Same, zelfde datumquote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef nikky het volgende:
Voorlopige aaslag ontvangen op 19 mei met DD 20 mei
Geld op rek ABN 23 mei met als valutadatum 21 mei.
Vergeten te meldenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Same, zelfde datum
Begin maart opgestuurd.
Issut al 1 juli?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Nog niets hier, ik wil het nu wel eens hebben.
Ik denk dat ze willekeurig een stapel nemen zeg maar, dus niet sorteren op adres naam of burgerservicenr oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
Hoe kan het dan sommigen nog niks hebben ontvangen, die voor 1 april al heeft opgestuurd?
Terwijl ik een maand geleden het pas hebt gedaan en al een brief heb gekregen met een dagtekening van 20 mei.
Niet dat het mij wat uitmaakt, geld zie ik toch wel tevoorschijn komen, maar toch..
Nietquote:
Ze werken random. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
Hoe kan het dan sommigen nog niks hebben ontvangen, die voor 1 april al heeft opgestuurd?
Terwijl ik een maand geleden het pas hebt gedaan en al een brief heb gekregen met een dagtekening van 20 mei.
Niet dat het mij wat uitmaakt, geld zie ik toch wel tevoorschijn komen, maar toch..
Nee, GVA is ook op basis van ingediende aangifte. Geldt zelfde termijn voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:43 schreef Bold het volgende:
Is het mogelijk dat ze eerst de voorlopige aanslagen versturen en daarna de brieven geen voorlopige aanslag?
leedvermaak???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
misschien vergeten???????/ euforie?
Omdat het totaal niet interessant en/of relevant is? Domme vraag dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
Omdat het geen kut zak... omdat het geen invloed heeft en derhalve niet van belang is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
Het hangt ook van de hoogte van het inkomen af, weet je die nog wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Je doet je best maar hoor...
Van mij zul je niet horen wanneer ik aangifte ingediend heb, ik weet het niet eens meer nl
Ik ben blond he, het is voor mij elke maand weer een verrassing als er een leuk bedrag op mijn rekening gestort wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het hangt ook van de hoogte van het inkomen af, weet je die nog wel?
Staat in je postvak in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:
.
Van mij zul je niet horen wanneer ik aangifte ingediend heb, ik weet het niet eens meer nl
van mijn FOK! mail?quote:
het was toch ook afhankelijk van datum van overlijden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, nog steeds niks, omdat ze mijn rekeningnummer niet wisten. Als ze sneller waren had ik al mijn nieuwe pc gehad. Gvd....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Chriz2k het volgende:
nog steeds niks, altijd hetzelfde met die luie kkambtenaren :S begin fokking para te worden hier
Dan kan ik inderdaad nog wel eventjes wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoog naar laag gaat het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kan ik inderdaad nog wel eventjes wachten
Vandaag binnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Brief vandaag ontvangen krijg terug wat ik verwachtte.
Staat nu nog niet op mijn rekening.
Had half maart (Datum ben ik kwijt) opgestuurd.
de bank heeft dit niet tegen gehouden. is gewoon binnen 10 dagen na dagtekening door de BD overgeboekt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vandaag binnen
boekdatum 24-05-2011
naam tegenrekeninghouder BELASTINGDIENST
4 dagen verschil....
Het is toch niet meer toegestaan om te valuteren ?
Of mag het wel als het een staatsbank is (ABN-AMRO)
De bevestiging die ik na het versturen kreeg had ik toen weer weggeklikt. Ik dacht, ik zal die wel niet nodig hebben. Ook de backup van de aangifte ben ik na een virus verloren.quote:
Geniaal - jij hebt een virus, bevestiging niet gechecked en dus geen idee ga je vervolgens 'tyfusambtenaren' roepen. Je bent het vleeschgeworden voorbeeld waarom alles betutteld en vertrut gast. Iets met zelfredzaamheid en zelfbeschikking enzo..quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De bevestiging die ik na het versturen kreeg had ik toen weer weggeklikt. Ik dacht, ik zal die wel niet nodig hebben. Ook de backup van de aangifte ben ik na een virus verloren.
Ik weet of ik nog ergens online iets terug zou kunnen vinden van het versturen?
Ik kan er niks aan doen dat de systemen van de overheid falenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:11 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Geniaal - jij hebt een virus, bevestiging niet gechecked en dus geen idee ga je vervolgens 'tyfusambtenaren' roepen. Je bent het vleeschgeworden voorbeeld waarom alles betutteld en vertrut gast. Iets met zelfredzaamheid en zelfbeschikking enzo..Epische faal heb je gedaan...
Enfin, centjes mooi op tijd binnen hier - 1e week maart ingediend, gister op de rekening.
Gelukkig hoeven ze er maar 10 miljoen te verwerken, dus dan is het verlies van 100.000 voor elk ander bedrijf totaal irrelevante insignificante pechquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat de systemen van de overheid falenVorig jaar hadden ze ook al honderdduizenden aangiftes verloren, dus het ligt echt niet aan mij.
eigen schuld is een groot woord maar in elk geval geen poot om op te staan qua opmerking ambtenaren want waar is het bewijs van verzenden als je een verzendbevestiging maar gewoon weg klikt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze er maar 10 miljoen te verwerken, dus dan is het verlies van 100.000 voor elk ander bedrijf totaal irrelevante insignificante pech
Aangezien je zelf al aangeeft niet gechecked te hebben of ie over is gekomen & na een virus alles maar heb weggepleurd blijf ik nog even bij m'n standpunt dat het je eigen schuld is
terug lezen is geen schande:quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef Stefan het volgende:
Zijn er al mensen die m na 1 april hebben ingestuurd hebben en iets terug hebben gekregen.
Een brief is ook iets krijgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
fyi, het is een verzendbevestiging, niks anders. Leuk dat je het nummertje hebt, je kan er helemaal niks mee. Als het niet binnen is en jij hebt de verzendbevestiging zul je alsnog de aangifte opnieuw moeten indienen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
eigen schuld is een groot woord maar in elk geval geen poot om op te staan qua opmerking ambtenaren want waar is het bewijs van verzenden als je een verzendbevestiging maar gewoon weg klikt.
bij de particuliere nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:11 schreef Stefan het volgende:
Je krijgt toch ook gewoon mail dat je je aangifte hebt gedaan? Ik wel.
dat wel maar dan mocht hij zeggen dat het domme ambtenaren zijn. nu nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:10 schreef Shugosha het volgende:
[..]
fyi, het is een verzendbevestiging, niks anders. Leuk dat je het nummertje hebt, je kan er helemaal niks mee. Als het niet binnen is en jij hebt de verzendbevestiging zul je alsnog de aangifte opnieuw moeten indienen.
Duurt net zo lang. En als je pech hebt: je hebt het na 1 april ingediend. Dan kan het nog wel langer duren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:05 schreef Bold het volgende:
Nou heb nu eindelijk antwoord waarom het zolang duurt die behandeling, heb vandaag maar weer even gebeld en kreeg 1 van de weinige inteligente medewerkers aan de lijn en die vertelde mij dat de loonheffing niet klopte, dus samen de aangifte doorgenomen en inderdaad loonheffing klopte niet dus heb gelijk op zijn advies een nieuwe aangifte gedaan en nu heb ik n vraag aan Nizno, misschien dat jij daar antwoord op hebt, duurt zo een gecorrigeerde aangifte ook drie maanden voordat je antwoord krijgt of gaat dat een stuk sneller
Pffffffff dan hadden ze me dit best eerder kunnen vertellen, en heb nog zo vaak gevraagd of er wat mis was waarom het zo lang duurde en het antwoord was iedere keer: nee hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Duurt net zo lang. En als je pech hebt: je hebt het na 1 april ingediend. Dan kan het nog wel langer duren.
Je wist dat je t voor 1 april moest doen. Als je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog een boete ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:14 schreef Bold het volgende:
[..]
Pffffffff dan hadden ze me dit best eerder kunnen vertellen,
Je moet even goed lezen, mn eerste aangifte heb ik 6 februari gedaan maar hoorde vandaag nadat ik voor de zoveelste keer had gebeld dat er wat mis is met de loonheffing vandaar dat het zo lang duurde dus heb daarom vandaag een nieuwe aangifte gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je wist dat je t voor 1 april moest doen. Als je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog een boete ook.
Niet iedereen is verplicht om aangifte te doen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je wist dat je t voor 1 april moest doen. Als je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog een boete ook.
Ja, waar zit de fout dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:22 schreef Bold het volgende:
[..]
Je moet even goed lezen, mn eerste aangifte heb ik 6 februari gedaan maar hoorde vandaag nadat ik voor de zoveelste keer had gebeld dat er wat mis is met de loonheffing vandaar dat het zo lang duurde dus heb daarom vandaag een nieuwe aangifte gedaan
Verkeerd bedrag bij de loonheffing, waarschijnlijk n tikfoutquote:
Dus niet. Voor een aanvulling geldt namelijk een termijn van 2 maanden na indiening de berichtgeving. Wel een streven, maar niet een termijn van 3 maandenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Duurt net zo lang. En als je pech hebt: je hebt het na 1 april ingediend. Dan kan het nog wel langer duren.
Ik had 6 februari al aangifte gedaan maar iedere keer wanneer ik belde was die in behandeling, al meer dan 4 weken en ik vond dat vreemd en als ik dat zei tegen ze dan werd er gezegd van u krijgt in ieder geval voor 1 juli bericht. Tot vandaag, ik belde maar weer eens en ik kreeg iemand aan de lijn die niet standaard hetzelfde zei en het zelf ook vreemd vond dat mn aangifte zolang in behandeling was en toen nam hij samen met mij de aangifte door en zei dat de loonheffing waarschijnlijk niet klopte want die was te hoog in vergelijking met het loon, heb mn jaaropgave erbij gepakt en dat was inderdaad het geval, heb toen gelijk een nieuwe aangifte gedan op zijn advies, dus nu maar weer afwachtenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:51 schreef JackMason het volgende:
Bold, hoe ben je er eigenlijk achtergekomen dat het mis was gegaan?
aangezien ze elke x hetzelfde tegen je zeggen.
iemand?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef JackMason het volgende:
wie heeft zn teruggave op 31 maart ingedient
en heeft al bericht gehad?
de mijne is al 3 weken in behandeling
Idem hiero; nog helemaal niets; geen brief en dus ook geen centjes...quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:52 schreef Stefan het volgende:
Overigens heb ik de zakelijke aangifte gedaan, iemand daar al wat van terug?
behalve dat dit geen aanvulling is maar een nieuwe aangifte omdat de vorige een tikfout bevat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Dus niet. Voor een aanvulling geldt namelijk een termijn van 2 maanden na indiening de berichtgeving. Wel een streven, maar niet een termijn van 3 maanden
Heb geen idee, werd mij geadviseerd een nieuwe aangifte te doen dus heb dat gewoon gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dit geen aanvulling is maar een nieuwe aangifte omdat de vorige een tikfout bevat.
En ik vind het vreemd dat er een correctie gedaan moet worden bij je Bold. Of heb je zo'n 20000000 aan loonheffing ingevuld dat je veel te veel zou ontvangen?
Ik heb zelf namelijk wel eens 2 cijfers omgedraaid. Kreeg voorlopige beschikking op basis van mijn tikfout en definitieve op basis van het werkelijke.
Een nieuwe aangifte wordt door het systeem gezien als een aanvulling, ongeacht of jij een fout hebt gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat dit geen aanvulling is maar een nieuwe aangifte omdat de vorige een tikfout bevat.
En ik vind het vreemd dat er een correctie gedaan moet worden bij je Bold. Of heb je zo'n 20000000 aan loonheffing ingevuld dat je veel te veel zou ontvangen?
Ik heb zelf namelijk wel eens 2 cijfers omgedraaid. Kreeg voorlopige beschikking op basis van mijn tikfout en definitieve op basis van het werkelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |