quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Rubin Kazan hebben ze wel al verslagen dit jaar. Maar het wordt sowieso heel lastig voor ze.
Als ze nu Rubin Kazan loten zit Kazan midden in het seizoen in tegenstelling tot de vorige ontmoetingen. Dat zou nu omgekeerd zijn. Scheelt volgens mij een slok op een borrel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Rubin Kazan hebben ze wel al verslagen dit jaar. Maar het wordt sowieso heel lastig voor ze.
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat kan wel veel uitmaken ja. Maar voor het NL voetbal is het wel goed als twente gewoon de CL haalt (zeg ik met mijn twente bril op)
Dat is het ook. We moeten die CL plaats en die voorronde plaats natuurlijk wel behouden. Ik denk niet dat er de komende jaren meer in zit, maar dat moet het minimaal haalbare zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat kan wel veel uitmaken ja. Maar voor het NL voetbal is het wel goed als twente gewoon de CL haalt (zeg ik met mijn twente bril op)
Totdat Ajax een keer 2de in de competitie wordt en ze gelijk veroordeeld zijn tot EL voetbal. Iets wat voornamelijk geld kost. Iets wat ze op de langere termijn dus minder op kan leveren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Devz het volgende:
[..]
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.
Ben ik met je eens. Niet iedereen zal het met mee eens zijn, maar zodra er Nederlandse clubs in Europa spelen ben ik altijd voor de Nederlandse club. Ook in het geval van PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Totdat Ajax een keer 2de in de competitie wordt en ze gelijk veroordeeld zijn tot EL voetbal. Iets wat voornamelijk geld kost. Iets wat ze op de langere termijn dus minder op kan leveren.
Laat Twente het maar gewoon halen.
Ik moet het nog maar eens zien.. ik denk dat hij niet bij Ajax past.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen komt waarschijnlijk dus gewoon, ben er wel blij mee
ik hoop ook dat de Zeeuw blijft, en dan met hem en anita rouleren, afhankelijk van de tegenstander, uit/thuis etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren en Aisatti mogen lekker weg ja, Enoh houden als het een beetje te betalen is. De Zeeuw moet je niet weg laten gaan iig.
Een maand of 2 geleden heeft De Boer aangegeven dat hij Aissati wel volgt en hij nog niet op de lijst staat om verkocht te worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
welke middenvelders zullen er eigenlijk gaan vertrekken met de komst van Janssen, serrero en de terugkeer van van der heijden die een kans krijgt van de Boer.
Lindgren gaf zelf aan weg te willen
Aissati zal geen kans krijgen, al zou hij zelf wel voor zijn kans willen gaan
Enoh zal volgend seizoen nog minder kansen krijgen op het middenveld, wellicht een middenmoter uit engeland die hem voor een paar miljoen wil overnemen.
Lodeiro heeft tot nu toe geen kans gekregen van de Boer en zijn kansen lijken er met de komst van Janssen en Serrero niet groter op te worden.
De Zeeuw, zal hij genoegen nemen met een plek op de bank? Al is hij in vorm een van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Ik zou in ieder geval lindgren, aissati en een van de onderste drie proberen te verkopen, heb je Theo ook weer terugverdient:P
dan heb je volgend jaar voor 3 posities anita, enoh, de zeeuw, janssen, serrero, eriksen, lodeiro, aissati, van der Heijden, de Jong, Lindgren en Sneijder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een maand of 2 geleden heeft De Boer aangegeven dat hij Aissati wel volgt en hij nog niet op de lijst staat om verkocht te worden.
Lodeiro is lang geblesseerd geweest en ik denk dat De Boer hem er nog wel een jaartje bij houdt. Een jongen met een hoop talent.
Enoh zal ook wel blijven. Heeft het volgens mij wel naar zijn zin en De Boer stelt hem toch wel regelmatig op als stofzuigertje.
De Zeeuw verkopen zou een grote fout zijn. Die gaat komende zomer gewoon lekker op vakantie en daarna speelt hij weer een sterk seizoen. De Boer wil hem echt niet weg doen.
Lindgren gaat weg, Van der Heijden en Sneijder zullen voornamelijk in het 2de komen denk ik. Serrero zal daar sowieso beginnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dan heb je volgend jaar voor 3 posities anita, enoh, de zeeuw, janssen, serrero, eriksen, lodeiro, aissati, van der Heijden, de Jong, Lindgren en Sneijder.
Dat zijn 12 spelers voor 3 posities, er zullen er toch echt 4-5 moeten vertrekken.
Ik zie het als een win win situatie, maar toch hoop ik gewoon dat ze het redden zodat het Nederlands voetbal niet nog verder afzakt (Al schat ik die kans heel klein in)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Devz het volgende:
[..]
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.
Willen we stijgen is EL beter. Een club haalt over het algemeen meer punten in de EL dan CL. 4x winst en 2x gelijk in de EL groepsfase levert namelijk meer punten op dan 2x gelijk en 4x verlies in de CL.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het als een win win situatie, maar toch hoop ik gewoon dat ze het redden zodat het Nederlands voetbal niet nog verder afzakt (Al schat ik die kans heel klein in)
Naast dat het natuurlijk geen feiten zijn voelt het toch beter om 2 Nederlandse clubs in de CL te zien, maar wellicht ben ik gewoon niet supporter genoeg om me alleen op Ajax te focussenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Willen we stijgen is EL beter. Een club haalt over het algemeen meer punten in de EL dan CL. 4x winst en 2x gelijk in de EL groepsfase levert namelijk meer punten op dan 2x gelijk en 4x verlies in de CL.
Sowieso is het beter als er meer NL clubs CL spelen. Dan krijgt de eredivisie misschien weer wat meer aanzien en komen er betere spelers deze kant op.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naast dat het natuurlijk geen feiten zijn voelt het toch beter om 2 Nederlandse clubs in de CL te zien, maar wellicht ben ik gewoon niet supporter genoeg om me alleen op Ajax te focussen
Dat zeker, maar ik zie het dan ook nog steeds als een win win situatie of paar extra miljoen of wat extra aanzienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Sowieso is het beter als er meer NL clubs CL spelen. Dan krijgt de eredivisie misschien weer wat meer aanzien en komen er betere spelers deze kant op.
*stiekem boeit het me vrij weinig zolang Ajax het maar goed doet*
Wat een lief jongetje was het toch!quote:
1 van de laagste punten in Nederland dus mocht er ooit nog een dijkje doorbreken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef Houniet het volgende:
WTF, dacht dat het in België lag ofzo!
Maar dit verklaart een hoop: tussen Den Haag en Rotterdam.
Ik gebruik hem niet vaak, maar dit is wel een passend moment:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Houniet het volgende:
Ajax daarentegen begint een beetje irritant te worden. Zodra een club hen bedreigt, koopt het gelijk de toppers weg uit die ploeg, meestal zonder succes.
Wout Brama is de echte aanjager bij ons op het middenveld. Janssen zonder bal is inderdaad best slecht. Hoe traag hij eigenlijk is, qua lopen maar ook in zijn handelingssnelheid, zie je wel aan die goal van de Zeeuw tijdens de bekerfinale.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Santello het volgende:
En nog steeds zien mensen in Theo de ''patser'' de ''aanjager'' jullie moeten eens beter kijken, hij is zonder bal dramatisch slecht.
Verdedigend is ie inderdaad niet heel sterk. Maar hoeveel wedstrijden per jaar speel je dat je iemand continu 90 minuten achterna moet lopen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Santello het volgende:
En nog steeds zien mensen in Theo de ''patser'' de ''aanjager'' jullie moeten eens beter kijken, hij is zonder bal dramatisch slecht.
Je hebt wel iemand op het middenveld nodig die de ballen van de tegenstander afpakt. Theo gaat dat niet voor je doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Verdedigend is ie inderdaad niet heel sterk. Maar hoeveel wedstrijden per jaar speel je dat je iemand continu 90 minuten achterna moet lopen?
Theo gaat een hoop meer mogelijkheden brengen dan die je nu hebt met Anita en Enoh. En aangezien we nog steeds met enige regelmaat behoorlijk moeite hebben met kleine clubjes kun je wel wat extra voetballende kwaliteiten op het middenveld gebruiken. Het maakt je elftal weer een stukje veelzijdiger mijn inziens.
Daar hebben we dan mensen als Eriksen (hoop ik danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Santello het volgende:
Enoh en meteen afspelen is altijd weer het zweet tussen de billen. Eerst al het duel om de bal überhaupt te krijgen en vervolgens een waardeloze inspeelpass.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hebben we dan mensen als Eriksen (hoop ik dan) voor, en evt een Enoh die gewoon afpakt en meteen naar Theo speelt.
Wat dacht je van Enoh en slidings in het 16 meter gebiedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Enoh en meteen afspelen is altijd weer het zweet tussen de billen. Eerst al het duel om de bal überhaupt te krijgen en vervolgens een waardeloze inspeelpass.
Zeker hij tilt het niveau op. Maar word er schijtziek van als mensen hem als een aanjager etc zien omdat we dat zogenaamd zo hard nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Verdedigend is ie inderdaad niet heel sterk. Maar hoeveel wedstrijden per jaar speel je dat je iemand continu 90 minuten achterna moet lopen?
Theo gaat een hoop meer mogelijkheden brengen dan die je nu hebt met Anita en Enoh. En aangezien we nog steeds met enige regelmaat behoorlijk moeite hebben met kleine clubjes kun je wel wat extra voetballende kwaliteiten op het middenveld gebruiken. Het maakt je elftal weer een stukje veelzijdiger mijn inziens.
Deels eens, dat was zo de laatste weken, voorheen was ie veel zekerder met de bal als ie hem afgepakt had, nu moet ie idd ff kijken, draaien en dan gaat het vaker mis..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Enoh en meteen afspelen is altijd weer het zweet tussen de billen. Eerst al het duel om de bal überhaupt te krijgen en vervolgens een waardeloze inspeelpass.
Haten op Eriksenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hebben we dan mensen als Eriksen (hoop ik dan) voor, en evt een Enoh die gewoon afpakt en meteen naar Theo speelt.
Blind meelullen en geen seconde van de wedstijd bekijkenquote:
Een aanjager kan ook iemand zijn die het elftal oppept en zondag was hij de enige bij Twente die dat nog een beetje deed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Zeker hij tilt het niveau op. Maar word er schijtziek van als mensen hem als een aanjager etc zien omdat we dat zogenaamd zo hard nodig hebben.
Eriksen is nou niet echt de man die de ballen afpaktquote:
9 assists en 6 doelpunten voor een 19-jarige is inderdaad matigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind meelullen en geen seconde van de wedstijd bekijken.
Wat had dat te maken met de ballen afpakken op het middenveld?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
9 assists en 6 doelpunten voor een 19-jarige is inderdaad matig
Uhh, dat is zijn taak niet? Jij zit de hele tijd te zeiken op Eriksen omdat je hem niet zo goed vindt als iedereen zegt, maar iedereen kan zien dat hij een toptalent is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat had dat te maken met de ballen afpakken op het middenveld?.
Nee, ik zeg alleen maar dat ik hem OP DIT MOMENT nog niet sterk/goed genoeg vind voor Ajax1. Dat het een groot talent is ontken ik nergens, maar ik vind hem gewoon veels te licht en totaal nog niet balvast.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Uhh, dat is zijn taak niet? Jij zit de hele tijd te zeiken op Eriksen omdat je hem niet zo goed vindt als iedereen zegt, maar iedereen kan zien dat hij een toptalent is.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-zijn-eigen-graf.htm
Weer zo'n verongelijkte provincie-supporterWat een kut-column..
Op zijn positie doet ie 't uitstekend. Hij voert precies de taken uit zoals die gevraagd worden. Tussen de linies voetballen en beslissend zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar dat ik hem OP DIT MOMENT nog niet sterk/goed genoeg vind voor Ajax1. Dat het een groot talent is ontken ik nergens, maar ik vind hem gewoon veels te licht en totaal nog niet balvast.
Ik heb me dan ook oprecht heel erg aan hem zitten ergeren dit seizoen, vooral na de superlativen.de hele tijd. Natuurlijk is het voor de toekomst een hele goeie, maar op dit moment (kan hij niets aan doen) moest ie er al volleerd basisspeler staan, en dat kan ie gewoon nog niet aan.
Ik vind hem op zich wel goed genoeg voor het eerste, maar er moet wel iemand zijn die hem compenseerd. Dus een verdedigende, sterke middenvelder met een beetje lengte.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen maar dat ik hem OP DIT MOMENT nog niet sterk/goed genoeg vind voor Ajax1. Dat het een groot talent is ontken ik nergens, maar ik vind hem gewoon veels te licht en totaal nog niet balvast.
Ik heb me dan ook oprecht heel erg aan hem zitten ergeren dit seizoen, vooral na de superlativen.de hele tijd. Natuurlijk is het voor de toekomst een hele goeie, maar op dit moment (kan hij niets aan doen) moest ie er al volleerd basisspeler staan, en dat kan ie gewoon nog niet aan.
Ongelooflijk slecht idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
Dat zal hij vast heel erg vinden.quote:Theo, ik wens je oprecht veel succes in de rest van je carrière. Ik hoop dat je nog veel mooie goals mag maken, zoals je ook deed in je tijd bij Vitesse en FC Twente. Maar jij zal nooit meer het voorbeeld van veel supporters búiten Amsterdam zijn.
Wat een huilie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
versteegrobjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/222quote:Sterrenhemel
De wekker gaat. Vergeefs. Ik ben al een tijdje wakker deze zondagochtend. Zondag, eindelijk. De dag des oordeels. Erop of eronder, alles of niks, de dood of de gladiolen. Een jaar lang het gevoel van trots en onoverwinnelijkheid, of het plagerige gezeik van wat failliete Feyenoorders en allerlei Calimero's uit de provincie. Ajax - FC Twente. Een tweesterrenrestaurant tegen een groeiende bistro. Een bistro waar overigens nog gewoon gerookt mag worden.
