RTL XL - Alle afleveringen van Help, Mijn Man Is Klusser!quote:Help, Mijn Man Is Klusser!
Klusprogramma waarin John Williams wanhopige partners van doe-het-zelvers bezoekt, die al lange tijd met kromme tenen tussen onafgemaakte of ondeugdelijk uitgevoerde klusprojecten bivakkeren.
Een heuse reddingsoperatie wordt gestart om de dramatische gevolgen te herstellen. De dame in kwestie bespreekt en bekijkt de schade samen met John, die vervolgens de veroorzaker van het leed confronteert met de aangerichte schade en ergernis. Enkele professionals draven op om de klus te klaren, terwijl de vrouw gaat woonwinkelen met John.
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 20.30 uur.
Denk eerder iemand die aan het programma heeft meegewerkt in het produktieteam ofzo....quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Isegrimm het volgende:
Dat van die Sabrina, was dat van een eerdere uitzending of zo?
Waar hebben jullie het overquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef soapie het volgende:
[..]
Denk eerder iemand die aan het programma heeft meegewerkt in het produktieteam ofzo....
Oh... zal wel een medewerker van het programma zijn lijkt me. Die vrouw en dat meisje hadden een andere naam.quote:
Die kop van die vent, maar ook de uitdrukking van Johnquote:
Beetje brandgevaarlijkquote:
En hoe denk je dat ze dat in Scandinavië doen?quote:
Als ik de uitzending gezien heb, kan ik je dat vertellenquote:En hoe denk je dat ze dat in Scandinavië doen?
Wat mooi Karinquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef KarinJ. het volgende:
De uitzending gezienmaar wat er nou brandgevaarlijk aan is heb ik niet kunnen ontdekken.
Of is het omdat het van hout is?
Mijn huis is ook van hout ( en nog 3 houtkachels ook) en m.i. zeer veilig.
We hebben brandmelders en brandblusapparaten (is verplicht) en de normen voor de elektra zijn zeer streng.
Nieuwsgierig? Foto's van je mooie buitenlandse optrekje deeltje 2
Ik miste je alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:29 schreef Ole het volgende:
Morgen even de hh kijken. Was in slaap gevallen
Volgende week weer een labielequote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:32 schreef SEMTEX het volgende:
Dit leek wel de eerste man in tijden die niet labiel was.
quote:
Wat een non-issue, dat daar een stuk voor geplaatst is. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:20 schreef pberends het volgende:
John Williams maakt Georgina kwaad.
John.
Bij lekkere wijven gaat het vaak om non-nieuws.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een non-issue, dat daar een stuk voor geplaatst is. Het moet niet gekker worden.
quote:Aflevering 3: Heerlen
Welcome Home gaat naar Heerlen. Daar wonen Bas, Mandy en hun kinderen Milou, Jonah en Kyan. Kyan is een opgewekt mannetje, maar het gaat niet goed met hem. Hij heeft een ernstige aangeboren afwijking.
Over aannemer Marco maar niet te beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Het was wel een heel zielig verhaal..
Maar moeders (oma) zag er echt zo erg uit!!
ja hoor, ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef pberends het volgende:
Hij was weer mooi![]()
.
Kijkt er soms niemand ofzo?
Je begrijpt het misschien pas als je in haar schoenen staat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb gekeken.
het zal allemaal best zielig zijn, maar ik vind het gewoon geen leuk programma.
en deze aflevering helemaal. hoe kan je je kinderen nou in zo'n smerig huis laten wonen.
en zeker een kind dat zo ziek is.
ik snap best dat je misschien niet altijd inspiratie hebt, maar de boel zo onzettend laten beschimmelen, dat begrijp ik echt niet
hoe kan het dan dat er een enorme mensenmassa komt helpen als dat mens van froger langs komt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je begrijpt het misschien pas als je in haar schoenen staat.
Het valt niet mee om een ziek kind te hebben en constant in het ziekenhuis te moeten zijn, zorgen voor de dagelijkse gang van zaken. Vader leek me ook niet erg goed in staat om te helpen.
Veel geld zullen ze ook niet hebben, dus de zaak laten opknappen door een bedrijf zal er ook niet in zitten.
Ja, die gedachte had ik ook al.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat er een enorme mensenmassa komt helpen als dat mens van froger langs komt?
waar zaten die dan voor die tijd en waarom hielpen ze toen niet?
dat vind ik byzonder. ze laten het arme mens jaren modderen zonder een poot uit te steken en nu kunnen ze met hun gezicht op tv komen en dan komen ze massaal tevoorschijn?
Das wel opvallend inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat er een enorme mensenmassa komt helpen als dat mens van froger langs komt?
waar zaten die dan voor die tijd en waarom hielpen ze toen niet?
dat vind ik byzonder. ze laten het arme mens jaren modderen zonder een poot uit te steken en nu kunnen ze met hun gezicht op tv komen en dan komen ze massaal tevoorschijn?
Inderdaad, dat was voor mij ook een indicatie dat er toch meer aan de hand moet zijn dan niet beseffen dat het schoon moet zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Das wel opvallend inderdaad. Maar goed, zoiets sluipt er ook in. En die slaapkamers zagen er daarentegen wel redelijk prima uit.
Ik denk dat er vooral geen geld was eigenlijk, zo'n jong gezin met een eigen woning heeft niet veel in de pap te brokkelen. En als vriend of familie ga je dat ook niet zomaar sponsoren.
Slaapkamers zijn makkelijker en veel goedkoper om te toveren dan een keuken/badkamer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was voor mij ook een indicatie dat er toch meer aan de hand moet zijn dan niet beseffen dat het schoon moet zijn.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Slaapkamers zijn makkelijker en veel goedkoper om te toveren dan een keuken/badkamer.
Valt me dan weer mee, dat de programmamakers zich er daarna niet zo gemakkelijk vanaf maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef doppelganger het volgende:
zal ik doen
het is echt een heerlijk jong, en natuurlijk kijk ik niet objectief naar de situatie, maar ik snap ook wel dat mensen het belachelijk vinden dat mensen het zover laten komen.
ach ja, het was niet mijn bedoeling om hier even hun te gaan verdedigen, maar het zijn wel echt lieve mensen, en ik moet zeggen dat ik me toch echt wel bevoorrecht voel dat ik ze zo goed ken. En ook nadat de camera's weg waren zijn we aan het klussen daar![]()
wat ook trouwens wel heel mooi is, ik had het absoluut niet verwacht van tevoren, maar het programma draait echt hoofdzakelijk om het goeddoen, niet per sé om de kijkcijfers. (jaja ik snap dat het toch echt wel gaat om goeie televisie maken). Er is ook achter de schermen nog ontzettend veel hulp geboden door de programmamakers, en ze waren echt heel erg begaan.
Natasja bedoel jequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Valt me dan weer mee, dat de programmamakers zich er daarna niet zo gemakkelijk vanaf maken.
En het geeft niet hoor, ik zie het niet als verdedigen, maar meer als een geluid uit de directe omgeving. Wij kunnen alleen maar gissen hoe het zit.
Ik ben Tatjana echt gaan waarderen door haar latere programma's. In het programma over de voedselbank vond ik het nog twijfelachtig, maar ze is volgens mij een gouden meid, om het zo even te zeggen.
Ja,quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef doppelganger het volgende:
[..]
Natasja bedoel je
maar inderdaad, ik had voordat de opnames waren echt mijn twijfels, maar ze was echt ontzettend oprecht en begaan. Ze vroeg of iemand achteraf nog even foto's kon maken van haar met Kyan, en toen ze wouden gaan kreeg ze nog een kaartje als bedankje, met een foto erop van kyan en wat bedankwoorden, daar schoot ze echt even vol van, erg mooi om te zien dat ze het allemaal vanuit het hart heeft gepresenteerd.
Juist door goede kijkcijfers kunnen veel dingen gefinancierd worden. Dat is dus eigenlijk een voordeel voor de betrokkenen dat het ook nog eens prima scoort.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef doppelganger het volgende:
zal ik doen
het is echt een heerlijk jong, en natuurlijk kijk ik niet objectief naar de situatie, maar ik snap ook wel dat mensen het belachelijk vinden dat mensen het zover laten komen.
ach ja, het was niet mijn bedoeling om hier even hun te gaan verdedigen, maar het zijn wel echt lieve mensen, en ik moet zeggen dat ik me toch echt wel bevoorrecht voel dat ik ze zo goed ken. En ook nadat de camera's weg waren zijn we aan het klussen daar![]()
wat ook trouwens wel heel mooi is, ik had het absoluut niet verwacht van tevoren, maar het programma draait echt hoofdzakelijk om het goeddoen, niet per sé om de kijkcijfers. (jaja ik snap dat het toch echt wel gaat om goeie televisie maken). Er is ook achter de schermen nog ontzettend veel hulp geboden door de programmamakers, en ze waren echt heel erg begaan.
Zo die kerel is een aardig dikkerdje geworden als ik vergelijk met die beginfoto netquote:
Ik las over Natasja dat ten tijde van (en na) 'hart in aktie' naar veel begrafenissen is geweest, van mensen die met het programma mee hebben gedaan. Toen moest ik ff slikken...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik ben Tatjana echt gaan waarderen door haar latere programma's. In het programma over de voedselbank vond ik het nog twijfelachtig, maar ze is volgens mij een gouden meid, om het zo even te zeggen.
quote:
Dat dacht ik nou ook..quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef pberends het volgende:
Zij is nog best aantrekkelijk voor die man's doen...
Hij kan zeker wel wat, echt een ramp is het eigenlijk ook niet. Veel afwerking, maar dat kan snel gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook..
Maar die kasten op de slaapkamer zijn wel mooi!
Ik heb het idee dat ik gek aan het worden ben, de foto's die ze aan het begin lieten zien, waren toch trouwfoto's? Die kerel zag er 6 jaar geleden heel anders uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef pberends het volgende:
Zij is nog best aantrekkelijk voor die man's doen...
Die heb ik verdeurie niet gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik gek aan het worden ben, de foto's die ze aan het begin lieten zien, waren toch trouwfoto's? Die kerel zag er 6 jaar geleden heel anders uit?50 kilo lichter.
hij had het 3 jaar druk met eten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik gek aan het worden ben, de foto's die ze aan het begin lieten zien, waren toch trouwfoto's? Die kerel zag er 6 jaar geleden heel anders uit?50 kilo lichter.
Beveiliger en alleenverdiener, waarom geeft hij haar haar salon niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft een Vinkje op de borst op z'n overhemd, nou hij is zeker niet geschikt
Ik twijfel of ik het wel goed gehoord hebquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij had het 3 jaar druk met eten?
Oh dat van die salon heb ik gemist denk ik, ik had het geluid net even te zacht...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beveiliger en alleenverdiener, waarom geeft hij haar haar salon niet.
6 jaar geleden was hij 50 kilo lichter, als ik het goed gezien hebquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat moet die leuke meid met zo een kerel
Vond het wel een leuk kleurtje maar dan voor eenquote:
Ik vind het echt een bank voor een hysterische meid van 20 die alleen woontquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vond het wel een leuk kleurtje maar dan voor een
Het laatste klopt ik zit nog in de 2quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het echt een bank voor een hysterische meid van 20 die alleen woont
Ja maar jij hebt een prachtige bank!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het laatste klopt ik zit nog in de 2
Dat dacht ik ookquote:
Gelukkig staat het fitness toestel op zolderquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ja trappen op, dat zal wel zweten met 50 kilo overgewicht
Compensatie kussensquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een prachtige bank!
Ik zat ff van "huh, wat doet die daar"quote:
Je foto Pisces!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ff van "huh, wat doet die daar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |