quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Rubin Kazan hebben ze wel al verslagen dit jaar. Maar het wordt sowieso heel lastig voor ze.
Als ze nu Rubin Kazan loten zit Kazan midden in het seizoen in tegenstelling tot de vorige ontmoetingen. Dat zou nu omgekeerd zijn. Scheelt volgens mij een slok op een borrel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Rubin Kazan hebben ze wel al verslagen dit jaar. Maar het wordt sowieso heel lastig voor ze.
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat kan wel veel uitmaken ja. Maar voor het NL voetbal is het wel goed als twente gewoon de CL haalt (zeg ik met mijn twente bril op)
Dat is het ook. We moeten die CL plaats en die voorronde plaats natuurlijk wel behouden. Ik denk niet dat er de komende jaren meer in zit, maar dat moet het minimaal haalbare zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat kan wel veel uitmaken ja. Maar voor het NL voetbal is het wel goed als twente gewoon de CL haalt (zeg ik met mijn twente bril op)
Totdat Ajax een keer 2de in de competitie wordt en ze gelijk veroordeeld zijn tot EL voetbal. Iets wat voornamelijk geld kost. Iets wat ze op de langere termijn dus minder op kan leveren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Devz het volgende:
[..]
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.
Ben ik met je eens. Niet iedereen zal het met mee eens zijn, maar zodra er Nederlandse clubs in Europa spelen ben ik altijd voor de Nederlandse club. Ook in het geval van PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Totdat Ajax een keer 2de in de competitie wordt en ze gelijk veroordeeld zijn tot EL voetbal. Iets wat voornamelijk geld kost. Iets wat ze op de langere termijn dus minder op kan leveren.
Laat Twente het maar gewoon halen.
Ik moet het nog maar eens zien.. ik denk dat hij niet bij Ajax past.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen komt waarschijnlijk dus gewoon, ben er wel blij mee
ik hoop ook dat de Zeeuw blijft, en dan met hem en anita rouleren, afhankelijk van de tegenstander, uit/thuis etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Lindgren en Aisatti mogen lekker weg ja, Enoh houden als het een beetje te betalen is. De Zeeuw moet je niet weg laten gaan iig.
Een maand of 2 geleden heeft De Boer aangegeven dat hij Aissati wel volgt en hij nog niet op de lijst staat om verkocht te worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
welke middenvelders zullen er eigenlijk gaan vertrekken met de komst van Janssen, serrero en de terugkeer van van der heijden die een kans krijgt van de Boer.
Lindgren gaf zelf aan weg te willen
Aissati zal geen kans krijgen, al zou hij zelf wel voor zijn kans willen gaan
Enoh zal volgend seizoen nog minder kansen krijgen op het middenveld, wellicht een middenmoter uit engeland die hem voor een paar miljoen wil overnemen.
Lodeiro heeft tot nu toe geen kans gekregen van de Boer en zijn kansen lijken er met de komst van Janssen en Serrero niet groter op te worden.
De Zeeuw, zal hij genoegen nemen met een plek op de bank? Al is hij in vorm een van de beste middenvelders van de Eredivisie.
Ik zou in ieder geval lindgren, aissati en een van de onderste drie proberen te verkopen, heb je Theo ook weer terugverdient:P
dan heb je volgend jaar voor 3 posities anita, enoh, de zeeuw, janssen, serrero, eriksen, lodeiro, aissati, van der Heijden, de Jong, Lindgren en Sneijder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een maand of 2 geleden heeft De Boer aangegeven dat hij Aissati wel volgt en hij nog niet op de lijst staat om verkocht te worden.
Lodeiro is lang geblesseerd geweest en ik denk dat De Boer hem er nog wel een jaartje bij houdt. Een jongen met een hoop talent.
Enoh zal ook wel blijven. Heeft het volgens mij wel naar zijn zin en De Boer stelt hem toch wel regelmatig op als stofzuigertje.
De Zeeuw verkopen zou een grote fout zijn. Die gaat komende zomer gewoon lekker op vakantie en daarna speelt hij weer een sterk seizoen. De Boer wil hem echt niet weg doen.
Lindgren gaat weg, Van der Heijden en Sneijder zullen voornamelijk in het 2de komen denk ik. Serrero zal daar sowieso beginnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dan heb je volgend jaar voor 3 posities anita, enoh, de zeeuw, janssen, serrero, eriksen, lodeiro, aissati, van der Heijden, de Jong, Lindgren en Sneijder.
Dat zijn 12 spelers voor 3 posities, er zullen er toch echt 4-5 moeten vertrekken.
Ik zie het als een win win situatie, maar toch hoop ik gewoon dat ze het redden zodat het Nederlands voetbal niet nog verder afzakt (Al schat ik die kans heel klein in)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:17 schreef Devz het volgende:
[..]
Voor de Ajax bankrekening niet, dus laat ze maar lekker onderuit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |