abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97063100

pi_97063105
Laatste post:

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Rubin Kazan hebben ze wel al verslagen dit jaar. Maar het wordt sowieso heel lastig voor ze.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:47:09 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97064490
Als ze mazzel hebben, komen ze 2 keer een ploeg tegen die niet super sterk is. Ajax had afgelopen seizoen ook zwaarder kunnen loten. Als je ivm Dynamo Kiev bijvoorbeeld Arsenal loot ben je over het algemeen gewoon de sjaak.

Daarnaast denk ik dat Twente wel weer met een paar aardige nieuwe spelers op de proppen komt. Dat doen ze nou al een paar jaar achter elkaar dus het zou helemaal niet gek zijn als ze uiteindelijk helemaal niet zo veel zwakker worden zonder Janssen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:12:04 #4
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_97065235
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Rubin Kazan hebben ze wel al verslagen dit jaar. Maar het wordt sowieso heel lastig voor ze.
Als ze nu Rubin Kazan loten zit Kazan midden in het seizoen in tegenstelling tot de vorige ontmoetingen. Dat zou nu omgekeerd zijn. Scheelt volgens mij een slok op een borrel.
pi_97065373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Dat kan wel veel uitmaken ja. Maar voor het NL voetbal is het wel goed als twente gewoon de CL haalt (zeg ik met mijn twente bril op :P)
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:17:41 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97065386
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Dat kan wel veel uitmaken ja. Maar voor het NL voetbal is het wel goed als twente gewoon de CL haalt (zeg ik met mijn twente bril op :P)
Dat is het ook. We moeten die CL plaats en die voorronde plaats natuurlijk wel behouden. Ik denk niet dat er de komende jaren meer in zit, maar dat moet het minimaal haalbare zijn.

We hebben het alleen over een tegenstander die totaal fictief is aangezien de loting nog niet is geweest dus waarom hebben we het eigenlijk over Rubin Kazan en Twente :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:19:01 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97065419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Devz het volgende:

[..]

Totdat Ajax een keer 2de in de competitie wordt en ze gelijk veroordeeld zijn tot EL voetbal. Iets wat voornamelijk geld kost. Iets wat ze op de langere termijn dus minder op kan leveren.

Laat Twente het maar gewoon halen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:21:06 #8
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97065466
Guus Hiddink gaat als klankbord fungeren bij PSV.
Elke keer als die man iets bij PSV doet (hoewel het nu niet in een officiele functie is) gaat het veel te goed met PSV.

Ik vraag me dan af. Hij is een half jaar geleden ofzo door Ajax (lees: Cruijff) gevraagd om iets bij Ajax te gaan doen. Toen zei hij dat hij nog te veel een PSV hart heeft om nu al wat anders te gaan doen. Zou hij toen al geweten hebben dat dit er aan zat te komen?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 10:21:20 #9
255848 InGebruik
pi_97065473
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Totdat Ajax een keer 2de in de competitie wordt en ze gelijk veroordeeld zijn tot EL voetbal. Iets wat voornamelijk geld kost. Iets wat ze op de langere termijn dus minder op kan leveren.

Laat Twente het maar gewoon halen.
Ben ik met je eens. Niet iedereen zal het met mee eens zijn, maar zodra er Nederlandse clubs in Europa spelen ben ik altijd voor de Nederlandse club. Ook in het geval van PSV en Feyenoord.
pi_97065504
Janssen komt waarschijnlijk dus gewoon, ben er wel blij mee :)
pi_97065639
Ik ook :) Precies iemand die nodig is op het middenveld, kan een schouderbeuk uitdelen zonder zelf in vieren te vallen i.t.t. wat er nu rondloopt :P
pi_97067033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen komt waarschijnlijk dus gewoon, ben er wel blij mee :)
Ik moet het nog maar eens zien.. ik denk dat hij niet bij Ajax past.
pi_97067304
welke middenvelders zullen er eigenlijk gaan vertrekken met de komst van Janssen, serrero en de terugkeer van van der heijden die een kans krijgt van de Boer.

Lindgren gaf zelf aan weg te willen
Aissati zal geen kans krijgen, al zou hij zelf wel voor zijn kans willen gaan
Enoh zal volgend seizoen nog minder kansen krijgen op het middenveld, wellicht een middenmoter uit engeland die hem voor een paar miljoen wil overnemen.
Lodeiro heeft tot nu toe geen kans gekregen van de Boer en zijn kansen lijken er met de komst van Janssen en Serrero niet groter op te worden.
De Zeeuw, zal hij genoegen nemen met een plek op de bank? Al is hij in vorm een van de beste middenvelders van de Eredivisie.

Ik zou in ieder geval lindgren, aissati en een van de onderste drie proberen te verkopen, heb je Theo ook weer terugverdient:P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:21:13 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97067404
Lindgren en Aisatti mogen lekker weg ja, Enoh houden als het een beetje te betalen is. De Zeeuw moet je niet weg laten gaan iig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_97067435
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren en Aisatti mogen lekker weg ja, Enoh houden als het een beetje te betalen is. De Zeeuw moet je niet weg laten gaan iig.
ik hoop ook dat de Zeeuw blijft, en dan met hem en anita rouleren, afhankelijk van de tegenstander, uit/thuis etc.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:26:51 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97067568
Janssen en De Zeeuw kunnen dan de krachtpatsers op het middenveld spelen, Enoh achter de hand bij uitval. Dan kan je de verdergewichtjes Eriksen wel erbij zetten, dan hoef ik me ook niet de hele tijd te ergeren aan zijn balverlies zodra er iemand in de buurt komt :') (iets dat ie in de VI overigens gewoon zelf toegeeft hoor, dat ie nog VEELS te slap is).
Get woke, go broke!
pi_97067679
Dat is denk ik ook de belangrijkste reden dat hij ng niet naar het BTL wil. Daar maak je echt geen schijn van kans met slachters als Gatusso en v. Bommel tegenover je :D
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:34:06 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97067835
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
welke middenvelders zullen er eigenlijk gaan vertrekken met de komst van Janssen, serrero en de terugkeer van van der heijden die een kans krijgt van de Boer.

Lindgren gaf zelf aan weg te willen
Aissati zal geen kans krijgen, al zou hij zelf wel voor zijn kans willen gaan
Enoh zal volgend seizoen nog minder kansen krijgen op het middenveld, wellicht een middenmoter uit engeland die hem voor een paar miljoen wil overnemen.
Lodeiro heeft tot nu toe geen kans gekregen van de Boer en zijn kansen lijken er met de komst van Janssen en Serrero niet groter op te worden.
De Zeeuw, zal hij genoegen nemen met een plek op de bank? Al is hij in vorm een van de beste middenvelders van de Eredivisie.

Ik zou in ieder geval lindgren, aissati en een van de onderste drie proberen te verkopen, heb je Theo ook weer terugverdient:P
Een maand of 2 geleden heeft De Boer aangegeven dat hij Aissati wel volgt en hij nog niet op de lijst staat om verkocht te worden.
Lodeiro is lang geblesseerd geweest en ik denk dat De Boer hem er nog wel een jaartje bij houdt. Een jongen met een hoop talent.
Enoh zal ook wel blijven. Heeft het volgens mij wel naar zijn zin en De Boer stelt hem toch wel regelmatig op als stofzuigertje.
De Zeeuw verkopen zou een grote fout zijn. Die gaat komende zomer gewoon lekker op vakantie en daarna speelt hij weer een sterk seizoen. De Boer wil hem echt niet weg doen.
pi_97068065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een maand of 2 geleden heeft De Boer aangegeven dat hij Aissati wel volgt en hij nog niet op de lijst staat om verkocht te worden.
Lodeiro is lang geblesseerd geweest en ik denk dat De Boer hem er nog wel een jaartje bij houdt. Een jongen met een hoop talent.
Enoh zal ook wel blijven. Heeft het volgens mij wel naar zijn zin en De Boer stelt hem toch wel regelmatig op als stofzuigertje.
De Zeeuw verkopen zou een grote fout zijn. Die gaat komende zomer gewoon lekker op vakantie en daarna speelt hij weer een sterk seizoen. De Boer wil hem echt niet weg doen.
dan heb je volgend jaar voor 3 posities anita, enoh, de zeeuw, janssen, serrero, eriksen, lodeiro, aissati, van der Heijden, de Jong, Lindgren en Sneijder.

Dat zijn 12 spelers voor 3 posities, er zullen er toch echt 4-5 moeten vertrekken.
pi_97068252
Lindgren gaat weg, Aissati blijft bij vitesse. Sneijder kan ook nog wel een jaar in Jong Ajax. Dan heb je nog vd Heijden en het is nog maar de vraag of die goed genoeg is. Dan heb je er nog 8 en weet ik niet of Serero het hier aankan.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:51:40 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97068424
Anita en De Jong zijn sowieso niet puur middenveld, die kan je ook als het nodig is achterin of in de spits zetten bijv.

Een beetje brede selectie is noodzakelijk wil je op 3 fronten mee kunnen doen. Ik ben alleen wel bang dat we op het middelveld genoeg hebben, maar achterin is het allemaal nog wat karigjes..
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:20:42 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97069534
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

dan heb je volgend jaar voor 3 posities anita, enoh, de zeeuw, janssen, serrero, eriksen, lodeiro, aissati, van der Heijden, de Jong, Lindgren en Sneijder.

Dat zijn 12 spelers voor 3 posities, er zullen er toch echt 4-5 moeten vertrekken.
Lindgren gaat weg, Van der Heijden en Sneijder zullen voornamelijk in het 2de komen denk ik. Serrero zal daar sowieso beginnen.
Dan vallen er al 4 af. 8 spelers voor 3 posities vind ik niet echt een heel raar aantal. Zeker niet als je weet dat De Boer een beetje wil gaan rouleren. Net zoals ze dat bij Barca doen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:31:01 #23
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97069884
Ik las iets over FCT en CL is goed voor het NL voetbal. Qua geld wat er binnenkomt maakt het niets uit en qua punten is EL beter. In de EL wint FCT namelijk meer wedstrijden dan in de CL.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97070274
Lindgren en Aissati moet je gewoon weg doen.

Sneijder en van der Heijden moet je verhuren.

Serrero is ook niet meteen basis materiaal denk ik.
pi_97071132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Devz het volgende:

[..]

Ik zie het als een win win situatie, maar toch hoop ik gewoon dat ze het redden zodat het Nederlands voetbal niet nog verder afzakt (Al schat ik die kans heel klein in)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:09:42 #26
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97071344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik zie het als een win win situatie, maar toch hoop ik gewoon dat ze het redden zodat het Nederlands voetbal niet nog verder afzakt (Al schat ik die kans heel klein in)
Willen we stijgen is EL beter. Een club haalt over het algemeen meer punten in de EL dan CL. 4x winst en 2x gelijk in de EL groepsfase levert namelijk meer punten op dan 2x gelijk en 4x verlies in de CL.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97071857
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Willen we stijgen is EL beter. Een club haalt over het algemeen meer punten in de EL dan CL. 4x winst en 2x gelijk in de EL groepsfase levert namelijk meer punten op dan 2x gelijk en 4x verlies in de CL.
Naast dat het natuurlijk geen feiten zijn voelt het toch beter om 2 Nederlandse clubs in de CL te zien, maar wellicht ben ik gewoon niet supporter genoeg om me alleen op Ajax te focussen :P
pi_97072177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Naast dat het natuurlijk geen feiten zijn voelt het toch beter om 2 Nederlandse clubs in de CL te zien, maar wellicht ben ik gewoon niet supporter genoeg om me alleen op Ajax te focussen :P
Sowieso is het beter als er meer NL clubs CL spelen. Dan krijgt de eredivisie misschien weer wat meer aanzien en komen er betere spelers deze kant op.

*stiekem boeit het me vrij weinig zolang Ajax het maar goed doet :@*
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_97072464
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:

O+
:)
pi_97072626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Sowieso is het beter als er meer NL clubs CL spelen. Dan krijgt de eredivisie misschien weer wat meer aanzien en komen er betere spelers deze kant op.

*stiekem boeit het me vrij weinig zolang Ajax het maar goed doet :@*
Dat zeker, maar ik zie het dan ook nog steeds als een win win situatie of paar extra miljoen of wat extra aanzien :P.
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:

O+
Wat een lief jongetje was het toch! :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:47:42 #32
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97072962
Theo Janssen naar Ajax. Dat is zeer opvallend noemen. Janssen gaf namelijk eerder aan 'het wel gehad te hebben met de Eredivisie.' Hij had weinig trek meer in Utrecht en Feyenoord uit voor de zoveelste keer. Feyenoord-uit, waar 50.000 supporters in een kolkende kuip je alle ziektes van de wereld toewensen en waar je blij bent als je ongeschonden uit het stadion komt (...) Dat is gewoontjes geworden, hij heeft er namelijk al een keer gewonnen.

Janssen was een cultheld van alles wat een hekel had aan Amsterdam en zijn voetbalclub. Uiteraard omdat Janssen de dragende kracht achter het succes van FC Twente was, en Twente de laatste tijd de enige serieuze uitdager van Ajax te noemen is. Ajax wilde Janssen al eerder hebben, maar men achtte Janssen van een ander type dan dat je bij de Amsterdammers zou verwachten.

Janssen is namelijk niet de eerste beste arrogante klootzak, nee sterker nog, waar generatiegenoten volop vertrokken naar het buitenland, bleef Janssen zijn cluppie Vitesse trouw.
Desondanks was het een tamelijk logische keuze dat hij in 2008 koos voor subtopper FC Twente, dat zijn contract afkocht voor 1.5 miljoen euro.

De neo-international groeide binnen de kortste keren uit tot een ware publiekslieveling van FC Twente, en scoorde in belangrijke wedstrijden tegen Internazionale (2-2), viermaal tegen Ajax en driemaal tegen PSV. De linksbenige middenvelder die beschikt over een magistrale traptechniek leek ook bij FC Twente een clubicoon te worden, maar dat heeft hij nu zelf verpest.

Ajax daarentegen begint een beetje irritant te worden. Zodra een club hen bedreigt, koopt het gelijk de toppers weg uit die ploeg, meestal zonder succes. Miralem Sulejmani (recordaankoop), Kennedy Bakırcıoğlu, Robbie Wielaert, Luis Suarez, Ramus Lindgren, Mounir El Hamdaoui, Bruno Silva, Demy de Zeeuw en Ismael Aissati gingen hem recentelijk voor. Samen kosten zij een dikke vijftig miljoen euro, waarvan alleen Luis Suarez een ware topper bleek te zijn.

Het zou begrijpelijk zijn dat je als 29-jarige topper in de Eredivisie nog de stap naar het buitenland maakt, zoals ook Mark van Bommel dit op late leeftijd realiseerde. En Janssen kwam er ook voor uit, nog even geld pakken bij een (mooie) club in het buitenland voordat het te laat is. En wij tonen alle begrip, echt waar.

Maar het blijft vreemd om te zeggen dat je de Eredivisie zat bent en daarna een contract tekent bij de club die jou nota bene zojuist van de titel heeft beroofd. Theo graaft nu zijn eigen graf.

Theo, ik wens je oprecht veel succes in de rest van je carrière. Ik hoop dat je nog veel mooie goals mag maken, zoals je ook deed in je tijd bij Vitesse en FC Twente. Maar jij zal nooit meer het voorbeeld van veel supporters búiten Amsterdam zijn.

Chris Tousain
Berkel en Rodenrijs

VI.nl

Kom er maar in _O- :D !

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:49:20 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97073047
Berkel en Rodenrijs :').

Nee echt. :') :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:51:11 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97073133
WTF, dacht dat het in België lag ofzo _O-!
Maar dit verklaart een hoop: tussen Den Haag en Rotterdam.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_97073233
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:51 schreef Houniet het volgende:
WTF, dacht dat het in België lag ofzo _O-!
Maar dit verklaart een hoop: tussen Den Haag en Rotterdam.
1 van de laagste punten in Nederland dus mocht er ooit nog een dijkje doorbreken... }). Overigens kan ik de humor wel inzien van iemand die zoveel passie legt in het maken van een lange Calimero brief :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:57:58 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97073459
En voor 2 miljoen+ zal het hem ook jeuken wat een of andere frusti uit dat kutdorp er van denkt lijkt me zo :').
Get woke, go broke!
pi_97073746
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Houniet het volgende:

Ajax daarentegen begint een beetje irritant te worden. Zodra een club hen bedreigt, koopt het gelijk de toppers weg uit die ploeg, meestal zonder succes.
Ik gebruik hem niet vaak, maar dit is wel een passend moment: :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_97073765
En nog steeds zien mensen in Theo de ''patser'' de ''aanjager'' jullie moeten eens beter kijken, hij is zonder bal dramatisch slecht.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:10:05 #39
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_97074033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Santello het volgende:
En nog steeds zien mensen in Theo de ''patser'' de ''aanjager'' jullie moeten eens beter kijken, hij is zonder bal dramatisch slecht.
Wout Brama is de echte aanjager bij ons op het middenveld. Janssen zonder bal is inderdaad best slecht. Hoe traag hij eigenlijk is, qua lopen maar ook in zijn handelingssnelheid, zie je wel aan die goal van de Zeeuw tijdens de bekerfinale.

Als je hem echter vaak in een positie kan krijgen dat hij de passes en voorzetten kan geven heb je veel aan hem.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:10:25 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97074044
quote:
Verdedigend is ie inderdaad niet heel sterk. Maar hoeveel wedstrijden per jaar speel je dat je iemand continu 90 minuten achterna moet lopen?

Theo gaat een hoop meer mogelijkheden brengen dan die je nu hebt met Anita en Enoh. En aangezien we nog steeds met enige regelmaat behoorlijk moeite hebben met kleine clubjes kun je wel wat extra voetballende kwaliteiten op het middenveld gebruiken. Het maakt je elftal weer een stukje veelzijdiger mijn inziens.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:12:48 #41
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_97074156
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Verdedigend is ie inderdaad niet heel sterk. Maar hoeveel wedstrijden per jaar speel je dat je iemand continu 90 minuten achterna moet lopen?

Theo gaat een hoop meer mogelijkheden brengen dan die je nu hebt met Anita en Enoh. En aangezien we nog steeds met enige regelmaat behoorlijk moeite hebben met kleine clubjes kun je wel wat extra voetballende kwaliteiten op het middenveld gebruiken. Het maakt je elftal weer een stukje veelzijdiger mijn inziens.
Je hebt wel iemand op het middenveld nodig die de ballen van de tegenstander afpakt. Theo gaat dat niet voor je doen :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:13:13 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97074183
quote:
Daar hebben we dan mensen als Eriksen (hoop ik dan :')) voor, en evt een Enoh die gewoon afpakt en meteen naar Theo speelt.
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:16:07 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_97074314
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar hebben we dan mensen als Eriksen (hoop ik dan :')) voor, en evt een Enoh die gewoon afpakt en meteen naar Theo speelt.
Enoh en meteen afspelen is altijd weer het zweet tussen de billen. Eerst al het duel om de bal überhaupt te krijgen en vervolgens een waardeloze inspeelpass.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:16:45 #44
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97074344
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Enoh en meteen afspelen is altijd weer het zweet tussen de billen. Eerst al het duel om de bal überhaupt te krijgen en vervolgens een waardeloze inspeelpass.
Wat dacht je van Enoh en slidings in het 16 meter gebied ;(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97074461
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Zeker hij tilt het niveau op. Maar word er schijtziek van als mensen hem als een aanjager etc zien omdat we dat zogenaamd zo hard nodig hebben.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:21:39 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97074559
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Deels eens, dat was zo de laatste weken, voorheen was ie veel zekerder met de bal als ie hem afgepakt had, nu moet ie idd ff kijken, draaien en dan gaat het vaker mis..

Zal met wennen aan een nieuwe speelstijl te maken hebben.
Get woke, go broke!
pi_97074688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Haten op Eriksen :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:25:30 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97074733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Blind meelullen en geen seconde van de wedstijd bekijken :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:27:15 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97074818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:19 schreef Santello het volgende:

[..]

Zeker hij tilt het niveau op. Maar word er schijtziek van als mensen hem als een aanjager etc zien omdat we dat zogenaamd zo hard nodig hebben.
Een aanjager kan ook iemand zijn die het elftal oppept en zondag was hij de enige bij Twente die dat nog een beetje deed.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:30:25 #50
189963 nubreektmijnklomp
pi_97074971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Eriksen is nou niet echt de man die de ballen afpakt :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97075374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Blind meelullen en geen seconde van de wedstijd bekijken :').
9 assists en 6 doelpunten voor een 19-jarige is inderdaad matig :')
pi_97075387
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-zijn-eigen-graf.htm

Weer zo'n verongelijkte provincie-supporter :r Wat een kut-column..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:42:13 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97075512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

9 assists en 6 doelpunten voor een 19-jarige is inderdaad matig :')
Wat had dat te maken met de ballen afpakken op het middenveld? :').
Get woke, go broke!
pi_97075792
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat had dat te maken met de ballen afpakken op het middenveld? :').
Uhh, dat is zijn taak niet? Jij zit de hele tijd te zeiken op Eriksen omdat je hem niet zo goed vindt als iedereen zegt, maar iedereen kan zien dat hij een toptalent is.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:52:16 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_97075905
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:48 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Uhh, dat is zijn taak niet? Jij zit de hele tijd te zeiken op Eriksen omdat je hem niet zo goed vindt als iedereen zegt, maar iedereen kan zien dat hij een toptalent is.
Nee, ik zeg alleen maar dat ik hem OP DIT MOMENT nog niet sterk/goed genoeg vind voor Ajax1. Dat het een groot talent is ontken ik nergens, maar ik vind hem gewoon veels te licht en totaal nog niet balvast.

Ik heb me dan ook oprecht heel erg aan hem zitten ergeren dit seizoen, vooral na de superlativen.de hele tijd. Natuurlijk is het voor de toekomst een hele goeie, maar op dit moment (kan hij niets aan doen) moest ie er al volleerd basisspeler staan, en dat kan ie gewoon nog niet aan.
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:00:47 #56
133369 Jivis
Critikut
pi_97076233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:39 schreef Kremers het volgende:

Inderdaad :{. Janssen heeft al aangegeven graag naar Ajax te willen omdat die Champions League spelen. Een Duitse subtopper lijkt me voor hem het hoogst haalbare in het buitenland en dan speelt die wellicht slechts Europa League. De keuze voor Ajax is niet meer dan logisch.
Amen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:04:16 #57
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_97076366
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik zeg alleen maar dat ik hem OP DIT MOMENT nog niet sterk/goed genoeg vind voor Ajax1. Dat het een groot talent is ontken ik nergens, maar ik vind hem gewoon veels te licht en totaal nog niet balvast.

Ik heb me dan ook oprecht heel erg aan hem zitten ergeren dit seizoen, vooral na de superlativen.de hele tijd. Natuurlijk is het voor de toekomst een hele goeie, maar op dit moment (kan hij niets aan doen) moest ie er al volleerd basisspeler staan, en dat kan ie gewoon nog niet aan.
Op zijn positie doet ie 't uitstekend. Hij voert precies de taken uit zoals die gevraagd worden. Tussen de linies voetballen en beslissend zijn.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:05:50 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97076434
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind hem op zich wel goed genoeg voor het eerste, maar er moet wel iemand zijn die hem compenseerd. Dus een verdedigende, sterke middenvelder met een beetje lengte.
  Forum Admin vrijdag 20 mei 2011 @ 15:09:12 #59
35723 crew  GGMM
pi_97076594
quote:

Ongelooflijk slecht idd. :')

Die slotzin ook:
quote:
Theo, ik wens je oprecht veel succes in de rest van je carrière. Ik hoop dat je nog veel mooie goals mag maken, zoals je ook deed in je tijd bij Vitesse en FC Twente. Maar jij zal nooit meer het voorbeeld van veel supporters búiten Amsterdam zijn.
Dat zal hij vast heel erg vinden. :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_97076848
quote:

Wat een huilie.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:24:30 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97077190
quote:

versteegrobje *O* !!
pi_97077298
Theo Janssen is gespot in het VU. Wellicht maakt Ajax de transfer vandaag nog rond?

bron:http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2944-30.php
pi_97077330
quote:

quote:
Sterrenhemel
De wekker gaat. Vergeefs. Ik ben al een tijdje wakker deze zondagochtend. Zondag, eindelijk. De dag des oordeels. Erop of eronder, alles of niks, de dood of de gladiolen. Een jaar lang het gevoel van trots en onoverwinnelijkheid, of het plagerige gezeik van wat failliete Feyenoorders en allerlei Calimero's uit de provincie. Ajax - FC Twente. Een tweesterrenrestaurant tegen een groeiende bistro. Een bistro waar overigens nog gewoon gerookt mag worden.

Ik trek het rood-wit over mijn schouders, duw een boterham in mijn gezicht en kus mijn vriendin gedag. Ik heb de hele ochtend het clublied lopen zingen, triomfantelijk met mijn Ajaxshirt gezwaaid en, voor het goede gevoel, nog even de hoogtepunten van Real Madrid - Ajax (1995) gekeken. Net voor ik de deur uitloop wenst ze me succes. Ze vindt me een malloot. En terecht misschien.

De wedstrijd is begonnen en het is vanaf de eerste minuut een prachtig schouwspel. Ajax vliegt erin, gefocust en strijdvaardig met Jan Vertonghen voorop. Een Vlaamse Amsterdammer die vecht voor de glorie van de Griekse held op zijn borst. Als een onoverwinnelijke gladiator in zijn eigen Arena. Constant de tegenstander opjagend en zijn troepen naar voren leidend. Op een overweldigende wijze gesteund door vijftigduizend Ajacieden, tezamen meer dan een waardige twaalfde man. De Arena toont zichzelf als een ontneembare vesting. Zoals De Meer, maar dan met meer.

Als Siem de Jong de 3-1 binnenschiet lijkt de marge voldoende. Maar ook bij die voorsprong blijf je als Ajacied met zwetende billen op je stoel zitten, omdat sommige spelers gedurende het seizoen het concentratievermogen van een opgewonde ADHD'er vertoonden. Zo ook vandaag. Mijn buurman staat nog uitbundig de 2-0 te vieren als ik alweer een diepe zucht van frustratie slaak: Theo Janssen, 2-1.

Maar dan toch, de laatste minuut. Vink brengt het fluitje naar zijn mond. Een moment van orgastische blijdschap volgt. AJAX IS KAMPIOEN (!). Ik heb hier vaak aan gedacht, van gedroomd en over geschreven, maar je blijft onvoorbereid. Ik lijk niet de enige. Iedereen schreeuwt, springt, zwaait, gooit bier en omhelst elkaar. Onbekenden lijken vrienden met wie je nu pas kennis maakt. Het is een grote chaos. Een chaos van geluk.

Ik laat me leiden door de lopende mensenmassa die zojuist de stad heeft ingenomen. De straten kleuren rood-wit en eenieder heeft dezelfde bestemming: het Museumplein. Eenmaal daar aangekomen lijkt het een aaneenschakeling van fijne momenten. Ik ben dronken van blijdschap en blij van dronkenschap. De spelers betreden het podium en er klinkt luid gejuich. De schaal wordt in de lucht gehouden en getoond aan eenieder die hem verdient. De Ajax Marsch klinkt en er wordt harmonieus meegezongen. Ik ga, vanwege mijn Eriksenpostuur, op mijn tenen staan en probeer tussen de mensen en de zwaaiende vlaggen wat op te vangen van het spektakel op het podium. Opeens word ik bij mijn benen gegrepen en een seconde later rusten ze op de schouders van een vriend.

Ik kijk rond. Wat een uitzicht. Ajacieden, zo ver als het oog reikt. Ontstoken fakkels, wiegende vlaggen, kartonnen kampioensschalen en synchroon klappende handen steken boven deze honderdduizendkoppige massa uit. Het is er niet de situatie naar, maar ik word er even stil van. Ik moet aan de afgelopen seizoenen denken. De sportieve misère. De bestuurlijke wanorde. De constante oproer. Het tiental versleten trainers die allen door dezelfde achterdeur vertrokken. De gevallen held Marco van Basten. Dat ene doelpuntje te weinig. Die verdomde Inzaghi. Het afscheid van mijn helden: Chivu, Heitinga en Suárez. De genante rentree van Mido. Het bij vlagen walgelijke aankoopbeleid. De verloedering van het Ajax-systeem. Het uitstekende rapport dat nooit tot uitvoering kwam. De humeurige wedstrijddagen én de dagen daarna. De lange terugweg na een verliespartij. De hevige discussies met gefrustreerde mede-Ajacieden. Het voortdurend klinkende ‘Helemaal niets in Amsterdam' en al de tijd en al het geld dat ik onophoudelijk bleef investeren in mijn club. Die vele momenten van wanhoop, woede en verzuchting. De vergankelijke trots en de onvoorwaardelijke clubliefde.

Onze Vlaamse Amsterdammer bemachtigt de microfoon en besluit een liedje in te zetten. Het is springen geblazen en al snel verliest mijn steunpilaar de controle over zijn bagage. Ik val. Daar lig ik dan, gestrekt op het gras. Ik kijk naar boven. De hemel is geneveld in rode rook en ik tel drie glinsterende sterren. De mensen om me heen springen en ik voel de grond trillen. Ik glimlach. We zijn kampioen. Zeven jaar, allemaal vergeten in een seconde.

Tim Franssen
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/222

ZO HOORT EEN COLUMN GESCHREVEN TE WORDEN. _O_
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:39:08 #64
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_97077678
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

http://www.ajaxlife.nl/column/detail/222

ZO HOORT EEN COLUMN GESCHREVEN TE WORDEN. _O_
Aardige column.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:55:34 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97078287
pi_97078785
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:55 schreef Houniet het volgende:
Slow Motion Beelden Ajax - Twente

Vet gedaan.
O+
pi_97079002
Gerucht: el hamdaoui naar sevilla
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:14:54 #68
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97079120
Klik
Ik word inmiddels ziek van die haat jegens Ajax.
Deathlift or Die.
pi_97079246
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
Klik
Ik word inmiddels ziek van die haat jegens Ajax.
Je bent inmiddels de vierde die het post, maar ik kan je verzekeren dat je niet de enige bent die het lachwekkend vond :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 20-05-2011 16:22:50 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:20:34 #70
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97079380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:12 schreef Adames het volgende:
Mooi, die hebben ook wel wat geld. Hopelijk mengt een Bordeaux zich nog in de strijd om zijn handtekening.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97079434
quote:
Ajax is gecharmeerd van de twintigjarige Harry Forrester. De aanvallende middenvelder van Aston Villa maakte indruk tijdens een toernooi in Hong Kong waar Ajax aanwezig was met het beloftenteam.
★★★
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:21:47 #72
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97079438
Ik kom er net achter dat ik lang niet de enige ben die Theo op zijn rug zet als ie komt _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:22:21 #73
253447 Ethanolic
pi_97079461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je bent inmiddels de vierde die het post, maar ik kan je verzekeren dat je niet de enige was die het lachwekkend vond :P
Sorry, ik had de rest van het topic nog niet doorgelezen :)
Deathlift or Die.
pi_97079498
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
Ik kom er net achter dat ik lang niet de enige ben die Theo op zijn rug zet als ie komt _O-
hoezo?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:23:51 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97079543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

hoezo?
Nee ik las net dat zo'n vent die ik ken precies hetzelfde wou doen als ik. :P
Uitshirt, 3 sterren, nummer 8 en Janssen achterop.
C'est la vie
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:24:41 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97079591
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
Tattoo? Dan ben je een echte baas.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:26:07 #77
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97079674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zou wel in Theo stijl zijn nu ik er over nadenk. _O-
Nee gewoon een uitshirt.
C'est la vie
pi_97079680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja Heloef belofte maakt schuld, en er ook een foto van maken aub. :+
pi_97080358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:12 schreef Adames het volgende:
Dat zou mooi zijn, Spaanse clubs hebben geld :D Hopelijk kan Ajax er nog wat aan verdienen, maar bij Sevilla zullen ze ook wel weet hebben van de problemen...
pi_97080759
quote:

quote:
Zodra een club hen bedreigt, koopt het gelijk de toppers weg uit die ploeg,
quote:
Maar het blijft vreemd om te zeggen dat je de Eredivisie zat bent en daarna een contract tekent bij de club die jou nota bene zojuist van de titel heeft beroofd
:')___!!!1

Geschreven door een kind? Dat VI dit op haar site plaatst... wat een bagger.
pi_97081663
quote:

slechtste column ooit. op de sociale werkplaats zouden ze een betere schrijven.

quote:
Kennedy Bakırcıoğlu, Robbie Wielaert, Luis Suarez, Ramus Lindgren, Mounir El Hamdaoui, Bruno Silva, Demy de Zeeuw en Ismael Aissati gingen hem recentelijk voor. Samen kosten zij een dikke vijftig miljoen euro, waarvan alleen Luis Suarez een ware topper bleek te zijn.
vergeet voor het gemak ff huntelaar en erbij te vermelden dat demy/eh/lindgren/aisatti nog voor ons spelen.
pi_97082955
Ik zal vanavond een mailtje naar VI tv sturen: "Meneer Derksen, wat goed dat uw blad geestelijk gehandicapten een platform biedt!"

:P

Feit is dat Ajax de laatste jaren het goed doet op transfergebied, veel geld verdient aan mensen als Sneijder etc. Logisch dat Ajax dan ergens anders vervangers haalt, en dat heeft niets te maken met het slechter maken van een tegenstander.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kremers op 20-05-2011 17:43:30 ]
pi_97083061
Ajax kan zich gewoon veroorloven om goede spelers van mindere clubs te kopen. Blijkbaar zien spelers Ajax nog altijd als een stap vooruit. Dat als die supporters van al die provincie clubjes dat niet kunnen waarderen is pure jaloezie.
pi_97083089
Ach, ik vind die column eigenlijk nog meevallen als je bekijkt hoe die piel eruit ziet.
Chris Tousain | Facebook
pi_97083309
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Ach, ik vind die column eigenlijk nog meevallen als je bekijkt hoe die piel eruit ziet.
Chris Tousain | Facebook
Over Chris ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:02:42 #86
189963 nubreektmijnklomp
pi_97083979
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef DeNummer10 het volgende:
Chris Tousain | Facebook
Hij zit dan ook op het ROC. MBO :').

mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:03:29 #87
189963 nubreektmijnklomp
pi_97084013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Over Chris ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten
Burgerlijke staat Vrijgezel

Niet geheel verwonderlijk dus. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97084233
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij zit dan ook op het ROC. MBO :').

MBO..HBO... same bullshit.
pi_97084300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:08 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

MBO..HBO... same bullshit.
Autist gespot! :')___!
pi_97084403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vroeger, toen afhaalchinees nog een klein ventje was, was hij met leeftijdsgenootjes aan het voetballen, toen ineens iemand zei dat feijenoord supergoed was. Toen kreeg iemand anders het idee om te schreeuwen AJAX AJAX AJAX :') Ik deed natuurlijk leuk mee.

Sindsdien ben ik voor ajax, en sinds een aantal jaar een stuk fanatieker.
Pussy gespot! :')____!
pi_97084407
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

De HBO student geeft af op het MBO en de universitaire student weer op het HBO. Ik zie een patroon ontstaan :P
pi_97084482
de politiek geeft af op de universitaire student, en mbo'ers geven weer af op de politiek.

de cirkel is weer rond
pi_97084501
Ik heb zelf HBO gevolgd, volgens mij heb ik dan het volste recht om kritiek te tonen.
pi_97084536
kritiek geef je, die toon je niet :')
pi_97084597
Maken we er kritiek uiten van.
pi_97084655
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

[..]

Pussy gespot! :')____!
Dat onthouden :')____!
pi_97084696
Als ik één keer een mongool zie posten, vergeet ik 'm nooit meer nee.
pi_97084699
Nederlanders (en import) die elkaar altijd moeten afzeiken :')______!
pi_97084836
Kennen jullie die forrester?
pi_97084902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja, van FM :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:38:37 #101
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97085270
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:20 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dat onthouden :')____!
Hij's niet de enige :')
AFC AJAX
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:39:14 #102
189963 nubreektmijnklomp
pi_97085294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee, maar lijkt me niet echt een talent als voor de rest niemand hem wilt :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97085361
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nee, maar lijkt me niet echt een talent als voor de rest niemand hem wilt :')
Hij heeft een goede trap, maar verder ken ik 'm niet echt. Hij is wel aan de kleine kant voor een Engelse middenvelder, wellicht dat ze hem daarom laten gaan. Ik zou er niet van staan te kijken, met dat beperkte voetbal-intellect daar over Het Kanaal.
pi_97085869
We kunnen straks een elftal op gaan stellen met alleen aanvallende middenvelders *O* :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:55:58 #105
189963 nubreektmijnklomp
pi_97085918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:41 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij heeft een goede trap, maar verder ken ik 'm niet echt. Hij is wel aan de kleine kant voor een Engelse middenvelder, wellicht dat ze hem daarom laten gaan. Ik zou er niet van staan te kijken, met dat beperkte voetbal-intellect daar over Het Kanaal.
Ik vraag me af hoeveel middenvelders ze nog willen kopen bij Ajax.

Alhoewel, misschien halen ze gewoon allemaal aanvallend en verdedigend middenvelders en verkopen de overige spelers. In de trend van "verdedigend middenvelders kunnen ook verdedigers worden en aanvallend middenvelders kunnen ook de spits in ". Dan kunnen we altijd met 10 man op het middenveld spelen. Krijg je 1-0-10-0 opstelling. Leuk!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:08:03 #106
189963 nubreektmijnklomp
pi_97086408
quote:
De vijftien miljoen euro die Ajax vraagt voor Gregory van der Wiel is Bayern teveel van het goede. In principe wil de onttroond Duits kampioen de rechtsback heel graag halen, maar Neuer is al peperduur en ook Boateng komt niet voor een appel en een ei. De komende dagen wordt nog gesproken met Miroslav Klose, wiens contract afloopt. De bedoeling is hem toch nog twee jaar langer te houden. (Kicker )

Onverwachts.

Overigens terecht dat ze 15 miljoen vragen, als je een keeper met een contract voor 1 jaar haalt voor 20 miljoen, kan je ook vd wiel wel voor 15 mil halen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97086497
15 miljoen is idd een prima bedrag.
pi_97086659
vind het nog aan de lage kant
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:15:20 #109
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_97086747
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_97089966
Verhoeven filmt Obama met telefoon
print lees
20 mei 2011
Jeroen Verhoeven had donderdag de primeur om als eerste Ajacied president Barack Obama in het echt te zien. De reservedoelman van Ajax maakte direct na aankomst bij het spelershotel in Washington DC een wandeling door de omgeving en stond plots even oog in oog met de president van Amerika. Vrijdag na afloop van de eerste training vertelde hij over deze bijzondere ontmoeting.
,,Het is inderdaad wel uniek. We waren nog geen anderhalf uur in het hotel of ik had Obama al gezien. Ik denk dat weinig mensen me dat na kunnen vertellen.” Verhoeven doet zijn verhaal met een grote glimlach. Nadat de eerste trainingsarbeid op Amerikaanse bodem erop zit, blikt hij terug op de bijzondere ontmoeting.

,,Samen met onze videoanalist Michele Santoni ging ik even een wandeling maken. Even de omgeving verkennen. Toen bleek dat ons hotel om de hoek van het Witte Huis staat. Ineens was alles afgezet en kwam er een hele reeks politiemotoren achter elkaar aan gereden. Vervolgens kwamen er twee limousines voorbij. Bij de tweede klonk luid gejuich vanuit de menigte. In die limo zat Obama.”

Het is voor Verhoeven de eerste keer in Washington DC. ,,Ik ben wel eens in New York geweest, maar dit is toch een totaal andere stad. Hier zitten toch de machthebbers van Amerika. Gelukkig is dit een afsluitende oefentrip na het seizoen. Daardoor hebben we ook een beetje tijd om iets van de omgeving te zien. Met Europese wedstrijden zien we vaak alleen het hotel en het stadion. Mooi dat we nu een keer tijd hebben om ook iets te zien, zeker in Amerika. Het is een geweldige afsluiting van ons kampioensjaar.”

Verhoeven was zo aardig om het filmpje van zijn telefoon aan Ajax TV te geven. Bekijk de video via onderstaande link! (Let op de tweede limousine, na 1:05 minuten)

http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Verhoeven-meets-Obama.htm

Verhoeven _O_
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:16:06 #111
189963 nubreektmijnklomp
pi_97090140
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:12 schreef BobW het volgende:
print lees
20 mei 2011
Jeroen Verhoeven had donderdag de primeur om als eerste Ajacied president Barack Obama in het echt te zien. De reservedoelman van Ajax maakte direct na aankomst bij het spelershotel in Washington DC een wandeling door de omgeving en stond plots even oog in oog met de president van Amerika. Vrijdag na afloop van de eerste training vertelde hij over deze bijzondere ontmoeting.
,,Het is inderdaad wel uniek. We waren nog geen anderhalf uur in het hotel of ik had Obama al gezien. Ik denk dat weinig mensen me dat na kunnen vertellen.” Verhoeven doet zijn verhaal met een grote glimlach. Nadat de eerste trainingsarbeid op Amerikaanse bodem erop zit, blikt hij terug op de bijzondere ontmoeting.

,,Samen met onze videoanalist Michele Santoni ging ik even een wandeling maken. Even de omgeving verkennen. Toen bleek dat ons hotel om de hoek van het Witte Huis staat. Ineens was alles afgezet en kwam er een hele reeks politiemotoren achter elkaar aan gereden. Vervolgens kwamen er twee limousines voorbij. Bij de tweede klonk luid gejuich vanuit de menigte. In die limo zat Obama.”

Het is voor Verhoeven de eerste keer in Washington DC. ,,Ik ben wel eens in New York geweest, maar dit is toch een totaal andere stad. Hier zitten toch de machthebbers van Amerika. Gelukkig is dit een afsluitende oefentrip na het seizoen. Daardoor hebben we ook een beetje tijd om iets van de omgeving te zien. Met Europese wedstrijden zien we vaak alleen het hotel en het stadion. Mooi dat we nu een keer tijd hebben om ook iets te zien, zeker in Amerika. Het is een geweldige afsluiting van ons kampioensjaar.”

Verhoeven was zo aardig om het filmpje van zijn telefoon aan Ajax TV te geven. Bekijk de video via onderstaande link! (Let op de tweede limousine, na 1:05 minuten)

Verhoeven _O_
Het is wel weer komkommertijd inderdaad. Wat een non nieuws :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97091756
''even oog in oog met de president'' :') :') :') :') :')

Echt niet...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:45:51 #113
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97091894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:21 schreef Komakie het volgende:
Guus Hiddink gaat als klankbord fungeren bij PSV.
Elke keer als die man iets bij PSV doet (hoewel het nu niet in een officiele functie is) gaat het veel te goed met PSV.

Ik vraag me dan af. Hij is een half jaar geleden ofzo door Ajax (lees: Cruijff) gevraagd om iets bij Ajax te gaan doen. Toen zei hij dat hij nog te veel een PSV hart heeft om nu al wat anders te gaan doen. Zou hij toen al geweten hebben dat dit er aan zat te komen?
Kennelijk toch bij Ajax aldus snorremans _O_
AFC AJAX
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:47:28 #114
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97091993
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:45 schreef msnk het volgende:

[..]

Kennelijk toch bij Ajax aldus snorremans _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:06:04 #115
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_97093126
quote:
print lees
20 mei 2011

Verhoeven _O_
:')_!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_97095481
quote:
We waren nog geen anderhalf uur in het hotel of ik had Obama al gezien. Ik denk dat weinig mensen me dat na kunnen vertellen.
Wat een gozer.. net een klein kind met papa en mama op vakantie. _O_
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:55:15 #117
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97096079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wat een gozer.. net een klein kind met papa en mama op vakantie. _O_
Het verhaal gaat dat hij even een traantje moest wegpinken toen hij de grootte van de hamburgers en pizza's zag aldaar.
AFC AJAX
pi_97096550
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef msnk het volgende:

[..]

Het verhaal gaat dat hij even een traantje moest wegpinken toen hij de grootte van de hamburgers en pizza's zag aldaar.
Hahah. :D
pi_97097554
quote:

Verhoeven _O_
Hoogtepunt van Ajax TV dit jaar _O_
pi_97098302
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hoogtepunt van Ajax TV dit jaar _O_
Ik denk dat dit voor Verhoeven zelf ook een stuk mooier was dan de huldiging.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:34:11 #121
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_97098363
quote:
Ajax rekent op Hiddink als nieuwe commissaris
PSV ziet Guus Hiddink graag als klankbord, maar de bondscoach van Turkije is op weg toe te treden tot de raad van commissarissen van Ajax.

Met de mogelijke toetreding van Hiddink heeft Ajax een aansprekende raad van commissarissen. Johan Cruijff had eerder al ingestemd met een rol in het toezichtorgaan van de Amsterdamse club.

De keuze van Hiddink voor Ajax zou een klap in het gezicht zijn van PSV. Directeur Tiny Sanders liet in het Eindhovens Dagblad optekenen dat de bondscoach van Turkije bereid is vaker te spreken met de PSV-clubleiding.

'Er zal geen sprake zijn van regelmaat, omdat Guus de komende tijd nog té actief is met zijn werkzaamheden voor de Turkse bond', zei Sanders. 'De toezeggingen die Guus nu gedaan heeft, zijn op dit moment het maximaal haalbare voor PSV. Het is heel erg prettig voor de club dat zo iemand bereid is om regelmatig met ons van gedachten te wisselen.'
via: VI
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:39:48 #122
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_97098700
Hiddink bij Ajax zou wel een positieve noot zijn.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:10:23 #123
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_97100596
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Zeroku het volgende:
Hiddink bij Ajax zou wel een positieve noot zijn.
En een mooie sneer naar PSV ^O^
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_97100712
En enorm veel voetbalknowhow, een groot netwerk en iemand met een grote reputatie. Dit zou best wel eens de beste 'transfer' van de zomer kunnen worden, als het doorgaat.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:25:07 #125
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97101449
Vooralsnog zie ik nergens concrete bronnen genoemd, dus ik geloof het nog niet.
Life is what you make it.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:38:29 #126
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_97102086
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
Vooralsnog zie ik nergens concrete bronnen genoemd, dus ik geloof het nog niet.
Want de VI heeft het nooit goed.... :')
Ik zie dit wel goedkomen
pi_97102244
Geruchten zijn idd wel erg hardnekkig. Aan de andere kant is het dan weer wel vreemd, dat PSV weer bekend maakt dat hij in zo'n klankbord gaat zitten.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:42:47 #128
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97102288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef Urquhart het volgende:
Geruchten zijn idd wel erg hardnekkig. Aan de andere kant is het dan weer wel vreemd, dat PSV weer bekend maakt dat hij in zo'n klankbord gaat zitten.
PSV :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97103252
Tijdje terug:

quote:
Hiddink ziet zichzelf in een uitvoerende rol terugkeren in Eindhoven. "Ik ben niet het type om in de raad van commissarissen te gaan zitten. Dan heb je louter een controlerende functie. Ik ken mezelf te goed: ik wil graag bepalend zijn, richtinggevend. Zonder dat ik anderen voor de voeten wil lopen."
Inventief zijn
Overigens benadrukt de trainer, die in zijn carrière onder meer Chelsea en Real Madrid onder zijn hoede had, dat er op dit moment nog niets speelt. "Voorlopig is het even niet aan de orde, ik heb nu andere zaken te doen, maar iedereen weet dat ik weer graag bij PSV kom."
Ik geloof er dus niets van dat hij bij Ajax komt, en zéker niet in de RvC.
pi_97103777
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef ValHallen het volgende:
En enorm veel voetbalknowhow, een groot netwerk en iemand met een grote reputatie. Dit zou best wel eens de beste 'transfer' van de zomer kunnen worden, als het doorgaat.
:Y ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:12:19 #131
189963 nubreektmijnklomp
pi_97103864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tijdje terug:

[..]

Ik geloof er dus niets van dat hij bij Ajax komt, en zéker niet in de RvC.
Maar goed, naast Cruijff werken is natuurlijk wel aanlokkelijk, en je weet nooit hoe de pers woorden uit hun verband rukt. Dus het is gewoon nog even afwachten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97103931
Hoe is de verhouding Cruijff/Hiddink eigenlijk?
pi_97104276
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe is de verhouding Cruijff/Hiddink eigenlijk?
Derksen zei vanavond dat Hiddink de enige Nederlander is die door Cruijff blindelings vertrouwd wordt, voor wat het waard is. :)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_97104474
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:21 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Derksen zei vanavond dat Hiddink de enige Nederlander is die door Cruijff blindelings vertrouwd wordt, voor wat het waard is. :)
Nou, ik zie een Cruijff/Hiddink bestuur wel zitten hoor. :Y Meer voetbal knowhow kan je eigenlijk niet wensen.
pi_97104666
Cruijf en Hiddink zijn natuurlijk ook van dezelfde generatie en voelen zich daardoor ook natuurlijk misschien wat beter aan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:41:38 #136
10710 gday
propria cures
pi_97107723
Wat zat dat joch nou te klagen in die column op VI, over dat Ajax maar wat in de rondte koopt zo nu en dan? Moet je eens zien wat voor foto hij op z'n Facebook heeft ...

Een shirt van REAL MADRID dus. En als er ÉÉN club is die met geld smijt zonder dat het iets oplevert is het Real Madrid wel ... hypocriet mannetje. :') Niet dat ik 'm nou zo serieus nam met dat gejank ...
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:47:34 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97107812
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:41 schreef gday het volgende:
Wat zat dat joch nou te klagen in die column op VI, over dat Ajax maar wat in de rondte koopt zo nu en dan? Moet je eens zien wat voor foto hij op z'n Facebook heeft ...

[ afbeelding ]

Een shirt van REAL MADRID dus. En als er ÉÉN club is die met geld smijt zonder dat het iets oplevert is het Real Madrid wel ... hypocriet mannetje. :') Niet dat ik 'm nou zo serieus nam met dat gejank ...
Waarom zoek je dat jochie op op Facebook? :')
C'est la vie
  zaterdag 21 mei 2011 @ 03:19:21 #138
10710 gday
propria cures
pi_97108244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Waarom zoek je dat jochie op op Facebook? :')
Omdat ik hier las dat het een jong knaapje was en ik toen benieuwd werd. ;) Maar goed, iemand op Facebook opzoeken is verder geen rocket science hoor. Je vult een naam in en drukt op enter. ;)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 03:20:28 #139
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97108256
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:19 schreef gday het volgende:

[..]

Omdat ik hier las dat het een jong knaapje was en ik toen benieuwd werd. ;) Maar goed, iemand op Facebook opzoeken is verder geen rocket science hoor. Je vult een naam in en drukt op enter. ;)
Nee ik weet hoe Facebook werkt maar ik was benieuwd waarom je uberhaupt die vent opzocht.
C'est la vie
pi_97108910
Oeh Theo Janssen is al medisch gekeurd bij Ajax :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 21 mei 2011 @ 08:30:04 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97109183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nou, ik zie een Cruijff/Hiddink bestuur wel zitten hoor. :Y Meer voetbal knowhow kan je eigenlijk niet wensen.
Ik ben niet zo'n Hiddink fan maar kennis en ervaring heeft hij wel, Ajax bloed niet zoveel of komt dat automatisch als je een pandje aan de Herengracht hebt?

Dit is trouwens wat hij er zelf over zegt in zijn column

COLUMN
Hiddink: Wel of geen adviseur

quote:
AMSTERDAM - Even voorkomen dat verhalen een eigen leven gaan leiden. Natuurlijk heb ik met iemand van PSV gesproken, zoals ik ook met Johan Cruijff en Chelsea praat. Maar om me dan meteen adviseur te noemen, is veel te kort door de bocht.

Allereerst ben ik nog bondscoach van Turkije. Dat doe ik nog dagelijks met veel plezier. Ik kijk er dan ook naar uit als we vanaf volgende week in de buurt van Venlo in trainingskamp gaan. Lekker in Tegelen voorbereiden op de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen België. In de wetenschap dat we het dan zonder de nieuwe Real-vedetten Nuri Sahin en Hamit Altintop moeten doen, omdat ze zich zojuist hebben afgemeld. Maar daar puzzel ik me wel uit.
Ik wil er alleen mee aangeven dat adviseur zijn op het niveau van PSV, Ajax en Chelsea niet even tussen neus en lippen door kan. Dat heb ik ook tegen PSV-directeur Tiny Sanders gezegd, toen hij dit met mij besprak. Bellen kan natuurlijk altijd, maar een officiële functie is een ander verhaal.
Bovendien was Johan Cruijff hem voor. Hij vroeg me al eerder om samen bij Ajax in de raad van commissarissen te gaan zitten. Op zich lijkt me dat een mooie uitdaging, maar vooralsnog hik ik tegen de praktische kant van de zaak aan. Al is zon functie misschien minder complex dan de rol van adviseur.
Aan de andere kant werkt het met Chelsea wel goed. Toen ik daar anderhalf jaar geleden vertrok, heb ik de club geadviseerd vanaf dat moment goed door te selecteren. Daar zijn ze nu druk mee bezig en af en toe word ik tijdens dat proces als klankbord gebruikt. Dat kost me weinig tijd en is dus prima met mijn functie bij Turkije te combineren. Het bijt elkaar totaal niet.
Zoals Cruijff voor mij ook de drempel heeft verlaagd, door aan te geven wat er allemaal in praktische zin mogelijk zou kunnen zijn, voor het geval een commissariaat er voor mij niet inzit. Omdat ik Johan honderd procent vertrouw, blijven we daarom met elkaar in gesprek. Niets meer en niets minder.In principe geldt hetzelfde voor PSV, alleen niet als adviseur. Dan krijgt het op voorhand al een officiële titel en dat kan niet.
Natuurlijk mogen mensen uit Eindhoven me bellen om bepaalde zaken te toetsen. Geen probleem. Maar daar ligt wel de grens.Concreet gesteld, ben ik nog volop bezig om met Turkije het EK in 2012 te halen en het Turkse voetbal verder te professionaliseren. Daarnaast fungeer ik als klankbord bij Chelsea, denk ik mee als Cruijff me daarom vraagt en weten sommige mensen bij PSV me te vinden.Zo is het, en niet anders.
http://www.telegraaf.nl/t(...)dviseur__.html?p=4,1
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:56:16 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97110881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n Hiddink fan maar kennis en ervaring heeft hij wel, Ajax bloed niet zoveel of komt dat automatisch als je een pandje aan de Herengracht hebt?

Dit is trouwens wat hij er zelf over zegt in zijn column

COLUMN
Hiddink: Wel of geen adviseur

[..]

http://www.telegraaf.nl/t(...)dviseur__.html?p=4,1
De slet :P
pi_97111592
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Vertonghen-vs.-De-Boer.htm

Frankie. _O_

Hoeveel coaches uit de ED zouden dat nog kunnen?
pi_97112258
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:25 schreef NrTH het volgende:

Frankie. _O_

Meesterlijk. :D
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:53:03 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97112267
quote:

Frankie. _O_

Hoeveel spelers in de ED kunnen dat uberhaupt :P
pi_97112289
Boerrigter dus rond. Ik heb wel vertrouwen in die jongen.
pi_97112315
quote:

Frankie. _O_

Geweldig _O_
  Moderator zaterdag 21 mei 2011 @ 12:40:39 #148
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97113598
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:54 schreef Urquhart het volgende:
Boerrigter dus rond. Ik heb wel vertrouwen in die jongen.
Idem, gedreven jongen met een goede techniek, snelheid en fysiek. Volgens mij is hij alleen om zijn instelling al een aanwinst.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:42:46 #149
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_97113646
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idem, gedreven jongen met een goede techniek, snelheid en fysiek. Volgens mij is hij alleen om zijn instelling al een aanwinst.
Hmwa. Ben benieuwd. Denk dat hij op zich wel wat kwaliteit heeft, maar de sprong van RKC naar Ajax is ook wel een grote.
pi_97113704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mocht Vertonghen blijven, dan kijk ik toch al een stuk rustiger naar uitwedstrijden tegen ADO, Utrecht en Roda. Een elftal met Vertonghen, Janssen en Boerrigter heeft voldoende karakter en zal volop in de strijd gaan, en hopelijk slaat dat dan ook over op onze traditionele mooiweervoetballers. ^O^
pi_97113812
quote:
'We zijn een heel eind'

AMSTERDAM - De overgang van Theo Janssen naar Ajax is nog altijd niet beklonken. De 29-jarige middenvelder van FC Twente heeft vrijdag wel een medische keuring ondergaan. "Daaruit is niets geks naar voren gekomen", meldt Janssen tegenover NUsport.

Hoe ziet de verdere gang van zaken er nu uit?
"Maandag praten Ajax en ik verder, dan staat er een derde gesprek gepland. We zijn een heel eind in de onderhandelingen, maar nog steeds is de overgang niet definitief. En in voetbal weet je het nooit, ik kan straks dus zomaar weer bij FC Twente op het veld staan."

Dat lijkt me sterk, waarschijnlijk wordt er maandag getoost in de Arena.
"Zou kunnen, maar voorlopig zijn we er nog niet uit."

Waarom wil je eigenlijk naar Ajax?
"Het is een sportieve en financiële verbetering waarbij ik in beeld blijf voor het EK waar ik heel erg graag wil bijzijn. Als je naar het buitenland gaat, moet je nog maar zien of je in beeld blijft bij de bondscoach. Ik heb ook de verhalen gelezen dat ik in de buurt van Arnhem wil blijven vanwege heimwee en zo, maar dat is echt absolute onzin."

Hoe is de band met de fans van Twente inmiddels?
"Die was goed en ik hoop dat die nog steeds goed is, eigenlijk. Ik zie deze overgang ook niet als verraad. Ik heb tien jaar voor Vitesse gespeeld en ging naar Twente. Heb ik toen Vitesse verraden? Dacht het niet. Zoals ik nu ook Twente niet verraad. Ik hoop ook oprecht dat de band met hen goed blijft."

Het schijnt dat je bij Ajax het dubbele kunt verdienen. Bovendien heeft Twente niet alles op alles gezet om je te behouden?
"Ik ga niet in op financiën, maar Twente heeft in die zin verder niet van zich laten horen, klopt, maar dat hoeft ook niet. Ik heb zondag een goed gesprek gehad met de voorzitter, Joop Munsterman, waarin hij me bedankte voor mijn prestaties en mijn inzet van het afgelopen seizoen. Dat heeft me goed gedaan en als ik ga, vertrek ik met een goed gevoel uit Enschede."

Tot slot, hoe reageerde jouw vader?
"Hij is zijn leven lang voor Feyenoord, maar hij is natuurlijk blij voor mij persoonlijk."
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:49:13 #152
189963 nubreektmijnklomp
pi_97113834
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gevalletje 'deze man heeft er weinig van begrepen.'. Maar goed, dat geeft hij zelf ook toe.
Hij ziet er dan ook uit als een ongelofelijke leernicht, dus dan krijg je dat al snel. Sowieso, Feyenoorders :').
quote:

Frankie. _O_

Hij zou zo mee kunnen in de spits, weinig spelers die dat hem zomaar nadoen :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97113871
Is Zuiverloon goed?, nee laat maar dat gaat geen versterking worden.
pi_97113877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

quote:
"Maandag praten Ajax en ik verder, dan staat er een derde gesprek gepland. We zijn een heel eind in de onderhandelingen, maar nog steeds is de overgang niet definitief. En in voetbal weet je het nooit, ik kan straks dus zomaar weer bij FC Twente op het veld staan."
Hmm, ben benieuwd hoe de Twente supporters daarop zouden reageren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 21 mei 2011 @ 12:52:47 #155
189963 nubreektmijnklomp
pi_97113960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

Hmm, ben benieuwd hoe de Twente supporters daarop zouden reageren.
Dat is hypothetisch hé. Dat gaat echt niet meer gebeuren.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97114474
quote:

Frankie. _O_

Ik zie volgend seizoen potentie voor Ajax TV. De reeks Stappen met Theo: het Amsterdamse uitgaansleven op stelten :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:11:57 #157
189963 nubreektmijnklomp
pi_97114548
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zie volgend seizoen potentie voor Ajax TV. De reeks Stappen met Theo: het Amsterdamse uitgaansleven op stelten :')
"rappen met greg"
"zuipen met theo"
"shotten met theo"

Ik zie potentie voor sbs6. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97114555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Rehab met Theo. :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:12:48 #159
168576 Idioteque
take the money and run
pi_97114577
Er zijn alleen nog maar wachtlijsten voor seizoenskaarten? Hoe groot is de kans dan dat je er alsnog een krijgt?
Is het overigens ook mogelijk om ipv een kopie van paspoort er een foto van te maken? Ik heb geen scanner :(
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:16:12 #160
189963 nubreektmijnklomp
pi_97114687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:12 schreef Idioteque het volgende:
Er zijn alleen nog maar wachtlijsten voor seizoenskaarten? Hoe groot is de kans dan dat je er alsnog een krijgt?
Is het overigens ook mogelijk om ipv een kopie van paspoort er een foto van te maken? Ik heb geen scanner :(
Ligt er aan hoeveel geld je wilt uitgeven. Als je op de lange zijde wil is er nog wel plek, maar die kosten 450 per stuk. Alles achter de goals van corner vlag tot corner vlag (de plekken in de 200 euro) zijn al uitverkocht :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97114737
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Begin zowaar enthousiast te worden. Straks een Ajax shirt kopen en Janssen achterop laten zetten, kunnen ze hier in de omgeving van Twente vast waarderen. :P
pi_97114801
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

"rappen met greg"
"zuipen met theo"
"shotten met theo"

Ik zie potentie voor sbs6. :P
Karaoke met Jantje en sterren dansen op het veld met Enoh.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:20:40 #163
10710 gday
propria cures
pi_97114830
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 03:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik weet hoe Facebook werkt maar ik was benieuwd waarom je uberhaupt die vent opzocht.
Welkom in de wondere wereld van sociale media! ;-)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:21:04 #164
189963 nubreektmijnklomp
pi_97114843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Karaoke met Jantje en sterren dansen op het veld met Enoh.
Sterren hakken op het veld :').

Enoh kan ook bijbeunen als interviewer bij rtl boulevard. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97114884
Dwergwerpen met Anita
pi_97114938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef Monolith het volgende:
Dwergwerpen met Anita
Pizza eten met Verhoeven?
pi_97114970
Nationale Febo test met Jeroentje en Theo.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:24:59 #168
189963 nubreektmijnklomp
pi_97114974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:22 schreef Monolith het volgende:
Dwergwerpen met Anita
Basketballen met Anita. :P

Frisbeeën met Vertonghen en Steek.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97115029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Rehab met Theo. :P
Kebab met Theo.
pi_97115178
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Kebab met Theo.
Kebab in rehab. Klinkt goed.
pi_97115725
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 12:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Cruyff zei vorig jaar nog dat hij goed voor Ajax zou zijn. En pff, alsof alle jeugd meteen het niveua van Janssen heeft, Chris :'). AD :')
Kijk naar Feyenoord wat er gebeurt wanneer je een elftal met alleen maar jeugd opstelt...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 13:51:30 #172
189963 nubreektmijnklomp
pi_97115875
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:47 schreef Kremers het volgende:

[..]

Kijk naar Feyenoord wat er gebeurt wanneer je een elftal met alleen maar jeugd opstelt...
Dat is anders, die stelden alleen maar jeugd op omdat hun club zover de afgrond in was gegaan dat ze geen spelers konden kopen. En al hun goede talenten zijn al weggekocht :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97115958
Dat snap ik, maar dat krijg je dus met alleen maar jeugd. Oftwel: Je moet ook kopen.
pi_97116376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:53 schreef Kremers het volgende:
Dat snap ik, maar dat krijg je dus met alleen maar jeugd. Oftwel: Je moet ook kopen.
Je moet alleen ook weer niet doorslaan. Zie Feyenoord. :P
pi_97117145
is er eigenlijk bekend wanneer het nieuwe thuisshirt onthuld gaat worden?
Ga er een bestellen met Vertonghen achterop, wat een held _O_
pi_97117680
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:25 schreef DeZoektocht het volgende:
is er eigenlijk bekend wanneer het nieuwe thuisshirt onthuld gaat worden?
Ga er een bestellen met Vertonghen achterop, wat een held _O_
Meestal begin juli
pi_97118573
ajax dat gebruik ik voor de wc als ik gescheten heb.

zaterdag 21 mei 2011 @ 15:13:25 #178
189963 nubreektmijnklomp
pi_97118607
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:12 schreef lijpie het volgende:
ajax dat gebruik ik voor de wc als ik gescheten heb.

[ afbeelding ]
Hij was weer hilarisch, nog nooit gehoord ook. Origineeeeeel! Meid, heb je die helemaal zelf bedacht?! Wat zal je moeder trots zijn!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:13:50 #179
189963 nubreektmijnklomp
pi_97118621
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij was weer hilarisch, nog nooit gehoord ook. Origineeeeeel! Meid, heb je die helemaal zelf bedacht?! Wat zal je moeder trots zijn!
Dat was dus sarcasme.

Ik denk ik zeg het even, aangezien je nog te dom bent om te poepen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97119169
ajax zijn zotten

zaterdag 21 mei 2011 @ 15:37:17 #181
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_97119211
Altijd leuk, die trolletjes.
pi_97119320
Compleet negeren is het beste, houden ze vanzelf wel op :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:43:22 #183
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_97119377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:35 schreef lijpie het volgende:
ajax zijn zotten

[ afbeelding ]
GAST DENK JE NOU ECHT DAT JE LEUK BENT IDIOOT DAT IS ECHT NIET GRAPPIG JIJ BENT ZEKER ZO EEN DIE VOOR FEIJENOOIT IS XD MAAR NEE HATERS GAAN HATEN WIJ HEBBE DERDE STER JULLIE NIET HAHA JUPILERE LEAQ VOOR JULLIE KNEUS HAHA SUKEL
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:44:09 #184
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_97119407
Nee, het is een Utrechtenaar zie ik op je hyves. Tof man.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:46:09 #185
304846 Cocu
Wie anders?
pi_97119462
quote:
ajax zijn zotten

[ afbeelding ]
Ik mag dan wel voor PSV zijn.
Maar hoe oud ben jij eigenlijk? :'(
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:46:43 #186
189963 nubreektmijnklomp
pi_97119477
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:44 schreef Lindgren. het volgende:
Nee, het is een Utrechtenaar zie ik op je hyves. Tof man.
Het valt wel op dat alle echt mentaal gehandicapte voor PSV zijn. DAM, lamvarken, deze malloot. Volgens mij zijn ze allemaal klonen of zo :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:47:20 #187
189963 nubreektmijnklomp
pi_97119499
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef Cocu het volgende:

[..]

Ik mag dan wel voor PSV zijn.
Maar hoe oud ben jij eigenlijk? :'(
Waarschijnlijk zo'n tokkie van 36 of zo maar zonder vrienden en mentaal loopt hij ietsjes achter :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:51:34 #188
304846 Cocu
Wie anders?
pi_97119630
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Het valt wel op dat alle echt mentaal gehandicapte voor PSV zijn. DAM, lamvarken, deze malloot. Volgens mij zijn ze allemaal klonen of zo :P.
Dat komt omdat alle Ajax autisten op voetbalzone.nl zitten :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:52:10 #189
189963 nubreektmijnklomp
pi_97119655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:51 schreef Cocu het volgende:

[..]

Dat komt omdat alle Ajax autisten op voetbalzone.nl zitten :P
Dan weet je tenminste waar je niet moet komen :P. Stuk makkelijker.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97119777
quote:
ajax zijn zotten

[ afbeelding ]
Gast rot eens op, je bent een randdebiel, je hoeft ook niet meer in het PSV topic te komen met je geblaat.
pi_97119869
Gezellig hier
pi_97120029
Ajax CT 1-0 voor! Op naar het kampioenschap...
pi_97120577
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Ajax jou nog
pi_97120766
Ik wil al tig jaar een seizoenskaart, maar niemand wil mee of heeft geld. Wat een kut leven heb ik :N
pi_97120844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:23 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Je maakt vanzelf vrienden met je buren @ stadion.
Ik zie het toch niet zitten om elke keer alleen te gaan. Maat van me heeft wel een seizoenskaart, maar dan in een onbetaalbaar vak (voor mij) ;(
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:28:51 #196
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_97121039
Moeten ze bij CT verplicht winnen om kampioen te worden of mogen ze ook gelijkspelen? Staat nu gelijk namelijk. ;(
pi_97121134
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:24 schreef j95 het volgende:

[..]

Ik zie het toch niet zitten om elke keer alleen te gaan. Maat van me heeft wel een seizoenskaart, maar dan in een onbetaalbaar vak (voor mij) ;(
Heb je in ieder geval een reispartner. Die wedstrijd in een ander vak zitten lijkt mij niet zo'n probleem.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 16:31:34 #198
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_97121139
Nu staat CT zelfs achter. :')
pi_97121167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Nu staat CT zelfs achter. :')
Komt door Van Den Boog...hij gaat eens een keer kijken, en het gaat mis :')
pi_97121223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Komt door Van Den Boog...hij gaat eens een keer kijken, en het gaat mis :')
Dan waren jullie ook geen kampioen geweest harry :') of had hij toen zijn oogjes dicht? :P
pi_97121258
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:28 schreef King_of_cubes het volgende:
Moeten ze bij CT verplicht winnen om kampioen te worden of mogen ze ook gelijkspelen? Staat nu gelijk namelijk. ;(
CT staat nu op nummer 1 met resp 2 en 3 punten voorsprong op de nummers 2 en 3. Nummer 2 heeft wel een beter doelsaldo dus alleen bij winst zijn ze zeker.
pi_97121367
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Dan waren jullie ook geen kampioen geweest harry :') of had hij toen zijn oogjes dicht? :P
Hij zat er wel half dood bij op die tribune, dus niet uit te sluiten :')
pi_97121460
LOL die kleine dikke negertjes bij die ajax clinic _O-
pi_97121624
Cape Town 1-2 achter en de nummer 2 staat 2-1 voor :N

Nog 2 minuten te spelen, dag kampioenschap :W
pi_97121836
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

GAST DENK JE NOU ECHT DAT JE LEUK BENT IDIOOT DAT IS ECHT NIET GRAPPIG JIJ BENT ZEKER ZO EEN DIE VOOR FEIJENOOIT IS XD MAAR NEE HATERS GAAN HATEN WIJ HEBBE DERDE STER JULLIE NIET HAHA JUPILERE LEAQ VOOR JULLIE KNEUS HAHA SUKEL
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:01:41 #206
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_97122120
Haha wat een droeftoeter die Lindgren. Krijg er als Ajacied plaatsvervangende schaamte van.
pi_97122469
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:01 schreef J2T het volgende:
Haha wat een droeftoeter die Lindgren. Krijg er als Ajacied plaatsvervangende schaamte van.
Dit meen je niet.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 17:13:57 #208
189963 nubreektmijnklomp
pi_97122566
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:39 schreef OreO het volgende:
LOL die kleine dikke negertjes bij die ajax clinic _O-
Ik moest ook lachen :P
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:16 schreef Adames het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Ajax jou nog
Daar zijn ze wel blij mee denk ik ja, elke club moet toch een baken in de duisternis hebben! Ik ben er ook vrij zeker van dat Ajax dankzij mij kampioen is geworden.

Maar kan je wel semi grappig gaan lopen doen, ik had toch gewoon gelijk of niet dan? Nou zijn het waarschijnlijk allemaal klonen, daar niet van.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97122570
Zijn er hier mensen die op zuid2 een kaart hebben en overlopen naar 410?
pi_97122748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef BobW het volgende:
Cape Town 1-2 achter en de nummer 2 staat 2-1 voor :N

Nog 2 minuten te spelen, dag kampioenschap :W
Missen ze nu ook de Afrikaanse Champion's League?
pi_97123491
Ajax Cape Town verspeelt landstitel aan Krols Pirates
21/05/2011 16:56

Ajax Cape Town is er niet in geslaagd het voorbeeld van moederclub Ajax te volgen. Op de laatste speeldag verspeelde de ploeg, getraind door Foppe de Haan, de landstitel aan Orlando Pirates.

In het Cape Town Stadium kwam de ploeg uit Kaapstad niet verder dan 2-2 tegen Maritzburg United. Thulani Serero, die komend seizoen de overstap maakt naar Amsterdam, zette de thuisclub voor rust op 1-0. In de tweede helft namen de bezoekers echter brutaal een 2-1 voorsprong. Sameehg Doutie maakte drie minuten voor tijd nog wel gelijk, maar dat was niet genoeg.

Orlando Pirates, waar Ruud Krol de trainer is, stond vóór de laatste speelronde twee punten achter op Ajax Cape Town, maar beschikte over een beter doelsaldo. Isaac Chansa was de grote held bij de ploeg uit Soweto, door zes minuten voor tijd de eindstand tijdens het thuisduel met Lamontville Golden Arrows op 2-1 te bepalen.

Voor Ajax Cape Town betekende de uitglijder op de slotdag van de competitie een flinke domper. Sinds de oprichting in 1999 kroonde de fusieclub, ontstaan uit Seven Stars en Cape Town Spurs, zich nog niet tot kampioen.

Gelijktijdig zag De Haan een unieke kans verloren gaan om zijn carrière als trainer te besluiten met een landstitel. Daarin slaagde de 67-jarige Fries tot nu toe niet. Wel werd hij tweemaal Europees kampioen met Jong Oranje.

Behalve De Haan nam ook Hans Vonk afscheid. Voor de 41-jarige doelman, in het bezit van de Zuid-Afrikaanse nationaliteit, betekende het duel met Maritzburg United zijn laatste optreden als speler. Vonk kwam in zijn loopbaan uit voor RKC Waalwijk, FC Wageningen (inmiddels opgeheven), FC Den Bosch, SC Heerenveen, Ajax en Ajax Cape Town. Als international kwam hij 43 keer uit voor Zuid-Afrika.
pi_97124093
quote:

Frankie. _O_

Baas!!! _O_
pi_97124197
quote:
:?

Lindgren is juist een topgozer lijkt mij, heb ik iets gemist?
pi_97124815
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:55 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:?

Lindgren is juist een topgozer lijkt mij, heb ik iets gemist?
Hij heeft het over user Lindgren volgens mij, naar aanleiding van zijn reactie op die troll ;)
pi_97125075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij heeft het over user Lindgren volgens mij, naar aanleiding van zijn reactie op die troll ;)
:') Ja dat denk ik nu ook inderdaad :) hahaha oke dan :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:26:40 #217
168576 Idioteque
take the money and run
pi_97125386
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel geld je wilt uitgeven. Als je op de lange zijde wil is er nog wel plek, maar die kosten 450 per stuk. Alles achter de goals van corner vlag tot corner vlag (de plekken in de 200 euro) zijn al uitverkocht :P.
Waar kan ik dat dan bestellen? Ik zie alleen staan dat je op de wachtlijst kan...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:47:38 #218
189963 nubreektmijnklomp
pi_97126030
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:26 schreef Idioteque het volgende:

[..]

Waar kan ik dat dan bestellen? Ik zie alleen staan dat je op de wachtlijst kan...
Ja, daar moet je aangeven voor welke plek je voorkeur hebt. Je eerste en tweede voorkeur. Kan je als het goed is kiezen uit 3 verschillende locaties. De overige locaties kom je pas later in aanmerking voor als je al een tijdje een seizoenskaart hebt gehad of komen de komende heel veel jaar geen plekken meer vrij of zo, dat weet ik niet precies.

Maar goed, je kan gewoon daar uit kiezen, die keuze kan je later altijd nog telefonisch wijzigen of zo.

Dit staat overigens allemaal hier
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:05:57 #219
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97126654
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja, daar moet je aangeven voor welke plek je voorkeur hebt. Je eerste en tweede voorkeur. Kan je als het goed is kiezen uit 3 verschillende locaties. De overige locaties kom je pas later in aanmerking voor als je al een tijdje een seizoenskaart hebt gehad of komen de komende heel veel jaar geen plekken meer vrij of zo, dat weet ik niet precies.

Maar goed, je kan gewoon daar uit kiezen, die keuze kan je later altijd nog telefonisch wijzigen of zo.

Dit staat overigens allemaal hier
Neem je een SCC klompie? Ik wil en kan er ook 1 halen, maar niemand in min omgeving wilt er samen een halen :( :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97126906
Ik ga volgend jaar denk ik eentje halen. Nu heb ik niet genoeg geld :'(
pi_97127567
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Neem je een SCC klompie? Ik wil en kan er ook 1 halen, maar niemand in min omgeving wilt er samen een halen :( :'(
Probleem heb ik ook! :(
pi_97127960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:28 schreef j95 het volgende:

[..]

Probleem heb ik ook! :(
ga dan samen...

ik woon nu nog te ver weg, maar ga mijn master wssl in amsterdam doen. is er iets waar ik me voor kan inschrijven zodat ik over 3 jaar een goede plaats kan regelen?
pi_97128713
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:42 schreef Agentperry het volgende:

[..]

ga dan samen...

ik woon nu nog te ver weg, maar ga mijn master wssl in amsterdam doen. is er iets waar ik me voor kan inschrijven zodat ik over 3 jaar een goede plaats kan regelen?
Nee. Over dat samen gaan: ^O^
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:03:18 #224
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97128897
quote:

[..]

ga dan samen...

Ik kan legaal voordringen in de wachtrij :) Klompie, zin om een SCC te halen :@?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:07:54 #225
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_97129074
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 16:52 schreef lijpie het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

:')_!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:22:51 #226
189963 nubreektmijnklomp
pi_97131713
quote:

[..]

ga dan samen...

Je kan je nu alvast inschrijven, kan je accepteren wanneer je wilt. Dus ook over 3 jaar :P.
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik kan legaal voordringen in de wachtrij :) Klompie, zin om een SCC te halen :@?
Waarom kan jij legaal voordringen? aso! :(
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:28:24 #227
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97131927
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

Waarom kan jij legaal voordringen? aso! :(
Omdat mijn ......... bij ajax werkt rememba :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:33:06 #228
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_97134714
hamlap al verkocht
"Ik quote graag mezelf."
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:41:06 #229
189963 nubreektmijnklomp
pi_97135072
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Omdat mijn ......... bij ajax werkt rememba :o
Ik wist niet dat je dan legaal voor mocht dringen :(. Ik dacht dat hij dan gratis kaartjes kon regelen. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:41:18 #230
189963 nubreektmijnklomp
pi_97135082
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef San_Andreas het volgende:
hamlap al verkocht
Wel bijna, hoop ik.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97135549
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef San_Andreas het volgende:
hamlap al verkocht
Paar Turkse provincieclubs, PSV en Sevilla schijnen interesse te hebben. Ik hoop dat een van de clubs snel toe zal happen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:04:24 #232
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97136275
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:51 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Paar Turkse provincieclubs, PSV en Sevilla schijnen interesse te hebben. Ik hoop dat een van de clubs snel toe zal happen.
Liever niet PSV. Met een scorende spits was PSV dit jaar gewoon kampioen geworden.
pi_97136398

Verhoeven wat een baas _O_
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:13:07 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97136705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]

Hij kijkt echt zoals die smiley 8-) _O-
C'est la vie
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:13:28 #235
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97136723
Die heeft zeker naar The Matrix zitten kijken in het vliegtuig.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:14:54 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97136803
Ik heb dezelfde bril als Enoh. 8-) ^O^
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:18:04 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97136963

Wtf. Als je snel kijkt is het net alsof Frank een nieuw kapsel heeft.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:24:45 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97137251
Wat is 'snel kijken'? :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:25:54 #239
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97137298
:|W .
Ik ga maar eens de stad in.
Bijna 1 week drie sterren O+ O+ O+ .
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:41:41 #240
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97137967
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je dan legaal voor mocht dringen :(. Ik dacht dat hij dan gratis kaartjes kon regelen. :P
Ja, kan wachtrij deels ontlopen. En gratis kaartjes als hij niet gaat ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97138083
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef Houniet het volgende:
:|W .
Ik ga maar eens de stad in.
Bijna 1 week drie sterren O+ O+ O+ .
op naar nr 4, jatog? :P
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:54:42 #242
189963 nubreektmijnklomp
pi_97138533
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja, kan wachtrij deels ontlopen. En gratis kaartjes als hij niet gaat ja.
Wat een lul ben je ook, met je privileges :(

mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:58:00 #243
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_97138692
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]

8-) 8-) 8-) 8-)

_O-
  zondag 22 mei 2011 @ 00:03:24 #244
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97139000
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Wat een lul ben je ook, met je privileges :(

Dus, wil je een SCC via moi kopen ? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 mei 2011 @ 00:16:24 #245
168576 Idioteque
take the money and run
pi_97139659
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Kan je er ook even 2 voor mij regelen dan? ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 00:17:05 #246
189963 nubreektmijnklomp
pi_97139689
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jij kan ook regelen dat andere voorrang krijgen? :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 00:30:29 #247
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97140280
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jij kan ook regelen dat andere voorrang krijgen? :P
Tuurlijk, als ik er om 2 vraag, tja..dan krijgik er 2 :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97140525
LOL @ Ajax.nl
Wedstrijd van Ajax is morgen om 17:00 plaatselijke tijd, dus hier 23:00
Maar op de hoofdpagina staat een klok die aftelt naar de volgende wedstrijd en die staat nu op 16 uur en 22 minuten ofzo :')
ging nog even aan mezelf twijfelen.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:39:33 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97140576
Zal me niets verbazen als Ajax verliest.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 mei 2011 @ 00:45:19 #250
189963 nubreektmijnklomp
pi_97140808
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:38 schreef DeZoektocht het volgende:
LOL @ Ajax.nl
Wedstrijd van Ajax is morgen om 17:00 plaatselijke tijd, dus hier 23:00
Maar op de hoofdpagina staat een klok die aftelt naar de volgende wedstrijd en die staat nu op 16 uur en 22 minuten ofzo :')
ging nog even aan mezelf twijfelen.
Ik twijfel ook aan jou hoor, wees maar niet bang. :P
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tuurlijk, als ik er om 2 vraag, tja..dan krijgik er 2 :P
ge-ni-aal.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 00:47:09 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97140877
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

[..]

ge-ni-aal.
I know :) Vooralsnog niemand gevonden tho :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_97141022
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Kom dan jonguhh!!1! :(
  zondag 22 mei 2011 @ 00:52:00 #253
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97141053
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Kom dan jonguhh!!1! :(
Ik gooi een klomp naar je hoofd hoor.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 mei 2011 @ 00:52:30 #254
189963 nubreektmijnklomp
pi_97141072
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:

[..]

I know :) Vooralsnog niemand gevonden tho :'(
Vrienden kopen? 5 euro per stuk. Van de vrachtwagen gevallen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 00:55:04 #255
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_97141172
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

-.-'. Nee dankje :o. Ik wil gewoon gvd een SCC :( Waarom is er niemand die ik ken die én voor Ajax is én het geld heeft -.-
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 22 mei 2011 @ 01:02:39 #256
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97141447
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hè, ik hoop dat ze zich geen pijn hebben gedaan!

Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #51
Life is what you make it.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:20:12 #257
189963 nubreektmijnklomp
pi_97142079
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:02 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hè, ik hoop dat ze zich geen pijn hebben gedaan!

Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #51

Hij was weer hilarisch, van hoog niveau :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 02:28:30 #258
168576 Idioteque
take the money and run
pi_97143961
Ik sta in ieder geval op de wachtlijst. Eerste voorkeur maar op die 350/368 gedaan en de tweede op de goedkoopste. Zal mij benieuwen of het gaat lukken.
  zondag 22 mei 2011 @ 02:59:11 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97144489
Frankie laat even zien hoe het moet.
C'est la vie
  zondag 22 mei 2011 @ 03:11:00 #260
189963 nubreektmijnklomp
pi_97144700
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 02:59 schreef heloef het volgende:
Frankie laat even zien hoe het moet.
Lees anders het topic eerst door! :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 09:32:01 #261
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97146132
Ik heb me vorig jaar ingeschreven voor een SCC en toen ben ik halverwege het seizoen gebeld dat er plek was. Toen wilde ik niet :D. Kan ik gewoon nu wel een plek claimen of sta ik weer achteraan of hoe werkt dat?
  zondag 22 mei 2011 @ 09:39:41 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97146220
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:32 schreef Burrito het volgende:
Ik heb me vorig jaar ingeschreven voor een SCC en toen ben ik halverwege het seizoen gebeld dat er plek was. Toen wilde ik niet :D. Kan ik gewoon nu wel een plek claimen of sta ik weer achteraan of hoe werkt dat?
Achteraan aansluiten natuurlijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97146454
quote:
Successupporter gedetecteerd :P
  zondag 22 mei 2011 @ 10:03:20 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97146472
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Als je wint heb je vrienden :)
  zondag 22 mei 2011 @ 11:25:38 #265
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_97147776
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:01 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

:{w Ik ben mijn hele leven al Ajax fan. Ik heb nog het groene ajax uit shirtje en meerdere andere shirts. Ik ga per jaar naar 5-6 competite wedstrijden en meestal ook naar de europese. Ik heb de afgelopen 3-4 seizoenen bijna geen wedstrijd niet volledig gezien.
Dat ik de regeling van SCC niet uit mijn hoofd weet maakt mij geen "succesupporter" |:(
pi_97148544
Ik heb geen scanner om mijn ID erbij te doen. Wat nu? :')
  zondag 22 mei 2011 @ 12:01:50 #267
253447 Ethanolic
pi_97148767
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef j95 het volgende:
Loop naar een supermarkt/buren/vrienden?
Deathlift or Die.
pi_97148776
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:53 schreef j95 het volgende:
Foto?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zondag 22 mei 2011 @ 12:13:21 #269
189963 nubreektmijnklomp
pi_97149113
quote:
je kan nu waarschijnlijk weer een plek claimen. Tenzij echt alle plekken ineens vol zijn. maar dat zal wel niet :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97149122
Is DC United - Ajax nog ergens te volgen?
  zondag 22 mei 2011 @ 12:16:20 #271
255848 InGebruik
pi_97149235
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef Halcon het volgende:
Eredivisie Live. Maar is pas om 23.00u vanavond.
  zondag 22 mei 2011 @ 12:16:24 #272
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_97149238
quote:
Eredivisie Live.

Stekelenburg, Boilesen en Eriksen doen sowieso neit mee
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 22 mei 2011 @ 12:16:25 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97149239
quote:
Eredivisie Live

22:55 LIVE DC United - Ajax Live 1
  zondag 22 mei 2011 @ 12:17:23 #274
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_97149272
Je word op je wenken bediend hoor Halcon
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_97149313
Heb geen Eredivisie Live... ergens nog een stream? :)
  zondag 22 mei 2011 @ 12:25:04 #276
269465 Stiggie
Plankgas
pi_97149561
Denk niet dat dat echt een wedstrijd is die je wil zien.............
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 22 mei 2011 @ 12:30:28 #277
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97149756
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Stiggie het volgende:
Nee lijkt me ook niet maar je zou het in een sportcafe kunnen proberen, rond die tijd is er weinig anders te zien
pi_97149853
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef Stiggie het volgende:
Wedstrijden van MLS-clubs tegen Europese clubs probeer ik meestal wel te bekijken. :)
pi_97149866
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:02 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Foto?
Weet niet of dat kan.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:07:43 #280
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97150988
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef Halcon het volgende:
Heb geen Eredivisie Live... ergens nog een stream? :)
Die zijn niet toegestaan hier.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:08:04 #281
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97150999
OH AJAX AMSTERDAMMMM / OH AJAX AMSTERDAM OLE OLE
  zondag 22 mei 2011 @ 13:08:24 #282
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97151010
Die limited AFCA shirts :D.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:10:46 #283
189963 nubreektmijnklomp
pi_97151087
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Houniet het volgende:
Jij denkt ik maak maar even een tripo?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97151089
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:08 schreef Houniet het volgende:
laat eens zien :)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 22 mei 2011 @ 13:11:08 #285
189963 nubreektmijnklomp
pi_97151098
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jij denkt ik maak maar even een tripo?
Want zijn die limited AFCA shirts trouwens? Nog niet gezien.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 13:12:34 #286
189963 nubreektmijnklomp
pi_97151150
Hij is wel tof trouwens dat shirt, alleen een beetje kitsch met zoveel goud :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 13:13:12 #287
253447 Ethanolic
pi_97151179
Fail tripo :')
Deathlift or Die.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:13:44 #288
189963 nubreektmijnklomp
pi_97151192
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:13 schreef Ethanolic het volgende:
Fail tripo :')
Als ik een tripo zou willen had ik er geen minuut + tussen de posts in laten zitten.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 22 mei 2011 @ 13:25:08 #289
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97151535
pi_97151645
Wat doe ik ineens in TRV?
  zondag 22 mei 2011 @ 13:30:04 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97151681
Wth ?
pi_97151743
Met z'n allen reizen we naar Amsterdam!

EDIT: Oh niet meer :"(
  zondag 22 mei 2011 @ 13:32:37 #293
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97151767
Opgelost.
Vage shit.
pi_97151919
Mooi shirt. Helaas geen geld voor :')
  zondag 22 mei 2011 @ 13:41:36 #295
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_97152072
Ik haal hem niet. Dat is iets voor de heb :').
Plus het feit ben je zo 50 euro kwijt, dat stop ik wel in het nieuwe thuisshirt met de sterretjes erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')