abonnement Unibet Coolblue
pi_97259642
Vanavond weer Welcome Home om half 9.

quote:
Aflevering 3: Heerlen



Welcome Home gaat naar Heerlen. Daar wonen Bas, Mandy en hun kinderen Milou, Jonah en Kyan. Kyan is een opgewekt mannetje, maar het gaat niet goed met hem. Hij heeft een ernstige aangeboren afwijking.
pi_97267743
Hij was weer mooi :'( _O_.

Kijkt er soms niemand ofzo? }:|
pi_97269389
Het was wel een heel zielig verhaal..
Maar moeders (oma) zag er echt zo erg uit!!
geniet nooit met mate
pi_97273986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef gimme.shelter het volgende:
Het was wel een heel zielig verhaal..
Maar moeders (oma) zag er echt zo erg uit!!
Over aannemer Marco maar niet te beginnen :').
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 13:20:17 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97291132
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef pberends het volgende:
Hij was weer mooi :'( _O_.

Kijkt er soms niemand ofzo? }:|
ja hoor, ik heb gekeken.
het zal allemaal best zielig zijn, maar ik vind het gewoon geen leuk programma.
en deze aflevering helemaal. hoe kan je je kinderen nou in zo'n smerig huis laten wonen.
en zeker een kind dat zo ziek is.
ik snap best dat je misschien niet altijd inspiratie hebt, maar de boel zo onzettend laten beschimmelen, dat begrijp ik echt niet :N
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:26:39 #32
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97291335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja hoor, ik heb gekeken.
het zal allemaal best zielig zijn, maar ik vind het gewoon geen leuk programma.
en deze aflevering helemaal. hoe kan je je kinderen nou in zo'n smerig huis laten wonen.
en zeker een kind dat zo ziek is.
ik snap best dat je misschien niet altijd inspiratie hebt, maar de boel zo onzettend laten beschimmelen, dat begrijp ik echt niet :N
Je begrijpt het misschien pas als je in haar schoenen staat.
Het valt niet mee om een ziek kind te hebben en constant in het ziekenhuis te moeten zijn, zorgen voor de dagelijkse gang van zaken. Vader leek me ook niet erg goed in staat om te helpen.
Veel geld zullen ze ook niet hebben, dus de zaak laten opknappen door een bedrijf zal er ook niet in zitten.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 13:37:07 #33
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97291752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je begrijpt het misschien pas als je in haar schoenen staat.
Het valt niet mee om een ziek kind te hebben en constant in het ziekenhuis te moeten zijn, zorgen voor de dagelijkse gang van zaken. Vader leek me ook niet erg goed in staat om te helpen.
Veel geld zullen ze ook niet hebben, dus de zaak laten opknappen door een bedrijf zal er ook niet in zitten.
hoe kan het dan dat er een enorme mensenmassa komt helpen als dat mens van froger langs komt?
waar zaten die dan voor die tijd en waarom hielpen ze toen niet?
dat vind ik byzonder. ze laten het arme mens jaren modderen zonder een poot uit te steken en nu kunnen ze met hun gezicht op tv komen en dan komen ze massaal tevoorschijn?
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:03:57 #34
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97292736
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoe kan het dan dat er een enorme mensenmassa komt helpen als dat mens van froger langs komt?
waar zaten die dan voor die tijd en waarom hielpen ze toen niet?
dat vind ik byzonder. ze laten het arme mens jaren modderen zonder een poot uit te steken en nu kunnen ze met hun gezicht op tv komen en dan komen ze massaal tevoorschijn?
Ja, die gedachte had ik ook al.
Maar misschien hield ze de boot af omdat ze zich schaamde.
Wie weet is ze ook wel wat geholpen, maar iets als schimmel is binnen de kortste keren weer terug in een vochtig huis. En misschien was ze sowieso niet zo'n vrouw die de hele dag poetst.
Ik heb geleerd, doordat ik snel mensen help, maar wel uiterst voorzichtig ben met het aanbieden van mijn hulp omdat ik ze niet voor het hoofd wil stoten omdat er veel schaamte is. En alles kost geld tegenwoordig.
Weet ik niet precies hoe het zit, maar weet dat je nooit echt alles boven tafel krijgt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97293778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

hoe kan het dan dat er een enorme mensenmassa komt helpen als dat mens van froger langs komt?
waar zaten die dan voor die tijd en waarom hielpen ze toen niet?
dat vind ik byzonder. ze laten het arme mens jaren modderen zonder een poot uit te steken en nu kunnen ze met hun gezicht op tv komen en dan komen ze massaal tevoorschijn?
Das wel opvallend inderdaad :D. Maar goed, zoiets sluipt er ook in. En die slaapkamers zagen er daarentegen wel redelijk prima uit.

Ik denk dat er vooral geen geld was eigenlijk, zo'n jong gezin met een eigen woning heeft niet veel in de pap te brokkelen. En als vriend of familie ga je dat ook niet zomaar sponsoren.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:38:59 #37
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97294186
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:29 schreef pberends het volgende:

[..]

Das wel opvallend inderdaad :D. Maar goed, zoiets sluipt er ook in. En die slaapkamers zagen er daarentegen wel redelijk prima uit.

Ik denk dat er vooral geen geld was eigenlijk, zo'n jong gezin met een eigen woning heeft niet veel in de pap te brokkelen. En als vriend of familie ga je dat ook niet zomaar sponsoren.
Inderdaad, dat was voor mij ook een indicatie dat er toch meer aan de hand moet zijn dan niet beseffen dat het schoon moet zijn.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97294231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inderdaad, dat was voor mij ook een indicatie dat er toch meer aan de hand moet zijn dan niet beseffen dat het schoon moet zijn.
Slaapkamers zijn makkelijker en veel goedkoper om te toveren dan een keuken/badkamer.
  woensdag 25 mei 2011 @ 14:40:42 #39
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97294266
quote:
6s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:39 schreef pberends het volgende:

[..]

Slaapkamers zijn makkelijker en veel goedkoper om te toveren dan een keuken/badkamer.
Inderdaad.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97316028
leuk om verschillende reacties te lezen, ik ben toevallig betrokken geweest bij deze uitzending, in de zin van dat het stel waar het om draaide erg goeie vrienden zijn en ik in het weekend ook daar ben geweest om te helpen.

Ik snap inderdaad wel wat lady-wrb zegt, waarom komt iedereen nu pas helpen, en niet eerder. Mijn persoonlijke ervaring is dat het stel waar het om draaide niet graag om hulp vroeg. Het geven was en is nooit een probleem, maar zelf hulp aannemen vinden ze erg moeilijk.
Natuurlijk moet je een ziek kind niet in een badkamer zich laten wassen met de schimmel op het plafond, maar wanneer de man doordeweeks veel van huis is, en de vrouw thuis voor 3 kinderen moet zorgen en dan ook nog eens tussendoor op en neer naar het ziekenhuis moet, gaat het je allemaal op een gegeven moment te veel worden.

En ja, er waren er zeker een hoop die niet vies van de camera waren, maar iedereen die aanwezig was heeft het in eerste instantie toch echt voor het gezin gedaan.
Ook voor vrienden en familie is het niet makkelijk om zoiets van dichtbij mee te maken bij een gezin dat te trots is om hulp aan te nemen. Maar ik kan wel vertellen dat nu dat het huis zo is opgeknapt geworden, ze ook echt hun best doen om het schoon te houden en alles netjes bij te houden. Als er nu een filmploeg daar binnen zou stormen, zou het nog net zo netjes uitzien als toen het net gedaan was :)

(Thunderbitch je hebt inderdaad gelijk met je redenering :) vind het mooi om te lezen hoe goed je de situatie kunt snappen :* )
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2011 @ 22:23:40 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_97316712
fijn dat je het even kwam melden doppelganger.
ik hoop dat het allemaal goed met ze gaat en ook met het zieke kereltje.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:43:58 #42
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97317952
Doppelganger,

Inderdaad fijn dat je dit even meldt. Het is goed om te horen.
Ben blij dat het goed met ze gaat en zoals je het beschrijft, zijn ze erg blij met hun nieuwe huisje.
Als je ze weer mocht zien, geef het knulletje een knuffel van mij, je hoeft er niet eens iets bij te zeggen. Ik hoop dat ze nog veel fijne jaartjes met het hele gezin kunnen hebben. :*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97319081
zal ik doen :)
het is echt een heerlijk jong, en natuurlijk kijk ik niet objectief naar de situatie, maar ik snap ook wel dat mensen het belachelijk vinden dat mensen het zover laten komen.

ach ja, het was niet mijn bedoeling om hier even hun te gaan verdedigen, maar het zijn wel echt lieve mensen, en ik moet zeggen dat ik me toch echt wel bevoorrecht voel dat ik ze zo goed ken. En ook nadat de camera's weg waren zijn we aan het klussen daar ;)

wat ook trouwens wel heel mooi is, ik had het absoluut niet verwacht van tevoren, maar het programma draait echt hoofdzakelijk om het goeddoen, niet per sé om de kijkcijfers. (jaja ik snap dat het toch echt wel gaat om goeie televisie maken ;) ). Er is ook achter de schermen nog ontzettend veel hulp geboden door de programmamakers, en ze waren echt heel erg begaan.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:14:12 #44
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97319622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef doppelganger het volgende:
zal ik doen :)
het is echt een heerlijk jong, en natuurlijk kijk ik niet objectief naar de situatie, maar ik snap ook wel dat mensen het belachelijk vinden dat mensen het zover laten komen.

ach ja, het was niet mijn bedoeling om hier even hun te gaan verdedigen, maar het zijn wel echt lieve mensen, en ik moet zeggen dat ik me toch echt wel bevoorrecht voel dat ik ze zo goed ken. En ook nadat de camera's weg waren zijn we aan het klussen daar ;)

wat ook trouwens wel heel mooi is, ik had het absoluut niet verwacht van tevoren, maar het programma draait echt hoofdzakelijk om het goeddoen, niet per sé om de kijkcijfers. (jaja ik snap dat het toch echt wel gaat om goeie televisie maken ;) ). Er is ook achter de schermen nog ontzettend veel hulp geboden door de programmamakers, en ze waren echt heel erg begaan.
Valt me dan weer mee, dat de programmamakers zich er daarna niet zo gemakkelijk vanaf maken.
En het geeft niet hoor, ik zie het niet als verdedigen, maar meer als een geluid uit de directe omgeving. Wij kunnen alleen maar gissen hoe het zit.
Ik ben Tatjana echt gaan waarderen door haar latere programma's. In het programma over de voedselbank vond ik het nog twijfelachtig, maar ze is volgens mij een gouden meid, om het zo even te zeggen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97320041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Valt me dan weer mee, dat de programmamakers zich er daarna niet zo gemakkelijk vanaf maken.
En het geeft niet hoor, ik zie het niet als verdedigen, maar meer als een geluid uit de directe omgeving. Wij kunnen alleen maar gissen hoe het zit.
Ik ben Tatjana echt gaan waarderen door haar latere programma's. In het programma over de voedselbank vond ik het nog twijfelachtig, maar ze is volgens mij een gouden meid, om het zo even te zeggen.
Natasja bedoel je ;)
maar inderdaad, ik had voordat de opnames waren echt mijn twijfels, maar ze was echt ontzettend oprecht en begaan. Ze vroeg of iemand achteraf nog even foto's kon maken van haar met Kyan, en toen ze wouden gaan kreeg ze nog een kaartje als bedankje, met een foto erop van kyan en wat bedankwoorden, daar schoot ze echt even vol van, erg mooi om te zien dat ze het allemaal vanuit het hart heeft gepresenteerd.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:27:30 #46
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97320233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef doppelganger het volgende:

[..]

Natasja bedoel je ;)
maar inderdaad, ik had voordat de opnames waren echt mijn twijfels, maar ze was echt ontzettend oprecht en begaan. Ze vroeg of iemand achteraf nog even foto's kon maken van haar met Kyan, en toen ze wouden gaan kreeg ze nog een kaartje als bedankje, met een foto erop van kyan en wat bedankwoorden, daar schoot ze echt even vol van, erg mooi om te zien dat ze het allemaal vanuit het hart heeft gepresenteerd.
Ja, 8)7 toen ik het typte had ik al zoiets van, klopt dat wel. Het is Natasja.
Fijn om te horen. Kijk je toch wel met andere ogen naar haar programma's.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97339601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef doppelganger het volgende:
zal ik doen :)
het is echt een heerlijk jong, en natuurlijk kijk ik niet objectief naar de situatie, maar ik snap ook wel dat mensen het belachelijk vinden dat mensen het zover laten komen.

ach ja, het was niet mijn bedoeling om hier even hun te gaan verdedigen, maar het zijn wel echt lieve mensen, en ik moet zeggen dat ik me toch echt wel bevoorrecht voel dat ik ze zo goed ken. En ook nadat de camera's weg waren zijn we aan het klussen daar ;)

wat ook trouwens wel heel mooi is, ik had het absoluut niet verwacht van tevoren, maar het programma draait echt hoofdzakelijk om het goeddoen, niet per sé om de kijkcijfers. (jaja ik snap dat het toch echt wel gaat om goeie televisie maken ;) ). Er is ook achter de schermen nog ontzettend veel hulp geboden door de programmamakers, en ze waren echt heel erg begaan.
Juist door goede kijkcijfers kunnen veel dingen gefinancierd worden. Dat is dus eigenlijk een voordeel voor de betrokkenen dat het ook nog eens prima scoort.
pi_97353669
Die lelijke letters op de garagedeur. XI loeigroot :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_97353687
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

begonnnenen
Zo die kerel is een aardig dikkerdje geworden als ik vergelijk met die beginfoto net :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')