Ik trek het rood-wit over mijn schouders, duw een boterham in mijn gezicht en kus mijn vriendin gedag. Ik heb de hele ochtend het clublied lopen zingen, triomfantelijk met mijn Ajaxshirt gezwaaid en, voor het goede gevoel, nog even de hoogtepunten van Real Madrid - Ajax (1995) gekeken. Net voor ik de deur uitloop wenst ze me succes. Ze vindt me een malloot. En terecht misschien.
De wedstrijd is begonnen en het is vanaf de eerste minuut een prachtig schouwspel. Ajax vliegt erin, gefocust en strijdvaardig met Jan Vertonghen voorop. Een Vlaamse Amsterdammer die vecht voor de glorie van de Griekse held op zijn borst. Als een onoverwinnelijke gladiator in zijn eigen Arena. Constant de tegenstander opjagend en zijn troepen naar voren leidend. Op een overweldigende wijze gesteund door vijftigduizend Ajacieden, tezamen meer dan een waardige twaalfde man. De Arena toont zichzelf als een ontneembare vesting. Zoals De Meer, maar dan met meer.
Als Siem de Jong de 3-1 binnenschiet lijkt de marge voldoende. Maar ook bij die voorsprong blijf je als Ajacied met zwetende billen op je stoel zitten, omdat sommige spelers gedurende het seizoen het concentratievermogen van een opgewonde ADHD'er vertoonden. Zo ook vandaag. Mijn buurman staat nog uitbundig de 2-0 te vieren als ik alweer een diepe zucht van frustratie slaak: Theo Janssen, 2-1.
Maar dan toch, de laatste minuut. Vink brengt het fluitje naar zijn mond. Een moment van orgastische blijdschap volgt. AJAX IS KAMPIOEN (!). Ik heb hier vaak aan gedacht, van gedroomd en over geschreven, maar je blijft onvoorbereid. Ik lijk niet de enige. Iedereen schreeuwt, springt, zwaait, gooit bier en omhelst elkaar. Onbekenden lijken vrienden met wie je nu pas kennis maakt. Het is een grote chaos. Een chaos van geluk.
Ik laat me leiden door de lopende mensenmassa die zojuist de stad heeft ingenomen. De straten kleuren rood-wit en eenieder heeft dezelfde bestemming: het Museumplein. Eenmaal daar aangekomen lijkt het een aaneenschakeling van fijne momenten. Ik ben dronken van blijdschap en blij van dronkenschap. De spelers betreden het podium en er klinkt luid gejuich. De schaal wordt in de lucht gehouden en getoond aan eenieder die hem verdient. De Ajax Marsch klinkt en er wordt harmonieus meegezongen. Ik ga, vanwege mijn Eriksenpostuur, op mijn tenen staan en probeer tussen de mensen en de zwaaiende vlaggen wat op te vangen van het spektakel op het podium. Opeens word ik bij mijn benen gegrepen en een seconde later rusten ze op de schouders van een vriend.
Ik kijk rond. Wat een uitzicht. Ajacieden, zo ver als het oog reikt. Ontstoken fakkels, wiegende vlaggen, kartonnen kampioensschalen en synchroon klappende handen steken boven deze honderdduizendkoppige massa uit. Het is er niet de situatie naar, maar ik word er even stil van. Ik moet aan de afgelopen seizoenen denken. De sportieve misère. De bestuurlijke wanorde. De constante oproer. Het tiental versleten trainers die allen door dezelfde achterdeur vertrokken. De gevallen held Marco van Basten. Dat ene doelpuntje te weinig. Die verdomde Inzaghi. Het afscheid van mijn helden: Chivu, Heitinga en Suárez. De genante rentree van Mido. Het bij vlagen walgelijke aankoopbeleid. De verloedering van het Ajax-systeem. Het uitstekende rapport dat nooit tot uitvoering kwam. De humeurige wedstrijddagen én de dagen daarna. De lange terugweg na een verliespartij. De hevige discussies met gefrustreerde mede-Ajacieden. Het voortdurend klinkende ‘Helemaal niets in Amsterdam' en al de tijd en al het geld dat ik onophoudelijk bleef investeren in mijn club. Die vele momenten van wanhoop, woede en verzuchting. De vergankelijke trots en de onvoorwaardelijke clubliefde.
Onze Vlaamse Amsterdammer bemachtigt de microfoon en besluit een liedje in te zetten. Het is springen geblazen en al snel verliest mijn steunpilaar de controle over zijn bagage. Ik val. Daar lig ik dan, gestrekt op het gras. Ik kijk naar boven. De hemel is geneveld in rode rook en ik tel drie glinsterende sterren. De mensen om me heen springen en ik voel de grond trillen. Ik glimlach. We zijn kampioen. Zeven jaar, allemaal vergeten in een seconde.
Tim Franssen
Aardige column.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/222
ZO HOORT EEN COLUMN GESCHREVEN TE WORDEN.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:55 schreef Houniet het volgende:
Slow Motion Beelden Ajax - Twente
Vet gedaan.
Je bent inmiddels de vierde die het post, maar ik kan je verzekeren dat je niet de enige bent die het lachwekkend vondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Klik
Ik word inmiddels ziek van die haat jegens Ajax.
Mooi, die hebben ook wel wat geld. Hopelijk mengt een Bordeaux zich nog in de strijd om zijn handtekening.quote:
quote:Ajax is gecharmeerd van de twintigjarige Harry Forrester. De aanvallende middenvelder van Aston Villa maakte indruk tijdens een toernooi in Hong Kong waar Ajax aanwezig was met het beloftenteam.
Sorry, ik had de rest van het topic nog niet doorgelezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent inmiddels de vierde die het post, maar ik kan je verzekeren dat je niet de enige was die het lachwekkend vond
hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
Ik kom er net achter dat ik lang niet de enige ben die Theo op zijn rug zet als ie komt
Nee ik las net dat zo'n vent die ik ken precies hetzelfde wou doen als ik.quote:
Tattoo? Dan ben je een echte baas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
Ik kom er net achter dat ik lang niet de enige ben die Theo op zijn rug zet als ie komt
Zou wel in Theo stijl zijn nu ik er over nadenk.quote:
Dat zou mooi zijn, Spaanse clubs hebben geldquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
quote:Zodra een club hen bedreigt, koopt het gelijk de toppers weg uit die ploeg,
quote:Maar het blijft vreemd om te zeggen dat je de Eredivisie zat bent en daarna een contract tekent bij de club die jou nota bene zojuist van de titel heeft beroofd
slechtste column ooit. op de sociale werkplaats zouden ze een betere schrijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:
vergeet voor het gemak ff huntelaar en erbij te vermelden dat demy/eh/lindgren/aisatti nog voor ons spelen.quote:Kennedy Bakırcıoğlu, Robbie Wielaert, Luis Suarez, Ramus Lindgren, Mounir El Hamdaoui, Bruno Silva, Demy de Zeeuw en Ismael Aissati gingen hem recentelijk voor. Samen kosten zij een dikke vijftig miljoen euro, waarvan alleen Luis Suarez een ware topper bleek te zijn.
Over Chris ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens pratenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, ik vind die column eigenlijk nog meevallen als je bekijkt hoe die piel eruit ziet.
Chris Tousain | Facebook
Hij zit dan ook op het ROC. MBOquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, ik vind die column eigenlijk nog meevallen als je bekijkt hoe die piel eruit ziet.
Chris Tousain | Facebook
Burgerlijke staat Vrijgezelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Over Chris ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten
MBO..HBO... same bullshit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij zit dan ook op het ROC. MBO.
quote:
Pussy gespot!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vroeger, toen afhaalchinees nog een klein ventje was, was hij met leeftijdsgenootjes aan het voetballen, toen ineens iemand zei dat feijenoord supergoed was. Toen kreeg iemand anders het idee om te schreeuwen AJAX AJAX AJAXIk deed natuurlijk leuk mee.
Sindsdien ben ik voor ajax, en sinds een aantal jaar een stuk fanatieker.
De HBO student geeft af op het MBO en de universitaire student weer op het HBO. Ik zie een patroon ontstaanquote:
Ja, van FMquote:
Nee, maar lijkt me niet echt een talent als voor de rest niemand hem wiltquote:
Hij heeft een goede trap, maar verder ken ik 'm niet echt. Hij is wel aan de kleine kant voor een Engelse middenvelder, wellicht dat ze hem daarom laten gaan. Ik zou er niet van staan te kijken, met dat beperkte voetbal-intellect daar over Het Kanaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt me niet echt een talent als voor de rest niemand hem wilt
Ik vraag me af hoeveel middenvelders ze nog willen kopen bij Ajax.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij heeft een goede trap, maar verder ken ik 'm niet echt. Hij is wel aan de kleine kant voor een Engelse middenvelder, wellicht dat ze hem daarom laten gaan. Ik zou er niet van staan te kijken, met dat beperkte voetbal-intellect daar over Het Kanaal.
Onverwachts.quote:De vijftien miljoen euro die Ajax vraagt voor Gregory van der Wiel is Bayern teveel van het goede. In principe wil de onttroond Duits kampioen de rechtsback heel graag halen, maar Neuer is al peperduur en ook Boateng komt niet voor een appel en een ei. De komende dagen wordt nog gesproken met Miroslav Klose, wiens contract afloopt. De bedoeling is hem toch nog twee jaar langer te houden. (Kicker )
Het is wel weer komkommertijd inderdaad. Wat een non nieuwsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef BobW het volgende:
Verhoeven filmt Obama met telefoon
print lees
20 mei 2011
Jeroen Verhoeven had donderdag de primeur om als eerste Ajacied president Barack Obama in het echt te zien. De reservedoelman van Ajax maakte direct na aankomst bij het spelershotel in Washington DC een wandeling door de omgeving en stond plots even oog in oog met de president van Amerika. Vrijdag na afloop van de eerste training vertelde hij over deze bijzondere ontmoeting.
,,Het is inderdaad wel uniek. We waren nog geen anderhalf uur in het hotel of ik had Obama al gezien. Ik denk dat weinig mensen me dat na kunnen vertellen.” Verhoeven doet zijn verhaal met een grote glimlach. Nadat de eerste trainingsarbeid op Amerikaanse bodem erop zit, blikt hij terug op de bijzondere ontmoeting.
,,Samen met onze videoanalist Michele Santoni ging ik even een wandeling maken. Even de omgeving verkennen. Toen bleek dat ons hotel om de hoek van het Witte Huis staat. Ineens was alles afgezet en kwam er een hele reeks politiemotoren achter elkaar aan gereden. Vervolgens kwamen er twee limousines voorbij. Bij de tweede klonk luid gejuich vanuit de menigte. In die limo zat Obama.”
Het is voor Verhoeven de eerste keer in Washington DC. ,,Ik ben wel eens in New York geweest, maar dit is toch een totaal andere stad. Hier zitten toch de machthebbers van Amerika. Gelukkig is dit een afsluitende oefentrip na het seizoen. Daardoor hebben we ook een beetje tijd om iets van de omgeving te zien. Met Europese wedstrijden zien we vaak alleen het hotel en het stadion. Mooi dat we nu een keer tijd hebben om ook iets te zien, zeker in Amerika. Het is een geweldige afsluiting van ons kampioensjaar.”
Verhoeven was zo aardig om het filmpje van zijn telefoon aan Ajax TV te geven. Bekijk de video via onderstaande link! (Let op de tweede limousine, na 1:05 minuten)
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Verhoeven-meets-Obama.htm
Verhoeven
Kennelijk toch bij Ajax aldus snorremansquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:21 schreef Komakie het volgende:
Guus Hiddink gaat als klankbord fungeren bij PSV.
Elke keer als die man iets bij PSV doet (hoewel het nu niet in een officiele functie is) gaat het veel te goed met PSV.
Ik vraag me dan af. Hij is een half jaar geleden ofzo door Ajax (lees: Cruijff) gevraagd om iets bij Ajax te gaan doen. Toen zei hij dat hij nog te veel een PSV hart heeft om nu al wat anders te gaan doen. Zou hij toen al geweten hebben dat dit er aan zat te komen?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef BobW het volgende:
print lees
20 mei 2011
Jeroen Verhoeven had donderdag de primeur om als eerste Ajacied president Barack Obama in het echt te zien. De reservedoelman van Ajax maakte direct na aankomst bij het spelershotel in Washington DC een wandeling door de omgeving en stond plots even oog in oog met de president van Amerika. Vrijdag na afloop van de eerste training vertelde hij over deze bijzondere ontmoeting.
,,Het is inderdaad wel uniek. We waren nog geen anderhalf uur in het hotel of ik had Obama al gezien. Ik denk dat weinig mensen me dat na kunnen vertellen.” Verhoeven doet zijn verhaal met een grote glimlach. Nadat de eerste trainingsarbeid op Amerikaanse bodem erop zit, blikt hij terug op de bijzondere ontmoeting.
,,Samen met onze videoanalist Michele Santoni ging ik even een wandeling maken. Even de omgeving verkennen. Toen bleek dat ons hotel om de hoek van het Witte Huis staat. Ineens was alles afgezet en kwam er een hele reeks politiemotoren achter elkaar aan gereden. Vervolgens kwamen er twee limousines voorbij. Bij de tweede klonk luid gejuich vanuit de menigte. In die limo zat Obama.”
Het is voor Verhoeven de eerste keer in Washington DC. ,,Ik ben wel eens in New York geweest, maar dit is toch een totaal andere stad. Hier zitten toch de machthebbers van Amerika. Gelukkig is dit een afsluitende oefentrip na het seizoen. Daardoor hebben we ook een beetje tijd om iets van de omgeving te zien. Met Europese wedstrijden zien we vaak alleen het hotel en het stadion. Mooi dat we nu een keer tijd hebben om ook iets te zien, zeker in Amerika. Het is een geweldige afsluiting van ons kampioensjaar.”
Verhoeven was zo aardig om het filmpje van zijn telefoon aan Ajax TV te geven. Bekijk de video via onderstaande link! (Let op de tweede limousine, na 1:05 minuten)
Verhoeven
Wat een gozer.. net een klein kind met papa en mama op vakantie.quote:We waren nog geen anderhalf uur in het hotel of ik had Obama al gezien. Ik denk dat weinig mensen me dat na kunnen vertellen.
Het verhaal gaat dat hij even een traantje moest wegpinken toen hij de grootte van de hamburgers en pizza's zag aldaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een gozer.. net een klein kind met papa en mama op vakantie.
Hahah.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat hij even een traantje moest wegpinken toen hij de grootte van de hamburgers en pizza's zag aldaar.
Hoogtepunt van Ajax TV dit jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef BobW het volgende:
Verhoeven
quote:Ajax rekent op Hiddink als nieuwe commissaris
PSV ziet Guus Hiddink graag als klankbord, maar de bondscoach van Turkije is op weg toe te treden tot de raad van commissarissen van Ajax.
Met de mogelijke toetreding van Hiddink heeft Ajax een aansprekende raad van commissarissen. Johan Cruijff had eerder al ingestemd met een rol in het toezichtorgaan van de Amsterdamse club.
De keuze van Hiddink voor Ajax zou een klap in het gezicht zijn van PSV. Directeur Tiny Sanders liet in het Eindhovens Dagblad optekenen dat de bondscoach van Turkije bereid is vaker te spreken met de PSV-clubleiding.
'Er zal geen sprake zijn van regelmaat, omdat Guus de komende tijd nog té actief is met zijn werkzaamheden voor de Turkse bond', zei Sanders. 'De toezeggingen die Guus nu gedaan heeft, zijn op dit moment het maximaal haalbare voor PSV. Het is heel erg prettig voor de club dat zo iemand bereid is om regelmatig met ons van gedachten te wisselen.'
via: VI
En een mooie sneer naar PSVquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Hiddink bij Ajax zou wel een positieve noot zijn.
Want de VI heeft het nooit goed....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
Vooralsnog zie ik nergens concrete bronnen genoemd, dus ik geloof het nog niet.
PSVquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten zijn idd wel erg hardnekkig. Aan de andere kant is het dan weer wel vreemd, dat PSV weer bekend maakt dat hij in zo'n klankbord gaat zitten.
Ik geloof er dus niets van dat hij bij Ajax komt, en zéker niet in de RvC.quote:Hiddink ziet zichzelf in een uitvoerende rol terugkeren in Eindhoven. "Ik ben niet het type om in de raad van commissarissen te gaan zitten. Dan heb je louter een controlerende functie. Ik ken mezelf te goed: ik wil graag bepalend zijn, richtinggevend. Zonder dat ik anderen voor de voeten wil lopen."
Inventief zijn
Overigens benadrukt de trainer, die in zijn carrière onder meer Chelsea en Real Madrid onder zijn hoede had, dat er op dit moment nog niets speelt. "Voorlopig is het even niet aan de orde, ik heb nu andere zaken te doen, maar iedereen weet dat ik weer graag bij PSV kom."
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
En enorm veel voetbalknowhow, een groot netwerk en iemand met een grote reputatie. Dit zou best wel eens de beste 'transfer' van de zomer kunnen worden, als het doorgaat.
Maar goed, naast Cruijff werken is natuurlijk wel aanlokkelijk, en je weet nooit hoe de pers woorden uit hun verband rukt. Dus het is gewoon nog even afwachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijdje terug:
[..]
Ik geloof er dus niets van dat hij bij Ajax komt, en zéker niet in de RvC.
Derksen zei vanavond dat Hiddink de enige Nederlander is die door Cruijff blindelings vertrouwd wordt, voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe is de verhouding Cruijff/Hiddink eigenlijk?
Nou, ik zie een Cruijff/Hiddink bestuur wel zitten hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Derksen zei vanavond dat Hiddink de enige Nederlander is die door Cruijff blindelings vertrouwd wordt, voor wat het waard is.
Waarom zoek je dat jochie op op Facebook?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef gday het volgende:
Wat zat dat joch nou te klagen in die column op VI, over dat Ajax maar wat in de rondte koopt zo nu en dan? Moet je eens zien wat voor foto hij op z'n Facebook heeft ...
[ afbeelding ]
Een shirt van REAL MADRID dus. En als er ÉÉN club is die met geld smijt zonder dat het iets oplevert is het Real Madrid wel ... hypocriet mannetje.Niet dat ik 'm nou zo serieus nam met dat gejank ...
Omdat ik hier las dat het een jong knaapje was en ik toen benieuwd werd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zoek je dat jochie op op Facebook?
Nee ik weet hoe Facebook werkt maar ik was benieuwd waarom je uberhaupt die vent opzocht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:19 schreef gday het volgende:
[..]
Omdat ik hier las dat het een jong knaapje was en ik toen benieuwd werd.Maar goed, iemand op Facebook opzoeken is verder geen rocket science hoor. Je vult een naam in en drukt op enter.
Ik ben niet zo'n Hiddink fan maar kennis en ervaring heeft hij wel, Ajax bloed niet zoveel of komt dat automatisch als je een pandje aan de Herengracht hebt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, ik zie een Cruijff/Hiddink bestuur wel zitten hoor.Meer voetbal knowhow kan je eigenlijk niet wensen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)dviseur__.html?p=4,1quote:AMSTERDAM - Even voorkomen dat verhalen een eigen leven gaan leiden. Natuurlijk heb ik met iemand van PSV gesproken, zoals ik ook met Johan Cruijff en Chelsea praat. Maar om me dan meteen adviseur te noemen, is veel te kort door de bocht.
Allereerst ben ik nog bondscoach van Turkije. Dat doe ik nog dagelijks met veel plezier. Ik kijk er dan ook naar uit als we vanaf volgende week in de buurt van Venlo in trainingskamp gaan. Lekker in Tegelen voorbereiden op de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen België. In de wetenschap dat we het dan zonder de nieuwe Real-vedetten Nuri Sahin en Hamit Altintop moeten doen, omdat ze zich zojuist hebben afgemeld. Maar daar puzzel ik me wel uit.
Ik wil er alleen mee aangeven dat adviseur zijn op het niveau van PSV, Ajax en Chelsea niet even tussen neus en lippen door kan. Dat heb ik ook tegen PSV-directeur Tiny Sanders gezegd, toen hij dit met mij besprak. Bellen kan natuurlijk altijd, maar een officiële functie is een ander verhaal.
Bovendien was Johan Cruijff hem voor. Hij vroeg me al eerder om samen bij Ajax in de raad van commissarissen te gaan zitten. Op zich lijkt me dat een mooie uitdaging, maar vooralsnog hik ik tegen de praktische kant van de zaak aan. Al is zon functie misschien minder complex dan de rol van adviseur.
Aan de andere kant werkt het met Chelsea wel goed. Toen ik daar anderhalf jaar geleden vertrok, heb ik de club geadviseerd vanaf dat moment goed door te selecteren. Daar zijn ze nu druk mee bezig en af en toe word ik tijdens dat proces als klankbord gebruikt. Dat kost me weinig tijd en is dus prima met mijn functie bij Turkije te combineren. Het bijt elkaar totaal niet.
Zoals Cruijff voor mij ook de drempel heeft verlaagd, door aan te geven wat er allemaal in praktische zin mogelijk zou kunnen zijn, voor het geval een commissariaat er voor mij niet inzit. Omdat ik Johan honderd procent vertrouw, blijven we daarom met elkaar in gesprek. Niets meer en niets minder.In principe geldt hetzelfde voor PSV, alleen niet als adviseur. Dan krijgt het op voorhand al een officiële titel en dat kan niet.
Natuurlijk mogen mensen uit Eindhoven me bellen om bepaalde zaken te toetsen. Geen probleem. Maar daar ligt wel de grens.Concreet gesteld, ben ik nog volop bezig om met Turkije het EK in 2012 te halen en het Turkse voetbal verder te professionaliseren. Daarnaast fungeer ik als klankbord bij Chelsea, denk ik mee als Cruijff me daarom vraagt en weten sommige mensen bij PSV me te vinden.Zo is het, en niet anders.
De sletquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Hiddink fan maar kennis en ervaring heeft hij wel, Ajax bloed niet zoveel of komt dat automatisch als je een pandje aan de Herengracht hebt?
Dit is trouwens wat hij er zelf over zegt in zijn column
COLUMN
Hiddink: Wel of geen adviseur
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)dviseur__.html?p=4,1
Meesterlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vertonghen-vs.-De-Boer.htm
Frankie.
Hoeveel coaches uit de ED zouden dat nog kunnen?
Hoeveel spelers in de ED kunnen dat uberhauptquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:
Frankie.
Geweldigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:
Frankie.
Idem, gedreven jongen met een goede techniek, snelheid en fysiek. Volgens mij is hij alleen om zijn instelling al een aanwinst.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Boerrigter dus rond. Ik heb wel vertrouwen in die jongen.
Hmwa. Ben benieuwd. Denk dat hij op zich wel wat kwaliteit heeft, maar de sprong van RKC naar Ajax is ook wel een grote.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem, gedreven jongen met een goede techniek, snelheid en fysiek. Volgens mij is hij alleen om zijn instelling al een aanwinst.
Mocht Vertonghen blijven, dan kijk ik toch al een stuk rustiger naar uitwedstrijden tegen ADO, Utrecht en Roda. Een elftal met Vertonghen, Janssen en Boerrigter heeft voldoende karakter en zal volop in de strijd gaan, en hopelijk slaat dat dan ook over op onze traditionele mooiweervoetballers.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idem, gedreven jongen met een goede techniek, snelheid en fysiek. Volgens mij is hij alleen om zijn instelling al een aanwinst.
quote:'We zijn een heel eind'
AMSTERDAM - De overgang van Theo Janssen naar Ajax is nog altijd niet beklonken. De 29-jarige middenvelder van FC Twente heeft vrijdag wel een medische keuring ondergaan. "Daaruit is niets geks naar voren gekomen", meldt Janssen tegenover NUsport.
Hoe ziet de verdere gang van zaken er nu uit?
"Maandag praten Ajax en ik verder, dan staat er een derde gesprek gepland. We zijn een heel eind in de onderhandelingen, maar nog steeds is de overgang niet definitief. En in voetbal weet je het nooit, ik kan straks dus zomaar weer bij FC Twente op het veld staan."
Dat lijkt me sterk, waarschijnlijk wordt er maandag getoost in de Arena.
"Zou kunnen, maar voorlopig zijn we er nog niet uit."
Waarom wil je eigenlijk naar Ajax?
"Het is een sportieve en financiële verbetering waarbij ik in beeld blijf voor het EK waar ik heel erg graag wil bijzijn. Als je naar het buitenland gaat, moet je nog maar zien of je in beeld blijft bij de bondscoach. Ik heb ook de verhalen gelezen dat ik in de buurt van Arnhem wil blijven vanwege heimwee en zo, maar dat is echt absolute onzin."
Hoe is de band met de fans van Twente inmiddels?
"Die was goed en ik hoop dat die nog steeds goed is, eigenlijk. Ik zie deze overgang ook niet als verraad. Ik heb tien jaar voor Vitesse gespeeld en ging naar Twente. Heb ik toen Vitesse verraden? Dacht het niet. Zoals ik nu ook Twente niet verraad. Ik hoop ook oprecht dat de band met hen goed blijft."
Het schijnt dat je bij Ajax het dubbele kunt verdienen. Bovendien heeft Twente niet alles op alles gezet om je te behouden?
"Ik ga niet in op financiën, maar Twente heeft in die zin verder niet van zich laten horen, klopt, maar dat hoeft ook niet. Ik heb zondag een goed gesprek gehad met de voorzitter, Joop Munsterman, waarin hij me bedankte voor mijn prestaties en mijn inzet van het afgelopen seizoen. Dat heeft me goed gedaan en als ik ga, vertrek ik met een goed gevoel uit Enschede."
Tot slot, hoe reageerde jouw vader?
"Hij is zijn leven lang voor Feyenoord, maar hij is natuurlijk blij voor mij persoonlijk."
Hij ziet er dan ook uit als een ongelofelijke leernicht, dus dan krijg je dat al snel. Sowieso, Feyenoordersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevalletje 'deze man heeft er weinig van begrepen.'. Maar goed, dat geeft hij zelf ook toe.
Hij zou zo mee kunnen in de spits, weinig spelers die dat hem zomaar nadoenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:
Frankie.
quote:
Hmm, ben benieuwd hoe de Twente supporters daarop zouden reageren.quote:"Maandag praten Ajax en ik verder, dan staat er een derde gesprek gepland. We zijn een heel eind in de onderhandelingen, maar nog steeds is de overgang niet definitief. En in voetbal weet je het nooit, ik kan straks dus zomaar weer bij FC Twente op het veld staan."
Dat is hypothetisch hé. Dat gaat echt niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ben benieuwd hoe de Twente supporters daarop zouden reageren.
Ik zie volgend seizoen potentie voor Ajax TV. De reeks Stappen met Theo: het Amsterdamse uitgaansleven op steltenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:
Frankie.
"rappen met greg"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie volgend seizoen potentie voor Ajax TV. De reeks Stappen met Theo: het Amsterdamse uitgaansleven op stelten
Rehab met Theo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie volgend seizoen potentie voor Ajax TV. De reeks Stappen met Theo: het Amsterdamse uitgaansleven op stelten
Ligt er aan hoeveel geld je wilt uitgeven. Als je op de lange zijde wil is er nog wel plek, maar die kosten 450 per stuk. Alles achter de goals van corner vlag tot corner vlag (de plekken in de 200 euro) zijn al uitverkochtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:12 schreef Idioteque het volgende:
Er zijn alleen nog maar wachtlijsten voor seizoenskaarten? Hoe groot is de kans dan dat je er alsnog een krijgt?
Is het overigens ook mogelijk om ipv een kopie van paspoort er een foto van te maken? Ik heb geen scanner
Begin zowaar enthousiast te worden. Straks een Ajax shirt kopen en Janssen achterop laten zetten, kunnen ze hier in de omgeving van Twente vast waarderen.quote:
Karaoke met Jantje en sterren dansen op het veld met Enoh.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"rappen met greg"
"zuipen met theo"
"shotten met theo"
Ik zie potentie voor sbs6.
Welkom in de wondere wereld van sociale media! ;-)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik weet hoe Facebook werkt maar ik was benieuwd waarom je uberhaupt die vent opzocht.
Sterren hakken op het veldquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Karaoke met Jantje en sterren dansen op het veld met Enoh.
Basketballen met Anita.quote:
Kijk naar Feyenoord wat er gebeurt wanneer je een elftal met alleen maar jeugd opstelt...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cruyff zei vorig jaar nog dat hij goed voor Ajax zou zijn. En pff, alsof alle jeugd meteen het niveua van Janssen heeft, Chris. AD
Dat is anders, die stelden alleen maar jeugd op omdat hun club zover de afgrond in was gegaan dat ze geen spelers konden kopen. En al hun goede talenten zijn al weggekochtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kijk naar Feyenoord wat er gebeurt wanneer je een elftal met alleen maar jeugd opstelt...
Je moet alleen ook weer niet doorslaan. Zie Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:53 schreef Kremers het volgende:
Dat snap ik, maar dat krijg je dus met alleen maar jeugd. Oftwel: Je moet ook kopen.
Meestal begin juliquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:25 schreef DeZoektocht het volgende:
is er eigenlijk bekend wanneer het nieuwe thuisshirt onthuld gaat worden?
Ga er een bestellen met Vertonghen achterop, wat een held
Hij was weer hilarisch, nog nooit gehoord ook. Origineeeeeel! Meid, heb je die helemaal zelf bedacht?! Wat zal je moeder trots zijn!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef lijpie het volgende:
ajax dat gebruik ik voor de wc als ik gescheten heb.
[ afbeelding ]
Dat was dus sarcasme.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij was weer hilarisch, nog nooit gehoord ook. Origineeeeeel! Meid, heb je die helemaal zelf bedacht?! Wat zal je moeder trots zijn!
GAST DENK JE NOU ECHT DAT JE LEUK BENT IDIOOT DAT IS ECHT NIET GRAPPIG JIJ BENT ZEKER ZO EEN DIE VOOR FEIJENOOIT IS XD MAAR NEE HATERS GAAN HATEN WIJ HEBBE DERDE STER JULLIE NIET HAHA JUPILERE LEAQ VOOR JULLIE KNEUS HAHA SUKELquote:
Het valt wel op dat alle echt mentaal gehandicapte voor PSV zijn. DAM, lamvarken, deze malloot. Volgens mij zijn ze allemaal klonen of zoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, het is een Utrechtenaar zie ik op je hyves. Tof man.
Waarschijnlijk zo'n tokkie van 36 of zo maar zonder vrienden en mentaal loopt hij ietsjes achterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef Cocu het volgende:
[..]
Ik mag dan wel voor PSV zijn.
Maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Dat komt omdat alle Ajax autisten op voetbalzone.nl zittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het valt wel op dat alle echt mentaal gehandicapte voor PSV zijn. DAM, lamvarken, deze malloot. Volgens mij zijn ze allemaal klonen of zo.
Dan weet je tenminste waar je niet moet komenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:51 schreef Cocu het volgende:
[..]
Dat komt omdat alle Ajax autisten op voetbalzone.nl zitten
Gast rot eens op, je bent een randdebiel, je hoeft ook niet meer in het PSV topic te komen met je geblaat.quote:
Gelukkig heeft Ajax jou nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het valt wel op dat alle echt mentaal gehandicapte voor PSV zijn. DAM, lamvarken, deze malloot. Volgens mij zijn ze allemaal klonen of zo.
Ik zie het toch niet zitten om elke keer alleen te gaan. Maat van me heeft wel een seizoenskaart, maar dan in een onbetaalbaar vak (voor mij)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Je maakt vanzelf vrienden met je buren @ stadion.
Heb je in ieder geval een reispartner. Die wedstrijd in een ander vak zitten lijkt mij niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:24 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik zie het toch niet zitten om elke keer alleen te gaan. Maat van me heeft wel een seizoenskaart, maar dan in een onbetaalbaar vak (voor mij)
Dan waren jullie ook geen kampioen geweest harryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Komt door Van Den Boog...hij gaat eens een keer kijken, en het gaat mis
CT staat nu op nummer 1 met resp 2 en 3 punten voorsprong op de nummers 2 en 3. Nummer 2 heeft wel een beter doelsaldo dus alleen bij winst zijn ze zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:28 schreef King_of_cubes het volgende:
Moeten ze bij CT verplicht winnen om kampioen te worden of mogen ze ook gelijkspelen? Staat nu gelijk namelijk.
Hij zat er wel half dood bij op die tribune, dus niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan waren jullie ook geen kampioen geweest harryof had hij toen zijn oogjes dicht?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GAST DENK JE NOU ECHT DAT JE LEUK BENT IDIOOT DAT IS ECHT NIET GRAPPIG JIJ BENT ZEKER ZO EEN DIE VOOR FEIJENOOIT IS XD MAAR NEE HATERS GAAN HATEN WIJ HEBBE DERDE STER JULLIE NIET HAHA JUPILERE LEAQ VOOR JULLIE KNEUS HAHA SUKEL
Dit meen je niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef J2T het volgende:
Haha wat een droeftoeter die Lindgren. Krijg er als Ajacied plaatsvervangende schaamte van.
Ik moest ook lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef OreO het volgende:
LOL die kleine dikke negertjes bij die ajax clinic
Daar zijn ze wel blij mee denk ik ja, elke club moet toch een baken in de duisternis hebben! Ik ben er ook vrij zeker van dat Ajax dankzij mij kampioen is geworden.quote:
Missen ze nu ook de Afrikaanse Champion's League?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef BobW het volgende:
Cape Town 1-2 achter en de nummer 2 staat 2-1 voor
Nog 2 minuten te spelen, dag kampioenschap
Baas!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:
Frankie.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef J2T het volgende:
Haha wat een droeftoeter die Lindgren. Krijg er als Ajacied plaatsvervangende schaamte van.
Hij heeft het over user Lindgren volgens mij, naar aanleiding van zijn reactie op die trollquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
![]()
Lindgren is juist een topgozer lijkt mij, heb ik iets gemist?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft het over user Lindgren volgens mij, naar aanleiding van zijn reactie op die troll
Waar kan ik dat dan bestellen? Ik zie alleen staan dat je op de wachtlijst kan...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel geld je wilt uitgeven. Als je op de lange zijde wil is er nog wel plek, maar die kosten 450 per stuk. Alles achter de goals van corner vlag tot corner vlag (de plekken in de 200 euro) zijn al uitverkocht.
Ja, daar moet je aangeven voor welke plek je voorkeur hebt. Je eerste en tweede voorkeur. Kan je als het goed is kiezen uit 3 verschillende locaties. De overige locaties kom je pas later in aanmerking voor als je al een tijdje een seizoenskaart hebt gehad of komen de komende heel veel jaar geen plekken meer vrij of zo, dat weet ik niet precies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:26 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Waar kan ik dat dan bestellen? Ik zie alleen staan dat je op de wachtlijst kan...
Neem je een SCC klompie? Ik wil en kan er ook 1 halen, maar niemand in min omgeving wilt er samen een halenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daar moet je aangeven voor welke plek je voorkeur hebt. Je eerste en tweede voorkeur. Kan je als het goed is kiezen uit 3 verschillende locaties. De overige locaties kom je pas later in aanmerking voor als je al een tijdje een seizoenskaart hebt gehad of komen de komende heel veel jaar geen plekken meer vrij of zo, dat weet ik niet precies.
Maar goed, je kan gewoon daar uit kiezen, die keuze kan je later altijd nog telefonisch wijzigen of zo.
Dit staat overigens allemaal hier
Probleem heb ik ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neem je een SCC klompie? Ik wil en kan er ook 1 halen, maar niemand in min omgeving wilt er samen een halen![]()
ga dan samen...quote:
Nee. Over dat samen gaan:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ga dan samen...
ik woon nu nog te ver weg, maar ga mijn master wssl in amsterdam doen. is er iets waar ik me voor kan inschrijven zodat ik over 3 jaar een goede plaats kan regelen?
Ik kan legaal voordringen in de wachtrijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ga dan samen...
ik woon nu nog te ver weg, maar ga mijn master wssl in amsterdam doen. is er iets waar ik me voor kan inschrijven zodat ik over 3 jaar een goede plaats kan regelen?
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef J2T het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft het over user Lindgren volgens mij, naar aanleiding van zijn reactie op die troll
Je kan je nu alvast inschrijven, kan je accepteren wanneer je wilt. Dus ook over 3 jaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ga dan samen...
Waarom kan jij legaal voordringen? aso!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kan legaal voordringen in de wachtrijKlompie, zin om een SCC te halen
?
Omdat mijn ......... bij ajax werkt remembaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom kan jij legaal voordringen? aso!
Ik wist niet dat je dan legaal voor mocht dringenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat mijn ......... bij ajax werkt rememba
Paar Turkse provincieclubs, PSV en Sevilla schijnen interesse te hebben. Ik hoop dat een van de clubs snel toe zal happen.quote:
Liever niet PSV. Met een scorende spits was PSV dit jaar gewoon kampioen geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Paar Turkse provincieclubs, PSV en Sevilla schijnen interesse te hebben. Ik hoop dat een van de clubs snel toe zal happen.
Hij kijkt echt zoals die smileyquote:
Ja, kan wachtrij deels ontlopen. En gratis kaartjes als hij niet gaat ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dan legaal voor mocht dringen. Ik dacht dat hij dan gratis kaartjes kon regelen.
op naar nr 4, jatog?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef Houniet het volgende:
.
Ik ga maar eens de stad in.
Bijna 1 week drie sterren![]()
![]()
.
Wat een lul ben je ook, met je privilegesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, kan wachtrij deels ontlopen. En gratis kaartjes als hij niet gaat ja.
Dus, wil je een SCC via moi kopen ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een lul ben je ook, met je privileges
Tuurlijk, als ik er om 2 vraag, tja..dan krijgik er 2quote:Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij kan ook regelen dat andere voorrang krijgen?
Ik twijfel ook aan jou hoor, wees maar niet bang.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef DeZoektocht het volgende:
LOL @ Ajax.nl
Wedstrijd van Ajax is morgen om 17:00 plaatselijke tijd, dus hier 23:00
Maar op de hoofdpagina staat een klok die aftelt naar de volgende wedstrijd en die staat nu op 16 uur en 22 minuten ofzo
ging nog even aan mezelf twijfelen.
ge-ni-aal.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik er om 2 vraag, tja..dan krijgik er 2
I knowquote:Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan jou hoor, wees maar niet bang.
[..]
ge-ni-aal.
Kom dan jonguhh!!1!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan jou hoor, wees maar niet bang.
Vrienden kopen? 5 euro per stuk. Van de vrachtwagen gevallen.quote:
-.-'. Nee dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vrienden kopen? 5 euro per stuk. Van de vrachtwagen gevallen.
Hè, ik hoop dat ze zich geen pijn hebben gedaan!quote:Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vrienden kopen? 5 euro per stuk. Van de vrachtwagen gevallen.
Hij was weer hilarisch, van hoog niveauquote:Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hè, ik hoop dat ze zich geen pijn hebben gedaan!
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #51
Lees anders het topic eerst door!quote:Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
Frankie laat even zien hoe het moet.
Achteraan aansluiten natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:32 schreef Burrito het volgende:
Ik heb me vorig jaar ingeschreven voor een SCC en toen ben ik halverwege het seizoen gebeld dat er plek was. Toen wilde ik niet. Kan ik gewoon nu wel een plek claimen of sta ik weer achteraan of hoe werkt dat?
Successupporter gedetecteerdquote:Op zondag 22 mei 2011 09:32 schreef Burrito het volgende:
Ik heb me vorig jaar ingeschreven voor een SCC en toen ben ik halverwege het seizoen gebeld dat er plek was. Toen wilde ik niet. Kan ik gewoon nu wel een plek claimen of sta ik weer achteraan of hoe werkt dat?
quote:
Loop naar een supermarkt/buren/vrienden?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef j95 het volgende:
Ik heb geen scanner om mijn ID erbij te doen. Wat nu?
Foto?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef j95 het volgende:
Ik heb geen scanner om mijn ID erbij te doen. Wat nu?
je kan nu waarschijnlijk weer een plek claimen. Tenzij echt alle plekken ineens vol zijn. maar dat zal wel nietquote:Op zondag 22 mei 2011 09:32 schreef Burrito het volgende:
Eredivisie Live.quote:
Nee lijkt me ook niet maar je zou het in een sportcafe kunnen proberen, rond die tijd is er weinig anders te zienquote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Stiggie het volgende:
Denk niet dat dat echt een wedstrijd is die je wil zien.............
Wedstrijden van MLS-clubs tegen Europese clubs probeer ik meestal wel te bekijken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Stiggie het volgende:
Denk niet dat dat echt een wedstrijd is die je wil zien.............
Die zijn niet toegestaan hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef Halcon het volgende:
Heb geen Eredivisie Live... ergens nog een stream?
laat eens zienquote:
Want zijn die limited AFCA shirts trouwens? Nog niet gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij denkt ik maak maar even een tripo?
Als ik een tripo zou willen had ik er geen minuut + tussen de posts in laten zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |