Jah met alle techniek van nu toch wel tragisch dat het zo lang moet duren.. maar dat noemen ze rente-trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
voorgaande jaren altijd geld binnen gekregen op de dag dat ik de brief ontving. is bij ing.
blijft wel dat ik het dubieus vind dat banken er dagen over moeten doen om over te storten. in dit tijdperk...
Ik heb nog nooit iets op zaterdag gestort gekregen.(rabo) Alleen, af,af,af,af,af,etcquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Glennpo het volgende:
denk dat mensen met dagtekening 20 mei hun geld morgen al hebben.. behalve mensen met ING.. die pas ergens volgende weekABN, RABO, en de rest zijn vrij Rapido
+1quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:49 schreef robcal het volgende:
Heb bij de ING ook nog nooit iets op zaterdag gekregen.
klopt,dezelfde banken onderling wel,particulier dan.Nog nooit gehoord dat instanties in het weekend storten.bv salaris,bd. De 20-ste krijg ik altijd kinderopvangtoeslag gestort, en als die datum in het weekeinde valt,dan 'smaandags pas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
+1
Tenzij het van ING naar ING was, dan staat het er wel direct op, ongeacht welke dag.
Als ik tijdens de sex een smsje vd bank krijg,dan flikker ik haar er zelfs vanaf!!!Maakt me niet uit welke dag of op welk momentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:04 schreef Glennpo het volgende:
U kunt uw belastingaanslag op verschillende manieren betalen. U mag zelf de betaalwijze kiezen die u het beste uitkomt.
Rekeningnummer
Wij gebruiken voor het ontvangen en terugbetalen van belasting het volgende rekeningnummer:
ING 2445588 ten name van Belastingdienst Apeldoorn
-->Dus mensen met ING zouden het al moeten hebben want ING naar ING zit geen dag tussen.en
ik neem aan dat de BD op de dagtekening wegstort.
Mensen met rabo en ABN zoals ik.. maandag pas..een klotedag om zoveel geld te krijgen..
maar een mooie dag om ervoor vrij te nemen
dus wel post op zaterdag maar geen geld... pfffquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
7 maart verstuurd, vandaag de brieven gehad met dagtekening 20 mei.
HAHAHAquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:16 schreef quintes36 het volgende:
[..]
Als ik tijdens de sex een smsje vd bank krijg,dan flikker ik haar er zelfs vanaf!!!Maakt me niet uit welke dag of op welk moment
Want de belastingdienst handelt ze af op volgorde van binnenkomst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:42 schreef J-V het volgende:
Op laatste moment ingediend, 30 maart, dus zal wel als laatst wat horen .
nee we gissen nog, of ze het op naam, aangifte datum, geb. datum sofinummer, alfabetische volgorde of woonplaats doen.. het is niet offcieel bekend hoe ze te werk gaan, maar logisch is hoe later je aangifte doet de later je het krijgt...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Want de belastingdienst handelt ze af op volgorde van binnenkomst?
Op het moment denk ik willekeurig?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef Glennpo het volgende:
[..]
nee we gissen nog, of ze het op naam, aangifte datum, geb. datum sofinummer, alfabetische volgorde of woonplaats doen.. het is niet offcieel bekend hoe ze te werk gaan, maar logisch is hoe later je aangifte doet de later je het krijgt...
Het is op de volgorde van wie het eerst overlijdt. Dit om er zeker van te zijn dat er nog betaald gaat wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:37 schreef Glennpo het volgende:
[..]
nee we gissen nog, of ze het op naam, aangifte datum, geb. datum sofinummer, alfabetische volgorde of woonplaats doen.. het is niet offcieel bekend hoe ze te werk gaan, maar logisch is hoe later je aangifte doet de later je het krijgt...
absoluutquote:Op maandag 23 mei 2011 00:25 schreef Glennpo het volgende:
dagtekening 20 mei.. meld even wie het heeft ontvangen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |