Bier brengen en in de tuin liggen zonnen is niet zo heel veel werkquote:
Er is al een NL zombie filmquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Nederlandse zombiefilm met Yes-R in de maak
Oh joy
Wacht dan wel tot hij die boom heeft weggehaaldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier brengen en in de tuin liggen zonnen is niet zo heel veel werk
Ja, maar Yes-Rquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is al een NL zombie filmEen Eindhovense zelfs!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die blokt de zon?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wacht dan wel tot hij die boom heeft weggehaald
Hangt er maar net vanaf hoeveel bierdrinkers er zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bier brengen en in de tuin liggen zonnen is niet zo heel veel werk
Als ze zitten is het helemaal makkelijk. Kratje bier in 't midden en zelf languit op de ligstoelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoeveel bierdrinkers er zitten natuurlijk
Gaan we bier drinken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoeveel bierdrinkers er zitten natuurlijk
Misschien gebeurt er wel iets The Crow achtigsquote:
Oe Samzz kan ook wel mee naar de kroeg. Dan weten we zeker dat jij failliet bent als wij weg gaanquote:
Ja mag hoor, dat kan er dan ook nog wel bijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe Samzz kan ook wel mee naar de kroeg. Dan weten we zeker dat jij failliet bent als wij weg gaan
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe Samzz kan ook wel mee naar de kroeg.
quote:
Klanten weten niet wat ze overkomt dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe Samzz kan ook wel mee naar de kroeg. Dan weten we zeker dat jij failliet bent als wij weg gaan
WIlly en Jos (??) weten dan helemaal niet naar welke tieten ze moeten kijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klanten weten niet wat ze overkomt dan.
Waarom zijn jullie hier dan? Ja voor Royco.
Nou dan komen de roddels wel op gang.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, tis maar wat je wild noemt. Morgen begint de Apocalypse!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dusssssssssss
Wat zijn de wilde weekendplannen?
Oh, dat is ook zo... Op naar de parenclub in m'n eentjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, tis maar wat je wild noemt. Morgen begint de Apocalypse!
Huh? waarom dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo... Op naar de parenclub in m'n eentje
Ok ok, ik ga wel meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is ook zo... Op naar de parenclub in m'n eentje
2012 is vervroegd of is dit een ander?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, tis maar wat je wild noemt. Morgen begint de Apocalypse!
quote:
Die moet toch bijna wel zo slecht worden dat ie weer vermakelijk wordt...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Nederlandse zombiefilm met Yes-R in de maak
Oh joy
Dat is een ding wat ik nog wil doen voor de wereld vergaatquote:
Niet alleen dusquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is een ding wat ik nog wil doen voor de wereld vergaat
[..]
Niet alleen dus
Ik heb er zo mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die moet toch bijna wel zo slecht worden dat ie weer vermakelijk wordt...
Er zijn best goeie Nederlandse films, maar alle pogingen om een allang uitgekauwd genre hier nog een keer te proberen zijn echt keihard gefaald. Je mist gewoon het budget en eigenlijk ook de acteurs.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er zo mijn twijfels bij.
Het blijft een nederlandse film.
Het is een Nederlandse film... De film gaat Shouf Shouf Zombibi heten... Yes-R speelt erin...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die moet toch bijna wel zo slecht worden dat ie weer vermakelijk wordt...
De betere films stammen wel van voor de eeuwwisseling... Op twee of drie films na. Zwartboek is oke, Komt een vrouw bij de dokter ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn best goeie Nederlandse films, maar alle pogingen om een allang uitgekauwd genre hier nog een keer te proberen zijn echt keihard gefaald. Je mist gewoon het budget en eigenlijk ook de acteurs.
Er zijn er inderdaad wel een paar, maar het merendeel valt vaak tegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn best goeie Nederlandse films, maar alle pogingen om een allang uitgekauwd genre hier nog een keer te proberen zijn echt keihard gefaald. Je mist gewoon het budget en eigenlijk ook de acteurs.
Ja, maar zodra "we" actie- of horrorfilms gaan maken is het echt triest meestalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De betere films stammen wel van voor de eeuwwisseling... Op twee of drie films na. Zwartboek is oke, Komt een vrouw bij de dokter ook.
Dit is een andere. Dit is een Grrrrrrrrrristelijkequote:
Truequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zodra "we" actie- of horrorfilms gaan maken is het echt triest meestal.
Ik ken alleen The Human Centipad. South Parkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef missbehavin het volgende:
Over slechte films gesproken, dit weekend The Human Centipede maar eens kijken.
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueAl schijnt Sint wel een goede film te zijn?
Ja dat is daarvan gejatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken alleen The Human Centipad. South Park
Ik ook nietquote:
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering.quote:
Ja jezus dat bedoel ik toch, zeikwijfjequote:
Sja, om nou voor te stellen hem dan maar samen te kijken is ook weer zozoquote:
Nogal een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jezus dat bedoel ik toch, zeikwijfje
quote:
Dat is té makkelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, om nou voor te stellen hem dan maar samen te kijken is ook weer zozo.
Idd, en ik hoef hem ook eigenlijk niet echt te zienquote:
Nee. Doe eens een linkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie het topic van Snoepje gezien en zijn geneuzel in de feedback
Met de gebruikersovereenkomst in zijn hand vindt hij dat ik zijn originele OP die ik heb gequote moet verwijderen
Ik eigenlijk ook niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en ik hoef hem ook eigenlijk niet echt te zien.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want nu klonk het alsof je SP zat af te zeiken.
Daniel heeft de OP inmiddels teruggezet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Met de gebruikersovereenkomst in zijn hand vindt hij dat ik zijn originele OP die ik heb gequote moet verwijderen
Zeurpietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Doe eens een link
[..]
Ik eigenlijk ook niet...
Mooi, kunnen we dat schrappenquote:
Prachtigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Daniel heeft de OP inmiddels teruggezet.
Ik had 'm al gevonden. Zo'n vent was bij mij al lang raus geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeurpiet
Feedback kan je zelf wel vinden
Juhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we dat schrappen.
Je ging naar Pirates morgen toch?
Bij de meeste vrouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik had 'm al gevonden. Zo'n vent was bij mij al lang raus geweest
Briljant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Hell no, stelletje luie uitkeringtrekkersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie, Griekenland blijven steunen of niet?
No way, ben er helemaal klaar mee, laten ze verdomme een keer gaan werken daar in plaats van WEER te gaan staken. Corrupt kutland, uit de euro en failliet laten gaan. Wie niet horen wil moet maar voelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Wat vinden jullie, Griekenland blijven steunen of niet?
Eens. Maar er zijn gevolgen voor Nederland... Wegen die op tegen meer steun?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
No way, ben er helemaal klaar mee, laten ze verdomme een keer gaan werken daar in plaats van WEER te gaan staken. Corrupt kutland, uit de euro en failliet laten gaan. Wie niet horen wil moet maar voelen.
Er is geen andere oplossing behalve pappen en nathouden, hoe langer je wacht hoe erger de situatie wordt. Ze hadden die zooi nooit toe moeten laten tot de euro. Ze gaan het never nooit terug betalen, het land is feitelijk al failliet. Bail outs werken NOOIT.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens. Maar er zijn gevolgen voor Nederland... Wegen die op tegen meer steun?
Dat snap ik. Maar ik vraag me af of we als Europa gebaat zijn bij het afstoten van Griekenland... Gaat dat economisch goedkomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is geen andere oplossing behalve pappen en nathouden, hoe langer je wacht hoe erger de situatie wordt. Ze hadden die zooi nooit toe moeten laten tot de euro. Ze gaan het never nooit terug betalen, het land is feitelijk al failliet. Bail outs werken NOOIT.
Dat levert nooit genoeg op, niemand wil die troep hebben. De spoorwegen maken verlies, machinsten verdienen een ton per jaar. Probeer van dat luie tuig daar maar iets fatsoenlijks te maken, gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Nu Griekenland eruit schoppen verlies je nog veel meer geld door. Nee, ze hadden nooit bij de euro gemoeten (wilden ze zelf ook niet), maar ze zitten er nu eenmaal nu. Erin houden, en dwingen om staatseigendommen te verpatsen.
Het wordt nog veel ellendiger als we dat werkschuwe tuig er bij houden. Kiezen tussen twee kwaden. Pakken en nathouden werkt niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ik vraag me af of we als Europa gebaat zijn bij het afstoten van Griekenland... Gaat dat economisch goedkomen.
Nachtwaker, 75K per jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat levert nooit genoeg op, niemand wil die troep hebben. De spoorwegen maken verlies, machinsten verdienen een ton per jaar. Probeer van dat luie tuig daar maar iets fatsoenlijks te maken, gaat niet lukken.
Vergeet Spanje niet. 21% werkloosheid. Dat valt niet te fixen in zo'n enorm land.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Europa MOET het fixen, anders gaan Ierland en Portugal er ook aan. En je kunt wel als Nederland roepen: ze zoeken het maar uit. Maar Nederland is geen eiland.
We hebben een leuke comedy/actie.... weet alleen de naam niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar zodra "we" actie- of horrorfilms gaan maken is het echt triest meestal.
Alleen een militaire dictatuur gaat de noodzakelijke loonsverlagingen en bezuinigingen er daar doorheen krijgen, een democratische regering gaat dat nooit lukken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nachtwaker, 75K per jaar.
Echt, die hebben jaren naast hun schoenen gelopen, laat ze maar bloeden daar. Desnoods verpatst je die oude meuk (acropolis etc. ) maar aan Google met ads erop ofzo..
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had 'm al gevonden. Zo'n vent was bij mij al lang raus geweest
wat, jullie houden niet van vrouwengedrag?quote:
Tief opquote:Om bepaalde redenen wil ik alle vrienden vragen om dit voor een uurtje als hun status te voeren. Ik denk te weten wie dat zal doen. Denk aan iemand die je kent of bemint en die kanker heeft gehad. Mijn wens is dat in 2011 een remedie wordt gevonden. Plaats dit een uur lang, om hun te eren die gevochten hebben tegen, die gestorven zijn aan of die nog altijd vechten tegen kanker. Ik Hoop het in je status te zien
Jij hebt gewoon de verkeerde mensen op FB, ik zie dat soort onzin allemaal niet hoor. Als ze dat er op zetten mik ik ze er trouwens ook meteen weer af.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Even doormekkeren over het verval van FB anno 2011, deze is nu ook hip :
[..]
Tief op.
ik vind het vooral jammer te weten dat wij, als braafste jongetje zijnde, nooit in de problemen gaan komen en dit vast niet het laatste land is dat we moeten helpenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Europa MOET het fixen, anders gaan Ierland en Portugal er ook aan. En je kunt wel als Nederland roepen: ze zoeken het maar uit. Maar Nederland is geen eiland.
Jawel. Maar niet bij een manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
wat, jullie houden niet van vrouwengedrag?
Kan je niet zeggen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het vooral jammer te weten dat wij, als braafste jongetje zijnde, nooit in de problemen gaan komen en dit vast niet het laatste land is dat we moeten helpen
Sja, het zijn voornamelijk de "vriendinnen of vrouwen van" zeg maar.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon de verkeerde mensen op FB, ik zie dat soort onzin allemaal niet hoor. Als ze dat er op zetten mik ik ze er trouwens ook meteen weer af.
Die kan je dus zonder problemen er af mikken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het zijn voornamelijk de "vriendinnen of vrouwen van" zeg maar.....
Nou, wij moeten geld lenen om dat weer uit te kunnen lenen aan Griekenland en andere tokkie-landen. Op een gegeven moment houdt dat ook op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het vooral jammer te weten dat wij, als braafste jongetje zijnde, nooit in de problemen gaan komen en dit vast niet het laatste land is dat we moeten helpen
Kun je het net zo goed aan mij geven, zelfde effect.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, wij moeten geld lenen om dat weer uit te kunnen lenen aan Griekenland en andere tokkie-landen. Op een gegeven moment houdt dat ook op.
Bubbelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, wij moeten geld lenen om dat weer uit te kunnen lenen aan Griekenland en andere tokkie-landen. Op een gegeven moment houdt dat ook op.
het spijt me dan voor je, er is geen plek meer als hij er isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh groots, ik ben op dezelfde dag als Juicyhill jarig
Ik was eerder!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het spijt me dan voor je, er is geen plek meer als hij er is.
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
oke zeg nooit nooit, maar de kans is bijzonder groot
Man, ik heb die gast 2 keer gezien, echt wat een dramaquote:
Ik heb hem op foto's gezien, paste compleet niet bij zijn posts waar hij doet alsof hij de man is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik heb die gast 2 keer gezien, echt wat een drama.
Dat is ook een grote compensatie-act natuurlijk. IRL komt er geen woord uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hem op foto's gezien, paste compleet niet bij zijn posts waar hij doet alsof hij de man is.
hij stond voor je, je draaide je om en hij stond er weer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik heb die gast 2 keer gezien, echt wat een drama.
Oh, zo'n figuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook een grote compensatie-act natuurlijk. IRL komt er geen woord uit.
Ik wel!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Er zijn maar zo weinig FOK!kers die in het echt net zo welbespraakt zijn als online he.
Ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Er zijn maar zo weinig FOK!kers die in het echt net zo welbespraakt zijn als online he.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IkBen in het echt net zo'n spast als hier
irl zeg ik geen woordquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Ik ben verlegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Ik ookquote:
Jij welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Dat je het nog moet vragenquote:
Ze zijn er echt wel hoor, crew (nee, ik bedoel het niet "stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Ik ben heel stilletjes en bedeesdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en HW ook, die springen er voor mij wel als eerste uit.
Daarom zijn wij 3en ook zo cool
Ik wil wel weer over ZM beginnenquote:
Wij!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q en HW ook, die springen er voor mij wel als eerste uit.
Daarom zijn wij 3en ook zo cool
Jij was ook zo intimiderendquote:
Pussycatquote:
Neuh die kende ik al.quote:
1 op 1 weet ze niet van ophoudenquote:
Dat klinkt foutquote:
Mijn eerste meet ooit was met Danny, Yvonne, Breuls, Ripley, iteejer, GB etc etc, dat was veel, maar niet stil en verlegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:54 schreef rival het volgende:
De fokkers die ik heb ontmoet waren stil en toch wel redelijk verlegen (int begin)
Jij bent echt oud hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn eerste meet ooit was met Danny, Yvonne, Breuls, Ripley, iteejer, GB etc etc,
allangquote:
Ik noem het zelf "ervaren"quote:
Neuh, ik ben lid sinds 2000, maar deze meet was in 2002 geloof ik. Daarvoor waren en al een heleboel andere grote meets geweest, in Wageningen op 5 mei etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Was dat echt in het begin van Fok!? ben jij van de ja euh.. eerste lichting zegmaar?
True, truequote:
Coco'squote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, ik ben lid sinds 2000, maar deze meet was in 2002 geloof ik. Daarvoor waren en al een heleboel andere grote meets geweest, in Wageningen op 5 mei etc.
Ik ging hier toen alleen maar heen omdat het in mijn toenmalige stamtent was, Coco's. Ik dacht eerlijk meer iets van "eens kijken hoe zo'n verzameling freaks eruit ziet IRL"
Blijkt dat ik me prima thuisvoelde tussen de freaksPWND!
Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Coco'sDaar heb ik wat foute maar geweldige vrijdagmiddagen doorgebracht als 15-jarige
Net uit pure ellende maar een EverGreen gaan halen benedenquote:
LOL, ja het zijn irl soms net mensen hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht eerlijk meer iets van "eens kijken hoe zo'n verzameling freaks eruit ziet IRL"
Blijkt dat ik me prima thuisvoelde tussen de freaksPWND!
Hihihiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net uit pure ellende maar een EverGreen gaan halen benedenIk wil weg, maar ik voel me deze week een beetje een spijbelaar, dus ik wacht tot mijn collega's weg zijn...
Dat waren rare meets in die tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn eerste meet ooit was met Danny, Yvonne, Breuls, Ripley, iteejer, GB etc etc, dat was veel, maar niet stil en verlegen.
quote:
Ik ben op 1 (mini)meet geweest.... was gewoon ff gezellig borreltje drinken net of ik met maten was...quote:
Hoe groot is de kans dat je dat eet vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
Ik ben op 1 (mini)meet geweest.... was gewoon ff gezellig borreltje drinken net of ik met maten was...
met een leuk einde dan toevallig
Het waren vooral legendarische meets, echt alles en iedereen bij elkaar, van 6 tot 66, klein, lang, dik, dun, gestoord, saai, verlegen, extravagant nichterig, sletterig, roep het maar.quote:
Trueno.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het waren vooral legendarische meets, echt alles en iedereen bij elkaar, van 6 tot 66, klein, lang, dik, dun, gestoord, saai, verlegen, extravagant nichterig, sletterig, roep het maar.
En toch was het gezellig, geen wanklanken niets. Dat was voor mij echt heel apart toen hoor.
Dat was pas veel laterquote:
Nou ja, 2003 volgens mij. Ik heb de foto's nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was pas veel later.
Maar ook dat was op zijn eigen manier komisch.
Ik kan wel leven zonder de visuele herinneringquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, 2003 volgens mij. Ik heb de foto's nog wel.
Mooie tijden waren dat, soms elke week een grote meet. Dat waren echt bizarre tijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan wel leven zonder de visuele herinnering.
Ach, het was soms echt geweldig, met soms wel 40-50 man... tegenwoordig is 10 al druk.
this thread is......quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Q. het volgende:
Ik ben best wel wat veranderd in de laatste 9 jaren als ik zo de foto's bekijk. Ik bijzonder positieve zin.
Idd, ik ging lang niet overal heen, maar je had altijd wel een fok-alternatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, soms elke week een grote meet. Dat waren echt bizarre tijden.
Kleinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je dat eet vanavond?![]()
Ik eet vanavond gebakken aardappels/patat met een stukje vlees en salade, denk ik![]()
[..]![]()
Geinigquote:If A = 1, B = 2, etc., then:
DEUX CENT VINGT DEUX = 222
ZWEIHUNDERTSIEBEN = 207
ONE FOUR SIX = 146
TWO OUGHT OUGHT = 200
TWO HUNDRED AND FIFTY-ONE = 251
Ga je nou ook al CL van me afpakken? Ze gaat ook al jouw richting op verhuizen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mag ik ook bij jullie clubje horen?!
jamaar Q. jij mag bij mij intrekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je nou ook al CL van me afpakken? Ze gaat ook al jouw richting op verhuizen..
In'trekken' ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar Q. jij mag bij mij intrekken
Niet vandaag toch? Nou dan.quote:
Sorry, ik kan niet 24/7 in de gaten houden wat er gepost wordt.quote:
Natuurlijk kan je dat wel. Onderschat jezelf niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet 24/7 in de gaten houden wat er gepost wordt.
I just don't care. Ook goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel. Onderschat jezelf niet.
Of je had geen sokken aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef vencodark het volgende:
Mijn voeten stinken, dan heb ik vast hard genoeg gewerkt.
quote:
quote:
achteraf met extra voorwaarden komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Altijd, onder de juiste omstandigheden!
altijd = altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voorwaarden!?Ik ga een beetje voorwaarden stellen.
ik heb niet gezegd dat ik altijd sokken draagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik hou al helemaal niet van bevelen.
dan worden ze natquote:
Waar zijn die sokken dan nat van?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
natte sokken zijn idd nasty![]()
natte sokken aanhebben tijdens de seks
Waarom zou je A. sokken aan hebben tijdens de seks en B. waarom natte sokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
natte sokken zijn idd nasty![]()
natte sokken aanhebben tijdens de seks
Ik kan wel een paar scenario's bedenken waar dat zou kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je A. sokken aan hebben tijdens de seks en B. waarom natte sokken?
Daarnet vroeg je nog hoe ze zo nat kwamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar scenario's bedenken waar dat zou kunnen gebeuren
Het sokken-verhaal begint nu een eigen leven te leiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef ArTiC het volgende:
A. omdat je altijd sokken aan hebt
B. Seks onder de douche
Het is weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het sokken-verhaal begint nu een eigen leven te leiden.
Ik ben nogal traag van begrip vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarnet vroeg je nog hoe ze zo nat kwamen.
alleen vandaag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nogal traag van begrip vandaag
Trager dan andersquote:
Laatste woord is overbodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weekend.quote:
Deze opmerking ook.quote:
Ik ook. maar ik heb dan ook per ongeluk een tabletje melatonine ingenomen op een tijdstip dat het niet handig is (8.30 uur).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen vergaat de wereld toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatste woord is overbodig.
[..]
Weekend.Was het maar morgen.
Gewoon verder slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. maar ik heb dan ook per ongeluk een tabletje melatonine ingenomen op een tijdstip dat het niet handig is (8.30 uur).
Dat kan ik jou ook vragen.quote:
1 of andere amerikaanse reli wackoquote:
En op zn site staat wel dat je nog steeds kan doneren hequote:
Maak er maar weer een grap van, Ankel! HET IS HELEMAAL ECHT! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik het hele "Morgen vergaat de wereld" gebeuren ga gebruiken om te scoren bij m'n date.
"Why wait... de wereld vergaat morgen! Live a little!"
Ja, maar ik moest werken he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder slapen
[..]
Dat kan ik jou ook vragen.
ja...morgen vergaat de wereld, buk nu het nog kan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik het hele "Morgen vergaat de wereld" gebeuren ga gebruiken om te scoren bij m'n date.
"Why wait... de wereld vergaat morgen! Live a little!"
Ach mocht het zo zijn, voelen we er waarschijnlijk niks van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak er maar weer een grap van, Ankel! HET IS HELEMAAL ECHT! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!
Nog steeds hetzelfde als je al deed?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest werken he.
Nee gelukkig wel nog goed gekomen, heb in de middag even geslapen, maar voel me nog wel steeds een beetje moe enzo.
Oh, maar dat doe ik uiteraard elke avond. Jammer dat ik vriend morgen pas zie...de morgen die nooit komt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Laat iedereen nog eenmaal zijn naakte ik zien voordat we definitief onze ogen sluiten wanneer de wereld gedag zegt.
Als het zo is kan ik jou daar aan houden dat ik er niets van voel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach mocht het zo zijn, voelen we er waarschijnlijk niks van.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
Zo vermaak ik me hier al dagen mee.
http://www.whosampled.com/
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde als je al deed?
De klantenservicebalie vergaat morgen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het zo is kan ik jou daar aan houden dat ik er niets van voel?
Lastig. Lijkt je die functie wel wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb gisteren wel een gesprek gehad om elders te kunnen beginnen, maar dat is nog erg onzeker. En mocht het zo zijn is het pas op zijn vroegst in september/oktober.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig. Lijkt je die functie wel wat?
Moet je nu beslissen of mag je er nog over nadenken?quote:
De keuze ligt bij hun, niet bij mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je nu beslissen of mag je er nog over nadenken?
Kan je daar ook begeleiding etc krijgen?quote:
in je eigen kroeg? slecht ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
Ja aangezien we er toch allemaal aangaan ga ik me nu nog even flink bezatten.
Hoi Engelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben weer thuis
Hoi Singles en niet singlessssssssssss
zuipen!quote:
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?quote:
Ja, er werkt al iemand met ASS dus ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je daar ook begeleiding etc krijgen?
Uhm... als dat zo zou zijn dan zou ik naar mijn ouders gaan....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?
Don't get high on your own supplyquote:
Kut en klote.quote:
Ik wil dat ze dat nog even een weekje uitstellen zodat ik nog op vakantie kan. Beetje lullig andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?
Van mij mag het wel...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut en klote.
Maar dat mag niet in Singles dus het gaat goed
Mijn zoon verheugd zich op zijn 13de verjaardag. Die is maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat ze dat nog even een weekje uitstellen zodat ik nog op vakantie kan. Beetje lullig anders
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote.
Thnx babe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van mij mag het wel...
En anders PM je maar
Alleen bepaalde mensen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?
Juist. Jij snapt hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?
Een jaar lang pechquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugd zich op zijn 13de verjaardag. Die is maandag
Vooral dat laatste vind ik mooi geschreven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe.
Maar ik red het wel. Moet wel![]()
Ben langzaamaan alles een plekje aan het geven en overal vrede mee aan het maken.
Bij vlagen komt er iets boven van Erwin en gelukkig meestal happy dingen.
Ik ben niet nuchter... en straks al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een jaar lang pech.
Ik dacht dat we in NL vrij nuchter waren over het getal 13 trouwens maar ik ken hier 2 straten waar nummer 13 ontbreekt
Je gaat aan de zuip?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter... en straks al helemaal niet meer
Niks mis met nummer 13quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een jaar lang pech.
Ik dacht dat we in NL vrij nuchter waren over het getal 13 trouwens maar ik ken hier 2 straten waar nummer 13 ontbreekt
Ja maar is ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik mooi geschreven.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar is ook zo.
Zijn familie had geen foto's van hem, wij wel. Toen zei iemand: Eigenlijk wel logisch, je maakt alleen foto's van de leuke en gelukkige momenten.
Ik mocht daar vaak deel van uitmaken![]()
Ik zou het zien als een kans. Als je het leuk vindt zou ik er voor gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er werkt al iemand met ASS dus ...
En sowieso is het een leerbaan, er werken zelfs mensen die lager opgeleid zijn dan ik.
Ik hoop dat het niet zo is. Ik heb nog zo veel te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... als dat zo zou zijn dan zou ik naar mijn ouders gaan....
Van mij mag het wel. Gewoon spuien hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote.
Wedstrijdje?quote:
Welkom.quote:
Dan pak ik een biertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed
Ik heb hier nu een glas droge witte wijn
Oke dan.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink vanavond wel een biertje ja. Gewerkt, nog aan de tuin gewerkt dus vanavond relaxen
Ik heb vanmiddag extra kratje ingeslagen. Redelijke ramp te noemen als er geen bier in huis is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan.....maar ik heb geen bier meer
Whiskey dan? Wat heb je nog meer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja jeeh... die heb ik niet meer
En ik ga niet naar de winkel
Ik zeg DRAMAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb vanmiddag extra kratje ingeslagen. Redelijke ramp te noemen als er geen bier in huis is.
Preciesquote:
Ik heb voor het laatst gelegde gras voor het eerst gemaaid, was nu wel lang genoeg. Meteen even gesproeid. En begonnen met leggen van tegels op een andere plek. Maar dat kan beetje bij beetje. Binnenkort even wat zakken zand halen om de tegels van het rijpad recht te leggen. Liggen nu nog gewoon op de aarde en zakken hier en daar in. Weet straks precies waar ik heb moet opvullen. Al met al houdt het mij van de straat en wat beweging kan geen kwaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg DRAMA
>>> schiet je tuin al een beetje op?
ik wil graag bij jou komen BBQ-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |