quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef TripleP het volgende:
Ben toe aan een nieuwe telefoon en nu vroeg ik me toch af hoe het met de geluidskwaliteit zit. Heb nu de nokia 5800 xprezzzzszmusic en ben erg tevreden over het geluid dat hij door mijn oortjes pompt.
Hoe zit het trouwens met de accuduur? Als je veel zit te facebooken/muziek luisteren, hoelang houdt hij het dan vol?
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit is meer dan prima, al is de speaker van deze telefoon tenenkrommend slecht...
Maar als jij niet zo'n figuur bent die graag met je vriendjes in de trein muziek uit je telefoon pompt, dan maakt dit niet zoveel uit.
Accuduur is ok. Ik luister iedere dag als ik naar mijn werk ga 2 uur muziek, daarnaast facebook ik veel en kijk ik ook vaak filmpjes.
Al met al doet mijn telefoon er 1 dag mee.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik had ook een 5800.
Ben over deze niet minder tevreden dan over m'n 5800 hoor.
Stekkertje lijkt soms wat rot contact te maken, maar verder...
En accuduur is gewoon kut als je veel wifi/muziek aan hebt...
Maar dat is tegenwoordig redelijk normaal voor een smartphone.
Als ik zuinig met de accu om ga houd ie het wel 36+ uur uit.
Maar zodra de mp3 speler lang aan staat, of wifi constant aan staat daalt dat flink.
Er zijn hier mensen die beweerden niet boven de 5 uur uit te komen. Zover heb ik het nog niet gehad.
Hier werkt hij ook nog steeds ja, super update!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef ukga het volgende:
er is us een nieuwe whatapp versie uitgekomen van de week; allemaal ff updaten
bij mij werkt ie nu weer prima
Heb het zelfde probleem! Merkte dat gisteren ineens op, heb dit niet gehad bij 2.2. Waar zou het aan kunnen liggen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:59 schreef Little_Acorn het volgende:
M'n telefoon kan met verschillende navigatie apps geen verbinding krijgen met GPS (en ja, GPS staat ingeschakeld). Wat zou het probleem kunnen zijn?
Bedankt vast!
erg gaaf en helaas niet in 2.3 verwerktquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het beeldbuis-effect eigenlijk?
quote:
http://tweakers.net/nieuw(...)theffing-update.htmlquote:Ook gaf de KPN-topman aan dat het bedrijf zijn nieuwe mobiele abonnementsvormen, waarvan de details deze zomer bekend moeten worden, ook verder zal differentiëren op datavolumes en snelheid. Er zal echter geen sprake zijn van het in rekening brengen van kosten voor het gebruik van chatapplicaties zoals WhatsApp, benadrukt een zegsman tegenover Tweakers.net. Eerder had er nog alle schijn van dat KPN een dergelijke chatheffing juist wel wilde doorvoeren.
Donequote:Op woensdag 18 mei 2011 16:06 schreef ukga het volgende:
TS, mssn is het een idee om ff te posten dat er inmiddels een android 2.3 te downloaden valt als OS?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is het beeldbuis-effect eigenlijk?
en alleen via een custom-ROM te krijgen of ook te downloaden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef Iuc het volgende:
[..]
erg gaaf en helaas niet in 2.3 verwerkt
Effect van het uitzetten van een oude crt beeldbuis tv.
nee werkt hier perfectquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die na de update naar 2.3 telkens foutmeldingen van Picasa krijgen, dat deze is afgesloten?
Ik heb de melding 2x achter elkaar gekregen nadat ik net had geupdate, toen ik op "telefoon" drukte...raar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
nog meer mensen hier die na de update naar 2.3 telkens foutmeldingen van Picasa krijgen, dat deze is afgesloten?
ik krijg hem ook altijd 2 keer naar elkaar, waar ik ook ben op de telefoon... maar even kijken of een update via de HTC hub helpt!quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb de melding 2x achter elkaar gekregen nadat ik net had geupdate, toen ik op "telefoon" drukte...raar.
misschien moet je even je picasa koppeling updaten via de HTC hub? Volgens mij heb ik dat wel gedaan (al kan het ook een andere update zijn geweest...), en ik heb voor zover ik weet geen problemen meer gehad.
heb geen foutmelding meer gehad, dus het lijkt te hebben geholpenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:
ik twijfel of het nou wel of niet een picasa-update was in de htc hub, maar na het updaten naar 2.3 had ik daar iig wel een update van 1 van die dingen.
ja die krijg ik ook af en toe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:53 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, het is positief dat je hem overdag, wanneer je hem eigenlijk wil gebruiken, aan de oplader moet hangen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Nou 1 positief puntje dan....
Ik had gisterochtend mijn telefoon uit de oplader gehaald, en nu steek ik em er weer in!
Die accu-manager-widget op je bureaublad plaatsen is ook handig. Kun je met een tikje de helderheid ed aanpassen, scheelt vrij veel accu voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, het is positief dat je hem overdag, wanneer je hem eigenlijk wil gebruiken, aan de oplader moet hangen.
Hang hem gewoon iedere nacht aan de oplader. Dat is ook beter voor de accu. Het type accu in dit soort telefoons wordt niet lui van vaker opladen... Sterker nog, vaker opladen is zelfs beter voor de levensduur dan de accu steeds helemaal opgebruiken.
Waar is de betere accuduur dan goed voor, zul je misschien denken... Nou, dat je hem intensiever kan gebruiken, zonder dat hij het einde van de dag niet redt.
heb ik ook. Ook wanneer ik hem afspeel in wmp. Het ene filmpje doet het wel en de andere weer niet. Zeer vervelend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:10 schreef stoeltafel het volgende:
Heb sinds gisteren een probleem met de video's die ik maak. Op de HTC doet de video het perfect en geeft volledig maar als ik de video direct upload vanaf de HTC krijg ik een filmpje met half beeld, check hieronder.
Iemand enig idee hoe dit komt? Twee weken geleden maakte ik ook een filmpje en toen was het beeld wel volledig.
Heeft er niets mee te maken lijkt mij, ik had het bij het allereerste filmpje wat ik maakte. Die deed het niet goed. De 2de en 3de deden het prima, en het 4de was weer ruk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:47 schreef stoeltafel het volgende:
Te vaag ja want alle filmpjes deden het altijd prima en dan ineens, tadaaaaaaaa. Heb trouwens de systeem software wel geüpdatet een kleine twee weken geleden.
Ik heb er wel een schakelaar widget voor.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:42 schreef static het volgende:
Is er ergens een optie om als ik hem in de cradle plaats (oplader) het scherm vol aan blijft staan?
nicequote:Op maandag 23 mei 2011 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
foutmelding van Picasa is niet meer teruggekomen tot op heden
Ben benieuwd. Ik had onlangs FxCamera geïnstalleerd en daarmee m'n vriendin echt prachtig op de foto gezet. Nu ben ik fan van dit soort programma'squote:Op maandag 23 mei 2011 10:59 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog een tip voor de foto kunstenaars onder ons:
PicSay Pro geweldige app om je fotoos te bewerken!Vooral de "Pop Colors" effect is geniaal!
Vignette is ook zo'n geweldige.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik had onlangs FxCamera geïnstalleerd en daarmee m'n vriendin echt prachtig op de foto gezet. Nu ben ik fan van dit soort programma's. Kost wel 3 euro deze? Of moet ik een ander hebben?
Daar valt omheen te werken.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:44 schreef Stofje het volgende:
Kosten allemaal geldDaar ben ik nog niet zo'n fan van!
Heb je een eh... tip? Ik weet dat eromheen te werken valt, maar dat is me totnutoe slechts één keer gelukt. De overige keren werkte het programma niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar valt omheen te werken.
Aan de andere kant, als je helemaal weg bent van z'n programma en de foto's die eruit komen, dan is 3 euro niet schrikbarend duur natuurlijk
de Desire HD heeft net de update naar Android 2.3 (Gingerbread) gehad, maar geen idee of toekomstige versies (bijvoorbeeld 2.4) ook beschikbaar zullen komen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef rickyszz het volgende:
Hallo,![]()
ik zit er over na te denken om deze smartphone te nemen en heb momenteel de HTC Hero![]()
Ik wil graag weten of er deze telefoon ook in toekomst nog updates krijgt, zoals bij de Hero niet het geval was. Oja, welke abbo moet je nemen als veel internet en weinig sms en welke provider is daarbij het beste?
![]()
bvd
Wellicht als ROM. Neem aan van wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ik verwacht niet dat we nog een nieuwe androidversie krijgen op de DHD
Ben nog steeds tevreden met de mijnequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb eindelijk een hoesje gekocht.
Top. Ik heb hem ook niet meer laten vallen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben nog steeds tevreden met de mijne [ afbeelding ]. Telefoon is nog in nieuwstaat.
Als je nu nog een nieuwe wil nemen, zou ik voor de Sensation gaan. Deze krijgt geen updates meer, de Sensation wel. Sensation lijkt heel erg op de DHD, maar met een dualcore 1,2 ghz processor (stuk sneller) en nog een paar dingetjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef rickyszz het volgende:
Hallo,![]()
ik zit er over na te denken om deze smartphone te nemen en heb momenteel de HTC Hero![]()
Ik wil graag weten of er deze telefoon ook in toekomst nog updates krijgt, zoals bij de Hero niet het geval was. Oja, welke abbo moet je nemen als veel internet en weinig sms en welke provider is daarbij het beste?
![]()
bvd
Sensation is wel lelijker qua design, maar da's persoonlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je nu nog een nieuwe wil nemen, zou ik voor de Sensation gaan. Deze krijgt geen updates meer, de Sensation wel. Sensation lijkt heel erg op de DHD, maar met een dualcore 1,2 ghz processor (stuk sneller) en nog een paar dingetjes.
Scheelt ook een hoopquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Top. Ik heb hem ook niet meer laten vallen.
Ja, daar had ik vandaag ook de hele dag last vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn automatische klok loopt opeens 10 minuten voor.
Meer mensen die dit hebben?
En waar haaltie die info vandaan, het netwerk van vodafone of een internetservice oid?
Welke provider? Ik zit nu in Delft en hij loopt voor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vandaag ook de hele dag last vanMaar het lag aan de plaats leek wel, in Leiden had ik het wel, maar vanaf Den Haag en in Delft weer niet
Vodafone. Maar geen of het aan de provider of locatie of nog wat anders ligt...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Welke provider? Ik zit nu in Delft en hij loopt voor..
nou je het zegt... De mijne heeft ook ineens 4 minuten spelingquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn automatische klok loopt opeens 10 minuten voor.
Meer mensen die dit hebben?
En waar haaltie die info vandaan, het netwerk van vodafone of een internetservice oid?
Hier loopt hij precies goed. Ook Delft, ook Vodafone.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Welke provider? Ik zit nu in Delft en hij loopt voor..
Heb je hem op automatisch staan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier loopt hij precies goed. Ook Delft, ook Vodafone.
Ik wel. Hele dag handmatig gehad, maar eenmaal in Delft deed hij het automatisch weer naar behoren. Maar dat kan net zo goed toeval zijnquote:
Als de tijd op automatisch staat ingesteld, pakt de telefoon de tijd die op het netwerk zelf wordt gebruikt en deze is behoorlijk nauwkeurigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:01 schreef fotostarter het volgende:
Hier kan een provider toch geen invloed op hebben?
Ah zo, okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als de tijd op automatisch staat ingesteld, pakt de telefoon de tijd die op het netwerk zelf wordt gebruikt en deze is behoorlijk nauwkeurig
Aldus Tweakers.netquote:HTC onderzoekt issue met tijdweergave smartphones
Door Arnoud Wokke, zaterdag 28 mei 2011 14:26, submitter: Matis
Een update moet de tijdweergave corrigeren op HTC-telefoons met Android. Veel gebruikers meldden op GoT gemeld dat hun toestel tussen vijf en vijftien minuten voorliep. Of er een relatie is met de spontane herstart van telefoons is onduidelijk.
De eerste melding op GoT kwam vrijdagmiddag en treft alle modellen van HTC met Android. Of ook toestellen met een ander OS zijn getroffen is onduidelijk. Vermoedelijk is er een probleem met de tijdserver van HTC. Het issue bestaat eruit dat de tijd vijf tot vijftien minuten voorloopt. Soms verspringt de tijd. Het issue kon gereproduceerd worden op de redactie van Tweakers.net.
HTC onderzoekt het issue, dat zich niet beperkt tot Nederland. Dat meldt de Britse site Techradar. De fabrikant zal naar eigen zeggen snel met een verklaring komen over het probleem met de tijdweergave. Het is onduidelijk of er een verband is met het spontaan herstarten van HTC-telefoons op het Vodafone-netwerk. Dat issue zou netwerkgerelateerd zijn, maar Vodafone heeft nog geen reactie gegeven op het issue. De provider is zich wel bewust van het probleem. Een workaround is het uitzetten van de 3g-verbinding. Ook zou het issue zich vooral voordoen bij mensen met een Vodafone-simkaart waarvan het serienummer begint met een 7.
Ik ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nergens last van. Niet merkbaar in ieder geval.
Eerste.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
welke zouden jullie kiezen?
http://www.smartphoneshop(...)r-htc-desire-hd.html
of
http://www.smartphoneshop(...)i-136-autolader.html
Die is toch veel mooier/cleaner.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had er misschien ff bij moeten zetten, maar waarop baseer je je keuze?
van Nokia, voor je DHD?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die is toch veel mooier/cleaner.
Ik heb er zelf eentje van Nokia, hahapast net.
Geen idee.. het is maat bij 1 contact.. niks aan te doen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef Farenji het volgende:
Is dat een probleem van de HD? Zit dit niet gewoon bij de telco? Ik heb in het buitenland een paar keer gehad dat ik smsjes uit Nederland tientallen keren ontving. Dat was met een gewone nokia.
Ook meegemaakt. Tot batterij eruit trekken aan toe..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:45 schreef Cryothic het volgende:
ik heb de laatste 2 dagen wel al 2x gehad dat HTC Sense gewoon vast liep.
Homescreen reageert nergens meer op, knoppen ook niet...
Reboot = oplossing, maar het is wel kut
Ik had het ook maar bij 1 contact. Ik had er alleen last van in het (verre) buitenland. Er ging waarschijnlijk onderweg iets mis waardoor de verzendende provider dacht dat het smsje niet was aangekomen en het dus opnieuw verstuurde, keer op keer.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Geen idee.. het is maat bij 1 contact.. niks aan te doen dan?
wil ik die eerste gaan bestellen is hij, in tegenstelling tot gisteren, niet meer op voorraadquote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
welke zouden jullie kiezen?
http://www.smartphoneshop(...)r-htc-desire-hd.html
of
http://www.smartphoneshop(...)i-136-autolader.html
Werkt perfect, kom van een e72 af.quote:
Ik heb voor 12 euro zo'n rooster-klemmetje gekocht.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Werkt perfect, kom van een e72 af.
Vindt die dingen wel duur trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |