Ja, ik dus ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Coco'sDaar heb ik wat foute maar geweldige vrijdagmiddagen doorgebracht als 15-jarige
Net uit pure ellende maar een EverGreen gaan halen benedenquote:
LOL, ja het zijn irl soms net mensen hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht eerlijk meer iets van "eens kijken hoe zo'n verzameling freaks eruit ziet IRL"
Blijkt dat ik me prima thuisvoelde tussen de freaksPWND!
Hihihiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net uit pure ellende maar een EverGreen gaan halen benedenIk wil weg, maar ik voel me deze week een beetje een spijbelaar, dus ik wacht tot mijn collega's weg zijn...
Dat waren rare meets in die tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn eerste meet ooit was met Danny, Yvonne, Breuls, Ripley, iteejer, GB etc etc, dat was veel, maar niet stil en verlegen.
quote:
Ik ben op 1 (mini)meet geweest.... was gewoon ff gezellig borreltje drinken net of ik met maten was...quote:
Hoe groot is de kans dat je dat eet vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:20 schreef rival het volgende:
Ik ben op 1 (mini)meet geweest.... was gewoon ff gezellig borreltje drinken net of ik met maten was...
met een leuk einde dan toevallig
Het waren vooral legendarische meets, echt alles en iedereen bij elkaar, van 6 tot 66, klein, lang, dik, dun, gestoord, saai, verlegen, extravagant nichterig, sletterig, roep het maar.quote:
Trueno.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het waren vooral legendarische meets, echt alles en iedereen bij elkaar, van 6 tot 66, klein, lang, dik, dun, gestoord, saai, verlegen, extravagant nichterig, sletterig, roep het maar.
En toch was het gezellig, geen wanklanken niets. Dat was voor mij echt heel apart toen hoor.
Dat was pas veel laterquote:
Nou ja, 2003 volgens mij. Ik heb de foto's nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was pas veel later.
Maar ook dat was op zijn eigen manier komisch.
Ik kan wel leven zonder de visuele herinneringquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, 2003 volgens mij. Ik heb de foto's nog wel.
Mooie tijden waren dat, soms elke week een grote meet. Dat waren echt bizarre tijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan wel leven zonder de visuele herinnering.
Ach, het was soms echt geweldig, met soms wel 40-50 man... tegenwoordig is 10 al druk.
this thread is......quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Q. het volgende:
Ik ben best wel wat veranderd in de laatste 9 jaren als ik zo de foto's bekijk. Ik bijzonder positieve zin.
Idd, ik ging lang niet overal heen, maar je had altijd wel een fok-alternatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat, soms elke week een grote meet. Dat waren echt bizarre tijden.
Kleinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je dat eet vanavond?![]()
Ik eet vanavond gebakken aardappels/patat met een stukje vlees en salade, denk ik![]()
[..]![]()
Geinigquote:If A = 1, B = 2, etc., then:
DEUX CENT VINGT DEUX = 222
ZWEIHUNDERTSIEBEN = 207
ONE FOUR SIX = 146
TWO OUGHT OUGHT = 200
TWO HUNDRED AND FIFTY-ONE = 251
Ga je nou ook al CL van me afpakken? Ze gaat ook al jouw richting op verhuizen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mag ik ook bij jullie clubje horen?!
jamaar Q. jij mag bij mij intrekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga je nou ook al CL van me afpakken? Ze gaat ook al jouw richting op verhuizen..
In'trekken' ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar Q. jij mag bij mij intrekken
Niet vandaag toch? Nou dan.quote:
Sorry, ik kan niet 24/7 in de gaten houden wat er gepost wordt.quote:
Natuurlijk kan je dat wel. Onderschat jezelf niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet 24/7 in de gaten houden wat er gepost wordt.
I just don't care. Ook goed?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dat wel. Onderschat jezelf niet.
Of je had geen sokken aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:22 schreef vencodark het volgende:
Mijn voeten stinken, dan heb ik vast hard genoeg gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |