Sorry dames dat ik er niet iedereen even uitlicht. Ik zag een aantal dames (crazymoon, labello, kuukske) met de nodige verschijnselen/twijfels en hun nod in zicht. Voor jullie duim ik allemaal mee en hoop ik hele hard op een 2e streepje.
Voor de dames met de klusdagen, klus ze

.
Winka, je maakt het wel spannend. Het is minder voor je dat je er toch wat te erg mee bezig was, maar super goed dat je het nu wat los hebt kunnen laten. Het zou wel super mooi zijn als je het nu op een goede manier toch losgelaten blijkt te hebben en je nu een innesteling gespot hebt.
Ladyblack, een

en een hug voor je. Het is gewoon zuur om te lezen hoe het bij je eigenlijk op het moment gewoon niet loopt zoals je het verwacht. Ik hoop natuurlijk van harte dat het niet nodig is na te denken over een stap naar hulp maar ik gun je wel de zekerheid en de kansen die je daarmee eventueel wel kunt krijgen.
Met mijn vorige post was ik nog niet ongesteld, was ik wel weer over die "oude cyclus" van 30 dagen heen maar had ik wel het gevoel dat ik weer ongesteld zou worden. Durfde/wilde deze keer ook niet testen. Mijn gevoel zat helaas juist maar toch ben ik er wel blij mee dat het klopt. Een paar dagen voor mijn ongesteldheid kreeg ik weer heel duidelijk een witte afscheiding (sorry voor de details) die ik altijd van te voren heb en nu dus de

. Deze cylus was maar 35 dagen dus dat vind ik ergens ook wel gunstig. Toch nu wel weer even de twijfel wat ik met deze maan doe. Wil ik wel of niet gaan tempen om het wat beter bij te houden. Dat is voor mij sowieso ook weer een typische twijfel die er nu bij hoort nu ik ongesteld ben dan kan ik sowieso niet over de zaken nadenken zoals ik normaal doe. Of het is extreem emotioneel of extreem zakelijk

Volgende ronde zou het overigens wel super gaaf zijn als het raak is, sowieso het voordeel dat ik dan niet ongesteld word op mijn trouwdag en wat is een mooier cadeau dan dat?