De jongens die meegingen naar Almere City uit op een ijs en ijskoude maandagavond in januari terwijl Sparta op de twaalfde plaats stondquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Misschien moet ik de vraag omdraaien: Wat is een échte supporter?
Zo'n mensen inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De jongens die meegingen naar Almere City uit op een ijs en ijskoude maandagavond in januari terwijl Sparta op de twaalfde plaats stond
Ik word nu weer herinnert aan de verschrikking daarquote:
Alsof als je meer lijdt je ook een betere supporter bent, wat een onzinquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik word nu weer herinnert aan de verschrikking daar
Respect ook voor de gasten die 2 maanden terug naar Veendam gingen en HEEL de nacht moesten wachten op de treinOp maandagavond om 20:45
Door elk jaar aan het begin van de competitie luidkeels te verkondigen dat ajax wel weer kampioen zal worden. Als de competitie dan wat niet helemaal volgens verwachting verloopt (lees 1e verliespartij), dan interesseert voetbal ze niet heel veel meer en hoor je ze niet meer. Soms tot aan het begin van de volgende competitie, soms tot Ajax toch nog een kans blijkt te maken op succes. Dan willen ze weer eens komen voetbal kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:23 schreef tong80 het volgende:
Hoe kun jue nep-supporter van Ajax zijn als ze al 7 jaar geen kampioen zijn geweest ?
geloof wat je wilt en zie vooral de rest niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:30 schreef Joppy het volgende:
[..]
Door elk jaar aan het begin van de competitie luidkeels te verkondigen dat ajax wel weer kampioen zal worden. Als de competitie dan wat niet helemaal volgens verwachting verloopt (lees 1e verliespartij), dan interesseert voetbal ze niet heel veel meer en hoor je ze niet meer. Soms tot aan het begin van de volgende competitie, soms tot Ajax toch nog een kans blijkt te maken op succes. Dan willen ze weer eens komen voetbal kijken.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof als je meer lijdt je ook een betere supporter bent, wat een onzin
Als je mee gaat naar dat soort oorden ben je een betere supporter jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof als je meer lijdt je ook een betere supporter bent, wat een onzin
Dan staan ze nu nog te wachten, in Veendam rijden geen (passagiers) treinenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik word nu weer herinnert aan de verschrikking daar
Respect ook voor de gasten die 2 maanden terug naar Veendam gingen en HEEL de nacht moesten wachten op de treinOp maandagavond om 20:45
Ja of bus of wat ze dan ook daar buiten de randstad hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:31 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dan staan ze nu nog te wachten, in Veendam rijden geen (passagiers) treinen
Bus naar Groningen, trein naar de "beschaafde wereld"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja of bus of wat ze dan ook daar buiten de randstad hebben
Ik geloof dat ze naar Groningen waren gegaan met de bus en toen daar de nacht doorgehaald omdat er geen trein meer gingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:07 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Bus naar Groningen, trein naar de "beschaafde wereld"
Zonder gekheid, voor zulke supporters heb ik respect. Het is met het OV bijna onmogelijk om daar te komen en dan ook nog op maandagavond na 22:30 proberen terug te komen naar huis.
vrij nauwe definitie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Nober het volgende:
Een successupporter is iemand die jáááren geleden voor Ajax werd en nu weinig meer te vieren heeft en depressief is geworden.
Ik geef slechts antwoord op de vraag hoe je nep/succes-supporter kunt zijn van Ajax. Ik ken ook genoeg echte supporters van Ajax, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
geloof wat je wilt en zie vooral de rest niet.
Gelukkig is een nachtje doorhalen in Groningen op maandag ook geen enkel probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze naar Groningen waren gegaan met de bus en toen daar de nacht doorgehaald omdat er geen trein meer ging
Wat zei je toen ? Die lange neger achterin ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die vragen aan mij in het stadion.. "Wie is nou Theo Janssen" .. ja ik ben er een tegen gekomen..
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Met je kankerabonnement op de voetbal international![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.
Echt zou graag eens in de ring willen staan met die gast echt een sukkel
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef DeNummer10 het volgende:
Nee je bent een pussy die geen eigen mening heeft.
Ik ben ook al m'n hele leven voor PSV. M'n pa heeft me nog wel in de richting van 020 proberen te praten maar dat is 'm niet gelukt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef PSVBOKKIE het volgende:
Je bent supporter voor het leven in goede en slechte tijden ,ben al 38 jaar PSV er.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wow... en dan verschuilt hij zich ook nog achter wat "vrienden". Ik voel al een lichte vorm van agressief opkomen bij het kijken van dit filmpjequote:
Een keer boos aankijken en daarna negeren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat zei je toen ? Die lange neger achterin ?
grote kneus idd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Dit is de grootste loser die er bestaat,echt triest,stoer doen in een groepie ,alleen niks waard.
Dat noem ik "beginners"...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:52 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die vragen aan mij in het stadion.. "Wie is nou Theo Janssen" .. ja ik ben er een tegen gekomen..
Voor deze man zou ik term "G-Supporter" willen invoeren...quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:37 schreef PSVBOKKIE het volgende:
[..]
Huff-topic, pais & vree... Je weet toch...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wow, Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers die het eens zijn met elkaar, hoe is het mogelijk?
G, als in 'gangster'?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor deze man zou ik term "G-Supporter" willen invoeren...
G, als in gestoord, gevaarlijk en geestelijk niet volledig volwassen.quote:
Denk niet dat die kneus echt gevaarlijk is, maar g voor geestelijk gehandicapt klopt wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
G, als in gestoord, gevaarlijk en geestelijk niet volledig volwassen.
Die gast heeft zoveel gesnoven dat hij echt wel gevaarlijk is.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:44 schreef essentieel het volgende:
[..]
Denk niet dat die kneus echt gevaarlijk is, maar g voor geestelijk gehandicapt klopt wel.
Heeft dus niks specifiek met Ajax te makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik geef slechts antwoord op de vraag hoe je nep/succes-supporter kunt zijn van Ajax. Ik ken ook genoeg echte supporters van Ajax, daar heb ik geen problemen mee.
Jij kickt gewoon op 'em.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gast heeft zoveel gesnoven dat hij echt wel gevaarlijk is.
?quote:
Oh, had effe 't idee dat je je seksueel tot hem aangetrokken voelde. Weet niet waarom.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
?
Nee ik vind het een gigantische mongool, maar geen ongevaarlijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |