Of je had geen sokken aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef vencodark het volgende:
Mijn voeten stinken, dan heb ik vast hard genoeg gewerkt.
quote:
quote:
achteraf met extra voorwaarden komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Altijd, onder de juiste omstandigheden!
altijd = altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voorwaarden!?Ik ga een beetje voorwaarden stellen.
ik heb niet gezegd dat ik altijd sokken draagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik hou al helemaal niet van bevelen.
dan worden ze natquote:
Waar zijn die sokken dan nat van?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
natte sokken zijn idd nasty![]()
natte sokken aanhebben tijdens de seks
Waarom zou je A. sokken aan hebben tijdens de seks en B. waarom natte sokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
natte sokken zijn idd nasty![]()
natte sokken aanhebben tijdens de seks
Ik kan wel een paar scenario's bedenken waar dat zou kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je A. sokken aan hebben tijdens de seks en B. waarom natte sokken?
Daarnet vroeg je nog hoe ze zo nat kwamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar scenario's bedenken waar dat zou kunnen gebeuren
Het sokken-verhaal begint nu een eigen leven te leiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef ArTiC het volgende:
A. omdat je altijd sokken aan hebt
B. Seks onder de douche
Het is weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het sokken-verhaal begint nu een eigen leven te leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |