Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote.
Maar dat mag niet in Singles dus het gaat goed
Thnx babe.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van mij mag het wel...
En anders PM je maar
Alleen bepaalde mensen jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?
Juist. Jij snapt hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mag niet huilen in Singles omdat er dan mensen over gaan huilen zeker?
Een jaar lang pechquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon verheugd zich op zijn 13de verjaardag. Die is maandag
Vooral dat laatste vind ik mooi geschreven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx babe.
Maar ik red het wel. Moet wel![]()
Ben langzaamaan alles een plekje aan het geven en overal vrede mee aan het maken.
Bij vlagen komt er iets boven van Erwin en gelukkig meestal happy dingen.
Ik ben niet nuchter... en straks al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een jaar lang pech.
Ik dacht dat we in NL vrij nuchter waren over het getal 13 trouwens maar ik ken hier 2 straten waar nummer 13 ontbreekt
Je gaat aan de zuip?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben niet nuchter... en straks al helemaal niet meer
Niks mis met nummer 13quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een jaar lang pech.
Ik dacht dat we in NL vrij nuchter waren over het getal 13 trouwens maar ik ken hier 2 straten waar nummer 13 ontbreekt
Ja maar is ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik mooi geschreven.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja maar is ook zo.
Zijn familie had geen foto's van hem, wij wel. Toen zei iemand: Eigenlijk wel logisch, je maakt alleen foto's van de leuke en gelukkige momenten.
Ik mocht daar vaak deel van uitmaken![]()
Ik zou het zien als een kans. Als je het leuk vindt zou ik er voor gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er werkt al iemand met ASS dus ...
En sowieso is het een leerbaan, er werken zelfs mensen die lager opgeleid zijn dan ik.
Ik hoop dat het niet zo is. Ik heb nog zo veel te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm... als dat zo zou zijn dan zou ik naar mijn ouders gaan....
Van mij mag het wel. Gewoon spuien hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kut en klote.
Maar dat mag niet in Singles dus het gaat goed
Wedstrijdje?quote:
Welkom.quote:
Dan pak ik een biertjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed
Ik heb hier nu een glas droge witte wijn
Oke dan.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink vanavond wel een biertje ja. Gewerkt, nog aan de tuin gewerkt dus vanavond relaxen
Ik heb vanmiddag extra kratje ingeslagen. Redelijke ramp te noemen als er geen bier in huis is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan.....maar ik heb geen bier meer
Whiskey dan? Wat heb je nog meer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja jeeh... die heb ik niet meer
En ik ga niet naar de winkel
Ik zeg DRAMAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb vanmiddag extra kratje ingeslagen. Redelijke ramp te noemen als er geen bier in huis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |