Dan ga ik toch maar eens samen aangifte doen met MAW! Eens zien wie van ons de langste adem heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:34 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Het is op de volgorde van wie het eerst overlijdt. Dit om er zeker van te zijn dat er nog betaald gaat worden
Hier ookquote:Op maandag 23 mei 2011 09:45 schreef Raifu het volgende:
dagtekening 20 mei, hier ook al gestort (ING)
Hier nog niet.. (ABN)quote:Op maandag 23 mei 2011 09:45 schreef Raifu het volgende:
dagtekening 20 mei, hier ook al gestort (ING)
wachten duurt lang....quote:
woehaaaaa!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Glennpo het volgende:
[..]
wachten duurt lang....Beter staat het er vandaag op.. Anders heb ik voor niets vrij genomen
Neem je serieus vrij vanwege een zak met geld?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Glennpo het volgende:
[..]
wachten duurt lang....Beter staat het er vandaag op.. Anders heb ik voor niets vrij genomen
Daarom heb ik tm donderdag vrij,hahahahahahaquote:Op maandag 23 mei 2011 11:50 schreef Xebber het volgende:
[..]
Neem je serieus vrij vanwege een zak met geld?
Het kan net zo goed pas over een paar dagen komen.
Nee mensen met ING hebben het al...quote:Op maandag 23 mei 2011 11:50 schreef Xebber het volgende:
[..]
Neem je serieus vrij vanwege een zak met geld?
Het kan net zo goed pas over een paar dagen komen.
HAHAHAHA !!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Daarom heb ik tm donderdag vrij,hahahahahaha
OKE ABN HEEFT GESTORT DAMES EN HEREN!!!quote:
petje af ,jongen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef Glennpo het volgende:
[..]
OKE ABN HEEFT GESTORT DAMES EN HEREN!!!
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef Glennpo het volgende:
[..]
Nee mensen met ING hebben het al...
En jah ik heb lekker een dagje vrij genomen om te shoppen met mijn vrouwtje.
Hebben we wel verdient vind ik.
Ik heb 3 ING rekeningen, en nog geen cent hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef Glennpo het volgende:
[..]
Nee mensen met ING hebben het al...
En jah ik heb lekker een dagje vrij genomen om te shoppen met mijn vrouwtje.
Hebben we wel verdient vind ik.
idem dito hierquote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Het geld nodig hebben om te shoppen. Maar gelukkig heb je het, kan je lekker wieberen uit dit topic. Scheelt weer.
Overigens Rabo is nog niet gestort, brief vrijdag gehad met dagtekening 20 mei.
Ik heb ook 20 mei dagtekening en rabo en het is vandaag binnen gekomenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef 20mei2011 het volgende:
hier ook nog geen geld dagtekening 20mei rabobank
pfffffffff
+ 1quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb ook 20 mei dagtekening en rabo en het is vandaag binnen gekomen
Same, zelfde datumquote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef nikky het volgende:
Voorlopige aaslag ontvangen op 19 mei met DD 20 mei
Geld op rek ABN 23 mei met als valutadatum 21 mei.
Vergeten te meldenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Same, zelfde datum
Begin maart opgestuurd.
Issut al 1 juli?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Nog niets hier, ik wil het nu wel eens hebben.
Ik denk dat ze willekeurig een stapel nemen zeg maar, dus niet sorteren op adres naam of burgerservicenr oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
Hoe kan het dan sommigen nog niks hebben ontvangen, die voor 1 april al heeft opgestuurd?
Terwijl ik een maand geleden het pas hebt gedaan en al een brief heb gekregen met een dagtekening van 20 mei.
Niet dat het mij wat uitmaakt, geld zie ik toch wel tevoorschijn komen, maar toch..
Nietquote:
Ze werken random. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
Hoe kan het dan sommigen nog niks hebben ontvangen, die voor 1 april al heeft opgestuurd?
Terwijl ik een maand geleden het pas hebt gedaan en al een brief heb gekregen met een dagtekening van 20 mei.
Niet dat het mij wat uitmaakt, geld zie ik toch wel tevoorschijn komen, maar toch..
Nee, GVA is ook op basis van ingediende aangifte. Geldt zelfde termijn voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:43 schreef Bold het volgende:
Is het mogelijk dat ze eerst de voorlopige aanslagen versturen en daarna de brieven geen voorlopige aanslag?
leedvermaak???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
misschien vergeten???????/ euforie?
Omdat het totaal niet interessant en/of relevant is? Domme vraag dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
Omdat het geen kut zak... omdat het geen invloed heeft en derhalve niet van belang is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
Het hangt ook van de hoogte van het inkomen af, weet je die nog wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Je doet je best maar hoor...
Van mij zul je niet horen wanneer ik aangifte ingediend heb, ik weet het niet eens meer nl
Ik ben blond he, het is voor mij elke maand weer een verrassing als er een leuk bedrag op mijn rekening gestort wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het hangt ook van de hoogte van het inkomen af, weet je die nog wel?
Staat in je postvak in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:
.
Van mij zul je niet horen wanneer ik aangifte ingediend heb, ik weet het niet eens meer nl
van mijn FOK! mail?quote:
het was toch ook afhankelijk van datum van overlijden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, nog steeds niks, omdat ze mijn rekeningnummer niet wisten. Als ze sneller waren had ik al mijn nieuwe pc gehad. Gvd....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Chriz2k het volgende:
nog steeds niks, altijd hetzelfde met die luie kkambtenaren :S begin fokking para te worden hier
Dan kan ik inderdaad nog wel eventjes wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoog naar laag gaat het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kan ik inderdaad nog wel eventjes wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |