ja...morgen vergaat de wereld, buk nu het nog kan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik het hele "Morgen vergaat de wereld" gebeuren ga gebruiken om te scoren bij m'n date.
"Why wait... de wereld vergaat morgen! Live a little!"
Ach mocht het zo zijn, voelen we er waarschijnlijk niks van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak er maar weer een grap van, Ankel! HET IS HELEMAAL ECHT! WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!!
Nog steeds hetzelfde als je al deed?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest werken he.
Nee gelukkig wel nog goed gekomen, heb in de middag even geslapen, maar voel me nog wel steeds een beetje moe enzo.
Oh, maar dat doe ik uiteraard elke avond. Jammer dat ik vriend morgen pas zie...de morgen die nooit komt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Laat iedereen nog eenmaal zijn naakte ik zien voordat we definitief onze ogen sluiten wanneer de wereld gedag zegt.
Als het zo is kan ik jou daar aan houden dat ik er niets van voel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach mocht het zo zijn, voelen we er waarschijnlijk niks van.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
Zo vermaak ik me hier al dagen mee.
http://www.whosampled.com/
Ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde als je al deed?
De klantenservicebalie vergaat morgen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het zo is kan ik jou daar aan houden dat ik er niets van voel?
Lastig. Lijkt je die functie wel wat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb gisteren wel een gesprek gehad om elders te kunnen beginnen, maar dat is nog erg onzeker. En mocht het zo zijn is het pas op zijn vroegst in september/oktober.
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig. Lijkt je die functie wel wat?
Moet je nu beslissen of mag je er nog over nadenken?quote:
De keuze ligt bij hun, niet bij mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je nu beslissen of mag je er nog over nadenken?
Kan je daar ook begeleiding etc krijgen?quote:
in je eigen kroeg? slecht ideequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Royco1 het volgende:
Ja aangezien we er toch allemaal aangaan ga ik me nu nog even flink bezatten.
Hoi Engelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben weer thuis
Hoi Singles en niet singlessssssssssss
zuipen!quote:
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?quote:
Ja, er werkt al iemand met ASS dus ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je daar ook begeleiding etc krijgen?
Uhm... als dat zo zou zijn dan zou ik naar mijn ouders gaan....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?
Don't get high on your own supplyquote:
Kut en klote.quote:
Ik wil dat ze dat nog even een weekje uitstellen zodat ik nog op vakantie kan. Beetje lullig andersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat wil jij nog doen voordat de wereld vergaat morgen?
Van mij mag het wel...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut en klote.
Maar dat mag niet in Singles dus het gaat goed
Mijn zoon verheugd zich op zijn 13de verjaardag. Die is maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil dat ze dat nog even een weekje uitstellen zodat ik nog op vakantie kan. Beetje lullig anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |