Omdat het totaal niet interessant en/of relevant is? Domme vraag dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
misschien vergeten???????/ euforie?
Omdat het geen kut zak... omdat het geen invloed heeft en derhalve niet van belang is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:57 schreef car2 het volgende:
ff vraagje waarom vermeld men wel brief of geld binnen en niet ingestuurde datum?
misschien vergeten???????/ euforie?
Het hangt ook van de hoogte van het inkomen af, weet je die nog wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:
Je doet je best maar hoor...
Van mij zul je niet horen wanneer ik aangifte ingediend heb, ik weet het niet eens meer nl
Ik ben blond he, het is voor mij elke maand weer een verrassing als er een leuk bedrag op mijn rekening gestort wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het hangt ook van de hoogte van het inkomen af, weet je die nog wel?
Staat in je postvak in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:17 schreef Sjeen het volgende:
.
Van mij zul je niet horen wanneer ik aangifte ingediend heb, ik weet het niet eens meer nl
van mijn FOK! mail?quote:
het was toch ook afhankelijk van datum van overlijden?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, nog steeds niks, omdat ze mijn rekeningnummer niet wisten. Als ze sneller waren had ik al mijn nieuwe pc gehad. Gvd....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Chriz2k het volgende:
nog steeds niks, altijd hetzelfde met die luie kkambtenaren :S begin fokking para te worden hier
Dan kan ik inderdaad nog wel eventjes wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoog naar laag gaat het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kan ik inderdaad nog wel eventjes wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |