quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef TripleP het volgende:
Ben toe aan een nieuwe telefoon en nu vroeg ik me toch af hoe het met de geluidskwaliteit zit. Heb nu de nokia 5800 xprezzzzszmusic en ben erg tevreden over het geluid dat hij door mijn oortjes pompt.
Hoe zit het trouwens met de accuduur? Als je veel zit te facebooken/muziek luisteren, hoelang houdt hij het dan vol?
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit is meer dan prima, al is de speaker van deze telefoon tenenkrommend slecht...
Maar als jij niet zo'n figuur bent die graag met je vriendjes in de trein muziek uit je telefoon pompt, dan maakt dit niet zoveel uit.
Accuduur is ok. Ik luister iedere dag als ik naar mijn werk ga 2 uur muziek, daarnaast facebook ik veel en kijk ik ook vaak filmpjes.
Al met al doet mijn telefoon er 1 dag mee.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik had ook een 5800.
Ben over deze niet minder tevreden dan over m'n 5800 hoor.
Stekkertje lijkt soms wat rot contact te maken, maar verder...
En accuduur is gewoon kut als je veel wifi/muziek aan hebt...
Maar dat is tegenwoordig redelijk normaal voor een smartphone.
Als ik zuinig met de accu om ga houd ie het wel 36+ uur uit.
Maar zodra de mp3 speler lang aan staat, of wifi constant aan staat daalt dat flink.
Er zijn hier mensen die beweerden niet boven de 5 uur uit te komen. Zover heb ik het nog niet gehad.
Hier werkt hij ook nog steeds ja, super update!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef ukga het volgende:
er is us een nieuwe whatapp versie uitgekomen van de week; allemaal ff updaten
bij mij werkt ie nu weer prima
Heb het zelfde probleem! Merkte dat gisteren ineens op, heb dit niet gehad bij 2.2. Waar zou het aan kunnen liggen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Little_Acorn het volgende:
M'n telefoon kan met verschillende navigatie apps geen verbinding krijgen met GPS (en ja, GPS staat ingeschakeld). Wat zou het probleem kunnen zijn?
Bedankt vast!
erg gaaf en helaas niet in 2.3 verwerktquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het beeldbuis-effect eigenlijk?
quote:
http://tweakers.net/nieuw(...)theffing-update.htmlquote:Ook gaf de KPN-topman aan dat het bedrijf zijn nieuwe mobiele abonnementsvormen, waarvan de details deze zomer bekend moeten worden, ook verder zal differentiëren op datavolumes en snelheid. Er zal echter geen sprake zijn van het in rekening brengen van kosten voor het gebruik van chatapplicaties zoals WhatsApp, benadrukt een zegsman tegenover Tweakers.net. Eerder had er nog alle schijn van dat KPN een dergelijke chatheffing juist wel wilde doorvoeren.
Donequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef ukga het volgende:
TS, mssn is het een idee om ff te posten dat er inmiddels een android 2.3 te downloaden valt als OS?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het beeldbuis-effect eigenlijk?
en alleen via een custom-ROM te krijgen of ook te downloaden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Iuc het volgende:
[..]
erg gaaf en helaas niet in 2.3 verwerkt
Effect van het uitzetten van een oude crt beeldbuis tv.
nee werkt hier perfectquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die na de update naar 2.3 telkens foutmeldingen van Picasa krijgen, dat deze is afgesloten?
Ik heb de melding 2x achter elkaar gekregen nadat ik net had geupdate, toen ik op "telefoon" drukte...raar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die na de update naar 2.3 telkens foutmeldingen van Picasa krijgen, dat deze is afgesloten?
ik krijg hem ook altijd 2 keer naar elkaar, waar ik ook ben op de telefoon... maar even kijken of een update via de HTC hub helpt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb de melding 2x achter elkaar gekregen nadat ik net had geupdate, toen ik op "telefoon" drukte...raar.
misschien moet je even je picasa koppeling updaten via de HTC hub? Volgens mij heb ik dat wel gedaan (al kan het ook een andere update zijn geweest...), en ik heb voor zover ik weet geen problemen meer gehad.
heb geen foutmelding meer gehad, dus het lijkt te hebben geholpenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:
ik twijfel of het nou wel of niet een picasa-update was in de htc hub, maar na het updaten naar 2.3 had ik daar iig wel een update van 1 van die dingen.
ja die krijg ik ook af en toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, het is positief dat je hem overdag, wanneer je hem eigenlijk wil gebruiken, aan de oplader moet hangen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Nou 1 positief puntje dan....
Ik had gisterochtend mijn telefoon uit de oplader gehaald, en nu steek ik em er weer in!
Die accu-manager-widget op je bureaublad plaatsen is ook handig. Kun je met een tikje de helderheid ed aanpassen, scheelt vrij veel accu voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, het is positief dat je hem overdag, wanneer je hem eigenlijk wil gebruiken, aan de oplader moet hangen.
Hang hem gewoon iedere nacht aan de oplader. Dat is ook beter voor de accu. Het type accu in dit soort telefoons wordt niet lui van vaker opladen... Sterker nog, vaker opladen is zelfs beter voor de levensduur dan de accu steeds helemaal opgebruiken.
Waar is de betere accuduur dan goed voor, zul je misschien denken... Nou, dat je hem intensiever kan gebruiken, zonder dat hij het einde van de dag niet redt.
heb ik ook. Ook wanneer ik hem afspeel in wmp. Het ene filmpje doet het wel en de andere weer niet. Zeer vervelend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Heb sinds gisteren een probleem met de video's die ik maak. Op de HTC doet de video het perfect en geeft volledig maar als ik de video direct upload vanaf de HTC krijg ik een filmpje met half beeld, check hieronder.
Iemand enig idee hoe dit komt? Twee weken geleden maakte ik ook een filmpje en toen was het beeld wel volledig.
Heeft er niets mee te maken lijkt mij, ik had het bij het allereerste filmpje wat ik maakte. Die deed het niet goed. De 2de en 3de deden het prima, en het 4de was weer ruk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:47 schreef stoeltafel het volgende:
Te vaag ja want alle filmpjes deden het altijd prima en dan ineens, tadaaaaaaaa. Heb trouwens de systeem software wel geüpdatet een kleine twee weken geleden.
Ik heb er wel een schakelaar widget voor.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:42 schreef static het volgende:
Is er ergens een optie om als ik hem in de cradle plaats (oplader) het scherm vol aan blijft staan?
nicequote:Op maandag 23 mei 2011 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
foutmelding van Picasa is niet meer teruggekomen tot op heden
Ben benieuwd. Ik had onlangs FxCamera geïnstalleerd en daarmee m'n vriendin echt prachtig op de foto gezet. Nu ben ik fan van dit soort programma'squote:Op maandag 23 mei 2011 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog een tip voor de foto kunstenaars onder ons:
PicSay Pro geweldige app om je fotoos te bewerken!Vooral de "Pop Colors" effect is geniaal!
Vignette is ook zo'n geweldige.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik had onlangs FxCamera geïnstalleerd en daarmee m'n vriendin echt prachtig op de foto gezet. Nu ben ik fan van dit soort programma's. Kost wel 3 euro deze? Of moet ik een ander hebben?
Daar valt omheen te werken.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Stofje het volgende:
Kosten allemaal geldDaar ben ik nog niet zo'n fan van!
Heb je een eh... tip? Ik weet dat eromheen te werken valt, maar dat is me totnutoe slechts één keer gelukt. De overige keren werkte het programma niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar valt omheen te werken.
Aan de andere kant, als je helemaal weg bent van z'n programma en de foto's die eruit komen, dan is 3 euro niet schrikbarend duur natuurlijk
de Desire HD heeft net de update naar Android 2.3 (Gingerbread) gehad, maar geen idee of toekomstige versies (bijvoorbeeld 2.4) ook beschikbaar zullen komen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef rickyszz het volgende:
Hallo,![]()
ik zit er over na te denken om deze smartphone te nemen en heb momenteel de HTC Hero![]()
Ik wil graag weten of er deze telefoon ook in toekomst nog updates krijgt, zoals bij de Hero niet het geval was. Oja, welke abbo moet je nemen als veel internet en weinig sms en welke provider is daarbij het beste?
![]()
bvd
Wellicht als ROM. Neem aan van wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ik verwacht niet dat we nog een nieuwe androidversie krijgen op de DHD
Ben nog steeds tevreden met de mijnequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb eindelijk een hoesje gekocht.
Top. Ik heb hem ook niet meer laten vallen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben nog steeds tevreden met de mijne [ afbeelding ]. Telefoon is nog in nieuwstaat.
Als je nu nog een nieuwe wil nemen, zou ik voor de Sensation gaan. Deze krijgt geen updates meer, de Sensation wel. Sensation lijkt heel erg op de DHD, maar met een dualcore 1,2 ghz processor (stuk sneller) en nog een paar dingetjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef rickyszz het volgende:
Hallo,![]()
ik zit er over na te denken om deze smartphone te nemen en heb momenteel de HTC Hero![]()
Ik wil graag weten of er deze telefoon ook in toekomst nog updates krijgt, zoals bij de Hero niet het geval was. Oja, welke abbo moet je nemen als veel internet en weinig sms en welke provider is daarbij het beste?
![]()
bvd
Sensation is wel lelijker qua design, maar da's persoonlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je nu nog een nieuwe wil nemen, zou ik voor de Sensation gaan. Deze krijgt geen updates meer, de Sensation wel. Sensation lijkt heel erg op de DHD, maar met een dualcore 1,2 ghz processor (stuk sneller) en nog een paar dingetjes.
Scheelt ook een hoopquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Top. Ik heb hem ook niet meer laten vallen.
Ja, daar had ik vandaag ook de hele dag last vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn automatische klok loopt opeens 10 minuten voor.
Meer mensen die dit hebben?
En waar haaltie die info vandaan, het netwerk van vodafone of een internetservice oid?
Welke provider? Ik zit nu in Delft en hij loopt voor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vandaag ook de hele dag last vanMaar het lag aan de plaats leek wel, in Leiden had ik het wel, maar vanaf Den Haag en in Delft weer niet
Vodafone. Maar geen of het aan de provider of locatie of nog wat anders ligt...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Welke provider? Ik zit nu in Delft en hij loopt voor..
nou je het zegt... De mijne heeft ook ineens 4 minuten spelingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn automatische klok loopt opeens 10 minuten voor.
Meer mensen die dit hebben?
En waar haaltie die info vandaan, het netwerk van vodafone of een internetservice oid?
Hier loopt hij precies goed. Ook Delft, ook Vodafone.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Welke provider? Ik zit nu in Delft en hij loopt voor..
Heb je hem op automatisch staan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier loopt hij precies goed. Ook Delft, ook Vodafone.
Ik wel. Hele dag handmatig gehad, maar eenmaal in Delft deed hij het automatisch weer naar behoren. Maar dat kan net zo goed toeval zijnquote:
Als de tijd op automatisch staat ingesteld, pakt de telefoon de tijd die op het netwerk zelf wordt gebruikt en deze is behoorlijk nauwkeurigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:01 schreef fotostarter het volgende:
Hier kan een provider toch geen invloed op hebben?
Ah zo, okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als de tijd op automatisch staat ingesteld, pakt de telefoon de tijd die op het netwerk zelf wordt gebruikt en deze is behoorlijk nauwkeurig
Aldus Tweakers.netquote:HTC onderzoekt issue met tijdweergave smartphones
Door Arnoud Wokke, zaterdag 28 mei 2011 14:26, submitter: Matis
Een update moet de tijdweergave corrigeren op HTC-telefoons met Android. Veel gebruikers meldden op GoT gemeld dat hun toestel tussen vijf en vijftien minuten voorliep. Of er een relatie is met de spontane herstart van telefoons is onduidelijk.
De eerste melding op GoT kwam vrijdagmiddag en treft alle modellen van HTC met Android. Of ook toestellen met een ander OS zijn getroffen is onduidelijk. Vermoedelijk is er een probleem met de tijdserver van HTC. Het issue bestaat eruit dat de tijd vijf tot vijftien minuten voorloopt. Soms verspringt de tijd. Het issue kon gereproduceerd worden op de redactie van Tweakers.net.
HTC onderzoekt het issue, dat zich niet beperkt tot Nederland. Dat meldt de Britse site Techradar. De fabrikant zal naar eigen zeggen snel met een verklaring komen over het probleem met de tijdweergave. Het is onduidelijk of er een verband is met het spontaan herstarten van HTC-telefoons op het Vodafone-netwerk. Dat issue zou netwerkgerelateerd zijn, maar Vodafone heeft nog geen reactie gegeven op het issue. De provider is zich wel bewust van het probleem. Een workaround is het uitzetten van de 3g-verbinding. Ook zou het issue zich vooral voordoen bij mensen met een Vodafone-simkaart waarvan het serienummer begint met een 7.
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nergens last van. Niet merkbaar in ieder geval.
Eerste.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
welke zouden jullie kiezen?
http://www.smartphoneshop(...)r-htc-desire-hd.html
of
http://www.smartphoneshop(...)i-136-autolader.html
Die is toch veel mooier/cleaner.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had er misschien ff bij moeten zetten, maar waarop baseer je je keuze?
van Nokia, voor je DHD?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die is toch veel mooier/cleaner.
Ik heb er zelf eentje van Nokia, hahapast net.
Geen idee.. het is maat bij 1 contact.. niks aan te doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Farenji het volgende:
Is dat een probleem van de HD? Zit dit niet gewoon bij de telco? Ik heb in het buitenland een paar keer gehad dat ik smsjes uit Nederland tientallen keren ontving. Dat was met een gewone nokia.
Ook meegemaakt. Tot batterij eruit trekken aan toe..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Cryothic het volgende:
ik heb de laatste 2 dagen wel al 2x gehad dat HTC Sense gewoon vast liep.
Homescreen reageert nergens meer op, knoppen ook niet...
Reboot = oplossing, maar het is wel kut
Ik had het ook maar bij 1 contact. Ik had er alleen last van in het (verre) buitenland. Er ging waarschijnlijk onderweg iets mis waardoor de verzendende provider dacht dat het smsje niet was aangekomen en het dus opnieuw verstuurde, keer op keer.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Geen idee.. het is maat bij 1 contact.. niks aan te doen dan?
wil ik die eerste gaan bestellen is hij, in tegenstelling tot gisteren, niet meer op voorraadquote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
welke zouden jullie kiezen?
http://www.smartphoneshop(...)r-htc-desire-hd.html
of
http://www.smartphoneshop(...)i-136-autolader.html
Werkt perfect, kom van een e72 af.quote:
Ik heb voor 12 euro zo'n rooster-klemmetje gekocht.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Werkt perfect, kom van een e72 af.
Vindt die dingen wel duur trouwens.
is er een nieuwe sense voor de htc desire HD?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:13 schreef zarGon het volgende:
De Camera-applicatie van Sense 3.0 neemt toffe panoramafoto's. Op een heel gebruiksvriendelijke manier!.
welke ROM?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:13 schreef zarGon het volgende:
De Camera-applicatie van Sense 3.0 neemt toffe panoramafoto's. Op een heel gebruiksvriendelijke manier!.
Bepaalde ROMs hebben Sense 3.0-componenten die je kunt gebruiken bovenop Sense 2.1. Zo gebruik ik bijvoorbeeld Android Revolution HD en die heeft de volgende Sense 3.0-componenten:quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:51 schreef ukga het volgende:
[..]
is er een nieuwe sense voor de htc desire HD?
Verder hebben RCMix3D Evolutionary Sense en True Sense i00 Rom allebei Sense 3.0.quote:HTC Sense 3.0 SMS Interface
HTC Sense 3.0 Camera
HTC Sense 3.0 Lock-Screen & Advanced Power Menu
HTC Sense 3.0 Weather
HTC Sense 3.0 USB Connection Interface
HTC Sense 3.0 Task Manager
HTC Sense 3.0 Streak Live Wallpaper
Android Revolution HD (onder DownloadEXTRAS).quote:
Ik heb 2.3 al geroot, met GingerBreak. Was best klote, maar is uiteindelijk wel gelukt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn.
ben eigenlijk best benieuwd naar sense 3.0
Da's weer dat hele gekut met downgraden en goldcards...quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb 2.3 al geroot, met GingerBreak. Was best klote, maar is uiteindelijk wel gelukt.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003
Viel me achteraf best mee, en zou niet meer zonder kunnenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's weer dat hele gekut met downgraden en goldcards...
Had ik ook, maar had geen goldcard nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:00 schreef Cryothic het volgende:
Hoe weet je nou of je zo'n goldcard nodig hebt?
Ik bedoel, m'n foon komt bij de vodafone winkel vandaan, maar ik kom niks tegen wat te herleiden valt naar vodafone op de telefoon zelf.
De rest lijkt allemaal best mee te vallen in dat linkje.
Voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef static het volgende:
is het nog steeds niet mogelijk om screenshots te maken met de 'normale' versie?
Bookmark tegels? Die browser bookmarks?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:44 schreef svann het volgende:
Dat is toch eigenlijk wel erg vreemd.
De bookmark-tegels zijn in feite screenshots.
It's all there zou je zeggen.
Ik had het laatst leuker, had ongeveer zeven foto's ergens van gemaakt en die kwam vijf dagen later pas in mijn Galerij te staanquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:52 schreef ukga het volgende:
Ik heb 1 foto die opeens niet meer vetoond kan worden in mn gallery(zie een rood kruis ipv de foto)
wtf is dit nu weer? Weet iemand hoe ik dit terug kan toveren?
Ja HAHAHA ik had een tijdje geleden ook zo iets, maar ik dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik had het laatst leuker, had ongeveer zeven foto's ergens van gemaakt en die kwam vijf dagen later pas in mijn Galerij te staanprachtig (achteraf wel).
SD-kaart er ff uit en weer in al geprobeerd?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:52 schreef ukga het volgende:
Ik heb 1 foto die opeens niet meer vetoond kan worden in mn gallery(zie een rood kruis ipv de foto)
wtf is dit nu weer? Weet iemand hoe ik dit terug kan toveren?
ja inmiddels wel, en de foto is nu weer zichtbaar. toch raar ....quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SD-kaart er ff uit en weer in al geprobeerd?
Werkt bij mij ook altijd als er weer eens foto's weg zijn. Raar dat het nodig is idd...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:25 schreef ukga het volgende:
[..]
ja inmiddels wel, en de foto is nu weer zichtbaar. toch raar ....
Das wel de grootste ergernis aan de telefoon idd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef static het volgende:
Het is weer dieptriest met de batterij; gaat nu wel heel erg kort mee.Vroeger makkelijk een paar dagen, nu minder dan één dag, zelfs met weinig gebruik.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:52 schreef static het volgende:
Geen idee. Weet wel dat ik me vanmorgen verslapen had omdat hij helemaal leeg was.
dat had ik ook, nu wel een donker bolletjequote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:41 schreef svann het volgende:
22:36 ... update, huh?
Update, update...
Het is 21C en nog steeds zonnig!
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik hem 's ochtends (half 8) van de lader haal en overdag af en toe sms ('s avonds stuk meer), dan haal ik het soms net totdat ik naar bed ga...
synchroniseren uitgezet?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef static het volgende:
Bij mij op dat homescreen is het weer helemaal verdwenen, alleen nog een grote klok. Hoe kan dat nou weer?
Summerplayerquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb nogal een sneu probleem.... Mijn volume knop werkt nog maar half!
Ik kan het volume niet harder zetten, alleen nog maar zachter. Dus als ik nu een filmpje kijk is het volume heel erg zacht...
Op de standaard HTC video app zie ik geen touchscreen volume knop. Ook Rockplayer en Vplayer hebben dit niet.
Iemand die tips heeft voor een video player waar je dit wel mee kan doen?
Hetzelfde probleem, maar dan precies andersom. Kan alleen nog maar harder!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kan het volume niet harder zetten, alleen nog maar zachter. Dus als ik nu een filmpje kijk is het volume heel erg zacht...
Op de standaard HTC video app zie ik geen touchscreen volume knop. Ook Rockplayer en Vplayer hebben dit niet.
VPlayer heeft dit wel, maar dan als gesture. Gewoon met je vinger aan de rechterkant omhoog of omlaag bewegenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:21 schreef incognitoomuch het volgende:
nope. niet nodigquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand hier eigenlijk een zwaardere accu in z'n HD zitten?
Nee. Ik leg hem overdag gewoon op mijn werk een uurtje aan de lader. Ik gebruik hem vrij intensief in de trein (muziek luisteren, wifi-acces point) dus anders red ik het niet een hele dag. Maar dat vind ik, gezien het gebruik, niet erg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
HTC biedt toch geen zwaardere accu's?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
Idd, dat zat in praktijk in de orde van 10% extra accuduur geloof ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef svann het volgende:
[..]
HTC biedt toch geen zwaardere accu's?
Dacht dat de merkloze zwaardere accu's in de praktijk niet het beloofde hogere vermogen konden leveren.
Bij intensief gebruik laat ik hem tussendoor gewoon even wat bijslurpen voor de zekerheid.
Meestal niet nodig.
10% meer... ik weet niet of het precies zo werkt, maar als je met een 10% sterkere accu ook je gebruiksduur met 10% kan verlengen, schiet t nog niet op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dat zat in praktijk in de orde van 10% extra accuduur geloof ik.
x2quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als ik buiten ben ofzo is GPS negen van de tien keer binnen 10 seconden op mijn plek, soms heeft 'ie echter langer nodig.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef zarGon het volgende:
FUUUUU. microSD per ongeluk in de simslot gestopt.. Hij komt er niet uit...
.
Wat doe je met een telefoon in godsnaam?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef zarGon het volgende:
.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef zarGon het volgende:
.
Bellen?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wat doe je met een telefoon in godsnaam?
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef Stofje het volgende:
Heeft iemand nog tips wat betreft apps? Ik heb echt al maanden geen app gedownload, geen idee wát. Ik hou uiteraard van toffe spelletjes (Hamster Climb vind ik echt een briljant spel), maar wellicht dat mensen hier gewoon apps hebben die we allen moeeeeten ehbben.
Plants vs. Zombies! (Naar beneden scrollen om het te downloaden.)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:57 schreef delano.888 het volgende:
OMG plants vs zombies is echt zooooooooo verslavend
Notification bar omlaag trekken, "Charge only" aanklikken, "Disk drive" kiezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:49 schreef static het volgende:
Als ik hem in de usb poort van mijn laptop doe kan ik niet meer kiezen (laden, sd card, etc.) opladen doet hij wel en de sd card is gewoon beschikbaar via de telefoon.
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Menu - Instellingen - Verbinden met pc - vinkje "Vragen", en Standaardverbindingstypequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef static het volgende:
Nope, die bar is helemaal leeg. Hij gaat meteen laden.
Hoor ook niet dat 'bliepje' in windows als je iets in de usb port stopt.
Installeer HTC sync anders even opnieuw op je laptopquote:
En Menu - Instellingen - Verbinden met pc en dan standaardtype wijzigen naar diskdrive?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef static het volgende:
Die staat er al op, is van de ene op de andere dag gegaan. Wilde net ff wat foto's van de SD afhalen. No go. Alleen maar opladen, voor de rest he-le-maal niets.
Flink spel, 80 mbquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Plants vs. Zombies! (Naar beneden scrollen om het te downloaden.)
Niet herkend, zoals ik al zei is dat 'bliepje' er ook niet wat je normaal gesproken hoort als je er een stick of wat dan ook insteekt (subtiele grapjes kunnen achterwege gelaten worden).quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef zarGon het volgende:
Wordt de telefoon niet herkend door je computer of herkent de computer je telefoon wel, maar verschijnt er niets bij 'Deze Computer'?
Reboot, andere usb poort e.d. heb je al geprobeerd neem ik aan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef static het volgende:
[..]
Niet herkend, zoals ik al zei is dat 'bliepje' er ook niet wat je normaal gesproken hoort als je er een stick of wat dan ook insteekt (subtiele grapjes kunnen achterwege gelaten worden).
Geduld kerel, geduldquote:Op maandag 13 juni 2011 22:58 schreef static het volgende:
Yep, en yep. Windows 7 64. Heb hier helaas geen andere USB kabel in het hotel, anders zou ik dat nog kunnen proberen.
Maar heb dat ding voor vanavond in de hoek gegooid, zie het morgen wel verder. Mail de foto's wel aan mezelf.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Skylark. het volgende:
Wat blijft dat ding toch verschrikkelijk kort stand-by.
Told you so.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou de Galaxy S of 3GS nemen. De Desire HD lijkt me te groot en de batterijduur lijkt me echt problematisch.
Galaxy S:quote:
Laten we geen discussie hiervan maken van een post van meer dan een half jaar oud, maar het is een feit dat de batterijduur van de Desire HD aan de magere kant is. Volgens mij is het 1230 mAh, erg weinig in een tijd waar de concurrentie allemaal 1500mAh heeft. Dat is 18% minder batterijcapaciteit, behoorlijk wat. Er is niemand die op magische wijze ineens 1500 mAh in de doos heeft gekregen dus iedereen heeft daar last van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Galaxy S:
122.4 x 64.2 x 9.9 mm
Desire HD:
123 x 68 x 11mm
Een halve milimeter lager, 5 milimeter smaller en 1 milimeter platter.
Ja, dat maakt echt een heel groot verschil tussen die twee telefoons.![]()
Niet iedereen heeft problemen met een Desire HD. En er zijn ook ongetwijfeld genoeg mensen met problemen bij hun Galaxy S.
Ik begin het inmiddels toch ook wel verdomd irritant te vinden; gistermiddag rond 16:00 met een opgeladen accu vertrokken; na een ritje pdf's lezen en whatsappen viel hij rond 19:30 uit met een lege accuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laten we geen discussie hiervan maken van een post van meer dan een half jaar oud, maar het is een feit dat de batterijduur van de Desire HD aan de magere kant is. Volgens mij is het 1230 mAh, erg weinig in een tijd waar de concurrentie allemaal 1500mAh heeft. Dat is 18% minder batterijcapaciteit, behoorlijk wat. Er is niemand die op magische wijze ineens 1500 mAh in de doos heeft gekregen dus iedereen heeft daar last van.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Laten we geen discussie hiervan maken van een post van meer dan een half jaar oud, maar...
De batterijduur is vrij kort ja. Lang genoeg voor mij over het algemeen, maar idd kort.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Merkie het volgende:
het is een feit dat de batterijduur van de Desire HD aan de magere kant is. Volgens mij is het 1230 mAh, erg weinig in een tijd waar de concurrentie allemaal 1500mAh heeft. Dat is 18% minder batterijcapaciteit, behoorlijk wat. Er is niemand die op magische wijze ineens 1500 mAh in de doos heeft gekregen dus iedereen heeft daar last van.
Het ging over de discussie over de afmetingen, dat is een punt want nu echt niet relevant is. Zoals ik het zie heb je gelijk, dat wist ik toen niet. Maar alsnog, niet relevantquote:
De Galaxy S heeft een batterij van 1500mAh. Dus deze gaat 22% langer mee. Vrij significant.quote:[..]
De batterijduur is vrij kort ja. Lang genoeg voor mij over het algemeen, maar idd kort.
Maar je maakt mij niet wijs dat met hetzelfde gebruik een Galaxy S of andere vergelijkbare smartphone (dus met behoorlijk scherm) opeens 3 dagen mee kan gaan.
Ik heb inmiddels met mijn telefoon al een aantal keer de 36 uur aangetikt. Al heb ik soms ook moeite om 12 uur te halen, maar goed
Ik denk het wel. Zeker in standby-modus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
22% langer mee? Hoeft niet, ik denk dat verbruik niet vergelijkbaar is.
Galaxy S heeft -in theorie- gewoon een extreem lange accuduur, wat eerder een verdienste lijkt van de Galaxy S dan een faal van HTC, maar feit blijft dat de Galaxy S het dus veel langer uithoudt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
22% langer mee? Hoeft niet, ik denk dat verbruik niet vergelijkbaar is.
Volgens mij in het vorige deel (of dit deel) al eerder een berekening neergezet....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het ging over de discussie over de afmetingen, dat is een punt want nu echt niet relevant is. Zoals ik het zie heb je gelijk, dat wist ik toen niet. Maar alsnog, niet relevant.
[..]
De Galaxy S heeft een batterij van 1500mAh. Dus deze gaat 22% langer mee. Vrij significant.
als ik slaap zet ik hem helemaal uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Standaard WiFi uit, GPS uit, helderheid op z'n laagst (alleen buiten bij zon gaat 'ie hoger), en als ik slaap 3G uit.
Je moet dus allerlei halsgrepen uithalen om de standby tijd van je toestel te verhogen. Ik heb std. al een extra lader in de auto en op kantoor. Ook triest eigenlijk. Maar goed, soms ben ik al blij dat ik een halve dag haal..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Standaard WiFi uit, GPS uit, helderheid op z'n laagst (alleen buiten bij zon gaat 'ie hoger), en als ik slaap 3G uit.
Dat eerste was wel te verwachten. Maargoed het is een kleine moeite, heb er een paar widgets voor (al kun het met Android 2.3 nog makkelijker).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Je moet dus allerlei halsgrepen uithalen om de standby tijd van je toestel te verhogen. Ik heb std. al een extra lader in de auto en op kantoor. Ook triest eigenlijk. Maar goed, soms ben ik al blij dat ik een halve dag haal..
Halsgrepen wil ik het niet noemen... het is gewoon een kwestie zijn van zuiniger er mee omgaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Je moet dus allerlei halsgrepen uithalen om de standby tijd van je toestel te verhogen. Ik heb std. al een extra lader in de auto en op kantoor. Ook triest eigenlijk. Maar goed, soms ben ik al blij dat ik een halve dag haal..
Ik zet wifi, sync, bluetooth en gps standaard uit tenzij ik het nodig heb. In de avond gaat hij op vliegtuig stand. Het is een kleine moeite met de widgets. Daardoor kan ik ongeveer 2 dagen doen met een volle batterij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef Pwnie het volgende:
[..]
HTC Desire #35quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef Chandler het volgende:
Mijn HTC desire begint een beetje vol te lopen en heb werkelijk waar geen idee waar dit allemaal in zit, meeste applicaties heb ik al verplaatst naar de SD maar toch heb ik nog maar een kleine 15MB vrij? weet iemand hoe ik ruimte kan vrij maken op het interne geheugen? ps qua applicaties heb ik maar zo'n 100MB op het interne geheugen staan
De normale Desire heeft niet zoveel geheugen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja ik ben wel benieuwd wat er dan aan de hand is.
Ik zou gewoon de vraag daar nog een keer stellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef Chandler het volgende:
Nogal wat uitlegzal het morgen even doorlezen
Anyway, nee dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geduld kerel, geduld.
Ga eens even naar je apparaatbeheer terwijl ie er in hangt, zie je je android er dan tussen staan? (Android USB Devices > My HTC)
1. Probeer alle USB poorten eens (op de achterkant), alleen USB 2.0 schijnt te werkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef static het volgende:
[..]
Anyway, nee dus.
Ben nu thuis en heb een andere kabel geprobeerd; zelfde laken een pak.
Oh, 3.0 zou ook gewoon kunnen werken hoor; las alleen over problematiek met 1.1quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef static het volgende:
Heb alleen USB 3.0, heeft altijd gewerkt. Misschien heb ik nog ergens een 2.0 hubje liggen, moet ik ff zoeken.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. GPS werkt goed in het buitenland (in Duitsland had ik de GPS gebruikt voor snelheidsmeting).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Cryothic het volgende:
Nog even een vraagje, ondanks dat ik weet dat het eerder besproken is.
Over een maand of 2 ga ik op vakantie richting frankrijk.
Nou zoek ik eigenlijk dus een goede navigatie die geen netwerk-verbinding nodig heeft.
Iemand tips?
CoPilot Live misschien? moet je kaarten voor downloaden en heeft daarna volgens mij geen netwerk-verbinding meer voor nodig...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Cryothic het volgende:
Nou zoek ik eigenlijk dus een goede navigatie die geen netwerk-verbinding nodig heeft.
Iemand tips?
De navi van Google heeft juist wel een verbinding nodig. Een oplossing zou misschien kunnen zijn dat je de kaarten waar je gaat rijden alvast van te voren uitgebreid te bekijken, zodat deze in je cache staan en dus ook de kaarten zonder verbinding hebtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar Google had toch zelf ook zoiets? Kan me herinneren dat daar reclame voor werd gemaakt bij de introductie van dit toestel.
Ja zou kunnen maar dan heb ik liever gewoon een kaart, dan kun je ook afwijken enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De navi van Google heeft juist wel een verbinding nodig. Een oplossing zou misschien kunnen zijn dat je de kaarten waar je gaat rijden alvast van te voren uitgebreid te bekijken, zodat deze in je cache staan en dus ook de kaarten zonder verbinding hebt
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus
Denk dat ik die ook maar eens ga proberen.
Maar idd, Google adverteerde er ook mee, dat je offline kon werken.
Maar dat is misschien alleen een vooraf berekende route. Dat is opzich leuk, als je even ergens heen moet. Maar op de vakantie zelf was ik toch ook wel van plan om heel wat km's te maken
quote:
Sygic gebruik ik al jaren en vind het ideaal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Cryothic het volgende:
Iemand tips?
legaal of gedownleend?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Sygic gebruik ik al jaren en vind het ideaal.
-Geen warez-quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:35 schreef -J-D- het volgende:
Tja, hele tijd geleden gedownd... geen idee of ie er nog is
1gb = de hele wereld? of alleen europa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:56 schreef -J-D- het volgende:
Tja, heb het hier op de pc staan, met alle mappen.
In totaal 1 Gb.
Maar ja, dat upload je niet zomaar ff.
+1!quote:
Ligt toch aan de laptop; heb het net op mijn oude geprobeerd en dat gaat prima. Drivers en zooi weggehaald en opnieuw geinstalleerd, maar het werkt niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, 3.0 zou ook gewoon kunnen werken hoor; las alleen over problematiek met 1.1
Maar ach, gewoon even proberen kan natuurlijk nooit kwaad.
En het stappenplan uit optie 2 van m'n reply?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef static het volgende:
[..]
Ligt toch aan de laptop; heb het net op mijn oude geprobeerd en dat gaat prima. Drivers en zooi weggehaald en opnieuw geinstalleerd, maar het werkt niet.
aah, de batterij overgeclocktquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Gesloten het volgende:
Heb nu verschillende roms op m`n Desire hd gedraaid, maar ben uitgekomen bij de Cyanogen 7 rom. Deze werkt snel, biedt veel opties (zelfs overclocken), ziet er goed uit en de batterijduur is er op vooruit gegaan!
Waarom kijk je dat soort dingen niet gewoon op tv?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:43 schreef Bluurgh het volgende:
aah, de batterij overgeclockt![]()
Mijn wifi valt na de update steeds vaker uit lijkt het, superirritant bij het streamen van series enzo
Rooten kan absoluut geen kwaad, het flashen van rom's wel. Maar als je weet wat je doet, kan er niet veel misgaanquote:Op zondag 19 juni 2011 12:47 schreef Chandler het volgende:
Hoe kan ik uitvinden of mijn toestel branded is?
Verder ben ik een beetje bang voor het rootenstraks doet hij het niet meer
en dan?
Dat is het probleem dus een beetje, dat weet ik nietquote:Op zondag 19 juni 2011 12:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Rooten kan absoluut geen kwaad, het flashen van rom's wel. Maar als je weet wat je doet, kan er niet veel misgaan
Ik doel meer op ervaringen met het laten repareren van die toestellen en in hoeverre dat geld gaat kosten. De powerbutton is iets ingedeukt waardoor die het niet meer doet, daarvoor deed-ie het natuurlijk nog prima.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef ukga het volgende:
Nee mijn powerknop werkt goed. geen problemen mee gehad.
Hmm dat ga ik binnenkort eens proberen als ik een leeg SD-kaartje heb gevonden.quote:
Eigenlijk nooit last van gehad, wel steeds wegvallende wifi na de 2.3 update, maar niets naars met whatsappquote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef ukga het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat Whatsapp alleen via WiFi werkt, en niet via het internet van je provider?
![]()
![]()
Gisteren een update gehad van whatsapp, helpt die niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef ukga het volgende:
Hebben meer mensen het probleem dat Whatsapp alleen via WiFi werkt, en niet via het internet van je provider?
![]()
![]()
Ja dara heb ik ook last vanquote:Op zondag 19 juni 2011 22:37 schreef Fendy het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad, wel steeds wegvallende wifi na de 2.3 update, maar niets naars met whatsapp
Sinds die update heb ik juist het probleemquote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gisteren een update gehad van whatsapp, helpt die niet?
inmiddels werkt het ook weer zonder wifi verbinding. hmm toch vaagquote:Op maandag 20 juni 2011 08:48 schreef ReMcOrE het volgende:
sinds de update heb ik nog geen problemen gehad
Thanks, ze is dus teruggegaan naar de provider. Die kon niet met zekerheid zeggen of het onder de garantie valt. Wordt opgestuurd naar de fabrikant, duurt 3 tot 4 weken voordat het gerepareerd wordt. Voor mij geen htc in ieder geval.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:25 schreef svann het volgende:
Als het defect bij normaal gebruik is ontstaan, valt het gewoon onder de garantie.
Contact opnemen met de provider of HTC zelf.
Bij een eenvoudige reparatie kan ze 'm in een week weer terug hebben.
Is dat niet wat erg kort door de bocht? 1 pechgeval, en meteen geen HTC meer willen?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Thanks, ze is dus teruggegaan naar de provider. Die kon niet met zekerheid zeggen of het onder de garantie valt. Wordt opgestuurd naar de fabrikant, duurt 3 tot 4 weken voordat het gerepareerd wordt. Voor mij geen htc in ieder geval.
Ik geef toe dat het wat kort door de bocht is - over de Samsung S2 heb ik inderdaad ook over bugs met de accu gelezen. Maar de verschillen tussen Samsung en HTC zijn zo klein, dat zo'n pechgeval wel de doorslag geeft (ga er volgende week een halen)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is dat niet wat erg kort door de bocht? 1 pechgeval, en meteen geen HTC meer willen?
Pak google er eens bij, en ik garandeer je dat je geen enkel merk kunt vinden waar geen klachten over zijn.
dus als jij van iemand eerst een negatieve reactie over zijn Samsung had gehoord, had je een HTC gekocht?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het wat kort door de bocht is - over de Samsung S2 heb ik inderdaad ook over bugs met de accu gelezen. Maar de verschillen tussen Samsung en HTC zijn zo klein, dat zo'n pechgeval wel de doorslag geeft (ga er volgende week een halen)
Geen negatieve reactie, wel negatieve ervaringen. Het is toch compleet logisch als zij een splinternieuwe HTC koopt, die na een maand kapot gaat, en dit geen incident blijkt, en ik een nieuwe telefoon moet kiezen, dat ik dan toch maar liever voor een Samsung ga. Ja, met de Samsung zullen vast ook wel problemen zijn maar met dit geval heeft HTC wel afgedaan voor mij. Maar misschien kan ik dit beter niet zeggen tussen de HTC-fanboysquote:Op maandag 20 juni 2011 16:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus als jij van iemand eerst een negatieve reactie over zijn Samsung had gehoord, had je een HTC gekocht?
dat mag je best zeggen, alleen je gedrag heeft niks met een merk te maken; als de ervaring andersom was geweest, had je 'gewoon' een HTC gekocht. en net wat Cryothic zegt, elk merk kent bezitters met negatieve ervaringen, dus er is geen enkele garantie dat je Samsung niet met een week kapot gaat...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Geen negatieve reactie, wel negatieve ervaringen. Het is toch compleet logisch als zij een splinternieuwe HTC koopt, die na een maand kapot gaat, en dit geen incident blijkt, en ik een nieuwe telefoon moet kiezen, dat ik dan toch maar liever voor een Samsung ga. Ja, met de Samsung zullen vast ook wel problemen zijn maar met dit geval heeft HTC wel afgedaan voor mij. Maar misschien kan ik dit beter niet zeggen tussen de HTC-fanboys
Ik heb liever ook een ROM die basic en simpel is, en kwam na het gebruiken van op Sense 2.1 gebaseerde ROMs (LeeDrOiD HD/Android Revolution HD) en MIUI uit op CM (7.0.3). Ik vind Sense 3.0 nog meer prul en onnodige leukigheid (bevatten).quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Gesloten het volgende:
Heb nu verschillende roms op m`n Desire hd gedraaid, maar ben uitgekomen bij de Cyanogen 7 rom. Deze werkt snel, biedt veel opties (zelfs overclocken), ziet er goed uit en de batterijduur is er op vooruit gegaan!
is die ROM lastig te installeren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:33 schreef zarGon het volgende:
100% om 13:17 uur. 41% om 01:34. 12 uur en een beetje!
Heerlijk.
Nee, net zo gemakkelijk als elke andere ROM. Het .zip-bestand downloaden, op je geheugenkaart plaatsen en met ROM Manager dat .zip-bestand installeren.quote:
Zo moeilijk is rooten toch niet? Er staan genoeg step by step tutorials op internet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef zarGon het volgende:
Functies uitschakelen (wat jij al wel weet - simpel) of een andere ROM installeren (telefoon moet geroot zijn - niet simpel).
Verder zou ik het ook niet weten. Mijn batterij was óók bagger, nu niet meer (geroot en een andere ROM geïnstalleerd).
- Je contacten syncen (Google Contacts). Automatisch, gemakkelijk. Altijd up-to-date.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:55 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om die Alienmind te proberen.
Wordt mijn eerste keer custom ROM, ik vroeg me af hoe je het beste je contacten kan overzetten?
Okey, heb inderdaad al een Google Sync, wist niet dat dat op de custom ROMS ook werktequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Je contacten syncen (Google Contacts). Automatisch, gemakkelijk. Altijd up-to-date.
- Je contacten back-uppen (o.a. met MyBackup). Handmatig, gedoe.
Niet dat wat op je SD kaart staat ga ik vanuit.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef static het volgende:
Als ik een factory reset doe, ben ik dan álles kwijt?
Draai even een MyBackup naar je SDkaart, dan kun je je apps+opgeslagen data en contacten weer terugzetten.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef static het volgende:
Het staat op je scherm.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef static het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1079108.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die callrecorder is wel vet, om dat na een feest/avond uit terug te luisterenMaar ik ga toch even kijken wat voor andere roms er nog zijn. MIUI heeft in ieder geval een strak uiterlijk (heeft veel weg van de iPhone) en Android Revolution schijnt veruit de meest gebruikte te zijn, ziet er hetzelfde uit als de standaard Android maar met veel snelheidsverbeteringen.
OMGquote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het staat op je scherm..
[ afbeelding ]
Nogmaals: "Jou Google-account",.
Ik draai al een hele tijd LeeDroid, bevalt me uitstekend. Ziet er ook hetzelfde uit als de stock maar dan sneller, aangepaste kernel, en met extra toevoegingen, wo de callrecorder en niet te vergeten een cool r2d2 opschartscherm + geluidjequote:Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die callrecorder is wel vet, om dat na een feest/avond uit terug te luisterenMaar ik ga toch even kijken wat voor andere roms er nog zijn. MIUI heeft in ieder geval een strak uiterlijk (heeft veel weg van de iPhone) en Android Revolution schijnt veruit de meest gebruikte te zijn, ziet er hetzelfde uit als de standaard Android maar met veel snelheidsverbeteringen.
Volgens mij heb je op de Market binnen 10 seconden een goede applicatie.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ] Het wordt koud vannacht.
Is er nog steeds geen eenvoudige app om screenshots te maken?
Om via je foon een screenshot te maken wel ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je moet geroot zijn om screenshots te kunnen maken geloof ik. Bij de rom MIUI die ik nu gebruik zit het er in ieder geval standaard in.
Eigenlijk wel raar, want zo moeilijk moet het niet zijn lijkt me. Bij de iPhone kan het ook gewoon standaard.
temperatuurverschil van 1.031 graden tussen dag en nachtquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef svann het volgende:
[ afbeelding ] Het wordt koud vannacht.
Is er nog steeds geen eenvoudige app om screenshots te maken?
Je Desire HD? Met welke Android?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef Chandler het volgende:
Het is mij gelukt!
Ik heb mijn desire geroot via http://myhtcdesire.com/mo(...)sire-easily-method-2 deze methode..
Nu zoek ik alleen nog een programma die ook in system directories kan zoeken naar unwanted files etc... iemand? zodat ik mijn htc weer een beetje meer ruimte kan krijgen (intern geheugen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |