Of je had geen sokken aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef vencodark het volgende:
Mijn voeten stinken, dan heb ik vast hard genoeg gewerkt.
quote:
quote:
achteraf met extra voorwaarden komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Altijd, onder de juiste omstandigheden!
altijd = altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voorwaarden!?Ik ga een beetje voorwaarden stellen.
ik heb niet gezegd dat ik altijd sokken draagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik hou al helemaal niet van bevelen.
dan worden ze natquote:
Waar zijn die sokken dan nat van?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
natte sokken zijn idd nasty![]()
natte sokken aanhebben tijdens de seks
Waarom zou je A. sokken aan hebben tijdens de seks en B. waarom natte sokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef ArTiC het volgende:
natte sokken zijn idd nasty![]()
natte sokken aanhebben tijdens de seks
Ik kan wel een paar scenario's bedenken waar dat zou kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je A. sokken aan hebben tijdens de seks en B. waarom natte sokken?
Daarnet vroeg je nog hoe ze zo nat kwamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar scenario's bedenken waar dat zou kunnen gebeuren
Het sokken-verhaal begint nu een eigen leven te leiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef ArTiC het volgende:
A. omdat je altijd sokken aan hebt
B. Seks onder de douche
Het is weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het sokken-verhaal begint nu een eigen leven te leiden.
Ik ben nogal traag van begrip vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarnet vroeg je nog hoe ze zo nat kwamen.
alleen vandaag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nogal traag van begrip vandaag
Trager dan andersquote:
Laatste woord is overbodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weekend.quote:
Deze opmerking ook.quote:
Ik ook. maar ik heb dan ook per ongeluk een tabletje melatonine ingenomen op een tijdstip dat het niet handig is (8.30 uur).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen vergaat de wereld toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatste woord is overbodig.
[..]
Weekend.Was het maar morgen.
Gewoon verder slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook. maar ik heb dan ook per ongeluk een tabletje melatonine ingenomen op een tijdstip dat het niet handig is (8.30 uur).
Dat kan ik jou ook vragen.quote:
1 of andere amerikaanse reli wackoquote:
En op zn site staat wel dat je nog steeds kan doneren hequote:
Maak er maar weer een grap van, Ankel! HET IS HELEMAAL ECHT! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik het hele "Morgen vergaat de wereld" gebeuren ga gebruiken om te scoren bij m'n date.
"Why wait... de wereld vergaat morgen! Live a little!"
Ja, maar ik moest werken he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon verder slapen
[..]
Dat kan ik jou ook vragen.
ja...morgen vergaat de wereld, buk nu het nog kan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik het hele "Morgen vergaat de wereld" gebeuren ga gebruiken om te scoren bij m'n date.
"Why wait... de wereld vergaat morgen! Live a little!"
Ach mocht het zo zijn, voelen we er waarschijnlijk niks van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak er maar weer een grap van, Ankel! HET IS HELEMAAL ECHT! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!
Nog steeds hetzelfde als je al deed?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest werken he.
Nee gelukkig wel nog goed gekomen, heb in de middag even geslapen, maar voel me nog wel steeds een beetje moe enzo.
Oh, maar dat doe ik uiteraard elke avond. Jammer dat ik vriend morgen pas zie...de morgen die nooit komt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Laat iedereen nog eenmaal zijn naakte ik zien voordat we definitief onze ogen sluiten wanneer de wereld gedag zegt.
Als het zo is kan ik jou daar aan houden dat ik er niets van voel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach mocht het zo zijn, voelen we er waarschijnlijk niks van.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
Zo vermaak ik me hier al dagen mee.
http://www.whosampled.com/
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde als je al deed?
De klantenservicebalie vergaat morgen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het zo is kan ik jou daar aan houden dat ik er niets van voel?
Lastig. Lijkt je die functie wel wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb gisteren wel een gesprek gehad om elders te kunnen beginnen, maar dat is nog erg onzeker. En mocht het zo zijn is het pas op zijn vroegst in september/oktober.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig. Lijkt je die functie wel wat?
Moet je nu beslissen of mag je er nog over nadenken?quote:
De keuze ligt bij hun, niet bij mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je nu beslissen of mag je er nog over nadenken?
Kan je daar ook begeleiding etc krijgen?quote:
in je eigen kroeg? slecht ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
Ja aangezien we er toch allemaal aangaan ga ik me nu nog even flink bezatten.
Hoi Engelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben weer thuis
Hoi Singles en niet singlessssssssssss
zuipen!quote:
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?quote:
Ja, er werkt al iemand met ASS dus ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je daar ook begeleiding etc krijgen?
Uhm... als dat zo zou zijn dan zou ik naar mijn ouders gaan....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?
Don't get high on your own supplyquote:
Kut en klote.quote:
Ik wil dat ze dat nog even een weekje uitstellen zodat ik nog op vakantie kan. Beetje lullig andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?
Van mij mag het wel...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut en klote.
Maar dat mag niet in Singles dus het gaat goed
Mijn zoon verheugd zich op zijn 13de verjaardag. Die is maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat ze dat nog even een weekje uitstellen zodat ik nog op vakantie kan. Beetje lullig anders
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote.
Thnx babe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van mij mag het wel...
En anders PM je maar
Alleen bepaalde mensen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?
Juist. Jij snapt hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?
Een jaar lang pechquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugd zich op zijn 13de verjaardag. Die is maandag
Vooral dat laatste vind ik mooi geschreven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe.
Maar ik red het wel. Moet wel![]()
Ben langzaamaan alles een plekje aan het geven en overal vrede mee aan het maken.
Bij vlagen komt er iets boven van Erwin en gelukkig meestal happy dingen.
Ik ben niet nuchter... en straks al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een jaar lang pech.
Ik dacht dat we in NL vrij nuchter waren over het getal 13 trouwens maar ik ken hier 2 straten waar nummer 13 ontbreekt
Je gaat aan de zuip?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter... en straks al helemaal niet meer
Niks mis met nummer 13quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een jaar lang pech.
Ik dacht dat we in NL vrij nuchter waren over het getal 13 trouwens maar ik ken hier 2 straten waar nummer 13 ontbreekt
Ja maar is ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik mooi geschreven.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar is ook zo.
Zijn familie had geen foto's van hem, wij wel. Toen zei iemand: Eigenlijk wel logisch, je maakt alleen foto's van de leuke en gelukkige momenten.
Ik mocht daar vaak deel van uitmaken![]()
Ik zou het zien als een kans. Als je het leuk vindt zou ik er voor gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er werkt al iemand met ASS dus ...
En sowieso is het een leerbaan, er werken zelfs mensen die lager opgeleid zijn dan ik.
Ik hoop dat het niet zo is. Ik heb nog zo veel te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... als dat zo zou zijn dan zou ik naar mijn ouders gaan....
Van mij mag het wel. Gewoon spuien hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote.
Wedstrijdje?quote:
Welkom.quote:
Dan pak ik een biertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed
Ik heb hier nu een glas droge witte wijn
Oke dan.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink vanavond wel een biertje ja. Gewerkt, nog aan de tuin gewerkt dus vanavond relaxen
Ik heb vanmiddag extra kratje ingeslagen. Redelijke ramp te noemen als er geen bier in huis is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan.....maar ik heb geen bier meer
Whiskey dan? Wat heb je nog meer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja jeeh... die heb ik niet meer
En ik ga niet naar de winkel
Ik zeg DRAMAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb vanmiddag extra kratje ingeslagen. Redelijke ramp te noemen als er geen bier in huis is.
Preciesquote:
Ik heb voor het laatst gelegde gras voor het eerst gemaaid, was nu wel lang genoeg. Meteen even gesproeid. En begonnen met leggen van tegels op een andere plek. Maar dat kan beetje bij beetje. Binnenkort even wat zakken zand halen om de tegels van het rijpad recht te leggen. Liggen nu nog gewoon op de aarde en zakken hier en daar in. Weet straks precies waar ik heb moet opvullen. Al met al houdt het mij van de straat en wat beweging kan geen kwaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg DRAMA
>>> schiet je tuin al een beetje op?
ik wil graag bij jou komen BBQ-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |