lolquote:
Ik zou hem terugsturen en zeggen dat ze te vroeg zijn. Dat je nog een maandje wilt wachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net ook de brief, beetje vroeg want meestal pas 1 juni.
Geld zal volgende week wel komen.
Ja, staat in je CAO.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Ja, ik zal zo gelijk even bellen haha Ik denk dat ze niet weten wat ze meemaken.
Moet ik nu overigens ook schelden op de belastingdienst en de Rabo omdat het niet binnen is? Niet dat het me boeit verder, maar als dat moet dan moet het
Welk dagtekening heb je?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net ook de brief, beetje vroeg want meestal pas 1 juni.
Geld zal volgende week wel komen.
Zelfde hier @ing.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef quintes36 het volgende:
brief binnen,dagtekening 20 mei, geld niet binnen,rabo
extra controle?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef xaban06 het volgende:
Brief binnen, dagtekening 20 mei. Echter: u ontvangt geen voorlopige aanslag.
Wtf? Tijdens het invullen zou ik EUR 1700,- ofzo krijgen, omdat mijn vrouw niet werkt, algemene heffingskorting oid.
Hoe kan dit :/
Dan ben je er waarschijnlijk uitgepikt voor controle, en is hij foutief ingevuld...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef xaban06 het volgende:
Brief binnen, dagtekening 20 mei. Echter: u ontvangt geen voorlopige aanslag.
Wtf? Tijdens het invullen zou ik EUR 1700,- ofzo krijgen, omdat mijn vrouw niet werkt, algemene heffingskorting oid.
Hoe kan dit :/
Nee, want verzamelinkomen op de brief komt overeen met wat ik heb ingevuld. Of krijgt mijn vrouw een aparte brief?quote:
jah misschien moet ze bellen naar de BD vragen naar haar dagtekening.. dat lijkt me de enige optie om te weten of ze idd nog wat krijgt..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, want verzamelinkomen op de brief komt overeen met wat ik heb ingevuld. Of krijgt mijn vrouw een aparte brief?
Tijdens het invullen staat er wel:
Ik: te betalen 0
Vrouw: terug te krijgen 1700
Waarschijnlijk krijgt mijn vrouw dan nog een aparte brief
Lijkt mij gewoon dezelfde datum? Ik heb namelijk 'gezamenlijk' aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:21 schreef Glennpo het volgende:
[..]
jah misschien moet ze bellen naar de BD vragen naar haar dagtekening.. dat lijkt me de enige optie om te weten of ze idd nog wat krijgt..
lijkt mij ook jah, als het 1 aangifte is van jullie beiden, dan is deze brief idd de enige.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon dezelfde datum? Ik heb namelijk 'gezamenlijk' aangifte gedaan.
je vrouw krijgt gewoon een eigen brief aangezien ze een eigen BSN heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon dezelfde datum? Ik heb namelijk 'gezamenlijk' aangifte gedaan.
ookal doe je samen aangifte?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je vrouw krijgt gewoon een eigen brief aangezien ze een eigen BSN heeft.
ja, dit omdat ze een individu is.. net als jijzelf.quote:
Je krijgt toch geen 5% over de ingehouden inkomensbelasting 2010 erbij of wel? Zou leuk zijn, krijg 3500 terug, plus 5% scheelt wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef pl4kkie het volgende:
Brief zaterdag 14 mei ontvangen met dagtekening 17 mei. Geld de 17de ook ontvangen op rekening. 1300+ 77 euro rente
Verkeerd gekeken sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:33 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Je krijgt toch geen 5% over de ingehouden inkomensbelasting 2010 erbij of wel? Zou leuk zijn, krijg 3500 terug.
Het leek me al te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Verkeerd gekeken sorryhet bedrag was 1364 wat er terug zou krijgen. Is 1377 totaal geworden
Je weet het nooit met de BDquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:37 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Het leek me al te mooi om waar te zijn
Yep, ik kreeg een paar maanden geleden opeens 39 euro terug. Omdat ik vorig jaar een negatief inkomen had (ging in december net werken na fulltime studie), hadden ze dat verrekend met het jaar 2006 en kreeg ik dus extra terug. Vond ik wel leukquote:
Wacht, ik poets mijn glazen bol even op...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:48 schreef Santello het volgende:
Weet iemand waarom ik maar 25% van de som van vorig jaar terugkrijg terwijl ik evenveel heb gewerkt.
voorgaande jaren altijd geld binnen gekregen op de dag dat ik de brief ontving. is bij ing.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Glennpo het volgende:
denk dat mensen met dagtekening 20 mei hun geld morgen al hebben.. behalve mensen met ING.. die pas ergens volgende weekABN, RABO, en de rest zijn vrij Rapido
Jah met alle techniek van nu toch wel tragisch dat het zo lang moet duren.. maar dat noemen ze rente-trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
voorgaande jaren altijd geld binnen gekregen op de dag dat ik de brief ontving. is bij ing.
blijft wel dat ik het dubieus vind dat banken er dagen over moeten doen om over te storten. in dit tijdperk...
Ik heb nog nooit iets op zaterdag gestort gekregen.(rabo) Alleen, af,af,af,af,af,etcquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Glennpo het volgende:
denk dat mensen met dagtekening 20 mei hun geld morgen al hebben.. behalve mensen met ING.. die pas ergens volgende weekABN, RABO, en de rest zijn vrij Rapido
+1quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:49 schreef robcal het volgende:
Heb bij de ING ook nog nooit iets op zaterdag gekregen.
klopt,dezelfde banken onderling wel,particulier dan.Nog nooit gehoord dat instanties in het weekend storten.bv salaris,bd. De 20-ste krijg ik altijd kinderopvangtoeslag gestort, en als die datum in het weekeinde valt,dan 'smaandags pas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
+1
Tenzij het van ING naar ING was, dan staat het er wel direct op, ongeacht welke dag.
Als ik tijdens de sex een smsje vd bank krijg,dan flikker ik haar er zelfs vanaf!!!Maakt me niet uit welke dag of op welk momentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:04 schreef Glennpo het volgende:
U kunt uw belastingaanslag op verschillende manieren betalen. U mag zelf de betaalwijze kiezen die u het beste uitkomt.
Rekeningnummer
Wij gebruiken voor het ontvangen en terugbetalen van belasting het volgende rekeningnummer:
ING 2445588 ten name van Belastingdienst Apeldoorn
-->Dus mensen met ING zouden het al moeten hebben want ING naar ING zit geen dag tussen.en
ik neem aan dat de BD op de dagtekening wegstort.
Mensen met rabo en ABN zoals ik.. maandag pas..een klotedag om zoveel geld te krijgen..
maar een mooie dag om ervoor vrij te nemen
dus wel post op zaterdag maar geen geld... pfffquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
7 maart verstuurd, vandaag de brieven gehad met dagtekening 20 mei.
HAHAHAquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:16 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Als ik tijdens de sex een smsje vd bank krijg,dan flikker ik haar er zelfs vanaf!!!Maakt me niet uit welke dag of op welk moment
Want de belastingdienst handelt ze af op volgorde van binnenkomst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:42 schreef J-V het volgende:
Op laatste moment ingediend, 30 maart, dus zal wel als laatst wat horen .
nee we gissen nog, of ze het op naam, aangifte datum, geb. datum sofinummer, alfabetische volgorde of woonplaats doen.. het is niet offcieel bekend hoe ze te werk gaan, maar logisch is hoe later je aangifte doet de later je het krijgt...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Want de belastingdienst handelt ze af op volgorde van binnenkomst?
Op het moment denk ik willekeurig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef Glennpo het volgende:
[..]
nee we gissen nog, of ze het op naam, aangifte datum, geb. datum sofinummer, alfabetische volgorde of woonplaats doen.. het is niet offcieel bekend hoe ze te werk gaan, maar logisch is hoe later je aangifte doet de later je het krijgt...
Het is op de volgorde van wie het eerst overlijdt. Dit om er zeker van te zijn dat er nog betaald gaat wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef Glennpo het volgende:
[..]
nee we gissen nog, of ze het op naam, aangifte datum, geb. datum sofinummer, alfabetische volgorde of woonplaats doen.. het is niet offcieel bekend hoe ze te werk gaan, maar logisch is hoe later je aangifte doet de later je het krijgt...
absoluutquote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef Glennpo het volgende:
dagtekening 20 mei.. meld even wie het heeft ontvangen vandaag.
Dan ga ik toch maar eens samen aangifte doen met MAW! Eens zien wie van ons de langste adem heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 07:34 schreef Shugosha het volgende:
[..]
Het is op de volgorde van wie het eerst overlijdt. Dit om er zeker van te zijn dat er nog betaald gaat worden
Hier ookquote:Op maandag 23 mei 2011 09:45 schreef Raifu het volgende:
dagtekening 20 mei, hier ook al gestort (ING)
Hier nog niet.. (ABN)quote:Op maandag 23 mei 2011 09:45 schreef Raifu het volgende:
dagtekening 20 mei, hier ook al gestort (ING)
wachten duurt lang....quote:
woehaaaaa!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Glennpo het volgende:
[..]
wachten duurt lang....Beter staat het er vandaag op.. Anders heb ik voor niets vrij genomen
Neem je serieus vrij vanwege een zak met geld?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Glennpo het volgende:
[..]
wachten duurt lang....Beter staat het er vandaag op.. Anders heb ik voor niets vrij genomen
Daarom heb ik tm donderdag vrij,hahahahahahaquote:Op maandag 23 mei 2011 11:50 schreef Xebber het volgende:
[..]
Neem je serieus vrij vanwege een zak met geld?
Het kan net zo goed pas over een paar dagen komen.
Nee mensen met ING hebben het al...quote:Op maandag 23 mei 2011 11:50 schreef Xebber het volgende:
[..]
Neem je serieus vrij vanwege een zak met geld?
Het kan net zo goed pas over een paar dagen komen.
HAHAHAHA !!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Daarom heb ik tm donderdag vrij,hahahahahaha
OKE ABN HEEFT GESTORT DAMES EN HEREN!!!quote:
petje af ,jongen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef Glennpo het volgende:
[..]
OKE ABN HEEFT GESTORT DAMES EN HEREN!!!
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef Glennpo het volgende:
[..]
Nee mensen met ING hebben het al...
En jah ik heb lekker een dagje vrij genomen om te shoppen met mijn vrouwtje.
Hebben we wel verdient vind ik.
Ik heb 3 ING rekeningen, en nog geen cent hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef Glennpo het volgende:
[..]
Nee mensen met ING hebben het al...
En jah ik heb lekker een dagje vrij genomen om te shoppen met mijn vrouwtje.
Hebben we wel verdient vind ik.
idem dito hierquote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Het geld nodig hebben om te shoppen. Maar gelukkig heb je het, kan je lekker wieberen uit dit topic. Scheelt weer.
Overigens Rabo is nog niet gestort, brief vrijdag gehad met dagtekening 20 mei.
Ik heb ook 20 mei dagtekening en rabo en het is vandaag binnen gekomenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:45 schreef 20mei2011 het volgende:
hier ook nog geen geld dagtekening 20mei rabobank
pfffffffff
+ 1quote:Op maandag 23 mei 2011 17:48 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb ook 20 mei dagtekening en rabo en het is vandaag binnen gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |