Hij was zondag voor de helft echt donkerpaars ('t lijntje) en de rest was lichtpaars, maandag was hij weer licht dus ik neem aan dat zondag die piek was? Zondag geklustquote:Op maandag 23 mei 2011 20:31 schreef happyme28 het volgende:
Zoë, heb je inmiddels een positieve ovu test gehad? Of wordt hij in ieder geval donkerder?
Hier zaterdag de laatste pil genomen. Ben benieuwd wanneer mijn cyclus gaat beginnen. Ga morgen beginnen met tempen en dan ben ik benieuwd of mijn eisprong gelijk op gang komt.
Ahhquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef calilov3 het volgende:
*naar binnen kruipt*
Ik werd vanmorgen wakker in een bed vol met bloed..
Vanmiddag bij de dokter langsgegaan.En morgen afspraak met verloskundige voor de eerste keer.
Waarschijnlijk vrucht verloren
heb als eens een keer eerder een miskraam gehad, ik was toen nog redelijk jong en naief, alhoewel ik wel alles op order had baan, huisje, boompje, beestje. Ik was toen 11 weken zwanger![]()
Wat een nachtmerriequote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef calilov3 het volgende:
*naar binnen kruipt*
Ik werd vanmorgen wakker in een bed vol met bloed..
Vanmiddag bij de dokter langsgegaan.En morgen afspraak met verloskundige voor de eerste keer.
Waarschijnlijk vrucht verloren
heb als eens een keer eerder een miskraam gehad, ik was toen nog redelijk jong en naief, alhoewel ik wel alles op order had baan, huisje, boompje, beestje. Ik was toen 11 weken zwanger![]()
Mja, vreselijk hard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:50 schreef calilov3 het volgende:
Ik kom net terug van verloskundige praktijk.
Had eerst al een meltdown toen ik binnenkwam.
Al de kaartjes aan de muur
Maar heb inwendig onderzoek gehad en ben niet zwanger meer.
damn wat is dit hard zeg...
Echt wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:55 schreef calilov3 het volgende:
oohhh wat spannend!!!
37 dagen is wel heel wat anders inderdaad!!
Ik ben er erg blij mee! En op je trouwdag ontdekken dat je zwanger bent, wat zou dat een mooi cadeautje zijn voor jullie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:02 schreef Lijnloos het volgende:
Wow Frummeltej, da's effe een verschil! Wat goed dat het nu richting "normaal" gaat!
Oh Modjes, mag mijn NOD naar 19 juni? (Onze trouwdag, dat zou toch leuk zijn...)
Had een tijdje ivm werk geen tijd om hier te lezen maar lees nu dit..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:46 schreef calilov3 het volgende:
Mja![]()
Ik wilde het zo graag...
Ik zit te denken om vandaag lekker thuis te blijven van mn werk, maar aan de andere kant is het ook weer een beetje aanspraak...
Heb 't niet helemaal gevolgt vanaf het begin maar je gaat daar dus trouwen!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:13 schreef calilov3 het volgende:
* calilov3 duimt voor labelloo!
Tis te hopen dat je morgen of overmorgen wel positief test!
Vannacht geskyped met lief, hij is er ook kapot van. Vooral omdat we het heel erg graag wilden. Hij geeft aan dat deze periode zeer 'stressfull' voor mij is, dus dat mijn lichaam dat misschien heeft aangevoeld (de schat).
Over een week en twee dagen zit ik in het vliegtuig naar amerika!
Best wel vreemd om te weten dat familie en vrienden mij hier zullen uitzwaaien en ik daar opgehaald wordt door mijn 'nieuwe' vrienden.
mijn vriend denkt dat ik een week later kom ivm werk en uitjes, zijn vrienden hebben ook hun mond gehouden. Best moeilijk, want hij denkt waarom heeft ze nu zo'n haast met dingen, haha ik moet nog steeds geboortecertificaat ophalen anders kunnen we niet trouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |