Die kan je dus zonder problemen er af mikken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het zijn voornamelijk de "vriendinnen of vrouwen van" zeg maar.....
Nou, wij moeten geld lenen om dat weer uit te kunnen lenen aan Griekenland en andere tokkie-landen. Op een gegeven moment houdt dat ook op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het vooral jammer te weten dat wij, als braafste jongetje zijnde, nooit in de problemen gaan komen en dit vast niet het laatste land is dat we moeten helpen
Kun je het net zo goed aan mij geven, zelfde effect.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, wij moeten geld lenen om dat weer uit te kunnen lenen aan Griekenland en andere tokkie-landen. Op een gegeven moment houdt dat ook op.
Bubbelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, wij moeten geld lenen om dat weer uit te kunnen lenen aan Griekenland en andere tokkie-landen. Op een gegeven moment houdt dat ook op.
het spijt me dan voor je, er is geen plek meer als hij er isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Oh groots, ik ben op dezelfde dag als Juicyhill jarig
Ik was eerder!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het spijt me dan voor je, er is geen plek meer als hij er is.
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
oke zeg nooit nooit, maar de kans is bijzonder groot
Man, ik heb die gast 2 keer gezien, echt wat een dramaquote:
Ik heb hem op foto's gezien, paste compleet niet bij zijn posts waar hij doet alsof hij de man is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik heb die gast 2 keer gezien, echt wat een drama.
Dat is ook een grote compensatie-act natuurlijk. IRL komt er geen woord uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hem op foto's gezien, paste compleet niet bij zijn posts waar hij doet alsof hij de man is.
hij stond voor je, je draaide je om en hij stond er weer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, ik heb die gast 2 keer gezien, echt wat een drama.
Oh, zo'n figuurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook een grote compensatie-act natuurlijk. IRL komt er geen woord uit.
Ik wel!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Er zijn maar zo weinig FOK!kers die in het echt net zo welbespraakt zijn als online he.
Ikquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Er zijn maar zo weinig FOK!kers die in het echt net zo welbespraakt zijn als online he.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
IkBen in het echt net zo'n spast als hier
irl zeg ik geen woordquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
Ik ben verlegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, zo'n figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |