soms ff. Gisteren bijna een taartje eruit gegooid maar vandaag ook verder niet misselijk of koppijn en een prima humeur (zon en lang weekend voor de deur!). Normaliter heb ik twee dagen vantevoren spotting maar dat is er niet. Ik weet het echt niet. Wil er best cool onder blijven maar ik ben retenieuwsgierig. M'n lief ook trouwens. We zullen zien vrijdag/zaterdag!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:43:39 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_97578333
dat ís toch ook superspannend, clauwhee! ik duim mee!

en lijnloos, wat voor wondermiddel?
in de haak.
pi_97578432
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef trui het volgende:
dat ís toch ook superspannend, clauwhee! ik duim mee!

en lijnloos, wat voor wondermiddel?
vroeg ik me ook af!

Ik duim voor iedereen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97578611
Het heet "Prim Omega" van Bonusan, homeopatisch iets... werd me aangeraden door een teamgenootje. Het bevat voornamelijk dat teuniskruidspul, visolie en andere meuk die goed voor je (zouden moeten) zijn. Zij zweerde erbij, want niet alleen zij, maar ook haar vrouw (lesbisch stel dat allebei een kind heeft gekregen) en meerderen in haar omgeving hadden het gebruik om de zwangerschap meer kans te geven en waren allemaal binnen 3/4 maanden zwanger en ook als je al zwanger bent zou het de kans op een miskraam moeten verkleinen of zo. Ze gaf er ook nog een hele riedel info bij, maar die ben ik vergeten...

Nou ja, ik heb een beetje de baat het niet dan schaadt het niet instelling en ben benieuwd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')