+ 1quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb ook 20 mei dagtekening en rabo en het is vandaag binnen gekomen
Same, zelfde datumquote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef nikky het volgende:
Voorlopige aaslag ontvangen op 19 mei met DD 20 mei
Geld op rek ABN 23 mei met als valutadatum 21 mei.
Vergeten te meldenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:34 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Same, zelfde datum
Begin maart opgestuurd.
Issut al 1 juli?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:00 schreef kanovinnie het volgende:
Nog niets hier, ik wil het nu wel eens hebben.
Ik denk dat ze willekeurig een stapel nemen zeg maar, dus niet sorteren op adres naam of burgerservicenr oid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
Hoe kan het dan sommigen nog niks hebben ontvangen, die voor 1 april al heeft opgestuurd?
Terwijl ik een maand geleden het pas hebt gedaan en al een brief heb gekregen met een dagtekening van 20 mei.
Niet dat het mij wat uitmaakt, geld zie ik toch wel tevoorschijn komen, maar toch..
Nietquote:
Ze werken random. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:58 schreef seetjai het volgende:
Hoe kan het dan sommigen nog niks hebben ontvangen, die voor 1 april al heeft opgestuurd?
Terwijl ik een maand geleden het pas hebt gedaan en al een brief heb gekregen met een dagtekening van 20 mei.
Niet dat het mij wat uitmaakt, geld zie ik toch wel tevoorschijn komen, maar toch..
Nee, GVA is ook op basis van ingediende aangifte. Geldt zelfde termijn voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:43 schreef Bold het volgende:
Is het mogelijk dat ze eerst de voorlopige aanslagen versturen en daarna de brieven geen voorlopige aanslag?
leedvermaak???quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
misschien vergeten???????/ euforie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |