Same here,ben ook 3kg zwaarder en heb helemaal niet anders gegeten ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef clauwheee het volgende:
Oh wat fijn Frummel!
Lijnloos, dat lijkt me een goede deal!
Wanneer kun je eigenlijk dingen gaan voelen? Volgende week is pas m'n NOD, maar ik plas me toch de gekte sinds 3 dagen..! Verder voel ik helemaal niks, alleen hoofdpijn en moe maar dat heb ik wel vaker een week voor m'n NOD. En als ik volgende week geen 2 streepjes plas dan ga ik aan de lijn want ik ben ineens 3 (!!) kilo zwaarder terwijl ik juist heel erg op m'n eten let de laatste tijd...
M'n mams is jarig vandaag en paps heeft suikerziekte, dus ik ga in ieder geval m'n suiker ook ff prikken vanavond.
whaa spannend!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:00 schreef Frummeltje86 het volgende:
Een aantal dames met spannende voortekenen hier! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het een beeb in aantocht is!
Hier twee heftige dagen achter de rug. Mijn menstruatie is weer net zo heftig als toen ik heb besloten om aan de pil te gaan. Pfff, alsof er een emmer wordt leeggegooid. Vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter. Wij gaan er volledig voor deze maand! Geen biertjes vooren mij, om de dag klussen in mijn vruchtbare periode die ik deze keer toch maar weer met ovulatietesten ga proberen te ontdekken. Het voelt een beetje als nu of nooit... Hopelijk kan ik me er rustig genoeg onder blijven voelen, want anders gaat het toch niet lukken vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb wel komkommer gegetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:39 schreef clauwheee het volgende:
En ik maar denken dat ik een nuchtere Groningse ben. Die zichzelf de kop niet gek maakt. Val ik ff door de mand! Ik heb sinds gisteren steken en een zeurderige buikpijn. En ik ben sinds 2,5 uur misselijk. Dat laatste gaat rond hier op het werk (en ik heb geen komkommers gegeten ;-)), dus misschien heb ik ook pech. Maar ja, die NOD hè vrijdag
Zoë, nog een weekkie!
Labelloo, misschien even checken inderdaad?
Waarom vraag je het dan hier?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef WendySenna het volgende:
Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek.
Tja, als je het zeker wilt weten zal je toch echt moeten testen. Liever een teleurstelling dan valse hoop lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:34 schreef WendySenna het volgende:
Hey dames,
Heb jullie advies nodig. Mijn NOD was 30 Mei. Alleen tot op heden nog geen tekenen van ongesteldheid. Nu heb ik sinds vorige week doorzichtig slijm telkens als ik afveeg zeg maar. Dit neemt de laatste paar dagen af. Op 16 mei had ik een positieve ovulatie test, daarom vindt ik het zo gek dat ik steeds slijm verlies het lijkt wel of mijn eisprong nog komt of veel later is geweest en dat de ovulatie test niet klopt maar dat vindt ik erg gek. De ovulatietest heeft altijd gelijk gehad tot nu toe. Van internet wordt je ook niet veel wijzer en gek. Nu heb ik wel sinds een aantal dagen met vlage pijn in mijn onderbuik en soms steken in mijn zij en een beetje zeurende pijn in mijn onderrug en gaat ook weer weg en dan heb ik nergens last meer van. Mijn temperatuur is al een week 37.2.
Ik durf nog niet goed een test te doen dit i.v.m met eerdere teleurstellingen. Wat denken jullie wat het is?
vroeg ik me ook af!quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:43 schreef trui het volgende:
dat ís toch ook superspannend, clauwhee! ik duim mee!
en lijnloos, wat voor wondermiddel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |