quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.
Echt zou graag eens in de ring willen staan met die gast echt een sukkel
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee je bent een pussy die geen eigen mening heeft.
Ik ben ook al m'n hele leven voor PSV. M'n pa heeft me nog wel in de richting van 020 proberen te praten maar dat is 'm niet gelukt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef PSVBOKKIE het volgende:
Je bent supporter voor het leven in goede en slechte tijden ,ben al 38 jaar PSV er.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wow... en dan verschuilt hij zich ook nog achter wat "vrienden". Ik voel al een lichte vorm van agressief opkomen bij het kijken van dit filmpjequote:
Een keer boos aankijken en daarna negeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat zei je toen ? Die lange neger achterin ?
grote kneus idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.
Dat noem ik "beginners"...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die vragen aan mij in het stadion.. "Wie is nou Theo Janssen" .. ja ik ben er een tegen gekomen..
Voor deze man zou ik term "G-Supporter" willen invoeren...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Huff-topic, pais & vree... Je weet toch...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wow, Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers die het eens zijn met elkaar, hoe is het mogelijk?
G, als in 'gangster'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor deze man zou ik term "G-Supporter" willen invoeren...
G, als in gestoord, gevaarlijk en geestelijk niet volledig volwassen.quote:
Denk niet dat die kneus echt gevaarlijk is, maar g voor geestelijk gehandicapt klopt wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
G, als in gestoord, gevaarlijk en geestelijk niet volledig volwassen.
Die gast heeft zoveel gesnoven dat hij echt wel gevaarlijk is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef essentieel het volgende:
[..]
Denk niet dat die kneus echt gevaarlijk is, maar g voor geestelijk gehandicapt klopt wel.
Heeft dus niks specifiek met Ajax te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik geef slechts antwoord op de vraag hoe je nep/succes-supporter kunt zijn van Ajax. Ik ken ook genoeg echte supporters van Ajax, daar heb ik geen problemen mee.
Jij kickt gewoon op 'em.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gast heeft zoveel gesnoven dat hij echt wel gevaarlijk is.
?quote:
Oh, had effe 't idee dat je je seksueel tot hem aangetrokken voelde. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
?
Nee ik vind het een gigantische mongool, maar geen ongevaarlijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |